Nah, Amanda geeft er de draai aan dat Lieke niet tegen durft te stemmen omdat ze bang voor haar is en de groep.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef riri het volgende:
alleen is lieke niet zo...zo van wat jij mij aandoet doe ik per definitie het zelfde terug...
amanda zal nog raar op kijken dat lieke zo niet in elkaar zit
Omdat ze een stiekemerd is, die mensen sneaky het bloed onder de nagels vandaan haalt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze moet dit niet, ze hoeft dit niet. Het is zelfs beter als ze dit niet doet. Logisch. Haar wordt niets gegund. Het zooitje toont nul waardering voor haar koken, dus hoezo?
Daar komt als ik het goed heb begrepen een stemronde over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oooooow dus langer dan een zondag blijven die beesten niet..???![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef riri het volgende:
amanda die alles wil blokken voor lieke en andersom niet zou begrijpen dat een ander dat naar haar ook zou kunnen doen
alleen is lieke niet zo...zo van wat jij mij aandoet doe ik per definitie het zelfde terug...
amanda zal nog raar op kijken dat lieke zo niet in elkaar zit
Amandel kijkt daar helemaal niet van op, die verwacht niet anders dan dat ze haar zin krijgt.
En volgende keer blokt ze net zo makkelijk een stemming voor Lieke.![]()
![]()
tsjah ze past zich al goed aan moet ik zeggen bij al die andere gluiperds......you go girlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ze een stiekemerd is, die mensen sneaky het bloed onder de nagels vandaan haalt?
Maar ik heb niet het idee dat Lieke alleen binnen De Kooi zo is. Volgens mij houdt ze wel van aftroeven en de beste (in de zin van superieur) zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah ze past zich al goed aan moet ik zeggen bij al die andere gluiperds......you go girl![]()
![]()
Carlos overhalen hem weer mee te laten doen, zoals hij al in zijn hoofd had?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap met een zwabber..... wat is hij van plan ???
Volgens mij gaat Jaap het echt goed maken op een leuke manier met Carlos , heeft volgens mij niks met Lieke te maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Katewalker het volgende:
Jaap is wat van plan en ik ga niet kijken...bah...hij zoekt een emmer..schoonmaakdoek..schoonmaakmiddel..wat gaat hij doen? Lieke haar eten op de grond gooien en dan zelf opruimen..is dat wat achter via de telefoon net tegen hem is gezegd?...
Ook zo stom dat Carlo om 7 uur komt om te trainen terwijl ze bijna gaan eten....wat een organisatie daar..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |