klikquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:39 schreef Doff het volgende:
[..]
Da's een klein boxje.
Heb je er een linkje van?
Weet je wat voor werk dat is? ik moet ook nog werkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar blijft je top 100 nou chef
ach meneer moet werken, net of je de enige in nederland bentquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
klik
Toen ik `m vorig jaar kocht kostte ie trouwens maar $ 19,50![]()
[..]
Weet je wat voor werk dat is? ik moet ook nog werken![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach meneer moet werken, net of je de enige in nederland bent![]()
Je geeft toch cijfers wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Buiten dat: tot een top 10/top 20 zou ik nog wel komen maar daarna...
Zou een heleboel films kunnen noemen die ik in m`n top 100 zou kunnen zetten maar ze in een bepaalde volgorde zetten. Das een ander verhaal
Dat ik niet alle films die ik gezien heb en cijfers die ik gegeven heb, heb bijgehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Je geeft toch cijfers wat is het probleem dan?
Als je op deze link klikt en dan op Watch Review, vind je de recensie van Ebert & Roeper zoals deze op tv is uitgezonden. Ik ben het helemaal eens met ze.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het einde van Dogville was een absoluut pluspunt.
Ik vind de review redelijk zielig, net als die hele Ebert & Roeper.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je op deze link klikt en dan op Watch Review, vind je de recensie van Ebert & Roeper zoals deze op tv is uitgezonden. Ik ben het helemaal eens met ze.
Ach, da's een van hun mindere argumenten. Maar ze hebben het er ook over dat de film veel en veel te lang is, dat Von Trier z'n boodschap gewoon door je strot duwt en dat de aankleding een leuk trucje is dat je snel gezien hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind de review redelijk zielig, net als die hele Ebert & Roeper.
Breek de film dan af met valabele argumenten, niet met van dat "Boehoehoe, hij heeft kritiek op de land of the free en hij is hier nog nooit geweest![]()
"-gejank.
Ze openen ermee, sluiten daarmee af en komen er halverwege nog een paar keer op terug. Ze weten allebei ook wel hoe invloedrijk ze zijn, hoe lang de doorsnee Amerikaanse tenen zijn en toch blijven ze op één element van de film doorhameren, met als enige doel (voor zover ik kan inschatten) om de film zo zwaar te mogelijk te laten floppen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach, da's een van hun mindere argumenten. Maar ze hebben het er ook over dat de film veel en veel te lang is, dat Von Trier z'n boodschap gewoon door je strot duwt en dat de aankleding een leuk trucje is dat je snel gezien hebt.
Helemaal eens. Dat van anti-Amerika boeit mij ook niet zo. De film heeft gewoon een stomvervelende stijl en alles wat er op dat akelige toneel gebeurde liet me volkomen koud.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef Mike het volgende:
Ach, da's een van hun mindere argumenten. Maar ze hebben het er ook over dat de film veel en veel te lang is, dat Von Trier z'n boodschap gewoon door je strot duwt en dat de aankleding een leuk trucje is dat je snel gezien hebt.
Zoals Ebert zegt, als het een goede film was geweest met kritiek op de VS, dan was-ie de eerste om te zeggen dat het een meesterwerk was. Maar dat was dit niet. Het is een naargeestige film van een vervelende man.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze openen ermee, sluiten daarmee af en komen er halverwege nog een paar keer op terug. Ze weten allebei ook wel hoe invloedrijk ze zijn, hoe lang de doorsnee Amerikaanse tenen zijn en toch blijven ze op één element van de film doorhameren, met als enige doel (voor zover ik kan inschatten) om de film zo zwaar te mogelijk te laten floppen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef RuneRose het volgende:
McCabe and Mrs. Miller - Deze is gelukkig wel de moeite waard. De film ziet er prachtig uit en samen met de muziek (een geweldige soundtrack van Mr. Cohen, wie deed dat nu nog meer?) kom je in een heerlijk ritme terecht.
Ik zie de relevantie niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef cwk het volgende:
Je moet toch toegeven SoK, dat felle kritiek op Amerika van een man die nog nooit in Amerika is geweest niet echt serieus te nemen is.
Misschien is kritiek van iemand van buitenaf juist wel objectiever dan van iemand die er woont of wel is geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef cwk het volgende:
Je moet toch toegeven SoK, dat felle kritiek op Amerika van een man die nog nooit in Amerika is geweest niet echt serieus te nemen is. Ik heb de film niet gezien trouwens, maar dat argument was redelijk onderbouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |