Ik weet niet hoe oud de streamers zijn, maar misschien is een groot deel van de jeugd tegenwoordig wel zoals Dennis?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou saaier zijn dat bijvoorbeeld de oeverloze kleutergesprekjes tussen Nadia en Amanda, of het voortdurende rij-gedrag van Amanda en Brian, of het nietszeggende gekwek en geslenter van Dennis.
Als de jeugd van tegenwoordig zoals Dennis is, arme wereldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud de streamers zijn, maar misschien is een groot deel van de jeugd tegenwoordig wel zoals Dennis?
Ik heb wel eens iemand op tv gezien, die nadat die een slok melk had genomen, de melk uit zijn ooghoeken kon laten lopen. Dus het staat wel allemaal in verbinding.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Lieke: Echt wel dat die druppels via je ogen in je keel terechtkomen!
Hmm, is dat zo?
Ja okee, 5 wordt een jongerenzender. Maar willen die dat soort leegheid zien? Die willen toch geboeid worden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud de streamers zijn, maar misschien is een groot deel van de jeugd tegenwoordig wel zoals Dennis?
Gelukkig zijn ze dat niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de jeugd van tegenwoordig zoals Dennis is, arme wereld![]()
Wat een heerlijk plastisch voorbeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand op tv gezien, die nadat die een slok melk had genomen, de melk uit zijn ooghoeken kon laten lopen. Dus het staat wel allemaal in verbinding.
Hahahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
![]()
[..]
Wat een heerlijk plastisch voorbeeldDankjewel
![]()
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kom beroepshalve nogal veel op VMBO's en wordt daar echt niet zo heel vrolijk van in z'n algemeenheid.quote:
Ook dat en miljonairs mogen niet schelden, maar wel iemand consequent slieko noemen of kikker, personeel mag iemand te pas en te onpas kuthoer en nog meer van dat soort dingen noemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
En dan bedenk ik nog dit, namelijk dat Fons dan wel een beetje hypocriet zou zijn: niet schelden en schoppen, maar wel het 'goede' voorbeeld voor de jeugd van neptieten en meiden die zich als hoeren kleden en gedragen, en lamlendigheid met nageltjes en haartjes troef.
Als ik hier in de straat kijk, dan zie ik heel veel jongeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kom beroepshalve nogal veel op VMBO's en wordt daar echt niet zo heel vrolijk van in z'n algemeenheid.
Geen geschikt jongerenprogramma dus als je als Fons consequent wilt zijn en geen slecht voorbeeld wilt gevenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ook dat en miljonairs mogen niet schelden, maar wel iemand consequent slieko noemen of kikker, personeel mag iemand te pas en te onpas kuthoer en nog meer van dat soort dingen noemen.
Huub en Lieke krijgen natuurlijk niets van nix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Jongens GROOT ALARM!!!!!
Dennis doet wat in de kooi, hij roert door het eten.![]()
Aan de hoeveelheid te zien is het hooguit voor 2 personen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub en Lieke krijgen natuurlijk niets van nix.
Ik zou het regelement wel eens specifiek online willen zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef neehe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid te zien is het hooguit voor 2 personen.
Of alleen voor Jaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid te zien is het hooguit voor 2 personen.
quote:
Ik kom beroepshalve veel MBO en HBOers tegen - leeftijd 18 t/m 25 - en daar wordt ik heel vrolijk van!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kom beroepshalve nogal veel op VMBO's en wordt daar echt niet zo heel vrolijk van in z'n algemeenheid.
Bel Deborah dat Lieke en Huub dan maar gaan dineren in De Hoefdlag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk veel in de buitenlucht geweest hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Wat aardig, het is bijna 6 uur en ze koken gewoon voor 2 personen.
Wat heeft Dennix gekookt, slijmballen ??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me weer af of Lieke er echt in had overgegeven of dat ze maar deed alsof.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef petraa het volgende:
M ooi groen water trouwens
Kip en groenten in de wok, zo te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Wat heeft Dennix gekookt, slijmballen ??![]()
Vaag.... ze hebben gewoon klokken.... T'is niet zo dat ze geen besef van tijd hebben, doordat ze geen daglicht zien....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Ha-Ha ga je er nog serieus op in ook ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Kip en groenten in de wok, zo te zien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lollig he, mensen die te goeder trouw zijn en behulpzaam.
Ja, ik vroeg : Wat heeft Dennix gekookt, slijmballen ????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lollig he, mensen die te goeder trouw zijn en behulpzaam.
HBO een jaar of 10 gewerkt, niveau is daar wel redelijk ok. MBO's kom ik ook, en ook daar wordt ik niet zo heel vrolijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kom beroepshalve veel MBO en HBOers tegen - leeftijd 18 t/m 25 - en daar wordt ik heel vrolijk van!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Dark het volgende:
Jaap zou zich eens moeten concentreren op het eten dat hij eet, zou ook een stuk of wat kilootjes schelen.
Hij eet staand, liggend, lezend, achter de computer, alle houdingen.
Bijna altijd als Jaap eet, doet hij ook iets anders!
Zo wordt hij nooit bewust van wat hij eet en hij vergeet te genieten van mooi voedsel!
Ideale beelden voor een jongerenzender: meisje in de bloei van haar leven houdt zich ruim een half uur bezig met afwisselende en opbouwende activiteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |