Dat gaat wel wat ver. Maar een kleine zenuwinzinking zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een strategische plek gekozen op mijn werk (beneden in de kelder) zodat ik lekker veel kan meelezen. Hopelijk drijft Saffaa Palma tot zelfmoord.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:40 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst.
In de loop van de dag volgt de samenvatting van de dag van gisteren in "De juweeltjes van DrsH" dit zal gedurende de vakantieperiode zo blijven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de rest kun je overdag wel inhalen... Bovendien verbruiken ze niet heel veel energie, en is het altijd lekker warm in de villa (vanwege alle lampen). En ze mogen drie of vier keer per week uitslapen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap niet dat Lieke en Huub dat constante geneuk midden in de nacht volhouden..ze slapen echt maar 2 a 3 uurtjes per nacht.
zwembed?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda ligt in haar bikini in bed?
OFFTOPIC, IK KAN NIET OP MSN, MAAR IK KAN WEL GEWOON MIJN HOTMAIL VIA DE EXPLORER CHECKEN.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:17 schreef getl0st het volgende:
off-topic.. hebben jullie allemaal ook geen contact met alles wat met mircrosoft te maken heeft? bijv. hotmail.
zelfs dat kan ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
OFFTOPIC, IK KAN NIET OP MSN, MAAR IK KAN WEL GEWOON MIJN HOTMAIL VIA DE EXPLORER CHECKEN.
vingers, oortjes. Hou je gemak man.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
OFFTOPIC, IK KAN NIET OP MSN, MAAR IK KAN WEL GEWOON MIJN HOTMAIL VIA DE EXPLORER CHECKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |