quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
goedemiddag allemaal
het stortregent en ik moet me nog verder inlezen
Ik zie dat Dennis de PT van Jaap speelt, en dat Ivar als een van de weinige leraren nog wel komt. Ik vond het vroeger met al die lessen veel leuker.
Elly komt terug als een comebak kid nog nooit terug gekomen is;)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Waarom is Elly eigenlijk verleden tijd?
Ontslagen, geen geld meer voor elke avond een butlerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Zou zomaar een kikker te voorschijn kunnen springenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Dennis vindt het gevaarlijk om rond de vijver te hollen![]()
Kwaak Kwaak Kwaakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou zomaar een kikker te voorschijn kunnen springen![]()
Maar is dat voor het hek wel veiligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef kleinzusje het volgende:
Goed idee van Dennis![]()
10 keer hurken in een dode hoek
en zitups kunnen altijd en overal
edit: wel vasthouden aan hek ( ivm) veiligheid)
Dennix komt niet veel verder dan hardlopen en kniebuigingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat ze een parcours uitstippelen dat Jaap elke dag wil gaan volgen?
te asociaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Vind je dat? Ik vind het hoogst vermakelijk om te horen hoe Jaap zo gemakkelijk en zo lui mogelijk het parcours kan afleggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:08 schreef farceman het volgende:
Saaiheid regeert; Jaap en Dennis zijn echt zo saai samen
Oh nee ... die bedoel ik niet. Ik bedoel die nagelvrouw...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ontslagen, geen geld meer voor elke avond een butler
Te grof voor RTL![]()
Jups, goed begrepen! Het gaat er complex uitzien en jaap zal een routebeschrijving bij zich moeten houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat ze een parcours uitstippelen dat Jaap elke dag wil gaan volgen?
Wie wil dat nou niet?!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Borga het volgende:
ik heb toch een flauw vermoeden dat Jaap dennix een beetje in de zeik aan het nemen is nu
Tilly heeft afstand genomen van de agressiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee ... die bedoel ik niet. Ik bedoel die nagelvrouw...
Nee hoor die zien we niet meer terug, veel te veel een huubgroupie dat lag er veel te dik bovenop en ze had het voortdurend over Nowlive.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Elly komt terug als een comebak kid nog nooit terug gekomen is;)
Ja inderdaad, die indruk kreeg ik ook al een beetje. Vraag me af wat Nando ervan vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennix komt niet veel verder dan hardlopen en kniebuigingen.
De Gouden Kooi wordt wel meer en meer De Kansloze dan wel Bladgouden Kooi. Leven als een miljonair in Siera Leone...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
Tilly heeft afstand genomen van de agressie
Geen geld meer, budget op, reorganisatie, uitkering, 10 naar RTL, nagelschimmel![]()
Dat laatste lijkt er inderdaad wel opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, goed begrepen! Het gaat er complex uitzien en jaap zal een routebeschrijving bij zich moeten houden.
Dimitri ook al weg? En what about Melissa?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef ScofieldM het volgende:
Nou die gladjanus Mitch nog die net als Dimitri kan vertrekken en dan mogen ze al hun drankjes zelf maken/halen![]()
Wat dacht je van bedreigingen aan haar adresquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tilly heeft afstand genomen van de agressie
Geen geld meer, budget op, reorganisatie, uitkering, 10 naar RTL, nagelschimmel![]()
Nando is een heerlijk relaxte vent....die vindt het vast heel primaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die indruk kreeg ik ook al een beetje. Vraag me af wat Nando ervan vindt![]()
Ja maar ik wil dat hij dat ook zo voelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Borga het volgende:
ik heb toch een flauw vermoeden dat Jaap dennix een beetje in de zeik aan het nemen is nu
jaap is sinds hij met dennix is gaan bonden supersaai geworden...hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:08 schreef farceman het volgende:
Saaiheid regeert; Jaap en Dennis zijn echt zo saai samen
Ook ja, en Dreams of Beauty idem dito.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dimitri ook al weg? En what about Melissa?
Ik durf niet naar buiten, dus ik was het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wat dacht je van bedreigingen aan haar adres![]()
VOL, Nowlive, FOK enthousiastelingen die geen normaal leven hebben![]()
Waarschijnlijk ook wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Melissa is vaag, die kan nog tijdelijk weg zijn. Dimitri zou niet meer willen komen na rotopmerkingen aan zijn adres door Amanda en Nadia; die zouden een echte man willen of iets in die trant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon op straat gezet door Tien, alleen van do tm zo komen nog butlers, hopelijk komt elly ook weerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Elly ergens in een jenever delirium ligt en haar roes uitslaapt.
Kim is binnenkort zwanger van Jaap. Die zal niet lang blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook wegbemoeide zich veel te veel met het spel dus niet zo vreemd.
Misschien dat ze alleen nog op zondag komt maar dat weet niemand.
Donderdag Mitch, Vrijdag Kim, Zaterdag Mitch, Zondag ?.
Ik denk dat je gelijk hebt, als je het praten over stoere plannen die nooit worden uitgevoerd niet meetelt. Misschien voelt hij zich energiek door niet minder dan TWEE confrontaties (ahem) gisteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij is dit het 1e initaitief wat Dennix toond sinds zijn entree in de villa, kan dat kloppen?
Aha, vandaar dat Nadia zo met Dennis in de weer is. Zo echt als hij worden mannen niet meer gemaakt, immersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Melissa is vaag, die kan nog tijdelijk weg zijn. Dimitri zou niet meer willen komen na rotopmerkingen aan zijn adres door Amanda en Nadia; die zouden een echte man willen of iets in die trant.
Ze mogen / kunnen bijna niets meer doen , alles is verbodenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat hij dat ook zo voelt.
Niemand behalve Huub en lieke durven iets tegen andere bewonrers te ondernemen.
Nix heeft nog van niemand kritiek gehad en Nadia ook niet.
het gaat hun veel te gemakkelijk af allemaal, niemand durft zijn handen aan iets te branden
erg Jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef riri het volgende:
[..]
jaap is sinds hij met dennix is gaan bonden supersaai geworden...hoe kan het ook anders
Jaap eruit, Safaa erinquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand wordt het tijd voor een 'toneelhaak' voor Jaap. Die voert echt niets meer uit en is totaal geen toevoeging meer. Misschien kan er nog een nieuwe ingezet worden waar nog wel wat leven inzit.
ja ik weet het al, 10 keer NIX!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis heeft iets met het cijfer 10
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief irritant![]()
Hij is te lief dom voor het spel denk ik![]()
Dacht juist dat dit het was wat JdM voor ogen had met het format DGK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wat dacht je van bedreigingen aan haar adres![]()
VOL, Nowlive, FOK enthousiastelingen die geen normaal leven hebben![]()
Volgens mij was Nadia met elke vrije man in de weer gegaan, desnoods met Jaap als hij de enige was geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat Nadia zo met Dennis in de weer is. Zo echt als hij worden mannen niet meer gemaakt, immers.
elly kwam op maandag en woensdagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Kwam Elly niet op zondag? Donderdag Kim, vrij, za en zo, 2 keer Mitch, 1 keer Elly.
klodder Jaap zit hem in de zeikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief![]()
Hij is te lief voor het spel denk ik![]()
Die komt er dus niet want hij heeft nu de kans op een buikwandcorrectie die betaald wordt door RTL en hij moet 50k afvallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand wordt het tijd voor een 'toneelhaak' voor Jaap. Die voert echt niets meer uit en is totaal geen toevoeging meer. Misschien kan er nog een nieuwe ingezet worden waar nog wel wat leven inzit.
Voortaan, in het nieuwe schemaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
elly kwam op maandag en woensdag
diktiet kwam op zondag
Het zou ook kunnen, dat Dimitri voor een paar weken bewoner wordt van de villa!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan het ook zijn dat Dimitri op vakantie is?
No doubt about it.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was Nadia met elke vrije man in de weer gegaan, desnoods met Jaap als hij de enige was geweest![]()
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief![]()
Hij is te lief voor het spel denk ik![]()
Hij heeft zeker niet de slimste zetten gezet die hij had kunnen zetten als een schaakspeler zijnde....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap eruit? Nee toch! Hij is de leukste van het stel en het slimste met het spel. Een gezellig dikkertje, hij moet blijven! Zo niet, dan begin ik een actie!
Maar goed, voor hij die 50 kwijt is zijn we zeker 4 maanden verder, en dan moet hij dat gewicht 3 maanden vasthouden voor hij de correctie uberhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die komt er dus niet want hij heeft nu de kans op een buikwandcorrectie die betaald wordt door RTL en hij moet 50k afvallen![]()
een dikke klodder is hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap eruit? Nee toch! Hij is de leukste van het stel en het slimste met het spel. Een gezellig dikkertje, hij moet blijven! Zo niet, dan begin ik een actie!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjes
Of een lollie, kan ie lekker zuigen aan DGK_fan als hij op bezoek komtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjes
Dat weet je pas als de winnaar bekend is. Jaap's wegen zijn schijnbaar ondoorgrondelijk en het gevolg van vele nachtelijke kreten en veel overpeinzingen, gepaard gaande met "ik haat ze!"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft zeker niet de slimste zetten gezet die hij had kunnen zetten als een schaakspeler zijnde....
Ik ben ook bang dat 'tie' niet pastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Pakt enveloppe, stopt Barbie er in, schrijft adres op............. shittttttttttttttt![]()
Durf niet naar de brievenbus
[afbeelding]
zijn zijn fans net zulke schijters als hijzelf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Pakt enveloppe, stopt Barbie er in, schrijft adres op............. shittttttttttttttt![]()
Durf niet naar de brievenbus
[afbeelding]
quote:
wel eens van een crematorium gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Uiteindelijk blijft van hem, net als van ons, ook alleen een geraamte over.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
zijn zijn fans net zulke schijters als hijzelf?
Maar met dit gewicht is hij sneller een skeletje dan wijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Uiteindelijk blijft van hem, net als van ons, ook alleen een geraamte over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |