staat er veel wind dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef -jos- het volgende:
Eigenlijk heb ik echt de hele dag lopen surfen![]()
trek een nummertjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef -jos- het volgende:
Eigenlijk heb ik echt de hele dag lopen surfen![]()
Heb net van een chocoladelikeurtje gesnoeptquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik mis allen bier nog. voorderest was het wel gezellig
Je moet niet zo snel mogelijk het veld leeg krijgen hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef -jos- het volgende:
126000 bubbelpuntjes
edit
hoe haal je 1 miljoen dan? volgens mij ben je dan een hele dag lang bezig..![]()
Okee, zal ik dat morgen eens proberen ik ga nu afsluitenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef covie het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel mogelijk het veld leeg krijgen hoor.
Het fijnste is als je heel lang met 2 kleuren overblijft.
ETA kom op man, wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:58 schreef ETA het volgende:
goedemorgen, hebben we vandaag wel watwerk te doen?? Zit al een uur op werk en nog geen hol uitgevoerd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal, ok ik ben weer van de partij vandaag
Ben blij dat je zo enthousiast bent mij weer te zienquote:
Zoals iemand al zei, 2 kleuren overhouden en dan lekker rustig in leven blijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef -jos- het volgende:
126000 bubbelpuntjes
edit
hoe haal je 1 miljoen dan? volgens mij ben je dan een hele dag lang bezig..![]()
nee, zo moet je het niet zien lieverd..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo enthousiast bent mij weer te zien
Er komen hier allemaal bubble theorien naar buiten toe... damn jullie moeten echt wat vinden om te gaan doen !!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei, 2 kleuren overhouden en dan lekker rustig in leven blijven
oooh oke dan is het goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, zo moet je het niet zien lieverd..
ik had natuurlijk liever gehad dat je werkdag sneller zou gaan doordat je ook daadwerkelijk wat te doen had.. dat je je hier meldt, betekent wie immer een lange dag vol FOk! en F5![]()
Wat is je record tot nu toe ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:59 schreef Dylanesque het volgende:
08:00, de telefoon gaat weer aanEn ik ga werken aan mn throwpaper-record
13, jouwe?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is je record tot nu toe ?
Hier gaat de telefoon pas om 9uur aan ! of naja vanaf dat moment hoef ik hem pas op te nemen. Meestal gaat hij al wel een paar keer voor 9uur , maar om 9uur zijn we pas bereikbaar
Tot straks dan maar weerquote:
Heb het nog niet echt heel erg veel gedaan. Maar gisteren haalde ik 10 als maxquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
13, jouwe?
hier staat ie aan van 0800 tot 1730.. daarvoor en daarna krijgen ze lekker t bandje
Mijn 13 was ook van gisterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb het nog niet echt heel erg veel gedaan. Maar gisteren haalde ik 10 als max
Ik probeer het nu ook ben er alleen nog niet te wakker voor om het te spelen. Ik haal hooguit 2quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijn 13 was ook van gister
nu net 11 gehaald![]()
Heb je wat te doen voor vandaag !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
Ah damn, nu moet ik meer dan 15 halen
Shit nou moet ik natuurlijk weer over die 18 heenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:16 schreef Dylanesque het volgende:
18!!
Met de dames weet ik niet of het goed gaat, maar met mij wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen dames alles goed?
je wilt het niet geloven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:56 schreef Dylanesque het volgende:
Woensdagen zijn hier normaal gesproken al rustig, ik denk niet dat ik vandaag veel te doen ga hebben.. ik moet echt ff iets productiefs verzinnen
Waar zit jij nou eigenlijk, op honderden meters afstand toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef DavyE het volgende:
[..]
je wilt het niet geloven.![]()
Ik heb vandaag eindelijk werk gekregen en dat op een woensdag![]()
jep verlengde van de koningskadequote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar zit jij nou eigenlijk, op honderden meters afstand toch?
En wat mag je op deze woensdag gaan doen dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef DavyE het volgende:
[..]
je wilt het niet geloven.![]()
Ik heb vandaag eindelijk werk gekregen en dat op een woensdag![]()
kopierenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat mag je op deze woensdag gaan doen dan ?
hehe idd, naast CSquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:34 schreef DavyE het volgende:
jij zat bij lebkov in de buurt honderden meters in de buurt![]()
![]()
![]()
Je vergeet facturen in een enveloppe stoppen en dan dichtplakken... dat heb ik gisteren nog gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef DavyE het volgende:
volgens mij is telefoon opnemen kopieren en archiveren de top werkzaamheden van dit moment![]()
Wij hebben alle extra dingetjes als archiveren maandag al gedaan, nu alleen telefoon opnemen en mailtjes behandelen.. nog niet 1 van beiden binnengehad in deze eerste 40 minutenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef DavyE het volgende:
volgens mij is telefoon opnemen kopieren en archiveren de top werkzaamheden van dit moment![]()
o ja das waar enveloppen dichtplakken tsjongequote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je vergeet facturen in een enveloppe stoppen en dan dichtplakken... dat heb ik gisteren nog gedaan
oke succesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga maar een sigaret roken uit verveling
telefoon opnemen en mailtjes behandelen lijkt me wel gaar ja als er dan niks binnenkomtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wij hebben alle extra dingetjes als archiveren maandag al gedaan, nu alleen telefoon opnemen en mailtjes behandelen.. nog niet 1 van beiden binnengehad in deze eerste 40 minuten![]()
zo.. heb even een computer moeten vindenquote:
Ik zit vandaag op de beste plek, waar niemand mee kan kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo.. heb even een computer moeten vindenmn plek was bezet
maar ik zit weer
straks wel weer snel achter mn 'eigen' pc, want daar kijkt niemand op mn scherm.. hier wel
zo eentje waar je met je rug tegen de muur zit is wel chill jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo.. heb even een computer moeten vindenmn plek was bezet
maar ik zit weer
straks wel weer snel achter mn 'eigen' pc, want daar kijkt niemand op mn scherm.. hier wel
oh en zit je dan alleen op een kamerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op de beste plek, waar niemand mee kan kijken![]()
Nu nog wel, er komt straks wel iemand tegenover me zitten maar die zie ik alsnog niet door de big ass monitoren tussen ons inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
oh en zit je dan alleen op een kamer![]()
ja, daar zit ik normaal ook jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op de beste plek, waar niemand mee kan kijken![]()
Ook weer Q music aanstaan ? Zometeen weer het foute uur !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar zit ik normaal ook jamaar daar is mn lieftallige collega even gaan zitten
Welke frequentie is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ook weer Q music aanstaan ? Zometeen weer het foute uur !
Ik bedenk me nu pas wat een stomme vraag t sowieso is, google enzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm
100.7 dacht ik maar weet ik niet zeker
we houden het er maar op dat het nog vroeg is en je nog niet helemaal wakker bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas wat een stomme vraag t sowieso is, google enzoMaar thnx
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ook weer Q music aanstaan ? Zometeen weer het foute uur !
Had ik het nog goed ook !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de oude frequentie van Sky Raaaaaaaaaadioooooooooooo 100.7 FM... !!!![]()
Wat een verrassingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou lotus notes maar weer opgestart... WEER geen email...
quote:
Het zou juist een verrassing zijn als er WEL mail zou zijnquote:
bazen die met je mee fokkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Om 10.30 begint mijn verantwoordelijke ook weer. Die zit dan naast me. Kan dan uiteraard op mn scherm kijken, maar dat is niet erg want hij doet zelf ook niets en zit doelloos te internetten en spelletjes te spelen. Dus vind ik dat ik best op FOK! mag
Haha nee dat nog net nietquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef DavyE het volgende:
gasten ik ga ff kopieren tot straks
noe OEH OEH OEH! gister 10 minuten voor het einde van mn dag! 2!!! emailtjes...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het zou juist een verrassing zijn als er WEL mail zou zijn
Oftewel SPAM !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
noe OEH OEH OEH! gister 10 minuten voor het einde van mn dag! 2!!! emailtjes...!1 van de technische dienst van het hoofdkantoor dat ze vanacht daar een server gingen waar wij geen last van hadden en 1 dat voor de maand augustus vandaag en morgen tussen 12 en 13 de etenskortingsbonnen weer verdeeld zullen worden...voor het hoofdkantoor dus heb ik niets mee te maken!
En wat voor ontbijt gaat het worden ?quote:
Puddingbroodjequote:
hele euhm nuttige informatie!quote:
Waarom vraag je het niet gewoon aan diegene van wie die telefoon is ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:10 schreef covie het volgende:
Zo het eerste bakje kofiie weer op.
Weet hier iemand welke telefoon ik bedoel? i zie een telefoon waarvan je het schermpje opzij kan schuiven ipv omhoog. Volgens mij is het een nokia. Maar hij is niet heel groot.
Dat wordt genieten voor jou die paar dagen dat je in Hotel mama zit....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hele euhm nuttige informatie!![]()
en flikker op met jullie puddingbroodjes! weet je hoe ik die dingen mis? Naast kroketten, patatje oorlog, en alle andere lekkere dingen die ik in Duitsland niet heb...?
Ah oui, les femmesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naja daarna kun je in Zweden ook weer genieten, maar dan geniet je van totaal andere dingen
gelukkig krijg je dan ook grof betaald voor dit loodzware hersenwerk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom.. zojuist m'n eerste telefoontje ontvangen: 'Hallo, is die en die reservering al geannulee.. o wacht ik zie het zelf al, bedankt!'
heerlijk! 10 maand genieten!quote:
En nu ben je zo geestelijk uitgeput dat je weer een uur moet bijkomen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:12 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom.. zojuist m'n eerste telefoontje ontvangen: 'Hallo, is die en die reservering al geannulee.. o wacht ik zie het zelf al, bedankt!'
Een beetje een vage zin heb ik neergezet zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet gewoon aan diegene van wie die telefoon is ?
Kijk zo hoort het ook !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk! 10 maand genieten!
Maar echt gisteravond een email naar mn moeder gestuurd met wat ik die 2,5 dag dat ik daadwerkelijk in nederland ben wil eten...!
Is het niet gewoon een nokia communicator ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef covie het volgende:
[..]
Een beetje een vage zin heb ik energezet zeg [afbeelding]
Ik zie de telefoon nu niet, maar ik heb m laatst een keer bij iemand gezien.
Dus geen idee aan wie ik het nu moet vragen.
Nouja, grof.. ik mag niet klagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig krijg je dan ook grof betaald voor dit loodzware hersenwerk?![]()
Dat is al 2 uur bijkomen van al dat zware werk wat je hebt gedaan !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja, grof.. ik mag niet klagen![]()
Oeh een tweede telefoontje![]()
Verkeerd nummer gedraaid![]()
De volgende neem ik gewoon niet meer op, m'n werk moet niet in de weg gaan zitten van fok natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En nu ben je zo geestelijk uitgeput dat je weer een uur moet bijkomen ?
donderdag avond als ik laat aan kom, mama's Lasagne, volgende dag tussen de middag patat oorlog met kroket!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het ook !En wat gaat het worden ?
Daar zijn we volgens mij allemaal wel goed in hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gewoon beetje ja knikken is hij ook weer blij
Bandje erop ! mometeen kom ik om in het werk. FOK! op en bel later maar terugquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
De volgende neem ik gewoon niet meer op, m'n werk moet niet in de weg gaan zitten van fok natuurlijk![]()
En de roombroodjes dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
donderdag avond als ik laat aan kom, mama's Lasagne, volgende dag tussen de middag patat oorlog met kroket!vrijdagavond nasi (dat is tegen het stappen, op 1 of andere manier kan ik dan meer aan!
) volgende dag ga ik tussen de middag bij mn oma Spareribs eten om dan savonds weer bij mn moeder een lekker biefstukje te hebben met wat aardappels en boontjes!
En tussendoor natuurlijk nog Cheese&Union chips want dat kennen ze hier ook niet...
rot op! nee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gewoon beetje ja knikken is hij ook weer blij
Jij blijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rot op! nee!
hoef hier geen vrienden te maken, hoef nog maar 4 dagen hiernamisschien zelfs gewoon helemaal niet meer
geen zin om nog terug te gaan.. dus misschien is dit wel mn laatste dag
die zitten standaard in het pakket!quote:
Jij hebt echt een 6 sterren hotel !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die zitten standaard in het pakket!![]()
goeiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bandje erop ! mometeen kom ik om in het werk. FOK! op en bel later maar terug
Woordgrapje
Vorige keer toen ik thuis wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt echt een 6 sterren hotel !
Als ik roombroodjes wil hebben zegt mama, je koopt ze maar lekker zelf
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik thuis waslag ik sochtends nog in bed, pakte ik mn mobiel belde naar beneden, en melde dat ik wakker was.
een kwartiertje later stond mn moeder naast mn bed met een ontbijtje!![]()
Dus jij hoeft op je werk én bij je moeder geen fuck te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik thuis waslag ik sochtends nog in bed, pakte ik mn mobiel belde naar beneden, en melde dat ik wakker was.
een kwartiertje later stond mn moeder naast mn bed met een ontbijtje!![]()
The lucky basterdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus jij hoeft op je werk én bij je moeder geen fuck te doen![]()
hey je kan ze toch ook zelf maken ? ik denk dat ik dat maar s ga doen binnenkort. zo lang kan het toch niet duren voordat ik ze gemaakt heb ? en het spaart aardig wat geld uit. geloof 1.10 euro per stukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt echt een 6 sterren hotel !
Als ik roombroodjes wil hebben zegt mama, je koopt ze maar lekker zelf
zie mn sig (topic)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij blij
Hoe gaat het met je huisje, de verbouwing en de verhuizing ?
kheb ook lotusnotesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
noe OEH OEH OEH! gister 10 minuten voor het einde van mn dag! 2!!! emailtjes...!1 van de technische dienst van het hoofdkantoor dat ze vanacht daar een server gingen waar wij geen last van hadden en 1 dat voor de maand augustus vandaag en morgen tussen 12 en 13 de etenskortingsbonnen weer verdeeld zullen worden...voor het hoofdkantoor dus heb ik niets mee te maken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
<d> yay I fixed my laptops battery!
<d> it was so dead, nothing would charge it
<d> so I gave it the electronic equivalent of a kick in the head, by shorting the +/- terminals for 5 minutes
<g> don't they have stickers on them that say they could explode or catch fire by doing that?
<d> yeah but it's ok, I took them off first.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
<xchlathx> "Dumbledore returns from the dead and declares it to be hammertime, Harry proceeds to break it down, Voldemort is unable to touch this."
<@Thrawn> They did a test in our local riot police lately
<@Thrawn> You know, the one where you have to put creatively shaped wooden pegs in corresponding holes
<@Thrawn> Turns out they have 2 kinds of persons in our riot police
<@Thrawn> Very stupid persons
<@Thrawn> And very strong persons
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
<DrEechmen> So... earlier today, I was watching one of my family's cats hitting a cord hanging from our blinds for about 10 minutes or so, and I started thinking 'gee, the danged animal is so darned easily amused'... and then I realized that I'd been staring at a cat playing with a string for ten minutes.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
<DrEechmen> So... earlier today, I was watching one of my family's cats hitting a cord hanging from our blinds for about 10 minutes or so, and I started thinking 'gee, the danged animal is so darned easily amused'... and then I realized that I'd been staring at a cat playing with a string for ten minutes.
'werken' noemt ie datquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Fugie het volgende:
ik mag weer thuiswerken
ik ben dus ook net wakkerGa zometeen mijn auto ff klaarmaken en n aar de garage brengen en dan zie ik het wel voor de rest van de dag
tjah of ik nou hier post de hele dag of andere nutteloze dingen doequote:
huizenjacht? is dat een nieuw nederlands woord voor slapen in de tuin?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah of ik nou hier post de hele dag of andere nutteloze dingen doe
van mijn baas moest ik op huizenjacht gaan, dus dat doe ik vanmiddag wel in de tuin. Heerlijk met het zonnetje in me gezicht
goed puntquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah of ik nou hier post de hele dag of andere nutteloze dingen doe
Ipod lenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaaah godverdomme collega hou je bek dicht, val me niet lastig met domme ontdekkingen die fucking logisch zijn![]()
jahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
huizenjacht? is dat een nieuw nederlands woord voor slapen in de tuin?
kut man... Sinds wanneer is de nieuwe nederlandse spelling gekomen dan?quote:
Dat was een beetje grof. Ze is best aardig, maar kan niet met computers omgaan en deelt dr ontdekkingen ongewild hardop met mij, en verwacht dan dat het ook voor mij een ontdekking is. Gewoon vervelend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik wil m'n collega gewoon t kantoor uitschoppen![]()
nou wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik wil m'n collega gewoon t kantoor uitschoppen![]()
ja je zit in duitsland he, dan mis je zulke dingen dus gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kut man... Sinds wanneer is de nieuwe nederlandse spelling gekomen dan?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
huizenjacht? is dat een nieuw nederlands woord voor slapen in de tuin?
het is een zij? en jij bent een hij toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat was een beetje grof. Ze is best aardig, maar kan niet met computers omgaan en deelt dr ontdekkingen ongewild hardop met mij, en verwacht dan dat het ook voor mij een ontdekking is. Gewoon vervelend.
Gaaat allemaal langs me heen...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja je zit in duitsland he, dan mis je zulke dingen dus gewoon
dat meneer met de printer een uurtje later komt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bijna anderhalf uur aan het werk en mn eerste telefoontje gehad![]()
![]()
JAWOHLquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaaat allemaal langs me heen...!![]()
Maar duits is ook een hele indrukwekkende taal..!![]()
Nee dat niet eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat meneer met de printer een uurtje later komt?
Ganz geil ja!quote:
nou nou...! dat mago ook wel wat liever hoor..:!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dat niet eensDie eikel is er gewoon nog steeds niet ...
Hij steekt die printer maar in zn hol
Oke hij stop die printer maar in zn poepertjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou...! dat mago ook wel wat liever hoor..:!![]()
ik zou het in zn plasbuis laten proberen doet wat meer pijn denk ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke hij stop die printer maar in zn poepertje![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou het in zn plasbuis laten proberen doet wat meer pijn denk ik!![]()
dat mag!quote:
Geloof me, dat is hier niet van toepassing.. Ik ben zelfs even gevlucht om van het eindeloze geblaat te ontsnappen, en heb lekker een pistoletje kiprollade en een kaascroissantje gehaald. Ik ben dus even lekker aan het ontbijtenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is een zij? en jij bent een hij toch?
1 + 1 = 2...!
En danny is je baas ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat mag!daarvoor betaald Danny mijn abbonementskosten!
![]()
Nope. Eigenlijk is het best leuk hier hoor, jullie horen alleen m'n frustratiesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nog geen jumpende 40+ers trouwens ???
Nee ik mikte op Danny R je weet wel, die man die ook voor jou de bandbreedte, serverkosten en alles andere betaald...!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee ik mikte op Danny R je weet wel, die man die ook voor jou de bandbreedte, serverkosten en alles andere betaald...!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Baas belt op : "Heb je het druk "
Ik : Wat denk je zelf ?
Baas : Oh is het zo rustig
mja ik zou maar alvast de passen oefenen voor de sessie van vanmiddagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope. Eigenlijk is het best leuk hier hoor, jullie horen alleen m'n frustraties
Oh God laat dat een incident geweest zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zou maar alvast de passen oefenen voor de sessie van vanmiddagdan kan je meedoen
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hetzelfde telefoongesprek :
Ik : Printer mannetje is nog steeds niet geweest hoor.
Baas : Oh naja als hij niet komt dan maar niet he.
Ik : Straks komt hij om 16.00
Baas : Ja misschien wel
Ik : Das mooi, want dan is het JOU probleem want dan ben ik naar huis.
Baas : KUT !
Je hebt nog tijd om dat te tikken voordat je de telefoon opneemt ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
fuck telefoon en heb mn mond vol croissant
Ik was aan t multitasken; tikken en snel kauwenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om dat te tikken voordat je de telefoon opneemt ?Of hebben ze in de tussentijd alweer opgehangen ?
Ik ga je inhalen, heb er al 2 gehad !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik was aan t multitasken; tikken en snel kauwenik was nog op tijd, 3e telefoontje van vandaag
![]()
ja als er weinig te doe is, gebeuren zelf die incidenten hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oh God laat dat een incident geweest zijn![]()
Dan gaan ze jumped naar buiten toequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als er weinig te doe is, gebeuren zelf die incidenten hehik stel voor , als je ziet dat ze zich verzamelen, sla je gewoon dat ruitje door van het brandalarm
3 telefoontjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga je inhalen, heb er al 2 gehad !
Je doet aan werkweigering !!! Je hoort op huizenjacht te zijn !quote:
2 telefoontjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
3 telefoontjes
2 mailtjes
beat that!
ja wel even het grote raam openzetten heh ? dan zien ze dat als de uitgangquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan gaan ze jumped naar buiten toe
0 telefoontjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
3 telefoontjes
2 mailtjes
beat that!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan gaan ze jumped naar buiten toe
Haha ik werk het hardste van jullie allemaal!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
0 telefoontjes
0 mailtjes
Beat that!
dat jumpen nog steeds populair is in Nederland...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nou zit ik hier niet tussen de Patrick Jumpers hoor, ze hadden het gewoon over de rage en hoe leuk ze het vonden en besloten daarom maar een sprongetje te wagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het nog een keer gaan proberen.
en als ze nou besmet zijn geraakt ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nou zit ik hier niet tussen de Patrick Jumpers hoor, ze hadden het gewoon over de rage en hoe leuk ze het vonden en besloten daarom maar een sprongetje te wagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het nog een keer gaan proberen.
oja? oja? Nou lekker puh!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ik werk het hardste van jullie allemaal!
Waarom zit jij daar ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
0 telefoontjes
0 mailtjes
Beat that!
Ik ben CBquote:
Dan hadden ze m'n Classic Rock radiozender al wel veranderdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als ze nou besmet zijn geraakt ?
Weet je zeker dat je wel terug wilt naar nederland, kun je niet beter direct door naar zwedenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jumpen nog steeds populair is in Nederland...!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nog minder doet dan ik.. ga naar huis mensen!!![]()
Oke oke ik vraag het welquote:
Ik ga alleen maar op vakantie naar Nederland, ik ga niet terug!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel terug wilt naar nederland, kun je niet beter direct door naar zweden
Coffee Boy!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke oke ik vraag het wel
Waar staat CB voor ?
En wat heeft zweden ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar op vakantie naar Nederland, ik ga niet terug!ieder land heeft zn problemen en dingen die je liever niet hebt, nou en nederland heeft jumpen
nou is toch lekker verdienen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Minder doen dan ik is op dit moment bijna gelijk aan slapen![]()
Je test de koffie uit voor je collega's ?quote:
vrouwen in overvloed...!quote:
jep!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je test de koffie uit voor je collega's ?
Ja ok ik bedoelde ook neit dat jullie echt naar huis moesten, maar wilde eigenlijk even benadrukken hoe goed we t allemaal wel niet hebben met deze rustquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou is toch lekker verdienen?
Kunnen die mensen niet bellen bij jou op je werk ofzo ?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ok ik bedoelde ook neit dat jullie echt naar huis moesten, maar wilde eigenlijk even benadrukken hoe goed we t allemaal wel niet hebben met deze rust![]()
4e telefoontje was verkeerd verbonden, die tel ik niet mee
voor een cornetto?quote:
kwam die basshunter gast daar neit vandaan ?quote:
Als jij daar blij mee bentquote:
Boten Annaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kwam die basshunter gast daar neit vandaan ?
En heel veel bossen, en rookruimtes bij discotheken die zich buiten op straat bevinden, zodat je met zn 15en staat te paffen op 1 vierkante meter in de regen.quote:
Daar heb ik nu ook al last van hier op mijn werkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En heel veel bossen, en rookruimtes bij discotheken die zich buiten op straat bevinden, zodat je met zn 15en staat te paffen op 1 vierkante meter in de regen.
ik rook toch niet dus dat maakt mij niet uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En heel veel bossen, en rookruimtes bij discotheken die zich buiten op straat bevinden, zodat je met zn 15en staat te paffen op 1 vierkante meter in de regen.
Bij mij in het kantoor mag gewoon gerookt worden!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook al last van hier op mijn werk![]()
Rookplek is buiten... Als het regent hebben we alleen een klein afdakje van 1 vierkante meter
hey ik geef je een hele doos cornettos als we ruilenquote:
En als ik nou zeg : Vrouwen in het Bos, is het dan nog een probleem ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik rook toch niet dus dat maakt mij niet uit!![]()
En die Boten Anna kan ik ook wel mee leven!![]()
Die bossen zijn alleen een probleem...!
Als de mensen ons nummer bellen krijgen ze een keuze tussen 3 opties, ik ben er 1 van, maar ook toevallig de eerste. Als mensen t niet weten doen ze dus gewoon 1, en mag ik ze vertellen opnieuw te bellen en godverdomme te luisteren naar t fucking bandje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet bellen bij jou op je werk ofzo ?!?!
dat is al het 2e verkeerd verbonden telefoontje
Zou je denkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij mij in het kantoor mag gewoon gerookt worden!![]()
komt waarschijnlijk ook doordat het een sigarettenbedrijf is maar toch...!![]()
Kun je ze niet gewoon doorschakelen naar de juiste afdeling ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als de mensen ons nummer bellen krijgen ze een keuze tussen 3 opties, ik ben er 1 van, maar ook toevallig de eerste. Als mensen t niet weten doen ze dus gewoon 1, en mag ik ze vertellen opnieuw te bellen en godverdomme te luisteren naar t fucking bandje.
ik vind dat je dat nog netjes doet danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als de mensen ons nummer bellen krijgen ze een keuze tussen 3 opties, ik ben er 1 van, maar ook toevallig de eerste. Als mensen t niet weten doen ze dus gewoon 1, en mag ik ze vertellen opnieuw te bellen en godverdomme te luisteren naar t fucking bandje.
quote:
Dat weiger ik, want daar leren ze niet van. Ik ben potdomme geen telefoonmiepquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon doorschakelen naar de juiste afdeling ?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zelfs sigaren mogen gewoon! Stinken? niet ons probleem dat is voor de volgende huurder!
![]()
![]()
![]()
Ik breng het in het echt wel iets vriendelijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind dat je dat nog netjes doet dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik breng het in het echt wel iets vriendelijker![]()
ja mn baas zei: in het duits natuurlijk (dit woord in het nederlands...quote:
Ctrl + R, Ctrl + R, Ctrl + R,quote:
Duitsersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja mn baas zei: in het duits natuurlijk (dit woord in het nederlands...) Gofferdomme! wij huren het! dus we doen ook wat we willen!
![]()
![]()
![]()
Ohja dat woord was ik vergetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
lol
Och mevrouw wat vervelend is dit, u heeft de verkeerde keuze gemaakt! Als u opnieuw naar dit nummer belt kunt u even optie 2 kiezen, dan komt u vanzelf bij het goede cluster terecht. Ja ik zou u dolgraag meteen willen doorverbinden, maar het probleem is dat ik niet weet met wie! Ziet u, als ik een collega van optie 2 uitkies moet die maar net toevallig neit al in gesprek zijn! Daarom kunt u beter zelf eventjes opneiuw bellen, dan wordt u meteen verbonden met iemand die tijd voor u heeft. Een ontzettend fijne dag nog!quote:
Werken doen wij niet aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:29 schreef Antal het volgende:
ik zit vandaag lekker thuis, dagje vrij,. heeeerlijk weertje !! werkze he..![]()
ja kan je ons niet ijs of bier komen brengen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:29 schreef Antal het volgende:
ik zit vandaag lekker thuis, dagje vrij,. heeeerlijk weertje !! werkze he..![]()
Dat vind ik een heel goed planquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je ons niet ijs of bier komen brengen ?
was fur Werbung haben wir heute?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
und jetzt ?? die werbung
Ik denk dat daar staat wat voor weer het is...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was fur Werbung haben wir heute?
pssst Tear, check dit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat daar staat wat voor weer het is...
Zonnetje schijntTis lekker weer
Die "Good German" is schön!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
ich brauche ein gut Buch, jemand tips?
werbung is advertentie he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
heute geht die werbung uber das wir allen gahr nix zu tun haben, und wir eigentlich liieber allen zu hause gehen.
zo das mn beste duits. tis ook al weer meer dan 10 jaar geleden heh
en link met info wat werbung is!quote:
Ach ja we hebben het toch al over Duitsers hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die "Good German" is schön!![]()
Gaat over een Amerikaanse journalist die in de dagen na de oorlog in Berlijn is bij de cenferentie enzo!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach ja we hebben het toch al over Duitsers he![]()
Ooooh okequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en link met info wat werbung is!(advertentie!
)
Ik ga m gewoon opzoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaat over een Amerikaanse journalist die in de dagen na de oorlog in Berlijn is bij de cenferentie enzo!![]()
is wel een tof boek, en makkelijk te lezen!quote:
volgende keer gewoon je muis op de link houden dan had je het gelijk gezien!quote:
Ik kan ook best wat moeilijks aan hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is wel een tof boek, en makkelijk te lezen!
nou sorry hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan ook best wat moeilijks aan hoor![]()
Nee nou ga ik lekker Good German opzoeken en lezen en zeggen dat ie slecht was en dat t een slechte tip wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik gaf je alleen maar een titel! je zoekt het maar uit met je boeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |