dezequote:
Mergen!quote:
Mwaa het wordt geen reeks. Om even zo in de rustige zomerweken is prima maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat er een OP moet komen
Nee joh dat is niet nodigquote:
Dat had ik al gedaan toen ik die post plaatstequote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan toen ik die post plaatste
zo is het topic al weer bijna vol nu je het gemerged hebt...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Mwaa het wordt geen reeks. Om even zo in de rustige zomerweken is prima maar meer ook niet.
pfff niet eens de keuze krijgen, wat is dat voor schijndemocratiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
ik had het door, kwam mn eigen post twee keer tegen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
ook al die stadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Dylanesque het volgende:
Bijna pauze! Even een uurtje Den Haag in, leuk. Kan ik daar geen reet gaan uitvoeren.
stuk of 50-60?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
weet je wel hoeveel manuur er verloren gaat in dit topic...............
uuuh nee tel mss het aantal mensen die aan dit Topic meedoenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
weet je wel hoeveel manuur er verloren gaat in dit topic...............
Ik denk ff een sandwichje halen bij de Lebkov aan de turfmarkt, en dan even naar de Plaatboef om de muziek voor vanmiddag uit te zoekenquote:
jezus gast je zit een paar honderden meters van mij vandaan. Een fokker die zo dicht werkt. Ik dacht dat delft dichtbij wasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk ff een sandwichje halen bij de Lebkov aan de turfmarkt, en dan even naar de Plaatboef om de muziek voor vanmiddag uit te zoeken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |