Gaaat allemaal langs me heen...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja je zit in duitsland he, dan mis je zulke dingen dus gewoon
dat meneer met de printer een uurtje later komt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bijna anderhalf uur aan het werk en mn eerste telefoontje gehad![]()
![]()
JAWOHLquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaaat allemaal langs me heen...!![]()
Maar duits is ook een hele indrukwekkende taal..!![]()
Nee dat niet eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat meneer met de printer een uurtje later komt?
Ganz geil ja!quote:
nou nou...! dat mago ook wel wat liever hoor..:!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dat niet eensDie eikel is er gewoon nog steeds niet ...
Hij steekt die printer maar in zn hol
Oke hij stop die printer maar in zn poepertjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou...! dat mago ook wel wat liever hoor..:!![]()
ik zou het in zn plasbuis laten proberen doet wat meer pijn denk ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke hij stop die printer maar in zn poepertje![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou het in zn plasbuis laten proberen doet wat meer pijn denk ik!![]()
dat mag!quote:
Geloof me, dat is hier niet van toepassing.. Ik ben zelfs even gevlucht om van het eindeloze geblaat te ontsnappen, en heb lekker een pistoletje kiprollade en een kaascroissantje gehaald. Ik ben dus even lekker aan het ontbijtenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is een zij? en jij bent een hij toch?
1 + 1 = 2...!
En danny is je baas ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat mag!daarvoor betaald Danny mijn abbonementskosten!
![]()
Nope. Eigenlijk is het best leuk hier hoor, jullie horen alleen m'n frustratiesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nog geen jumpende 40+ers trouwens ???
Nee ik mikte op Danny R je weet wel, die man die ook voor jou de bandbreedte, serverkosten en alles andere betaald...!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee ik mikte op Danny R je weet wel, die man die ook voor jou de bandbreedte, serverkosten en alles andere betaald...!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Baas belt op : "Heb je het druk "
Ik : Wat denk je zelf ?
Baas : Oh is het zo rustig
mja ik zou maar alvast de passen oefenen voor de sessie van vanmiddagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope. Eigenlijk is het best leuk hier hoor, jullie horen alleen m'n frustraties
Oh God laat dat een incident geweest zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zou maar alvast de passen oefenen voor de sessie van vanmiddagdan kan je meedoen
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hetzelfde telefoongesprek :
Ik : Printer mannetje is nog steeds niet geweest hoor.
Baas : Oh naja als hij niet komt dan maar niet he.
Ik : Straks komt hij om 16.00
Baas : Ja misschien wel
Ik : Das mooi, want dan is het JOU probleem want dan ben ik naar huis.
Baas : KUT !
Je hebt nog tijd om dat te tikken voordat je de telefoon opneemt ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
fuck telefoon en heb mn mond vol croissant
Ik was aan t multitasken; tikken en snel kauwenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om dat te tikken voordat je de telefoon opneemt ?Of hebben ze in de tussentijd alweer opgehangen ?
Ik ga je inhalen, heb er al 2 gehad !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik was aan t multitasken; tikken en snel kauwenik was nog op tijd, 3e telefoontje van vandaag
![]()
ja als er weinig te doe is, gebeuren zelf die incidenten hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oh God laat dat een incident geweest zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |