Helemaal mee eens, het einde van Dogville was een absoluut pluspunt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:25 schreef northernlight81 het volgende:
Zelf gister Dogville gezien van Lars Von Trier.
Pluspunten: Einde
Doe ik en ik zeg zeker niet dat een film niet goed is door dat Dogma 95. Ik vind alleen dat een regisseur zichzelf de vrijheid moet geven een scene op een manier in beeld te brengen dat hij denkt dat dit het beste is voor de film. En als dat voor de hele film volgens de Dogma regels is en in 1 scene op een andere manier vind ik dat hij dit moet doen, zoals Von Trier het dus ook doet. Die verklaring staat dat eigenlijk niet toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:15 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
"voorbaat"
Als statement. Kijk nou eerst maar eens wat dogme films.
Parbleu?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar of dat nou door dat dogma 95 komt of niet, ik vond het jammer dat er geen mooie muziek in zit, dit had de film mijns inziens nog beter kunnen maken.
Heb ik net gezien en ben het helemaal met je eens. Eerste film waar ik Ferrel kon uitstaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:50 schreef Jivis het volgende:
Gisteren Stranger Than Fiction gezien. Puik verhaal en goed acteerwerk. Vond vooral Dustin Hoffman erg goed
Tja, smaken verschillen. Meer mensen vonden de muziek wel mooi, maar ik vond het minimalistisch en het deed me niets. Sowieso waren er scenes waar ik de muziek gewoon mistte en andere scenes met muziek sprak het me gewoon niet aan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Parbleu?Er zit schit-te-ren-de muziek in Dogville. En dan heb ik het niet eens over de aftiteling waar Bowie wordt gedraaid.
zeker nog nooit een john waters film gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef Lambiekje het volgende:
A Dirty Shame (2004)
Jezus jezus wat is dit banaal. Door een klap op je kop dan wordt je een manicale sexverslaafde.
Selma Blair met jetser van tieten. Waarom moet WHORE, VAGINA levensgroot in beeld te knipperen. Tering he, de meest banale sexverslaving soep tussen je tieten, spelen met poep. Een stel neuters (asexuele), waaronde de moeder van Selma, krijgen een klap op hun kop en wordt een regelrechte hoer. Binnen de eerste 10 minuten zijn alle vieze woordjes al de revue gepaseert. Johnny Knoxville is de guru van de sexverslaafden. dat smerige gedoe in de localstore dat is gewoon ranzig, klef ranzig en alles te gelijk.
Ik ben best wel een liefhebber van banale grapjes en moet lachen om poep en pies grapjes maar dit is too much, too much way too much ahhh!! AUW!
Dit staat haaks op schoonheid van Cashback.
Ik heb nog nooit zo iets banaals gezien ...
cijfer 3.5 / imdb 5.1
uh ik heb wel Johnny Depps Cry-Baby gezien .. maar dat is toch niet over de top ?!?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een john waters film gezien?
john waters staat bekend om z'n foute, over the top films....
ah volgens je fotoboek ben je een serial mom fan:9 Vandaar dat je meteen roept van nog nooit een John Waters gezien. Ik heb denk ik wel Serial Mom gezien maar kan me niet echt meer een beeld erbij vormen....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een john waters film gezien?
john waters staat bekend om z'n foute, over the top films....
nou hij is wel een beetje fout hoor, je tranen in een glas bewaren en dan opdrinkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh ik heb wel Johnny Depps Cry-Baby gezien .. maar dat is toch niet over de top ?!?
klikquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:39 schreef Doff het volgende:
[..]
Da's een klein boxje.
Heb je er een linkje van?
Weet je wat voor werk dat is? ik moet ook nog werkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar blijft je top 100 nou chef
ach meneer moet werken, net of je de enige in nederland bentquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
klik
Toen ik `m vorig jaar kocht kostte ie trouwens maar $ 19,50![]()
[..]
Weet je wat voor werk dat is? ik moet ook nog werken![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach meneer moet werken, net of je de enige in nederland bent![]()
Je geeft toch cijfers wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Buiten dat: tot een top 10/top 20 zou ik nog wel komen maar daarna...
Zou een heleboel films kunnen noemen die ik in m`n top 100 zou kunnen zetten maar ze in een bepaalde volgorde zetten. Das een ander verhaal
Dat ik niet alle films die ik gezien heb en cijfers die ik gegeven heb, heb bijgehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Je geeft toch cijfers wat is het probleem dan?
Als je op deze link klikt en dan op Watch Review, vind je de recensie van Ebert & Roeper zoals deze op tv is uitgezonden. Ik ben het helemaal eens met ze.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het einde van Dogville was een absoluut pluspunt.
Ik vind de review redelijk zielig, net als die hele Ebert & Roeper.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je op deze link klikt en dan op Watch Review, vind je de recensie van Ebert & Roeper zoals deze op tv is uitgezonden. Ik ben het helemaal eens met ze.
Ach, da's een van hun mindere argumenten. Maar ze hebben het er ook over dat de film veel en veel te lang is, dat Von Trier z'n boodschap gewoon door je strot duwt en dat de aankleding een leuk trucje is dat je snel gezien hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind de review redelijk zielig, net als die hele Ebert & Roeper.
Breek de film dan af met valabele argumenten, niet met van dat "Boehoehoe, hij heeft kritiek op de land of the free en hij is hier nog nooit geweest![]()
"-gejank.
Ze openen ermee, sluiten daarmee af en komen er halverwege nog een paar keer op terug. Ze weten allebei ook wel hoe invloedrijk ze zijn, hoe lang de doorsnee Amerikaanse tenen zijn en toch blijven ze op één element van de film doorhameren, met als enige doel (voor zover ik kan inschatten) om de film zo zwaar te mogelijk te laten floppen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach, da's een van hun mindere argumenten. Maar ze hebben het er ook over dat de film veel en veel te lang is, dat Von Trier z'n boodschap gewoon door je strot duwt en dat de aankleding een leuk trucje is dat je snel gezien hebt.
Helemaal eens. Dat van anti-Amerika boeit mij ook niet zo. De film heeft gewoon een stomvervelende stijl en alles wat er op dat akelige toneel gebeurde liet me volkomen koud.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef Mike het volgende:
Ach, da's een van hun mindere argumenten. Maar ze hebben het er ook over dat de film veel en veel te lang is, dat Von Trier z'n boodschap gewoon door je strot duwt en dat de aankleding een leuk trucje is dat je snel gezien hebt.
Zoals Ebert zegt, als het een goede film was geweest met kritiek op de VS, dan was-ie de eerste om te zeggen dat het een meesterwerk was. Maar dat was dit niet. Het is een naargeestige film van een vervelende man.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze openen ermee, sluiten daarmee af en komen er halverwege nog een paar keer op terug. Ze weten allebei ook wel hoe invloedrijk ze zijn, hoe lang de doorsnee Amerikaanse tenen zijn en toch blijven ze op één element van de film doorhameren, met als enige doel (voor zover ik kan inschatten) om de film zo zwaar te mogelijk te laten floppen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef RuneRose het volgende:
McCabe and Mrs. Miller - Deze is gelukkig wel de moeite waard. De film ziet er prachtig uit en samen met de muziek (een geweldige soundtrack van Mr. Cohen, wie deed dat nu nog meer?) kom je in een heerlijk ritme terecht.
Ik zie de relevantie niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef cwk het volgende:
Je moet toch toegeven SoK, dat felle kritiek op Amerika van een man die nog nooit in Amerika is geweest niet echt serieus te nemen is.
Misschien is kritiek van iemand van buitenaf juist wel objectiever dan van iemand die er woont of wel is geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef cwk het volgende:
Je moet toch toegeven SoK, dat felle kritiek op Amerika van een man die nog nooit in Amerika is geweest niet echt serieus te nemen is. Ik heb de film niet gezien trouwens, maar dat argument was redelijk onderbouwd.
Ik ben nog nooit in Irak geweest en ik kan me wel wat kritiek bedenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien is kritiek van iemand van buitenaf juist wel objectiever dan van iemand die er woont of wel is geweest![]()
Ik denk niet dat iemand dat fragment had gezien ten tijde dat de film uit kwam, want toen konden we nog niet zo makkelijk beelden via internet verzenden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Daarnaast is Dogville naar mijn mening een hele toffe film en lees ik daarom de negatieve reviews niet. Ik kan mijn mening over een film ook zonder Statler en Waldorf vormen.
In 2003? Toen downloadde ik al gewoon complete dvd's, hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat fragment had gezien ten tijde dat de film uit kwam, want toen konden we nog niet zo makkelijk beelden via internet verzenden.![]()
Ja, maar nog geen afleveringen van deze twee heren. TV-uitzendingen liepen wat achter bij dvd's...zeker die van Ebert & Roeper.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
In 2003? Toen downloadde ik al gewoon complete dvd's, hoor.
Warez! Moord! Brand!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In 2003? Toen downloadde ik al gewoon complete dvd's, hoor.
Ssst!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:32 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Heb je de geheime Fok!-ftp server nog niet gevonden dan?![]()
Wees blij dat je het gedrocht niet op het grote doek hebt gezien. Dan is het nog een slag erger.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef Falco het volgende:
Speed 2: Cruise Control
Jaja ik weet het, dit is echt een rukfilm en een onwaardige opvolger van Speed. Cijfer: 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |