wat vind je?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:29 schreef blomst het volgende:
waarom doet Nadia dat ene schouderbandje niet om?
Of staat het zo leuker?
Een partnerruil lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:30 schreef farceman het volgende:
Dit willen we zien ruzie tussen die kutstelletjes
precies, fuck dat serieuse shit!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:28 schreef Darklight het volgende:
Als amanda lekker lol wil hebben, moet ze dat zelf weten
Ik zie die kop van brrrrian weleens willen zien als hij al die mooie liedjes hoort die er over hem geschreven zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zeker, ook met het gegeven dat white-ass mensen alleen maar filmpjes van Brian maken en op internet zetten. Kwelling alom voor Brian. Triest figuur.
Daar hebben ze de penis ingezet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef mahe het volgende:
shit die poten van die nadir ze zijn in de kliniek vergeten een stukje dij weg te halen, het staat echt niet in verhouding tot de kuit
Hoe kan Nadia op Amanda neerkijken als ze op hetzelfde level zittenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Nadia Amanda echt leuk vindt, of dat ze contact met haar heeft uit verveling en speltactische redenen, maar eigenlijk op haar neerkijkt.
ben je daar trots op of schaam je je een betje dat je hem niks hebt kunnen meegeven an karater vormingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Omdat ik hem ken daarom kan ik dat zeggen![]()
Naar mijn mening zit Nadia op een veel hoger level.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe kan Nadia op Amanda neerkijken als ze op hetzelfde level zitten![]()
Jij lijkt me echt een tiepje dat vindt dat jijzelf wel mag zuipen en dat je vriendin dat maar moet pikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:24 schreef ScofieldM het volgende:
Wake the fuck up Amanda!
Je bent niet om te hebben als je gezopen hebt ik geef Brian volkomen gelijk kinderachtig gedrag![]()
Ik moet m'n vriendin ook niet in m'n buurt als ze gezopen heeft met vriendinnen![]()
Dat dit tegenwoordig magquote:
Mss wordt het dan toch nog wat tussen Dennis en Brianquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Buiten de kooi heeft hij nooit een vrouw aangeraakt dus wat lul je?![]()
Bellen of niet, ik vind het te vies voor woorden. En ze doet het expres, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dit tegenwoordig magEr was een tijd dat er werd gebeld als er mensen zo rondliepen.
Pastoor: Neemt gij, Denniks, Brian tot uw echtgenoot, antwoord Huub of Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Mss wordt het dan toch nog wat tussen Dennis en Brian![]()
Ja dat is iets wat ik ook zeker weet!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Bellen of niet, ik vind het te vies voor woorden. En ze doet het expres, ik weet het zeker.
vette pens vooruit en liegenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Nadia begint nu over wat Dennis z'n zus over haar heeft gezegd. Half ontbloot, bovenaan de trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |