Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh dat moeten ze helemaal niet weten, straks komen ze ook nog op FOK!
thuis bubblenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ik nou naar huis kon, kon ik ook bubblen
Het smurfenlied ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
jups, ik ga het nog even proberen door mee te zingen:
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
alalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalala
alalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaa
alalalalalalalalalalalalalalalalalalalalallala
alalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalaalalalala
lalalalalaalalalalalalalalalalaalal
Zorgen dat je heel veel post en dat er zoveel staat dat ze nooit alles kunnen gaan lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijkStraks vinden ze een manier om mn postgeschiedenis tegen me te gebruiken!
![]()
Ik ben tong nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zorgen dat je heel veel post en dat er zoveel staat dat ze nooit alles kunnen gaan lezen
Ik, puur uit vervelingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie roken er hier trouwens allemaal?
Tuurlijkquote:
ja jullie zitten me maar lekker te maken met dat bubbelspel, ben nu toch wel nieuwsgierig gewordenquote:
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro goldquote:
ik nog niet, maar ik ga binnenkort wel beginnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie roken er hier trouwens allemaal?
nog een slof kopen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik nog niet, maar ik ga binnenkort wel beginnen
Pall Mall roodquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van jou weet ik het...! en jij rookt vast Marlboro gold
Is gewoon een woordspelingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
in de krant stond een advertentie
Ruud v/d Berg, opkoper, www.kooptalles.nl
KOOPT ALLES..
Alles betekent: ALLES
dus ik bellen...
"Nee, wij kopen alleen complete inboedels, geen losse eethoeken en kasten enzo"maak er dan www.kooptbijnaalles.nl van
Pall Mall..!quote:
Oh ik ga meteen een ander merk rokenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pall Mall..!
wel fijn dat jem ijn salaris medefinancieerd!
Dunhill TopLeaf en Dunhill International zijn lekker!quote:
doe maar wel 1 van de B.A.T familiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh ik ga meteen een ander merk roken
toch geen poolse ofzo ?quote:
ach.. ik rookte altijd Camel Bluequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dunhill TopLeaf en Dunhill International zijn lekker!![]()
Niet dat ik verslaafd, maar die sigaretten vind ik nog best te doen!
Nee gewoon duitse kwailiteit!quote:
alle merken zijn smerig , je hoef het nog niet eens aan te stekenquote:
welke dan wel niet allemaal!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef Fugie het volgende:
mijn pappie verkoopt online sigaren!
hij heb hele goeie hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |