Naar mijn mening zit Nadia op een veel hoger level.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe kan Nadia op Amanda neerkijken als ze op hetzelfde level zitten![]()
Jij lijkt me echt een tiepje dat vindt dat jijzelf wel mag zuipen en dat je vriendin dat maar moet pikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:24 schreef ScofieldM het volgende:
Wake the fuck up Amanda!
Je bent niet om te hebben als je gezopen hebt ik geef Brian volkomen gelijk kinderachtig gedrag![]()
Ik moet m'n vriendin ook niet in m'n buurt als ze gezopen heeft met vriendinnen![]()
Dat dit tegenwoordig magquote:
Mss wordt het dan toch nog wat tussen Dennis en Brianquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:25 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Buiten de kooi heeft hij nooit een vrouw aangeraakt dus wat lul je?![]()
Bellen of niet, ik vind het te vies voor woorden. En ze doet het expres, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dit tegenwoordig magEr was een tijd dat er werd gebeld als er mensen zo rondliepen.
Pastoor: Neemt gij, Denniks, Brian tot uw echtgenoot, antwoord Huub of Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Mss wordt het dan toch nog wat tussen Dennis en Brian![]()
Ja dat is iets wat ik ook zeker weet!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Bellen of niet, ik vind het te vies voor woorden. En ze doet het expres, ik weet het zeker.
vette pens vooruit en liegenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Nadia begint nu over wat Dennis z'n zus over haar heeft gezegd. Half ontbloot, bovenaan de trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |