Oh nee ... die bedoel ik niet. Ik bedoel die nagelvrouw...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ontslagen, geen geld meer voor elke avond een butler
Te grof voor RTL![]()
Jups, goed begrepen! Het gaat er complex uitzien en jaap zal een routebeschrijving bij zich moeten houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat ze een parcours uitstippelen dat Jaap elke dag wil gaan volgen?
Wie wil dat nou niet?!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Borga het volgende:
ik heb toch een flauw vermoeden dat Jaap dennix een beetje in de zeik aan het nemen is nu
Tilly heeft afstand genomen van de agressiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee ... die bedoel ik niet. Ik bedoel die nagelvrouw...
Nee hoor die zien we niet meer terug, veel te veel een huubgroupie dat lag er veel te dik bovenop en ze had het voortdurend over Nowlive.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Elly komt terug als een comebak kid nog nooit terug gekomen is;)
Ja inderdaad, die indruk kreeg ik ook al een beetje. Vraag me af wat Nando ervan vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennix komt niet veel verder dan hardlopen en kniebuigingen.
De Gouden Kooi wordt wel meer en meer De Kansloze dan wel Bladgouden Kooi. Leven als een miljonair in Siera Leone...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
Tilly heeft afstand genomen van de agressie
Geen geld meer, budget op, reorganisatie, uitkering, 10 naar RTL, nagelschimmel![]()
Dat laatste lijkt er inderdaad wel opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, goed begrepen! Het gaat er complex uitzien en jaap zal een routebeschrijving bij zich moeten houden.
Dimitri ook al weg? En what about Melissa?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef ScofieldM het volgende:
Nou die gladjanus Mitch nog die net als Dimitri kan vertrekken en dan mogen ze al hun drankjes zelf maken/halen![]()
Wat dacht je van bedreigingen aan haar adresquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tilly heeft afstand genomen van de agressie
Geen geld meer, budget op, reorganisatie, uitkering, 10 naar RTL, nagelschimmel![]()
Nando is een heerlijk relaxte vent....die vindt het vast heel primaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die indruk kreeg ik ook al een beetje. Vraag me af wat Nando ervan vindt![]()
Ja maar ik wil dat hij dat ook zo voelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Borga het volgende:
ik heb toch een flauw vermoeden dat Jaap dennix een beetje in de zeik aan het nemen is nu
jaap is sinds hij met dennix is gaan bonden supersaai geworden...hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:08 schreef farceman het volgende:
Saaiheid regeert; Jaap en Dennis zijn echt zo saai samen
Ook ja, en Dreams of Beauty idem dito.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dimitri ook al weg? En what about Melissa?
Ik durf niet naar buiten, dus ik was het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wat dacht je van bedreigingen aan haar adres![]()
VOL, Nowlive, FOK enthousiastelingen die geen normaal leven hebben![]()
Waarschijnlijk ook wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dimitri ook al weg? En what about Melissa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |