Nee hoor we waren gewoon vrienden maar die heb jij zeker nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef mahe het volgende:
[..]
ben je daar trots op of schaam je je een betje dat je hem niks hebt kunnen meegeven an karater vorming![]()
Ja in een boksringquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Mss wordt het dan toch nog wat tussen Dennis en Brian![]()
En weer zoenen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Nadia: Dennis, kan je ergens op terugkomen als je iets al hebt besproken? Ik heb gelogen. Ik zei het maakt me niet uit wat je doet. Het maakt me wel uit wat je doet.
ik heb vrienden vriend maar als je zo-n rat vriend noemt heb jij ze noot gehad en zul je nooit weten wat vriendschap isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee hoor we waren gewoon vrienden maar die heb jij zeker niet![]()
Dat zei Lieke ook. Plus dat ze tegen Nadia zei JIJ hebt de broek aan .. Terwijl nadia in haar blote kont rondloopt ..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
En weer zoenen.
Lieke komt langs en geeft exact aan hoe het in elkaar zit.
Geen sex voor Dennis----Dennis onder de plak.
Brrrrian heeft zich 2 uur lang lopen opfokken door over Huub te zeiken, gooi daar een dronken en geile amanda tegen aan en KABOEM.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:31 schreef Meganog het volgende:
Brian begrijpt alle exen van Amanda.
Yeah right whatever matequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef mahe het volgende:
[..]
ik heb vrienden vriend maar als je zo-n rat vriend noemt heb jij ze noot gehad en zul je nooit weten wat vriendschap is
OMG... hoe oud is ze?? 3?!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:52 schreef Dark het volgende:
Amanda vraagt of Brian haar tandjes wil poetsen.
Nu niet meer bevriend??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee hoor we waren gewoon vrienden maar die heb jij zeker niet![]()
Je denkt toch niet dat dit de eerste keer is? De eerste keer nam hij namelijk zelf het initiatief. Vergelijkbaar met haar benen ontharen, en Natasia die zijn oksels scheert.quote:
voor mannenbillen doe ik meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik weet dat de oproepjes voor handtekeningenacties zo onderhand beginnen te vervelen, maar wil iemand met me meedoen...even een aantal kaarten dat huis in met het vriendelijke verzoek of Nadia d'r platte pannenkoekenbillen voortaan ingepakt wil houden![]()
Maar Lieke heeft gelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef Maria44 het volgende:
Nadia tegen Lieke op de trap terwijl ze zoent met Dennis: hij doet alles voor het shotje.
Lieke zingt: maar hij krijgt toch geen sex, ole ole, hij zit onder de duim ole ole en loopt naar de slaapkamer met de dankjes![]()
Dat zijn ze misschien toch ook?quote:
okquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat zijn ze misschien toch ook?
Maar wat doet het er toe, ze zien er niet uit en ze moet ervan op de hoogte worden gesteld dat ze het aanzien alles behalve waard zijn.
D'r buik houdt ze toch ook ingepakt, dan kan de rest ook wel!
Mee eensquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft gelijk.
Iedereen behalve Huub en Lieke zitten vast in Nadia's spinneweb.
En laat ze nou net toevallig een hekel hebben aan Huub en Lieke.
Waarom vraag jeje af, omdat Huub en Lieke niet in haar leugens trappen.
En bij Nadia is het zo, als je niet in haar spinneweb wilt plaats nemen dan haat ze je want dan ben je dom en sadistisch. Maargoed, beetje bij beetje brokkelt Nadia af, want wie zal Denniks geloven.
Nadia of zijn bloedeigen zusje. Ik denk toch zijn zusje hoor. En dan zet Nadia der geheime wapen in.
Janken, medelijden zoeken, en complimentjes opvangen.![]()
Maar god nog aan toe zeg... een ander vragen je 'tandjes' te poetsen?? Zelfs als ik ladderzat ben zou dat niet in me opkomen... hoewel ik zelfs ladderzat absoluut m'n tanden nog zal poetsen voor ik naar bed ga.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dit de eerste keer is? De eerste keer nam hij namelijk zelf het initiatief. Vergelijkbaar met haar benen ontharen, en Natasia die zijn oksels scheert.
Nee AJB niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik weet dat de oproepjes voor handtekeningenacties zo onderhand beginnen te vervelen, maar wil iemand met me meedoen...even een aantal kaarten dat huis in met het vriendelijke verzoek of Nadia d'r platte pannenkoekenbillen voortaan ingepakt wil houden![]()
Heb d'r liever jankend dan constant met die platte reet in beeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee AJB niet.
Krijg je weer 2 dagen lang gejank op de streams.
Dan wil ze der billen uitzuigen omdat het niet mooi overkomt op tv.
Idd, een ander zou dan denken "ik moet wat minder vaak in m'n blote reet lopen" maar Nadia zet gelijk een liposuctie bovenaan haar prioriteitenlijstje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee AJB niet.
Krijg je weer 2 dagen lang gejank op de streams.
Dan wil ze der billen uitzuigen omdat het niet mooi overkomt op tv.
Amanda der moeder heeft wel eens tegen Amanda gezegd: jij bent nog te dom om te leven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar god nog aan toe zeg... een ander vragen je 'tandjes' te poetsen?? Zelfs als ik ladderzat ben zou dat niet in me opkomen... hoewel ik zelfs ladderzat absoluut m'n tanden nog zal poetsen voor ik naar bed ga.
Het zijn net papegaaien die twee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef farceman het volgende:
Het toppunt van domheid in de kooi is nu wel bereikt.
Wanneer kiest jaap weer voor zijn echte vrienden
Wanneer zet Brian Nix eens op zijn plaats.
Wanneer valt Jaap een uit tegen Brian, Nix, Amanda of Nadia.
Wanneer stopt het eeuwige saaie bashen tegen Huub en lieke.
Laa ze eens iemand anders pakken
Tis net Jaap die zn lichaamshaar heeft verbrand.quote:
Jaaa graag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef farceman het volgende:
Het toppunt van domheid in de kooi is nu wel bereikt.
Wanneer kiest jaap weer voor zijn echte vrienden
Wanneer zet Brian Nix eens op zijn plaats.
Wanneer valt Jaap een uit tegen Brian, Nix, Amanda of Nadia.
Wanneer stopt het eeuwige saaie bashen tegen Huub en lieke.
Laa ze eens iemand anders pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |