staat er veel wind dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef -jos- het volgende:
Eigenlijk heb ik echt de hele dag lopen surfen![]()
trek een nummertjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef -jos- het volgende:
Eigenlijk heb ik echt de hele dag lopen surfen![]()
Heb net van een chocoladelikeurtje gesnoeptquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik mis allen bier nog. voorderest was het wel gezellig
Je moet niet zo snel mogelijk het veld leeg krijgen hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef -jos- het volgende:
126000 bubbelpuntjes
edit
hoe haal je 1 miljoen dan? volgens mij ben je dan een hele dag lang bezig..![]()
Okee, zal ik dat morgen eens proberen ik ga nu afsluitenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef covie het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel mogelijk het veld leeg krijgen hoor.
Het fijnste is als je heel lang met 2 kleuren overblijft.
ETA kom op man, wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:58 schreef ETA het volgende:
goedemorgen, hebben we vandaag wel watwerk te doen?? Zit al een uur op werk en nog geen hol uitgevoerd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh allemaal, ok ik ben weer van de partij vandaag
Ben blij dat je zo enthousiast bent mij weer te zienquote:
Zoals iemand al zei, 2 kleuren overhouden en dan lekker rustig in leven blijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef -jos- het volgende:
126000 bubbelpuntjes
edit
hoe haal je 1 miljoen dan? volgens mij ben je dan een hele dag lang bezig..![]()
nee, zo moet je het niet zien lieverd..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo enthousiast bent mij weer te zien
Er komen hier allemaal bubble theorien naar buiten toe... damn jullie moeten echt wat vinden om te gaan doen !!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei, 2 kleuren overhouden en dan lekker rustig in leven blijven
oooh oke dan is het goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, zo moet je het niet zien lieverd..
ik had natuurlijk liever gehad dat je werkdag sneller zou gaan doordat je ook daadwerkelijk wat te doen had.. dat je je hier meldt, betekent wie immer een lange dag vol FOk! en F5![]()
Wat is je record tot nu toe ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:59 schreef Dylanesque het volgende:
08:00, de telefoon gaat weer aanEn ik ga werken aan mn throwpaper-record
13, jouwe?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is je record tot nu toe ?
Hier gaat de telefoon pas om 9uur aan ! of naja vanaf dat moment hoef ik hem pas op te nemen. Meestal gaat hij al wel een paar keer voor 9uur , maar om 9uur zijn we pas bereikbaar
Tot straks dan maar weerquote:
Heb het nog niet echt heel erg veel gedaan. Maar gisteren haalde ik 10 als maxquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
13, jouwe?
hier staat ie aan van 0800 tot 1730.. daarvoor en daarna krijgen ze lekker t bandje
Mijn 13 was ook van gisterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb het nog niet echt heel erg veel gedaan. Maar gisteren haalde ik 10 als max
Ik probeer het nu ook ben er alleen nog niet te wakker voor om het te spelen. Ik haal hooguit 2quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mijn 13 was ook van gister
nu net 11 gehaald![]()
Heb je wat te doen voor vandaag !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:12 schreef Dylanesque het volgende:
Ah damn, nu moet ik meer dan 15 halen
Shit nou moet ik natuurlijk weer over die 18 heenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:16 schreef Dylanesque het volgende:
18!!
Met de dames weet ik niet of het goed gaat, maar met mij wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen dames alles goed?
je wilt het niet geloven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:56 schreef Dylanesque het volgende:
Woensdagen zijn hier normaal gesproken al rustig, ik denk niet dat ik vandaag veel te doen ga hebben.. ik moet echt ff iets productiefs verzinnen
Waar zit jij nou eigenlijk, op honderden meters afstand toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef DavyE het volgende:
[..]
je wilt het niet geloven.![]()
Ik heb vandaag eindelijk werk gekregen en dat op een woensdag![]()
jep verlengde van de koningskadequote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar zit jij nou eigenlijk, op honderden meters afstand toch?
En wat mag je op deze woensdag gaan doen dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef DavyE het volgende:
[..]
je wilt het niet geloven.![]()
Ik heb vandaag eindelijk werk gekregen en dat op een woensdag![]()
kopierenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat mag je op deze woensdag gaan doen dan ?
hehe idd, naast CSquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:34 schreef DavyE het volgende:
jij zat bij lebkov in de buurt honderden meters in de buurt![]()
![]()
![]()
Je vergeet facturen in een enveloppe stoppen en dan dichtplakken... dat heb ik gisteren nog gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef DavyE het volgende:
volgens mij is telefoon opnemen kopieren en archiveren de top werkzaamheden van dit moment![]()
Wij hebben alle extra dingetjes als archiveren maandag al gedaan, nu alleen telefoon opnemen en mailtjes behandelen.. nog niet 1 van beiden binnengehad in deze eerste 40 minutenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef DavyE het volgende:
volgens mij is telefoon opnemen kopieren en archiveren de top werkzaamheden van dit moment![]()
o ja das waar enveloppen dichtplakken tsjongequote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je vergeet facturen in een enveloppe stoppen en dan dichtplakken... dat heb ik gisteren nog gedaan
oke succesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga maar een sigaret roken uit verveling
telefoon opnemen en mailtjes behandelen lijkt me wel gaar ja als er dan niks binnenkomtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wij hebben alle extra dingetjes als archiveren maandag al gedaan, nu alleen telefoon opnemen en mailtjes behandelen.. nog niet 1 van beiden binnengehad in deze eerste 40 minuten![]()
zo.. heb even een computer moeten vindenquote:
Ik zit vandaag op de beste plek, waar niemand mee kan kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo.. heb even een computer moeten vindenmn plek was bezet
maar ik zit weer
straks wel weer snel achter mn 'eigen' pc, want daar kijkt niemand op mn scherm.. hier wel
zo eentje waar je met je rug tegen de muur zit is wel chill jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo.. heb even een computer moeten vindenmn plek was bezet
maar ik zit weer
straks wel weer snel achter mn 'eigen' pc, want daar kijkt niemand op mn scherm.. hier wel
oh en zit je dan alleen op een kamerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op de beste plek, waar niemand mee kan kijken![]()
Nu nog wel, er komt straks wel iemand tegenover me zitten maar die zie ik alsnog niet door de big ass monitoren tussen ons inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
oh en zit je dan alleen op een kamer![]()
ja, daar zit ik normaal ook jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op de beste plek, waar niemand mee kan kijken![]()
Ook weer Q music aanstaan ? Zometeen weer het foute uur !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar zit ik normaal ook jamaar daar is mn lieftallige collega even gaan zitten
Welke frequentie is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ook weer Q music aanstaan ? Zometeen weer het foute uur !
Ik bedenk me nu pas wat een stomme vraag t sowieso is, google enzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm
100.7 dacht ik maar weet ik niet zeker
we houden het er maar op dat het nog vroeg is en je nog niet helemaal wakker bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas wat een stomme vraag t sowieso is, google enzoMaar thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |