nee sigaretten vind ik viesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Shitonya het volgende:
ah bah, rook toch gewoon sigaretten. Veel beter te pruimen
yep..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind deze dan ook beter, omdat er duidelijk deel II achter staat
niet in deze..quote:
DAar ben ik het helemaal mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
en niet te veel e'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Mee eens... Deze kan dicht...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:51 schreef BereNDD het volgende:
[..]
niet in deze..
reeet..
geen deel 2 in de title...
dicht!
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb 'reet' wel goed geschreven
nee sigaretten vind ik viesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Shitonya het volgende:
ah bah, rook toch gewoon sigaretten. Veel beter te pruimen
Ik ook en ik breng mijn pauze door achter de PCquote:
dezequote:
Mergen!quote:
Mwaa het wordt geen reeks. Om even zo in de rustige zomerweken is prima maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat er een OP moet komen
Nee joh dat is niet nodigquote:
Dat had ik al gedaan toen ik die post plaatstequote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan toen ik die post plaatste
zo is het topic al weer bijna vol nu je het gemerged hebt...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Mwaa het wordt geen reeks. Om even zo in de rustige zomerweken is prima maar meer ook niet.
pfff niet eens de keuze krijgen, wat is dat voor schijndemocratiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
ik had het door, kwam mn eigen post twee keer tegen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
ook al die stadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Dylanesque het volgende:
Bijna pauze! Even een uurtje Den Haag in, leuk. Kan ik daar geen reet gaan uitvoeren.
stuk of 50-60?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
weet je wel hoeveel manuur er verloren gaat in dit topic...............
uuuh nee tel mss het aantal mensen die aan dit Topic meedoenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
weet je wel hoeveel manuur er verloren gaat in dit topic...............
Ik denk ff een sandwichje halen bij de Lebkov aan de turfmarkt, en dan even naar de Plaatboef om de muziek voor vanmiddag uit te zoekenquote:
jezus gast je zit een paar honderden meters van mij vandaan. Een fokker die zo dicht werkt. Ik dacht dat delft dichtbij wasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk ff een sandwichje halen bij de Lebkov aan de turfmarkt, en dan even naar de Plaatboef om de muziek voor vanmiddag uit te zoeken
[afbeelding]
Haha nice.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
OP:
Deel 1: Geen reet te doen op je werk
Deel 2: Geen reet te doen op je werk 30 juli 2007
Deel 3: Geen reet te doen op je werk 31 juli 2007
Als het zelfs hier stil is kun je:
http://www.widro.com/throwpaper.html
en het belangrijkste:koffie moet sterk en zwart
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
OP:
Deel 1: Geen reet te doen op je werk
Deel 2: Geen reet te doen op je werk 30 juli 2007
Deel 3: Geen reet te doen op je werk 31 juli 2007
Als het zelfs hier stil is kun je:
http://www.widro.com/throwpaper.html
en het belangrijkste:koffie moet sterk en zwart
[afbeelding]
Nog 3 uur en 45 minuten hierzoquote:
arme ziel...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Agiath het volgende:
Ik hoor net dat ik vanmiddag moet archiveren
Dan kan ik niet fokken...
Archiveren is echt 1 van de meest zinloze dingen die ik kenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Archiveren is echt 1 van de meest zinloze dingen die ik ken
Inderdaad. Dat dacht ik ook tenminstequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar is de hele automatisering toch voor uitgevonden?![]()
er valt nog genoeg te automatiseren hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar is de hele automatisering toch voor uitgevonden?![]()
archiveren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Archiveren is echt 1 van de meest zinloze dingen die ik ken
functieomschrijvingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
archiveren.
Zoek je functieomschrijving en zeg dat het er niet in staat, dan hoef je het ook niet te doen![]()
![]()
Grote kans dat ze je dan om een of andere lullige reden ontslaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
archiveren.
Zoek je functieomschrijving en zeg dat het er niet in staat, dan hoef je het ook niet te doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef KhaZ het volgende:
Bannertje even tevens TVP, het is hier érg rustig.
[afbeelding]
Het zijn koffiebonen trouwens.
goed planquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
functieomschrijving
Alsof ik die heb![]()
Ach ik doe er gewoon een zooitje en al ik geen zin meer heb ga ik weer invoeren.
Vraag het aan die lieve helpdeskmedewerkers van jequote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag het aan die lieve helpdeskmedewerkers van jehebben die ook wat te doen behalve op tweakers rondhangen
klinkt hetzelfde als wat ik doe, bij waar werk je?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
functieomschrijving
Alsof ik die heb![]()
Ach ik doe er gewoon een zooitje en al ik geen zin meer heb ga ik weer invoeren.
darnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
woei! de lunch zit er weer inpuddingbroodje,kaas-uienbroodje,bakkie cup a soup , chocomell en een cornetto.
TU delft, Administratiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
klinkt hetzelfde als wat ik doe, bij waar werk je?
ik moet het doen met 3 botherhammetjes en een koppie soepquote:
Oh is iets heel andersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
TU delft, Administratie
Moet inschrijfformulieren invullen, en af en toe dus archiveren
nee joh valt wel meequote:
Oh hoe heet je? Zal ik ff kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:51 schreef -jos- het volgende:
)
[..]
Oh is iets heel anders![]()
Dan mag je trouwens wel opschieten zeg ik heb mijn inschrijfformulier ongeveer een maand geleden opgestuurd en nog steeds geen bevestiging!! (behandel mijnes eens snel![]()
zie PMquote:
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:10 schreef DavyE het volgende:
[..]
jezus gast je zit een paar honderden meters van mij vandaan. Een fokker die zo dicht werkt. Ik dacht dat delft dichtbij was![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef Agiath het volgende:
Techinische Wiskunde, ja je staat erin Pieter Johannes
Met een 6 voor b1,2 wiskunde studeren? Waarom, vind je het toch leuk?
Haha, ja ik vond Wiskunde altijd het leukste vak en het lijkt me best uidagend want het schijnt vrij moeilijk te zijn! Ach ik zie wel kan altijd nog overstappenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef Agiath het volgende:
Techinische Wiskunde, ja je staat erin Pieter Johannes
Met een 6 voor b1,2 wiskunde studeren? Waarom, vind je het toch leuk?
Nee, je staat er al in.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Haha, ja ik vond Wiskunde altijd het leukste vak en het lijkt me best uidagend want het schijnt vrij moeilijk te zijn! Ach ik zie wel kan altijd nog overstappen![]()
Maar krijg ik geen bevestiging dan? Of heb je het nu net ingevoerd
Iemand uit mijn klas stond een 10quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Haha, ja ik vond Wiskunde altijd het leukste vak en het lijkt me best uidagend want het schijnt vrij moeilijk te zijn! Ach ik zie wel kan altijd nog overstappen![]()
ps (was een 6.4 hoor)
lol, dat wordt leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas stond een 10Had ook een 10 gehaald voor z'n CSE...
Die gaat volgens jaar ook TW doen op TU delft
Dus je hebt concurrentie
Hoe was Den Haag?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef Dylanesque het volgende:
Klein wereldje.
jepquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:08 schreef Agiath het volgende:
Ik ga trouwens ook TU Delft doen, IO
Dus zie ik je waarschijnlijk nog wel een keer, ga je ook de owee doen?
http://www.startgames.nl/game_id=127quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:08 schreef motorbloempje het volgende:zou bijna een R&P topic openen..
ik word altijd zo ongerust als ik niets van mn vent hoorvooral niet als ik m iets heb gevraagd waar ik echt dringend antwoord op nodig heb, zit nu in een verhuizing... dus in de stress
sinds gisteren 6 uur, toen was hij onderweg naar huis, niets meer gehoorden heb gebeld en voicemail ingesproken net, maar nog niets gehoord
hebben ze niet iets van een anti-overbezorgdheidscursus ofzo? En als ik nou nog wat te doen had hier, had ik wat afleiding, maar zit me de tering te vervelen
zo
Één groot feestquote:
http://www.widro.com/throwpaper.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
En als ik nou nog wat te doen had hier, had ik wat afleiding, maar zit me de tering te vervelen
zo
Connectiesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
jephoe kom je dan aan zo'n tof baantje bij de TU als je nog niet eens ingeschreven bent
![]()
En die postte ik hierboven ook alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef -jos- het volgende:
bedankt voor de links
edit
wtf die laatste met bubbels schieten heb ik net al de hele tijd lopen spelen![]()
![]()
Bubbels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef -jos- het volgende:
bedankt voor de links
edit
wtf die laatste met bubbels schieten heb ik net al de hele tijd lopen spelen![]()
![]()
laten bezorgen? niicequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef Agiath het volgende:
O nice, de doner is er, lekker eten
Tot over een half uurtje (waarschijnlijk iets langer)
Oeps! Niet gezien.quote:
hopelijk is ie niet met de noordezon vertrokkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:08 schreef motorbloempje het volgende:zou bijna een R&P topic openen..
ik word altijd zo ongerust als ik niets van mn vent hoorvooral niet als ik m iets heb gevraagd waar ik echt dringend antwoord op nodig heb, zit nu in een verhuizing... dus in de stress
sinds gisteren 6 uur, toen was hij onderweg naar huis, niets meer gehoorden heb gebeld en voicemail ingesproken net, maar nog niets gehoord
hebben ze niet iets van een anti-overbezorgdheidscursus ofzo? En als ik nou nog wat te doen had hier, had ik wat afleiding, maar zit me de tering te vervelen
zo
ach ik heb een nieuwe sensatie ontdektquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alle internet spelletjes werken hier, FOK! werkt, MSN werkt, kan muziek luisteren, kan dvd's kijken.... ik kom de dag altijd wel door
Ik haal een max van 10quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef Dylanesque het volgende:
12 bij throwpaper, yeah
ook even aan mn collega doorgestuurd, maar die bakt er niet zoveel van
hoewel 12 ook niets om over naar huis te schrijven is
Anderhalf uur hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
Nog 3 uur! Het aftellen begint weer.
quote:
En een boek schrijven is wel zinvol ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Met al deze nutteloze tijd zou ik eigenlijk iets productiefs voor mezelf moeten doen. Een boek schrijven ofzo![]()
en bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk is ie niet met de noordezon vertrokken
mja ik wilde je niet gelijk bang maken, dat was dus niet de bedoeling.quote:
is dat leuk ? dat heb ik nou echt nog nooit gedaanquote:
Als je snapt hoe het gaat is het best wel leuk jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat leuk ? dat heb ik nou echt nog nooit gedaan
Ik denk het wel, gewoon voor je gemoedsrustquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En een boek schrijven is wel zinvol ?
en de kabel zeker neit bij je ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ben vergeten mn Ipod op te laden...
Ach dat geeft niet joh, het gaat al wel snel vervelen, heb de eerste nog niet uitgespeeld en ik heb al geen zin meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
bah die klotezooi hier. ik kan ook niets opvragen
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
Jawel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en de kabel zeker neit bij je ?
Kun je niet tijdens het luisteren opladen dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jawel!maar ik had in de pauze willen opladen zodat ik nu niet zonder zou zitten...!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Nieuwe banner:
[afbeelding]
Ben een newbie met photoshop, moet me er nog eens in verdiepen![]()
Ik weet niet hoe dat moet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je niet tijdens het luisteren opladen dan ?
Hij wil voor elk topic een nieuwe banner maken, dan heeft ie tenminste wat te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik zou er alleen geen datum in doen...! dan kan die er morgen ook zo weer boven geplakt worden!
of elke dag een anderequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik zou er alleen geen datum in doen...! dan kan die er morgen ook zo weer boven geplakt worden!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Nieuwe banner:
[afbeelding]
'nee sorry dat kan ik niet doen, ik moet nog en fok banner maken!'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij wil voor elk topic een nieuwe banner maken, dan heeft ie tenminste wat te doen
Ik heb daar een miljoen gehaald. M'n baas was trots en jaloers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef -jos- het volgende:
42000 met dat bollen spel... pure vervelingen gewoon doorgaan als de projectleidster binnenkomt..
Geen idee het was maar een vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tear...! Help me...! hoe fix ik het dat ik ook van mn Ipod kan luisteren als die laad?
is het dan wel mogelijk...?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen idee het was maar een vraagHeb zelf geen Ipod namelijk
Ik zou het echt niet wetenquote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Nieuwe banner:
[afbeelding]
sinds gisteravond?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
zal wel op de motor zitten...denk ik dan maar...
Hier kuno je antwoord. Heb ik toch goed voor je geregeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef Agiath het volgende:
Ja het kan
Gewoon inpluggen, iTunes afsluiten als dat komt, dan gewoon via windows zelf "veilig hardware verwijderen" enzo doen.
En dan niet eraf halen, hij laat dan door, maar hij staat gewoon aan
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef Agiath het volgende:
Ja het kan
Gewoon inpluggen, iTunes afsluiten als dat komt, dan gewoon via windows zelf "veilig hardware verwijderen" enzo doen.
En dan niet eraf halen, hij laat dan door, maar hij staat gewoon aan
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier kuno je antwoord. Heb ik toch goed voor je geregeld
sjah tis lekker weer ervoor, geen wolke in de lucht te zien hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
zal wel op de motor zitten...denk ik dan maar...
Ik gaf het voorzetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt heulemaal niets gedaan!
ik zie niet het oplaad ding in de batterij...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Ik ga het gelijk proberen! Als het me lukt met je de komende 15 minuten mijn held!
Foto'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Ik heb net een koud-water trechter gemaakt voor de koffiemachine zodat ik het in een anderhalf liter fles kan doen.
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
wat kun je dan in de fles doen? anderhalve liter koffie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Ik heb net een koud-water trechter gemaakt voor de koffiemachine zodat ik het in een anderhalf liter fles kan doen.
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
Nee...raar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie niet het oplaad ding in de batterij...!betekend dat dat die niet oplaad?
Daar staat mn pc te ver weg voor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee...raar.
Probeer anders gewoon in iTunes, aansluiten, en dan meteen op dat "eject ipod" klikken, maar het ding zelf niet ontkoppelen...
Kan je trouwens niet je koptelefoon in de computer zelf doen?
Kan het wel wat rustiger...ik probeer te slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
labello ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
mmja dan weet ik t ook niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar staat mn pc te ver weg voor...
Maar Itunes staat niet hier geinstalleerd en heb geen rechten om dingen te installeren! dus doe ontkoppelen via windows zelf en laat hem dan aan de kabel zitten...
ik ben er achter gekomen dat er een box in mn pc zit!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
mmja dan weet ik t ook niet...
Al laat je em een half uurtje op dan kan je meestal al weer wat voorruit
Dan is www.nederland.fm ook een goeiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben er achter gekomen dat er een box in mn pc zit!dus draai nu gewoon daarover mn muziek van mn Ipod!
zit toch alleen in een kamertje!
ik zit al de hele dag met de dance department opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan is www.nederland.fm ook een goeie![]()
word helemaal gek van mezelf en die verhuizingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zal vast wel goedkomen allemaal.. probeer eerst zelf de dag maar door te komen![]()
En nou vraag je ons om hulp voor nog meer beleefde antwoorden ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaargh m'n collega komt weer achter een rekenfoutje ergens en zit nu boos hardop te rekenen en zichzelf vragen te stellen.. m'n beleefde antwoorden raken op!
ik ben bang dat ik dan te veel bandbreedte gebruikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan is www.nederland.fm ook een goeie![]()
Nederland.fm heeft echt niet veel bandbreedte nodig. Kun je best doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik dan te veel bandbreedte gebruik
Ze is weg. De stilte is wedergekeerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En nou vraag je ons om hulp voor nog meer beleefde antwoorden ?
Rustig aan, relativeren, genieten van het moment en vooral blijven ademhalen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
word helemaal gek van mezelf en die verhuizingzit er eigenlijk wel helemaal doorheen..
klote op mn werk (niets te doen), teveel rotzooi thuis (moet ik me ziek melden)..
maar als ik me ziek meld kan ik niet naar de IKEA vanavond voor spullen halen..
en mn vent moet bellen, want die moet met info over een aanhanger komenik ga huilen zo.. denk ik
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
stress minder.. Rene heeft geantwoord![]()
Denk dat we allemaal wel een heel goed idee hebben hoe dat voeltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ken je ook dat gevoel dat als je uuuuren niks gedaan hebt, en je MOET dan wat doen, dat je daar he-le-maal geen zin in hebt??![]()
![]()
Is mogelijk, maar ik gebruik em voor het koude water, water uit de kraan is toch net niet zo lekker koudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat kun je dan in de fles doen? anderhalve liter koffie?![]()
![]()
![]()
Ik had mn geluid aanstaan, zegt ie zet dat geluid tenminste uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
geef mn dat bubbles spelletje
http://www.startgames.nl/game_id=127
ik vermaak me prima
Zo simpel dat het niet leuk isquote:
Dat klinkt heel bekend ja. Ik heb stom genoeg gewoon een stapeltje werk liggen waar ik tergend langzaam doorheenwerk, wat ik op een normale drukke dag in een minuut erdoorheenjaag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ken je ook dat gevoel dat als je uuuuren niks gedaan hebt, en je MOET dan wat doen, dat je daar he-le-maal geen zin in hebt??![]()
![]()
ruilen ?? dan kan je tenmiste nog 2 uur extra blijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 75 minuten dan kan ik naar huis toe
Vind je het heel erg als ik je super aardige aanbod afsla ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ruilen ?? dan kan je tenmiste nog 2 uur extra blijven
Ja sorry dat aanbod kan ik echt niet aannemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
nou denk doe ik ook s wat voor de ander, wordt het niet op prijs gesteld
Sorry ik moet je veels te aardige voorstel toch afslaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
je weet niet wat je mist hoor. let maar op straks krijg je er spijt van
Nee joh dat kan ik je echt niet aandoen ! stel je voor dan zit je thuis , daar heb je helemaal niet op gerekend en dan weet je totaal niet wat je moet doen !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zet er een cornetto tegenover hoor
dat zou echt kut zijn als ik nog 2 uur moest zitten hierzoquote:
hey thuis heb ik ook !FOK hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh dat kan ik je echt niet aandoen ! stel je voor dan zit je thuis , daar heb je helemaal niet op gerekend en dan weet je totaal niet wat je moet doen !
Nee het is niet waar, ik dacht dat FOK! alleen te bereiken was op plekken zoals je werk !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey thuis heb ik ook !FOK hoor
Eigenlijk is het best bevredigend jaquote:
Nee ik ruil toch maar niet denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
of je moet thuis ook een filter erop hebben![]()
nou toch maar ruilen dan ? van ruilen komt geen huilen
bij mij niet, zo komt mijn carriere nooit van de grondquote:
Hey Rare bubbeltjes spel spelen is toch ook een mooie carrierequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij niet, zo komt mijn carriere nooit van de grond![]()
en dat rare bubbeltjes spel rondgespeelt met 183000 punten
Nee joh dat moeten ze helemaal niet weten, straks komen ze ook nog op FOK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef Dylanesque het volgende:
M'n collega's moesten es weten waar al dat getyp voor wasDie stapels papieren om me heen zijn allemaal oud en gedaan, maar wekken wel de indruk van iemand die iets doet
als ik daar rijk mee zou kunnen worden mischien wel, maar dat gaat er niet echt inzitten denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Rare bubbeltjes spel spelen is toch ook een mooie carriere
Hmmm Minder !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
als ik daar rijk mee zou kunnen worden mischien wel, maar dat gaat er niet echt inzitten denk ik
mja als ik nou naar huis kon, kon ik ook bubblenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Rare bubbeltjes spel spelen is toch ook een mooie carriere
jups, ik ga het nog even proberen door mee te zingen:quote:
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh dat moeten ze helemaal niet weten, straks komen ze ook nog op FOK!
thuis bubblenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ik nou naar huis kon, kon ik ook bubblen
Het smurfenlied ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
jups, ik ga het nog even proberen door mee te zingen:
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
alalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalala
alalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaa
alalalalalalalalalalalalalalalalalalalalallala
alalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalaalalalala
lalalalalaalalalalalalalalalalaalal
Zorgen dat je heel veel post en dat er zoveel staat dat ze nooit alles kunnen gaan lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijkStraks vinden ze een manier om mn postgeschiedenis tegen me te gebruiken!
![]()
Ik ben tong nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zorgen dat je heel veel post en dat er zoveel staat dat ze nooit alles kunnen gaan lezen
Ik, puur uit vervelingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie roken er hier trouwens allemaal?
Tuurlijkquote:
ja jullie zitten me maar lekker te maken met dat bubbelspel, ben nu toch wel nieuwsgierig gewordenquote:
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro goldquote:
ik nog niet, maar ik ga binnenkort wel beginnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie roken er hier trouwens allemaal?
nog een slof kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nog niet, maar ik ga binnenkort wel beginnen
Pall Mall roodquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro gold
Is gewoon een woordspelingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
in de krant stond een advertentie
Ruud v/d Berg, opkoper, www.kooptalles.nl
KOOPT ALLES..
Alles betekent: ALLES
dus ik bellen...
"Nee, wij kopen alleen complete inboedels, geen losse eethoeken en kasten enzo"maak er dan www.kooptbijnaalles.nl van
Pall Mall..!quote:
Oh ik ga meteen een ander merk rokenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pall Mall..!
wel fijn dat jem ijn salaris medefinancieerd!
Dunhill TopLeaf en Dunhill International zijn lekker!quote:
doe maar wel 1 van de B.A.T familiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh ik ga meteen een ander merk roken
toch geen poolse ofzo ?quote:
ach.. ik rookte altijd Camel Bluequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dunhill TopLeaf en Dunhill International zijn lekker!![]()
Niet dat ik verslaafd, maar die sigaretten vind ik nog best te doen!
Nee gewoon duitse kwailiteit!quote:
alle merken zijn smerig , je hoef het nog niet eens aan te stekenquote:
welke dan wel niet allemaal!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Fugie het volgende:
mijn pappie verkoopt online sigaren!
hij heb hele goeie hoor!
hahahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
NEEEE M'N COLLEGA'S JUMPEN UIT VERVELING
Ik hoop niet dat ze me zien zitten, weggedoken achter m'n monitor.. vrouwen van 40+ die jumpenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahaha
moet je niet meedoen dan ??
uh eigelijk alle main stream, balmoral, oud kapen, ruysdael, comaenen. Alleen zie ik net dat hij de zooi nog wat beter op de site moet zettenquote:
wees blij dat de buurtkinderen zich er niet bij aansluiten , en het echt pas los gaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze me zien zitten, weggedoken achter m'n monitor.. vrouwen van 40+ die jumpen![]()
Iedereen mag verder gewoon doen wat ie wil hoor, ben heel tolerant![]()
Er zit wel een meisje van 15 bijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat de buurtkinderen zich er niet bij aansluiten , en het echt pas los gaat
tja dan wordt het vluchten nu het nog kanquote:
wacht maar, over 53 minuten ren ik hier wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dan wordt het vluchten nu het nog kan
Ik rook Gold, alleen noem ik het nog ouderwets mediumquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro gold
dat tuig jumpt overal, zelfs in albert heijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat tuig (jeugd red) van tegenwoordig, beetje jumpen op de arbeidplatz.
nah, doen ze maar lekker in hun eigen tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat tuig (jeugd red) van tegenwoordig, beetje jumpen op de arbeidplatz.
wtfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
NEEEE M'N COLLEGA'S JUMPEN UIT VERVELING
Nah ik hou het toch maar bij Pall Mallquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe maar wel 1 van de B.A.T familie![]()
ik ken het alleen als Gold, omdat het zo bij ons in de database staat en het niet van mijn bedrijf is!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef covie het volgende:
[..]
Ik rook Gold, alleen noem ik het nog ouderwets medium
Nog 15 minutenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
nog 45 minuten!
jumpen staat niet gelijk aan dansen !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ze houden van dansen en vinden t zo leuk![]()
en dansen staat niet gelijk aan leukquote:
nouja ligt eraan met wiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dansen staat niet gelijk aan leuk
nou vrouwen 40+ en een meisje van 15 toch ?quote:
ja dan is de kans erg klein dat het leuk isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou vrouwen 40+ en een meisje van 15 toch ?
Vandaar het hele 'aaargh ik wil naar huis'-ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dan is de kans erg klein dat het leuk is
ja blijf ik toch vreemd vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vandaar het hele 'aaargh ik wil naar huis'-idee
hopelijk wordt je niet "al jumpend" gevolgd door de menigtequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vandaar het hele 'aaargh ik wil naar huis'-idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |