wordt een lange op disana.quote:
En dacht toen: "Oke dus mijn vinger moet in 1 van die twee gaatjes, maar welke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Dennix keek eerst even wat Huub aan het doen was voor die op Nada kroop![]()
Tsja ik dacht baggeren !!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef nueffeniet het volgende:
ben je voor jezelf begonnen?
gaat je goed afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tsja ik dacht baggeren !!!!
sorry modjes![]()
dacht dat die rolmops 3 gaten had + anus en vulva = 5quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
En dacht toen: "Oke dus mijn vinger moet in 1 van die twee gaatjes, maar welke.
"
Ik heb begrepen dat Huub 's morgens enorm z'n best kan doen om Lieke naar een hoogtepunt te likken... ben benieuwd wanneer Dennis dat na gaat doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Dennix keek eerst even wat Huub aan het doen was voor die op Nada kroop![]()
Hee niet zo badinerend...Dennis heeft te maken met iemand met minimaal 5 gaten, kan me best voorstellen dat ie dan een beetje onzeker isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
"
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
Verkeerde cos ofzo ?
Nee hoor, you're the one and onlyquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....![]()
Dankjewel. Ik begon trouwens pas toen de vorige al over de 295 was hoor, maar het was vrij simpel deze keerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Disana ik vond je al zo stil geworden in de vorige COS... maar je zat deze geweldige OP in elkaar te draaien
Het is niet waar, maar duurde lang voor dat hij gevonden werdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....![]()
Dennix heeft gedronken dus niet raar staan te kijken als hij straks wild in een van haar neusgaten begint te pulken hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
"
12 gaten heeft ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dacht dat die rolmops 3 gaten had + anus en vulva = 5![]()
Dame en heer, ik citeerde Frank Boeyenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is niet waar, maar duurde lang voor dat hij gevonden werd
Mooi op btw,
Ik vraag me toch af wanneer huub en brian gaan samenspannen, lethal combo als je het mij vraagt. Huub bashen is leuk maar een beetje saai aan het worden, wil dennis nu eens zien janken.
Waar kun je dan zien hoeveel post er inmiddels zijn geplaatst in een lopende Cos?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik begon trouwens pas toen de vorige al over de 295 was hoor, maar het was vrij simpel deze keer![]()
quote:
Je kunt een nieuw venster openen voor de DGK index (de lijst van alle topics), en dan kun je kijken naar de kolom 'posts'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Waar kun je dan zien hoeveel post er inmiddels zijn geplaatst in een lopende Cos?![]()
Wat mij betreft Nadia ook, dat verdient ze met al dat gestookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is niet waar, maar duurde lang voor dat hij gevonden werd
Mooi op btw,
Ik vraag me toch af wanneer huub en brian gaan samenspannen, lethal combo als je het mij vraagt. Huub bashen is leuk maar een beetje saai aan het worden, wil dennis nu eens zien janken.
Aha thxs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt een nieuw venster openen voor de DGK index (de lijst van alle topics), en dan kun je kijken naar de kolom 'posts'.
Linkeroorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Trek er maar eentje vanaf want daar zit most of the time een lul in
hdnkkkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:30 schreef nueffeniet het volgende:
lijkt godverdomme wel of braindead de marathon aan t neuken is
Lijkt me ook niet fijn om gepenetreerd te worden door Nadia.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef riri het volgende:
die grimassen die dennix trekt....lijkt wel of ie gemarteld wordt
Brrrrrian heeft een schurft aan amanda als ze gezopen heeft maar is niet te beroerd om haar ff te neuken. Nu begrijp ik waarom hij haar steeds anaal neemt, dan ontwijkt hij die dranklucht die uit haar mond komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda was niet meer in staat om haar tandjes zelf te poetsen maar ze kan nog wel neuken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn om gepenetreerd te worden door Nadia.
ff? tering die gast beledigd haar gewoon dat het zo lang duurtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrrrian heeft een schurft aan amanda als ze gezopen heeft maar is niet te beroerd om haar ff te neuken. Nu begrijp ik waarom hij haar steeds anaal neemt, dan ontwijkt hij die dranklucht die uit haar mond komt.![]()
Huh hoe zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:30 schreef nueffeniet het volgende:
lijkt godverdomme wel of braindead de marathon aan t neuken is
ken je nagaan hij neukt langer dan je streams lopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huh hoe zo?![]()
Mijn streams zijn weer gestopt.
Let dan even goed op, als Brian haar Contact Punten geeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:33 schreef mahe het volgende:
hoezo was ze toch gewent daar werd ze voor betaald
Hoe lang zijn ze al bezig dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:34 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ken je nagaan hij neukt langer dan je streams lopen
En als Dennis zijn zus weer gesproken heeft dan snapt z'n zus het allemaal weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef nueffeniet het volgende:
handig wijf die natja gaat ondertussen effe zeiken dat nix boos was
waarom jammer zijn zus eet net zoveel en vaak als nix akties uitvoert 100% waar en zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als Dennis zijn zus weer gesproken heeft dan snapt z'n zus het allemaal weer niet![]()
Het is bijna jammer dat Huub en Lieke dat bezoekje geblokt hebben![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:36 schreef mahe het volgende:
kijk brainless de body builder van 50 kg daar nu liggen, nederland wordt bang hij gaat los volgens dgk
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn om gepenetreerd te worden door Nadia.
Ze doet maar wat. Dat mens staat niet in kontakt met haar gevoel, die acteert zoals ze denkt dat het hoort.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:47 schreef mahe het volgende:
hoe kan nadir nou zo piepen dat nixje kan nooit pjn doen zelfs niet als je al weken niet gepoept heb
Vergeet het topic niet wat er bij hoortquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:38 schreef F04 het volgende:
Dit is een mooie klassieker!
http://www.dumpert.nl/mediabase/9745/fe052476/index.html
Ik was het al weer vergeten. Pak me dan...pak me dan...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:38 schreef F04 het volgende:
Dit is een mooie klassieker!
http://www.dumpert.nl/mediabase/9745/fe052476/index.html
Oh... Ik ben juist bang dat Palma helemaal zichzelf is. Wel kijken als je kunt morgenochtend, wordt vast leuk met Safaa.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:51 schreef mahe het volgende:
disana dat er nog mensen zijn die slechter acteren als Palma, ongelovelijk
Ik denk dat ze het hele eerste elftal van Feyenoord en Ajax al heeft afgewerkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef mahe het volgende:
hoe gaat nix dat nou straks uitleggen aan al die nix vriendjes van hem dat hij met nadir gesexed heeft
wie nix??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het hele eerste elftal van Feyenoord en Ajax al heeft afgewerkt.
Denniks vrienden zullen zeggen: "Jij ook Denniks? Join the club"
Nou ja gesexed, hij mag toch bijna niks?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef mahe het volgende:
hoe gaat nix dat nou straks uitleggen aan al die nix vriendjes van hem dat hij met nadir gesexed heeft
Palma moet gewoon weg klaar,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh... Ik ben juist bang dat Palma helemaal zichzelf is. Wel kijken als je kunt morgenochtend, wordt vast leuk met Safaa.
Ik vind jouw hoofd beter, als je het niet erg vindt. Sleep tightquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Palma moet gewoon weg klaar,
verders slaap lekker !!!!!!!!
OP VOLLE TOEREN![]()
was mn echte hoofd niet hoor, liet ik maar iemand geloven en niemand herkent t ook ik lijk wel als 2 druppels water op die gastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind jouw hoofd beter, als je het niet erg vindt. Sleep tight![]()
Die moet ik dan maar eens een keertje uithorenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
was mn echte hoofd niet hoor, liet ik maar iemand geloven en niemand herkent t ook ik lijk wel als 2 druppels water op die gast![]()
, de enigste die mn kop echt heeft gezien is lobasca
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Die moet ik dan maar eens een keertje uithoren![]()
Dat was leeeuk!! Huub die Amanda ten huwelijk vroeg, ruzie tussen Nathanael en Huub! Die fotootjes van Amanda en Huub! Echt grappig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Vergeet het topic niet wat er bij hoort![]()
[COS #299] Geef Amanda een ring, en ze is je beste vriendin
Opeens ben ik minder gecharmeerd van jou(w snor)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Palma moet gewoon weg klaar,
verders slaap lekker !!!!!!!!
OP VOLLE TOEREN![]()
Die shots lijken wel uit de jaren ''70 vind ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat was leeeuk!! Huub die Amanda ten huwelijk vroeg, ruzie tussen Nathanael en Huub! Die fotootjes van Amanda en Huub! Echt grappig!
Kun je nagaan hoe oud Amanda eigenlijk al isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:22 schreef F04 het volgende:
[..]
Die shots lijken wel uit de jaren ''70 vind ik.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daarom kan Huubje wat mij betreft door de goot zakken ........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel eenvoudig ...... Zodra hij dreigt een normaal gesprek te verliezen toont hij driegend verbaal geweld en een dreigendende lichaamshouding. Lange tijd leek Huub een aardige maat in de villa, nu is hij voor mij de grootste zak (=ZAK) die je kunt vinden. Dit is voor mij niet de manier waarop je een gesprek voert.quote:
Audio is slecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef STAP01 het volgende:
Lieke en Huub hebben nu wel flinke ruzie, Waar het over gaat weet ik niet.
Hij staat te mokken in de keuken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:53 schreef F04 het volgende:
Is Huub nu nou ergens anders gaan slapen?
Is toch logisch, als je 24-uur op elkaars lip zit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke hebben echt te vaak ruzie. Dat gaat nooit werken.
Maar in de villa kunnen ze niet zonder elkaar, anders liggen ze eruit.
Buiten de villa is het meteen over.
Nee dat gaat niet gebeuren, Huub zit er in om het spel te winnen en niet voor iets anders plus hij krijgt steeds de bevestiging dat de kijkers nog achter hem staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik word schijtziek van die twee. Donder dan gewoon op uit het programma ipv steeds maar weer ruzie maken.
Huppeltje is een alcoholist, en daar is niet mee te leven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch logisch, als je 24-uur op elkaars lip zit.
Zou buiten de kooi misschien juist veel beter gaan.
Wat mij betreft stapt Lieke morgen op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik word schijtziek van die twee. Donder dan gewoon op uit het programma ipv steeds maar weer ruzie maken.
Ben ik helemaal met je eens. Het begint tijd worden dat de programma-makers inzien hoe de rollen verdeel moeten worden. Ooit is er een moment dat wij (kijjkers/streamers) gewoon afhaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Precies, opzouten met die moraalridder, wordt Huub ook weer leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat mij betreft stapt Lieke morgen op.
Die meid is te fris en fatsoenlijk om zich nog langer af te geven met dat tuig, en dan bedoel ik inclusief meneer van Ballegooy.
Hoezooooooo Huub weer leuk ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, opzouten met die moraalridder, wordt Huub ook weer leuk![]()
Ik begrijp van geen kant dat nog steeds zoveel vrouwen achter huppeltje staan, in een tijd dat emancipatie toch een keer normaal zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren, Huub zit er in om het spel te winnen en niet voor iets anders plus hij krijgt steeds de bevestiging dat de kijkers nog achter hem staan.
Lieke is voor hem niet meer dan een goede back-up en een neukmaatje, maar dat ze zo goed gebekt is komt hem soms niet goed uit omdat het tegen hemzelf is.
Hij zal best gevoelens voor haar hebben dat geloof ik best maar zodra het spel afgelopen is, is deze relatie ook over. Lieke is een te sterke vrouw voor Huub.
Zo zie ik het.
Heel in het begin samen met Eric en Sylvia was hij best te pruimen, nu mag hij weg idd, maar eerst even kijken hoe hij het doet zonder Lieke en mèt Jaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezooooooo Huub weer leuk ?Die eikel moet gewoon opzouten !
Dit vind ik nou typisch een VOLslagen foute opmerking.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, opzouten met die moraalridder, wordt Huub ook weer leuk![]()
Agressie die opeens opkomt. Kenmerkend voor alcoholisten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt dat Huub haar daarnet heel hard om haar mond heeft geknepen. Huub voelt zich gekwetst dat ze haar schouders ophaalt over wat hij voelt.
Daar gaat het de (vrouwelijke) streamers volgens mij helemaal niet om. Wat die zien is dat Huub veel leuker was om naar te kijken voor Lieke haar intrede deed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik begrijp van geen kant dat nog steeds zoveel vrouwen achter huppeltje staan, in een tijd dat emancipatie toch een keer normaal zou moeten zijn.
Huppeltje gaat terug in de tijd en denkt dat een vrouw 2 passen achter hem moet lopen....
FOK, ik ben het helemaal met je eenschquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit vind ik nou typisch een VOLslagen foute opmerking.![]()
Huppeltje zal nooit meer leuk worden. Zijn repertoire is op.![]()
Dat is zijn Napoleon complex, dat mede debet is aan zijn rotte karakter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Volgens Lieke is het een tere plek van Huub dat hij een klein mannetje is en geen stereotype man.
In het begin van het spel vond ik het wel grappig hoe hij zich tegen de rest opstelde , maar ik ben nooit een fan van meneer Huub geweest. Ik vind hem hoogst vrouw-onvriendelijk. Ik denk dat hij 50 jaar geleden meer op zijn gemak zou zijn dan nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik begrijp van geen kant dat nog steeds zoveel vrouwen achter huppeltje staan, in een tijd dat emancipatie toch een keer normaal zou moeten zijn.
Huppeltje gaat terug in de tijd en denkt dat een vrouw 2 passen achter hem moet lopen....
Ik vond hem toch nog een aantal keren ijzersterk. Zoals toen hij na de 'ommekeer' van Jaap de menigte in de slaapkamer tot bedaren wist te brengen met rustig praten. En ik vind het ook sterk zoals hij altijd iedereen weer een kans geeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
FOK, ik ben het helemaal met je eenschMaaaaar, hij kan terug leuk worden, al is mijn hoop daarop dicht bij 0
![]()
Het zou mooi zijn als Lieke een beetje draagvlak kan vormen ....... Wat mij betreft meteen exit voor Huubselquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heel in het begin samen met Eric en Sylvia was hij best te pruimen, nu mag hij weg idd, maar eerst even kijken hoe hij het doet zonder Lieke en mèt Jaap.![]()
Omdat meneertje uitgekakt is vanwege zijn eigen problemen moet dus een ander als schuldige worden aangewezen? Wakker worden damesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar gaat het de (vrouwelijke) streamers volgens mij helemaal niet om. Wat die zien is dat Huub veel leuker was om naar te kijken voor Lieke haar intrede deed.
Als iemand goed kan zingen, dan hoor je dat toch ook liever dan dat je zijn mindere kanten ziet?
Lees nog eens wat ik schrijf, want dat was helemaal niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Omdat meneertje uitgekakt is vanwege zijn eigen problemen moet dus een ander als schuldige worden aangewezen? Wakker worden dames![]()
Ik ook. En ik zie ook niet in waarom Huub niet kwaad zou mogen worden. Lieke kan enorm irritant zijn en volgens mij weet ze dat ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind Huub heel wat meer okee, dan die andere kereltjes in dat huis.
Lieke is het aanhangsel van Huub en zij vertraagt hem, haalt alle energie uit hem. Huub hoeft niet weg, Lieke moet weg. Daarna bezien wat Huub gaat doen en anders Huub ook exit, net als zo'n beetje iedereen daar op Jaap na danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Lieke een beetje draagvlak kan vormen ....... Wat mij betreft meteen exit voor Huubsel
[afbeelding]
Machiavelli gedragquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond hem toch nog een aantal keren ijzersterk. Zoals toen hij na de 'ommekeer' van Jaap de menigte in de slaapkamer tot bedaren wist te brengen met rustig praten. En ik vind het ook sterk zoals hij altijd iedereen weer een kans geeft.
Knap dat je verstaat wat ze zeggen, ik versta er geen bal van. Maar gezien de lichaamstaal boet Huub nu wat in nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
Huub heeft liever dat Lieke hem slaat of verrot scheldt dan dat ze 'zulke dingen' tegen hem zegt.
Heh, ik schrijf alleen maar op wat ik versta... en het leeuwendeel versta ik niet. Vooral niet door Lieke, want die fluistert.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Knap dat je verstaat wat ze zeggen, ik versta er geen bal van. Maar gezien de lichaamstaal boet Huub nu wat in nu.
Weer die eeuwige dominantie. Hij wil bepalen hoe Lieke zich gedraagt en opstelt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
Huub heeft liever dat Lieke hem slaat of verrot scheldt dan dat ze 'zulke dingen' tegen hem zegt.
Ja dat wel maar dat zegt ook niets eigenlijk want de rest is 3x niksquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Hij gebruikte net ook het woord 'denigrerend'. Ik weet niet in welke context, maar ik neem aan dat het over de benadering van Lieke ging. Dan kan ik hem daar niet geheel ongelijk in geven. Hoe je het ook wendt of keert, Lieke is niet heilig en voelt zich vaker beter dan een ander.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Weer die eeuwige dominantie. Hij wil bepalen hoe Lieke zich gedraagt en opstelt!![]()
Ik heb nooit iets positiefs in Brian kunnen zien, maar vind Huub op dit moment geen haar beter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Ja Lieke versta ik ook helemaal niet, Huub een beetje maar ook omdat ik zijn gezicht zie misschien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh, ik schrijf alleen maar op wat ik versta... en het leeuwendeel versta ik niet. Vooral niet door Lieke, want die fluistert.
En dat is andersom niet zo? Lieke met haar eeuwige gedram en gezeik. Het is gewoon een bejaard stel, eruit met die 2quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Weer die eeuwige dominantie. Hij wil bepalen hoe Lieke zich gedraagt en opstelt!![]()
Dan verschillen wij van mening.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets positiefs in Brian kunnen zien, maar vind Huub op dit moment geen haar beter.
Dan is brrian zeker een stiekeme drinker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Agressie die opeens opkomt. Kenmerkend voor alcoholisten.
Stuur eens een vliegtuig met een leuke tekst..., weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat is andersom niet zo? Lieke met haar eeuwige gedram en gezeik. Het is gewoon een bejaard stel, eruit met die 2![]()
En dan wil jij dag in dag uit, niet enkel meer een heel weekend, luisteren naar het dodelijke gezever van de twee niemendalletjes Amanda en Nadiaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat is andersom niet zo? Lieke met haar eeuwige gedram en gezeik. Het is gewoon een bejaard stel, eruit met die 2![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan is brrian zeker een stiekeme drinker?
Als je ziet wat daar allemaal in die kooi zit dan is de een nog gekker dan de ander, maar vind ik Huub en Lieke nog het meest fatsoenlijk.
Een speltechnisch handigheidje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening.![]()
Huub kijkt ook naar zijn eigen gedrag, Brian niet. (Al denkt die laatste van wel).![]()
Ja, kijkt, doet er vervolgens niks aan en gaat Sorry lopen roepen en verandert er nog steeds niks aan. Lekker volwassen ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening.![]()
Huub kijkt ook naar zijn eigen gedrag, Brian niet. (Al denkt die laatste van wel).![]()
We zijn het bijna eens .......... Huub haalt alle energie uit Lieke. Het vertrek van Huub zal DGK een boost geven, zoals de exit van Natasia dat heeft gegeven. Snel daarna Brian en consorten wegsturen en we krijgen een restart van de 'the batttle'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieke is het aanhangsel van Huub en zij vertraagt hem, haalt alle energie uit hem. Huub hoeft niet weg, Lieke moet weg. Daarna bezien wat Huub gaat doen en anders Huub ook exit, net als zo'n beetje iedereen daar op Jaap na dan![]()
Agressie die opeens zonder duidelijke reden opkomt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan is brrian zeker een stiekeme drinker?
Als je ziet wat daar allemaal in die kooi zit dan is de een nog gekker dan de ander, maar vind ik Huub en Lieke nog het meest fatsoenlijk.
Ik stuur niks voor de goede ordequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Stuur eens een vliegtuig met een leuke tekst..., weer eens wat anders.![]()
Om daarna zijn verdraaide verhaal aan anderen in zijn eigen voordeel om te buigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, kijkt, doet er vervolgens niks aan en gaat Sorry lopen roepen en verandert er nog steeds niks aan. Lekker volwassen ook![]()
Brian loopt in elk geval nog weg met een keffende Huub achter zich aan![]()
Een zeer grondige totale restauratie van het programma inclusief bewoners is inderdaad noodzakelijk als Sjon door wilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zijn het bijna eens .......... Huub haalt alle energie uit Lieke. Het vertrek van Huub zal DGK een boost geven, zoals de exit van Natasia dat heeft gegeven. Snel daarna Brian en consorten wegsturen en we krijgen een restart van de 'the batttle'.
True, ze halen beide energie weg bij elkaar, een giftige relatie noemen ze dat. Huub is niet monogaam maar kan niet anders nu ivm backup, andersom net zo goed. Lieke keurt zijn gedrag niet goed maar moet er mee verder ivm Backup. Echte liefde, neuh, ik zie het niet iig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zijn het bijna eens .......... Huub haalt alle energie uit Lieke. Het vertrek van Huub zal DGK een boost geven, zoals de exit van Natasia dat heeft gegeven. Snel daarna Brian en consorten wegsturen en we krijgen een restart van de 'the batttle'.
Je bent kennelijk niet de enigequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
Aangezien ik kennelijk onzichtbaar ben, taai ik maar eens af![]()
![]()
Klopt, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat Huub en Lieke een speltechnische woordenwisseling hadden/hebben??
Wij weten wel beterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
![]()
Kennelijk hangt het in de gewichtige luchtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent kennelijk niet de enige
Truste![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk hangt het in de gewichtige luchtDag Leandra en Lobassi
![]()
Voorlopig positief, een verfrissende aanwezigheid. Welterusten lieve manquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:47 schreef FdW het volgende:
Disana, wat is jouw mening over Safaa?
Brrrian heeft de schijnheiligheid uitgevonden. Of hij wordt para of hij lult met iedereen mee om ze dan vervolgens achter hun rug om slecht te praten. En als hij geconfronteerd wordt met een leugen zegt ie keihard dat het allemaal niet waar is. Hij heeft zijn vriendinnetje al voor van alles en nog wat uitgemaakt (vaak achter haar rug om) maar ligt wel doodleuk elke avond haar darmkanaal naar buiten te stoten. Daar vind ik een keffende Huub een schoothondje bij vergeleken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, kijkt, doet er vervolgens niks aan en gaat Sorry lopen roepen en verandert er nog steeds niks aan. Lekker volwassen ook![]()
Brian loopt in elk geval nog weg met een keffende Huub achter zich aan![]()
Ja precies dat dacht ik ook, ze zijn nn al een tijd wakker en niet van plan om te slapen. Ga dan uit bed en een rondje lopen of zo. Dat praat ook wat gemakkelijker én voor ons te volgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Niet handig om dat in de slaapkamer te doen... iedereen kan meegenieten![]()
Idd... ga voor mijn part op kantoor zitten praten dan... maar je gunt de rest van dat gespuis toch niet dat ze weten dat je heibel hebt?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook, ze zijn nn al een tijd wakker en niet van plan om te slapen. Ga dan uit bed en een rondje lopen of zo. Dat praat ook wat gemakkelijker én voor ons te volgen.
Ach dat klinkt heel wat beter dan hoerrrrrr.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Lieke, je bent een stom wijf" ......
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij gaat de discussie in eerste instantie over Safraa en Palma en zijn er naderhand wat persoonlijke dingen naar boven gekomen bij allebei.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... ga voor mijn part op kantoor zitten praten dan... maar je gunt de rest van dat gespuis toch niet dat ze weten dat je heibel hebt?!
Huppeltje gaat het inderdaad niet winnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is toch zo jammer dat Huub al zijn energie op dit moment
steekt in het ruzie maken met Lieke ..... zo gaat 'ie zeker niet winnen.
Ik heb het over de afgelopen tijd, Huub kan zich totaal niet inhouden (palma bijv.). Tuurlijk is het een bitch, maar waarom uit het niks die ontbijttafel omver trekken dan? Sorry[/HUUB] hoor maar ik zie het nut daar niet van behalve jezelf profileren als een arrogant veels te klein kutkikkertje. Huub ziet zijn imperium afbrokkelen voor zijn pik ogen en daar baalt hij stevig van. Too bad, Huubje, je jaagt iedereen weg. Veel plezier met Lieke buiten de poortenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrian heeft de schijnheiligheid uitgevonden. Of hij wordt para of hij lult met iedereen mee om ze dan vervolgens achter hun rug om slecht te praten. En als hij geconfronteerd wordt met een leugen zegt ie keihard dat het allemaal niet waar is. Hij heeft zijn vriendinnetje al voor van alles en nog wat uitgemaakt (vaak achter haar rug om) maar ligt wel doodleuk elke avond haar darmkanaal naar buiten te stoten. Daar vind ik een keffende Huub een schoothondje bij vergeleken.
Heel eerlijk. Zou jij huppeltjes gedrag, grof schelden en continue grote bek accepteren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig mensen, het is juist gezond in een relatie om ruzie te hebben. Vechten is hechten.
En de ruzie(s) tussen H en L is (zijn) niet buitensporig,
Maar welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
Jeemig mensen, het is juist gezond in een relatie om ruzie te hebben. Vechten is hechten.
Tussen mensen is er altijd een interactie. Ik ben Lieke niet... Weet niet of Huub zo tegen mij zal doen... Maar stel dat... Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Zou jij huppeltjes gedrag, grof schelden en continue grote bek accepteren?
Ze zoeken toch allemaal wat om te stangen, inclusief palma. En iedereen op zijn eigen manier gedraagt zich arrogant, sletterig of abnormaal?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen tijd, Huub kan zich totaal niet inhouden (palma bijv.). Tuurlijk is het een bitch, maar waarom uit het niks die ontbijttafel omver trekken dan? Sorry[/HUUB] hoor maar ik zie het nut daar niet van behalve jezelf profileren als een arrogant veels te klein kutkikkertje. Huub ziet zijn imperium afbrokkelen voor zijn pik ogen en daar baalt hij stevig van. Too bad, Huubje, je jaagt iedereen weg. Veel plezier met Lieke buiten de poorten
Leg mij dan eens uit wat het verschil is met brrrian?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Zou jij huppeltjes gedrag, grof schelden en continue grote bek accepteren?
Daar valt niet normaal mee te lullen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat het verschil is met brrrian?
Inderdaad vechten is hechten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Inderdaad vechten is hechten.
Het leukste van ruzie maken is het goed maken![]()
In een realatie is het juist saai om het steeds maar eens te zijn met elkaar, dat betekent meestal dat 1 persoon zich niet goed kan uiten.
Tussen Lieke en Huub is het inmiddels al lang weer goed, en ik denk dat deze uurtjes in bed heel erg belangrijk zijn voor die twee.
Daar zeg je een waar woord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar valt niet normaal mee te lullen.![]()
Nou gezellig, ik wil ook mijn ouders niet zien sexen en daar lijkt het toch sterk opquote:
Kan ze nog wat van leren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, en Nadia weer wakker door het geneuk van Huub en Lieke ......![]()
Dat gaat wel wat ver. Maar een kleine zenuwinzinking zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een strategische plek gekozen op mijn werk (beneden in de kelder) zodat ik lekker veel kan meelezen. Hopelijk drijft Saffaa Palma tot zelfmoord.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:40 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst.
In de loop van de dag volgt de samenvatting van de dag van gisteren in "De juweeltjes van DrsH" dit zal gedurende de vakantieperiode zo blijven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de rest kun je overdag wel inhalen... Bovendien verbruiken ze niet heel veel energie, en is het altijd lekker warm in de villa (vanwege alle lampen). En ze mogen drie of vier keer per week uitslapen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap niet dat Lieke en Huub dat constante geneuk midden in de nacht volhouden..ze slapen echt maar 2 a 3 uurtjes per nacht.
zwembed?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda ligt in haar bikini in bed?
OFFTOPIC, IK KAN NIET OP MSN, MAAR IK KAN WEL GEWOON MIJN HOTMAIL VIA DE EXPLORER CHECKEN.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:17 schreef getl0st het volgende:
off-topic.. hebben jullie allemaal ook geen contact met alles wat met mircrosoft te maken heeft? bijv. hotmail.
zelfs dat kan ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
OFFTOPIC, IK KAN NIET OP MSN, MAAR IK KAN WEL GEWOON MIJN HOTMAIL VIA DE EXPLORER CHECKEN.
vingers, oortjes. Hou je gemak man.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
OFFTOPIC, IK KAN NIET OP MSN, MAAR IK KAN WEL GEWOON MIJN HOTMAIL VIA DE EXPLORER CHECKEN.
Bij mij doet alles het wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:17 schreef getl0st het volgende:
Meuhgeuh!
off-topic.. hebben jullie allemaal ook geen contact met alles wat met mircrosoft te maken heeft? bijv. hotmail.
Pff ik wou dat ze daar mee stopte natas is al een week wegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen!
Palma dekt de tafel en natuurlijk een bordje voor Natas erbij.
Sommige mensen van wie een dierbare overleden is houden dat jaren vol. Echt gezond is het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Pff ik wou dat ze daar mee stopte natas is al een week weg![]()
Praat eens met een Christen. Die hebben al 2000 jaar teveel borden en bestek op tafel liggen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Pff ik wou dat ze daar mee stopte natas is al een week weg![]()
Wat een zielig wijf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen!
Palma dekt de tafel en natuurlijk een bordje voor Natas erbij.
natas is niet doodquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sommige mensen van wie een dierbare overleden is houden dat jaren vol. Echt gezond is het natuurlijk niet.
Euh?! Is dat echt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:45 schreef FSR het volgende:
Het is wachten op een leuke maar ook een spanende morgen met Palma en de nieuw hoofd huishouden Saffaa.
Het beloofd een spannende ochtend te worden.... (werd ook wel weer eens tijd)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Praat eens met een Christen. Die hebben al 2000 jaar teveel borden en bestek op tafel liggen...
tuurlijk ze streamt toch ook?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:40 schreef Dark het volgende:
Palma vindt dat de ijskast niet goed is schoongemaakt, ze heeft natuurlijk geen idee wie het gedaan heeft,.........yeah, sure!
zonde straks ligt toch alles over de grond ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:40 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Beetje weinig aardbeien, voor 7 personen.
Is toch fucking niet normaal...Nadia's terror.quote:
tegen mij zou die niet zo schelden want ik ben niet zo ongelovelijk irritant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Hebben ze je gevonden in de kelder?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh my fucking god! Ik ben NET ontslagen!
moet je maar niet in de kelder blijven hangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Van harte gefeliciteerd kun je lekker DGK volgen inclusief de streamsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef blomst het volgende:
Dennix begint met zijn terror tegen Huub, hij gaat direkt naast Huub zitten, maar Huub is nog niet boven.
Huub zal zowel trillend boven komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Oh gut, Dennis is wakker.
'Dit is echt war jongen! De sukkel! Ik ga gelijk naast hem zitten met het ontbijt.'
Boehoe, hij gaat er dus gewoon écht naast zitten jongen, totale chaos en oorlog, ik zeg het je.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Oh gut, Dennis is wakker.
'Dit is echt war jongen! De sukkel! Ik ga gelijk naast hem zitten met het ontbijt.'
Boehoe, hij gaat er dus gewoon écht naast zitten jongen, totale chaos en oorlog, ik zeg het je.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Captain Chaos Dennis...
Goedemorgen allemaal!
Ben eindelijk bijgekomen van het feit dat Natasia echt weg is.
Jahaaaa! Ze is er weer!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Captain Chaos Dennis...
Goedemorgen allemaal!
Goede morgen of is het nog Bon Giorno????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Captain Chaos Dennis...
Goedemorgen allemaal!
In mijn hart blijft het bon giorno, maar mijn lijf is weer helemaal in Holland. Maar heb de zon in mijn Italiaanse kielzog meegenomen voor jullliequote:
Das kut, tot straks?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou nee kwam meer omdat het project opeens stopt! NU naar huis!
Je werkt toch niet bij DGK?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou nee kwam meer omdat het project opeens stopt! NU naar huis!
Ja echt dramaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft al meerdere malen duidelijk aangegeven dat er (gisterenmiddag) niet goed is schoongemaakt: de afwas stond er nog, en tot overmaat van ramp is de koelkast totaal verkeerd ingedeeld.
Misschien omdat saffa zo komtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Waarom laten ze die stream op de poort? Elke keer als ik de streams bekijk, wil ik hier roepen, 'De Poort!!![]()
'
ja om 10.00 ze is dus al laatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef Tissik het volgende:
Zou Safaa vandaag nou komen?
Dat kreng is gewoon te lam om iets te pakken voor iemand waarvoor ze werkt. Het werd netjes aan haar gevraagd en dan komt er "pak het zelf maar" met een kutsmoes er achteraan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft al meerdere malen duidelijk aangegeven dat er (gisterenmiddag) niet goed is schoongemaakt: de afwas stond er nog, en tot overmaat van ramp is de koelkast totaal verkeerd ingedeeld.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kreng is gewoon te lam om iets te pakken voor iemand waarvoor ze werkt. Het werd netjes aan haar gevraagd en dan komt er "pak het zelf maar" met een kutsmoes er achteraan.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
goed hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haha, jij geeft steeds antwoord voor ik de vraag heb gesteld!![]()
Huub zei gisteren ze komt door de voordeur neem aan dat ze dan door de poort moetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
maar die zal wel binnenkomen op stream 1 en 2.![]()
O jawel hoor, beneden bij de douches liggen er ook nog een paar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:09 schreef pasjesjen het volgende:
de kapsalon wordt geverft ....
vandaag niet tangen ???
Bederf mn pleziertje nou nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O jawel hoor, beneden bij de douches liggen er ook nog een paar.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Oké, plannetje weer mislukt. Hij is al van de ontbijttafel af en Huub is er nog niet.
alleen huub en liekequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:16 schreef Tissik het volgende:
Weet verder niemand in het huis dat Safaa komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |