nee sigaretten vind ik viesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Shitonya het volgende:
ah bah, rook toch gewoon sigaretten. Veel beter te pruimen
yep..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind deze dan ook beter, omdat er duidelijk deel II achter staat
niet in deze..quote:
DAar ben ik het helemaal mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
en niet te veel e'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Mee eens... Deze kan dicht...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:51 schreef BereNDD het volgende:
[..]
niet in deze..
reeet..
geen deel 2 in de title...
dicht!
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb 'reet' wel goed geschreven
nee sigaretten vind ik viesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Shitonya het volgende:
ah bah, rook toch gewoon sigaretten. Veel beter te pruimen
Ik ook en ik breng mijn pauze door achter de PCquote:
dezequote:
Mergen!quote:
Mwaa het wordt geen reeks. Om even zo in de rustige zomerweken is prima maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat er een OP moet komen
Nee joh dat is niet nodigquote:
Dat had ik al gedaan toen ik die post plaatstequote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan toen ik die post plaatste
zo is het topic al weer bijna vol nu je het gemerged hebt...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Mwaa het wordt geen reeks. Om even zo in de rustige zomerweken is prima maar meer ook niet.
pfff niet eens de keuze krijgen, wat is dat voor schijndemocratiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
ik had het door, kwam mn eigen post twee keer tegen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef nikky het volgende:
[..]
ook al die stadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Dylanesque het volgende:
Bijna pauze! Even een uurtje Den Haag in, leuk. Kan ik daar geen reet gaan uitvoeren.
stuk of 50-60?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
weet je wel hoeveel manuur er verloren gaat in dit topic...............
uuuh nee tel mss het aantal mensen die aan dit Topic meedoenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef ETA het volgende:
weet je wel hoeveel manuur er verloren gaat in dit topic...............
Ik denk ff een sandwichje halen bij de Lebkov aan de turfmarkt, en dan even naar de Plaatboef om de muziek voor vanmiddag uit te zoekenquote:
jezus gast je zit een paar honderden meters van mij vandaan. Een fokker die zo dicht werkt. Ik dacht dat delft dichtbij wasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk ff een sandwichje halen bij de Lebkov aan de turfmarkt, en dan even naar de Plaatboef om de muziek voor vanmiddag uit te zoeken
[afbeelding]
Haha nice.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
OP:
Deel 1: Geen reet te doen op je werk
Deel 2: Geen reet te doen op je werk 30 juli 2007
Deel 3: Geen reet te doen op je werk 31 juli 2007
Als het zelfs hier stil is kun je:
http://www.widro.com/throwpaper.html
en het belangrijkste:koffie moet sterk en zwart
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
OP:
Deel 1: Geen reet te doen op je werk
Deel 2: Geen reet te doen op je werk 30 juli 2007
Deel 3: Geen reet te doen op je werk 31 juli 2007
Als het zelfs hier stil is kun je:
http://www.widro.com/throwpaper.html
en het belangrijkste:koffie moet sterk en zwart
[afbeelding]
Nog 3 uur en 45 minuten hierzoquote:
arme ziel...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Agiath het volgende:
Ik hoor net dat ik vanmiddag moet archiveren
Dan kan ik niet fokken...
Archiveren is echt 1 van de meest zinloze dingen die ik kenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Archiveren is echt 1 van de meest zinloze dingen die ik ken
Inderdaad. Dat dacht ik ook tenminstequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar is de hele automatisering toch voor uitgevonden?![]()
er valt nog genoeg te automatiseren hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar is de hele automatisering toch voor uitgevonden?![]()
archiveren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Archiveren is echt 1 van de meest zinloze dingen die ik ken
functieomschrijvingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
archiveren.
Zoek je functieomschrijving en zeg dat het er niet in staat, dan hoef je het ook niet te doen![]()
![]()
Grote kans dat ze je dan om een of andere lullige reden ontslaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
archiveren.
Zoek je functieomschrijving en zeg dat het er niet in staat, dan hoef je het ook niet te doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef KhaZ het volgende:
Bannertje even tevens TVP, het is hier érg rustig.
[afbeelding]
Het zijn koffiebonen trouwens.
goed planquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
functieomschrijving
Alsof ik die heb![]()
Ach ik doe er gewoon een zooitje en al ik geen zin meer heb ga ik weer invoeren.
Vraag het aan die lieve helpdeskmedewerkers van jequote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag het aan die lieve helpdeskmedewerkers van jehebben die ook wat te doen behalve op tweakers rondhangen
klinkt hetzelfde als wat ik doe, bij waar werk je?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
functieomschrijving
Alsof ik die heb![]()
Ach ik doe er gewoon een zooitje en al ik geen zin meer heb ga ik weer invoeren.
darnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
woei! de lunch zit er weer inpuddingbroodje,kaas-uienbroodje,bakkie cup a soup , chocomell en een cornetto.
TU delft, Administratiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
klinkt hetzelfde als wat ik doe, bij waar werk je?
ik moet het doen met 3 botherhammetjes en een koppie soepquote:
Oh is iets heel andersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
TU delft, Administratie
Moet inschrijfformulieren invullen, en af en toe dus archiveren
nee joh valt wel meequote:
Oh hoe heet je? Zal ik ff kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:51 schreef -jos- het volgende:
)
[..]
Oh is iets heel anders![]()
Dan mag je trouwens wel opschieten zeg ik heb mijn inschrijfformulier ongeveer een maand geleden opgestuurd en nog steeds geen bevestiging!! (behandel mijnes eens snel![]()
zie PMquote:
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:10 schreef DavyE het volgende:
[..]
jezus gast je zit een paar honderden meters van mij vandaan. Een fokker die zo dicht werkt. Ik dacht dat delft dichtbij was![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef Agiath het volgende:
Techinische Wiskunde, ja je staat erin Pieter Johannes
Met een 6 voor b1,2 wiskunde studeren? Waarom, vind je het toch leuk?
Haha, ja ik vond Wiskunde altijd het leukste vak en het lijkt me best uidagend want het schijnt vrij moeilijk te zijn! Ach ik zie wel kan altijd nog overstappenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef Agiath het volgende:
Techinische Wiskunde, ja je staat erin Pieter Johannes
Met een 6 voor b1,2 wiskunde studeren? Waarom, vind je het toch leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |