quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
goedemiddag allemaal
het stortregent en ik moet me nog verder inlezen
Ik zie dat Dennis de PT van Jaap speelt, en dat Ivar als een van de weinige leraren nog wel komt. Ik vond het vroeger met al die lessen veel leuker.
Elly komt terug als een comebak kid nog nooit terug gekomen is;)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Waarom is Elly eigenlijk verleden tijd?
Ontslagen, geen geld meer voor elke avond een butlerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Zou zomaar een kikker te voorschijn kunnen springenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Dennis vindt het gevaarlijk om rond de vijver te hollen![]()
Kwaak Kwaak Kwaakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou zomaar een kikker te voorschijn kunnen springen![]()
Maar is dat voor het hek wel veiligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef kleinzusje het volgende:
Goed idee van Dennis![]()
10 keer hurken in een dode hoek
en zitups kunnen altijd en overal
edit: wel vasthouden aan hek ( ivm) veiligheid)
Dennix komt niet veel verder dan hardlopen en kniebuigingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat ze een parcours uitstippelen dat Jaap elke dag wil gaan volgen?
te asociaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Vind je dat? Ik vind het hoogst vermakelijk om te horen hoe Jaap zo gemakkelijk en zo lui mogelijk het parcours kan afleggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:08 schreef farceman het volgende:
Saaiheid regeert; Jaap en Dennis zijn echt zo saai samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |