Ik was het al weer vergeten. Pak me dan...pak me dan...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:38 schreef F04 het volgende:
Dit is een mooie klassieker!
http://www.dumpert.nl/mediabase/9745/fe052476/index.html
Oh... Ik ben juist bang dat Palma helemaal zichzelf is. Wel kijken als je kunt morgenochtend, wordt vast leuk met Safaa.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:51 schreef mahe het volgende:
disana dat er nog mensen zijn die slechter acteren als Palma, ongelovelijk
Ik denk dat ze het hele eerste elftal van Feyenoord en Ajax al heeft afgewerkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef mahe het volgende:
hoe gaat nix dat nou straks uitleggen aan al die nix vriendjes van hem dat hij met nadir gesexed heeft
wie nix??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het hele eerste elftal van Feyenoord en Ajax al heeft afgewerkt.
Denniks vrienden zullen zeggen: "Jij ook Denniks? Join the club"
Nou ja gesexed, hij mag toch bijna niks?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef mahe het volgende:
hoe gaat nix dat nou straks uitleggen aan al die nix vriendjes van hem dat hij met nadir gesexed heeft
Palma moet gewoon weg klaar,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh... Ik ben juist bang dat Palma helemaal zichzelf is. Wel kijken als je kunt morgenochtend, wordt vast leuk met Safaa.
Ik vind jouw hoofd beter, als je het niet erg vindt. Sleep tightquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Palma moet gewoon weg klaar,
verders slaap lekker !!!!!!!!
OP VOLLE TOEREN![]()
was mn echte hoofd niet hoor, liet ik maar iemand geloven en niemand herkent t ook ik lijk wel als 2 druppels water op die gastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind jouw hoofd beter, als je het niet erg vindt. Sleep tight![]()
Die moet ik dan maar eens een keertje uithorenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
was mn echte hoofd niet hoor, liet ik maar iemand geloven en niemand herkent t ook ik lijk wel als 2 druppels water op die gast![]()
, de enigste die mn kop echt heeft gezien is lobasca
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Die moet ik dan maar eens een keertje uithoren![]()
Dat was leeeuk!! Huub die Amanda ten huwelijk vroeg, ruzie tussen Nathanael en Huub! Die fotootjes van Amanda en Huub! Echt grappig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Vergeet het topic niet wat er bij hoort![]()
[COS #299] Geef Amanda een ring, en ze is je beste vriendin
Opeens ben ik minder gecharmeerd van jou(w snor)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Palma moet gewoon weg klaar,
verders slaap lekker !!!!!!!!
OP VOLLE TOEREN![]()
Die shots lijken wel uit de jaren ''70 vind ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat was leeeuk!! Huub die Amanda ten huwelijk vroeg, ruzie tussen Nathanael en Huub! Die fotootjes van Amanda en Huub! Echt grappig!
Kun je nagaan hoe oud Amanda eigenlijk al isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:22 schreef F04 het volgende:
[..]
Die shots lijken wel uit de jaren ''70 vind ik.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daarom kan Huubje wat mij betreft door de goot zakken ........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel eenvoudig ...... Zodra hij dreigt een normaal gesprek te verliezen toont hij driegend verbaal geweld en een dreigendende lichaamshouding. Lange tijd leek Huub een aardige maat in de villa, nu is hij voor mij de grootste zak (=ZAK) die je kunt vinden. Dit is voor mij niet de manier waarop je een gesprek voert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |