Hebben ze je gevonden in de kelder?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh my fucking god! Ik ben NET ontslagen!
moet je maar niet in de kelder blijven hangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Van harte gefeliciteerd kun je lekker DGK volgen inclusief de streamsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef blomst het volgende:
Dennix begint met zijn terror tegen Huub, hij gaat direkt naast Huub zitten, maar Huub is nog niet boven.
Huub zal zowel trillend boven komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Oh gut, Dennis is wakker.
'Dit is echt war jongen! De sukkel! Ik ga gelijk naast hem zitten met het ontbijt.'
Boehoe, hij gaat er dus gewoon écht naast zitten jongen, totale chaos en oorlog, ik zeg het je.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Oh gut, Dennis is wakker.
'Dit is echt war jongen! De sukkel! Ik ga gelijk naast hem zitten met het ontbijt.'
Boehoe, hij gaat er dus gewoon écht naast zitten jongen, totale chaos en oorlog, ik zeg het je.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Captain Chaos Dennis...
Goedemorgen allemaal!
Ben eindelijk bijgekomen van het feit dat Natasia echt weg is.
Jahaaaa! Ze is er weer!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Captain Chaos Dennis...
Goedemorgen allemaal!
Goede morgen of is het nog Bon Giorno????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Captain Chaos Dennis...
Goedemorgen allemaal!
In mijn hart blijft het bon giorno, maar mijn lijf is weer helemaal in Holland. Maar heb de zon in mijn Italiaanse kielzog meegenomen voor jullliequote:
Das kut, tot straks?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou nee kwam meer omdat het project opeens stopt! NU naar huis!
Je werkt toch niet bij DGK?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou nee kwam meer omdat het project opeens stopt! NU naar huis!
Ja echt dramaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft al meerdere malen duidelijk aangegeven dat er (gisterenmiddag) niet goed is schoongemaakt: de afwas stond er nog, en tot overmaat van ramp is de koelkast totaal verkeerd ingedeeld.
Misschien omdat saffa zo komtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Waarom laten ze die stream op de poort? Elke keer als ik de streams bekijk, wil ik hier roepen, 'De Poort!!![]()
'
ja om 10.00 ze is dus al laatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef Tissik het volgende:
Zou Safaa vandaag nou komen?
Dat kreng is gewoon te lam om iets te pakken voor iemand waarvoor ze werkt. Het werd netjes aan haar gevraagd en dan komt er "pak het zelf maar" met een kutsmoes er achteraan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft al meerdere malen duidelijk aangegeven dat er (gisterenmiddag) niet goed is schoongemaakt: de afwas stond er nog, en tot overmaat van ramp is de koelkast totaal verkeerd ingedeeld.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kreng is gewoon te lam om iets te pakken voor iemand waarvoor ze werkt. Het werd netjes aan haar gevraagd en dan komt er "pak het zelf maar" met een kutsmoes er achteraan.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
goed hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haha, jij geeft steeds antwoord voor ik de vraag heb gesteld!![]()
Huub zei gisteren ze komt door de voordeur neem aan dat ze dan door de poort moetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
maar die zal wel binnenkomen op stream 1 en 2.![]()
O jawel hoor, beneden bij de douches liggen er ook nog een paar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:09 schreef pasjesjen het volgende:
de kapsalon wordt geverft ....
vandaag niet tangen ???
Bederf mn pleziertje nou nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O jawel hoor, beneden bij de douches liggen er ook nog een paar.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Oké, plannetje weer mislukt. Hij is al van de ontbijttafel af en Huub is er nog niet.
alleen huub en liekequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:16 schreef Tissik het volgende:
Weet verder niemand in het huis dat Safaa komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |