wordt een lange op disana.quote:
En dacht toen: "Oke dus mijn vinger moet in 1 van die twee gaatjes, maar welke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Dennix keek eerst even wat Huub aan het doen was voor die op Nada kroop![]()
Tsja ik dacht baggeren !!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef nueffeniet het volgende:
ben je voor jezelf begonnen?
gaat je goed afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tsja ik dacht baggeren !!!!
sorry modjes![]()
dacht dat die rolmops 3 gaten had + anus en vulva = 5quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
En dacht toen: "Oke dus mijn vinger moet in 1 van die twee gaatjes, maar welke.
"
Ik heb begrepen dat Huub 's morgens enorm z'n best kan doen om Lieke naar een hoogtepunt te likken... ben benieuwd wanneer Dennis dat na gaat doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Dennix keek eerst even wat Huub aan het doen was voor die op Nada kroop![]()
Hee niet zo badinerend...Dennis heeft te maken met iemand met minimaal 5 gaten, kan me best voorstellen dat ie dan een beetje onzeker isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
"
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
Verkeerde cos ofzo ?
Nee hoor, you're the one and onlyquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....![]()
Dankjewel. Ik begon trouwens pas toen de vorige al over de 295 was hoor, maar het was vrij simpel deze keerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
Disana ik vond je al zo stil geworden in de vorige COS... maar je zat deze geweldige OP in elkaar te draaien
Het is niet waar, maar duurde lang voor dat hij gevonden werdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....![]()
Dennix heeft gedronken dus niet raar staan te kijken als hij straks wild in een van haar neusgaten begint te pulken hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
"
12 gaten heeft ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dacht dat die rolmops 3 gaten had + anus en vulva = 5![]()
Dame en heer, ik citeerde Frank Boeyenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is niet waar, maar duurde lang voor dat hij gevonden werd
Mooi op btw,
Ik vraag me toch af wanneer huub en brian gaan samenspannen, lethal combo als je het mij vraagt. Huub bashen is leuk maar een beetje saai aan het worden, wil dennis nu eens zien janken.
Waar kun je dan zien hoeveel post er inmiddels zijn geplaatst in een lopende Cos?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik begon trouwens pas toen de vorige al over de 295 was hoor, maar het was vrij simpel deze keer![]()
quote:
Je kunt een nieuw venster openen voor de DGK index (de lijst van alle topics), en dan kun je kijken naar de kolom 'posts'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Waar kun je dan zien hoeveel post er inmiddels zijn geplaatst in een lopende Cos?![]()
Wat mij betreft Nadia ook, dat verdient ze met al dat gestookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is niet waar, maar duurde lang voor dat hij gevonden werd
Mooi op btw,
Ik vraag me toch af wanneer huub en brian gaan samenspannen, lethal combo als je het mij vraagt. Huub bashen is leuk maar een beetje saai aan het worden, wil dennis nu eens zien janken.
Aha thxs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt een nieuw venster openen voor de DGK index (de lijst van alle topics), en dan kun je kijken naar de kolom 'posts'.
Linkeroorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Trek er maar eentje vanaf want daar zit most of the time een lul in
hdnkkkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:30 schreef nueffeniet het volgende:
lijkt godverdomme wel of braindead de marathon aan t neuken is
Lijkt me ook niet fijn om gepenetreerd te worden door Nadia.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef riri het volgende:
die grimassen die dennix trekt....lijkt wel of ie gemarteld wordt
Brrrrrian heeft een schurft aan amanda als ze gezopen heeft maar is niet te beroerd om haar ff te neuken. Nu begrijp ik waarom hij haar steeds anaal neemt, dan ontwijkt hij die dranklucht die uit haar mond komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda was niet meer in staat om haar tandjes zelf te poetsen maar ze kan nog wel neuken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijn om gepenetreerd te worden door Nadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |