No doubt about it.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was Nadia met elke vrije man in de weer gegaan, desnoods met Jaap als hij de enige was geweest![]()
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief![]()
Hij is te lief voor het spel denk ik![]()
Hij heeft zeker niet de slimste zetten gezet die hij had kunnen zetten als een schaakspeler zijnde....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap eruit? Nee toch! Hij is de leukste van het stel en het slimste met het spel. Een gezellig dikkertje, hij moet blijven! Zo niet, dan begin ik een actie!
Maar goed, voor hij die 50 kwijt is zijn we zeker 4 maanden verder, en dan moet hij dat gewicht 3 maanden vasthouden voor hij de correctie uberhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die komt er dus niet want hij heeft nu de kans op een buikwandcorrectie die betaald wordt door RTL en hij moet 50k afvallen![]()
een dikke klodder is hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap eruit? Nee toch! Hij is de leukste van het stel en het slimste met het spel. Een gezellig dikkertje, hij moet blijven! Zo niet, dan begin ik een actie!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjes
Of een lollie, kan ie lekker zuigen aan DGK_fan als hij op bezoek komtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjes
Dat weet je pas als de winnaar bekend is. Jaap's wegen zijn schijnbaar ondoorgrondelijk en het gevolg van vele nachtelijke kreten en veel overpeinzingen, gepaard gaande met "ik haat ze!"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft zeker niet de slimste zetten gezet die hij had kunnen zetten als een schaakspeler zijnde....
Ik ben ook bang dat 'tie' niet pastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Pakt enveloppe, stopt Barbie er in, schrijft adres op............. shittttttttttttttt![]()
Durf niet naar de brievenbus
[afbeelding]
zijn zijn fans net zulke schijters als hijzelf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Pakt enveloppe, stopt Barbie er in, schrijft adres op............. shittttttttttttttt![]()
Durf niet naar de brievenbus
[afbeelding]
quote:
wel eens van een crematorium gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Uiteindelijk blijft van hem, net als van ons, ook alleen een geraamte over.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
zijn zijn fans net zulke schijters als hijzelf?
Maar met dit gewicht is hij sneller een skeletje dan wijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Uiteindelijk blijft van hem, net als van ons, ook alleen een geraamte over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |