Hahaha, dan kan ze het wel vergeten.. klote beesten.. vooral die met dat petje en neptieten..quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Lieke hem blokt. Die krijgt nl helemaal niks meer van Amanda dus stik er de moord maar in, zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb de indruk dat Amanda niet zoveel echte vrienden en vriendinnen heeft, die de hele dag op haar halfjaarfeestje willen komen, vandaar de hondjes.![]()
Het slimste is om die honden te laten komen lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En we weten sinds de actie van Eric, waar Amanda hélemaal van over de rooie gaat.....
Gewoon die keffertjes in de kussenbak (met deksel open, uiteraard) plaatsen.....![]()
Das wel zware dierenmishandeling, jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En we weten sinds de actie van Eric, waar Amanda hélemaal van over de rooie gaat.....
Gewoon die keffertjes in de kussenbak (met deksel open, uiteraard) plaatsen.....![]()
Samantha wist het nog niet of ze moest werken maar aan haar enthousiaste reactie aan de telefoon was toch te merken dat ze niet zo'n trek in Amanda had.quote:
Toffe OPquote:
Volgens mij 3, Juicy, Nicky en eehhhhhhhh,...............?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
hoeveel mensen mogen er komen op dat halfjaar feest?
Shit net te laat dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
Thx allen![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
Geen complimenten meer, max is 3![]()
![]()
Goh wat een feest, gesellug !!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij 3, Juicy, Nicky en eehhhhhhhh,...............?
Uiteraard, ze haalt alleen de acryl of gellaag er maar af.quote:
Ik denk dat Lieke die stemronde niet gaat blocken. Met de motivatie dat ze zich niet tot het niveau van Amanda wil verlagen om na een ruzie alles maar te blocken enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:10 schreef SIRA het volgende:
Lieke gaat die stemronde toch wel blocken.
Amanda gunt haar ook niks nada
Schatje, dat denk ik ook, Lieke is ook niet haatdragend, wat dat betreft is ze te lief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke die stemronde niet gaat blocken. Met de motivatie dat ze zich niet tot het niveau van Amanda wil verlagen om na een ruzie alles maar te blocken enzo.
jammer, dit moet ze gewoon blokken. ze verzint maar een allergie of ietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Schatje, dat denk ik ook, Lieke is ook niet haatdragend, wat dat betreft is ze te lief.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |