quote:Op maandag 30 juli 2007 20:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat ligt er dus aan of de je de EU of de VS versie kijkt.
Taco Bell is de VS versie, Pizza Hut is de EU versie en ja ze hebben zelfs de moeite genomen om de conversaties daarover apart op te nemen.
/filmnerd.
Als je van as houdt wel ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
Eigengemaakte hamburgers zijn de enige lekkere hamburgers.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pizza Hut ben ik nou niet echt enthousiast over.
Ik vind van alle hamburgervarianten eigenlijk alleen de Whopper van de Burgerking lekker.
Alleen is daar de friet niet te bikken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
D'r zit een computer inquote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet je maar geen Harry Potter lezen.
Handel je in die dingen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
D'r zit een computer in
Het is altijd prijs bij TNT. Het enige dat ze moeten doen is pakketjes bezorgen en zelfs dat verreken ze. Hoe moeilijk is dat nou?
The government can't even deliver the mail. How hard is that? The stuff's got our address on and everything.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Autodidact het volgende:
D'r zit een computer in
Het is altijd prijs bij TNT. Het enige dat ze moeten doen is pakketjes bezorgen en zelfs dat verreken ze. Hoe moeilijk is dat nou?
Ik ga het mijn missie maken om een keer jouw zelfgemaakte lamsburgers te eten.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
Eigengemaakte hamburgers zijn de enige lekkere hamburgers.
Wowquote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga het mijn missie maken om een keer jouw zelfgemaakte lamsburgers te eten.![]()
Als ze een drankvoorraad heeft, doe ik mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga het mijn missie maken om een keer jouw zelfgemaakte lamsburgers te eten.![]()
TNT is toch een privaat bedrijf tegenwoordig?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
The government can't even deliver the mail. How hard is that? The stuff's got our address on and everything.
Het sloeg ook op de US Postal Service.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef Reya het volgende:
TNT is toch een privaat bedrijf tegenwoordig?
Een sigme zonder drankvoorraad, zie je het voor jequote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ze een drankvoorraad heeft, doe ik mee.
Zet de Oban maar vast klaar dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
Een sigme zonder drankvoorraad, zie je het voor je?
En nou ben ik echt weg. Bijslapen.
Sluitingstijd 3 augustus.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe mod op POL gezocht:
Hier stelletje jankerds, kom het zelf maar doen
Pas het dan aan als het te lang isquote:
Toch wel zie b.v. http://www.rtl.nl/(/finan(...)ing_suiker_voort.xmlquote:Op maandag 30 juli 2007 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]Suiker weet ik weinig vanaf, maar je denkt toch niet wat een basisprincipe is van de EU wordt afgeschaft? Bescherming van de eigen markt.
Ok maar je erkent de fout in je opmerking dat democratische regeringen ons in WO1 en 2 hebben gestort?quote:We, als kikkerlandje, hebben ander nog nooit zoveel troepen met schietmacht op buitenlandse grond gehad als nu. Maarja, dat zal wel iets zijn wat wij allemaal willen. Boze buitenlanders neerschieten. Staan kijken terwijl er duizenden mensen doodgaan. Dat is toch wat wij willen? Of zijn dat foutjes? Parlementair onderzoeken en dan doen we gewoon over.
[..]
De geweldcomponent van onze democratie is inderdaad vrij beperkt. En vermoedelijk minder dan ooit tevoren in onze geschiedenis.quote:Geweld is een zelfopgelegde basis waardoor de huidige democratie zichzelf kan verantwoorden. Dat is toch niet moeilijk om te snappen? Zeker niet omdat het gewoon zo is. Dat je dat een geniaal systeem vind, prima. maar onzin om te zeggen dat het niet zo is.
[..]
quote:Dat een relatief klein aantal mensen het licht ziet wil niet zeggen dat het niet de waarheid is of dat het slecht is. De overgrote meerderheid gelooft in god of goden, dus is het waar? Wat een bekrompen democratische, ha! de meerderheid zegt het dus is het zo, gedachte.
[..]
Ok je hebt dus geen afdoende oplossing? Want een echte concrete oplossing heb je nooit gegeven je blijft namelijk vluchten in algemeenheden, niet raar ook als je basis enkel een theorie is en niet de praktijk.quote:Dat heb ik al vele malen uitgelegt. Niet vragen naar de bekende weg.
[..]
Daarom stem ik op een partij die daar tegen isquote:Jij bent voor democratie, dus ook de consequenties daarvan. Dit is er eentje.
[..]
Heb je goede voorbeelden van landen of grote gemeenschappen waar veel minder geweld is?quote:Een land wat actief mensen erop uitstuurt om andere af te maken is niet vredelievend. Een land wat actief haar burgers bedrijgd met geweld, is niet vredelievend.
[..]
Jammer dat je weer de makkelijkste weg neemt. Je ontwijkt iedere concrete uitwerking van je waar je heilstaat toe zou leiden. Je beschuldigt anderen van alles en nogwat omdat ze voor democratie zijn maar een alternatief weet je niet te bieden of uit te leggen. Erg jammer.quote:Als het niet aanvallen van landen en het niet dwingen om mensen te doen wat anderen vinden mij een extremist maakt dan maakt mij dat maar een extremist in jouw ogen. Prima. De rest van geraaksal ga ik niet eens op in.
Done.quote:
quote:
En misschien doe je er het UWV ook nog wel een plezier mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:24 schreef Reya het volgende:
[..]
George-Butters lijkt me wel een geschikte kandidaat.
Yvonne kennende krijgen we de Burgemeesterinoorlogstijd.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:24 schreef Reya het volgende:
George-Butters lijkt me wel een geschikte kandidaat.
Doet het prima.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
Du_ke, bedankt voor de tip! Hopelijk werkt deze beter.
* du_ke vraagt zich dat ook ernstig af over appeltje.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel vraagt zich af of du_ke wel begrijpend kan lezen.
Dat zal je nog verbazen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef du_ke het volgende:
* du_ke vraagt zich dat ook ernstig af over appeltje.
Ik denk dat je mods bedoelt ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe mod op POL gezocht:
Hier stelletje jankerds, kom het zelf maar doen
Nu al? Ik dacht dat je dat wel gewend bent.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef Napalm het volgende:
werkdagen tot kwart voor 8
nu al !
moet niet gekker worden.
bij de nieuwe job. Na een paar weken al, erg vroeg. Heb nog niet eens wheelz van de zaakquote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nu al? Ik dacht dat je dat wel gewend bent.
Zo M., wanneer ga je eens een studie volgen of je anders nuttig maken?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef Monidique het volgende:
Dagje, tot zo.
Oe taalspelletjes.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
Motherless fuck.
Zoals iedereen wist dat M. tvlxd was natuurlijk, kid snaak vriend man.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:23 schreef floris.exe het volgende:
Reya, hoe wist jij dat ik FuifDuif ben.
Zijn er nog mensen die snaak gebruiken?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zoals iedereen wist dat M. tvlxd was natuurlijk, kid snaak vriend man.
Ik weet niet of Ryan hier nog komt.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die snaak gebruiken?![]()
Glenfiddich.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef du_ke het volgende:
*plop*
En schalk, en kiddo...quote:Op maandag 30 juli 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn er nog mensen die snaak gebruiken?![]()
Dit is nooit bevestigd door tvlxd.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zoals iedereen wist dat M. tvlxd was natuurlijk, kid snaak vriend man.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5375204quote:Militaire steun VS voor bondgenoten Midden-Oosten
Washington - De Verenigde Staten gaan bondgenoten in het Midden-Oosten voor tientallen miljarden dollars aan militaire steun geven. Zondag werd al bekend dat Washington de komende tien jaar dertig miljard dollar steekt in het Israëlische militaire apparaat. Maandag werd bevestigd dat Egypte kan rekenen op dertien miljard over dezelfde periode. Militaire overeenkomsten zijn ook met Saudi-Arabië en vijf andere Golfstaten in de maak, naar verluidt voor in totaal twintig miljard dollar.
Volgens de Amerikaanse minister Condoleezza Rice is de steun bedoeld om gematigde krachten in het Midden-Oosten te versterken ten opzichte van al-Qaeda en Hezbollah. In dat rijtje noemde ze ook Syrië en Iran. Dat laatste land had snel een reactie klaar. Volgens Teheran past de militaire steun in het patroon dat Amerika angst en verdeeldheid wil zaaien in het Midden-Oosten.
Rice legt deze week samen met Defensieminister Robert Gates nog bezoeken af aan Egypte en Saudi-Arabië. Daarna gaat Rice haar eigen weg in het Midden-Oosten.
Huppatee, een unieke snelweg door een omstreden natuurgebied. Polen voelt zich helemaal thuis in de EU.quote:Brussel begint spoedproces tegen Polen - 30 juli 2007
BRUSSEL (ANP) - De Europese Commissie i heeft een uniek spoedproces aangespannen tegen Polen. Brussel wil dat Polen woensdag niet begint met de bouw van een omstreden snelweg door een uniek natuurgebied, de Rospuda vallei.
Het Europees Hof van Justitie verbood Polen dit voorjaar al om de weg te bouwen zonder nader onderzoek naar de wetmatigheid. Polen zei echter gewoon door te willen gaan.
,,Nog nooit heeft een lidstaat van de EU i een vonnis van het EU-Hof geschonden'', zei een woordvoerder van de Europese Commissie maandag.
bron
Je moeder wordt gesmackt Gquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:49 schreef Gabry het volgende:
Wil iemand tegen mij battle rappen? Met voorkeur over elkaars moeders.
Neenee, het zijn allemaal onderdelen van een pc die ik ga bouwen en zelf gebruiken. Voortaan haal ik het zelf wel op. Hij is er nog niet en ze gaan het "onderzoeken". Laat mij mijn handtekening maar zien op hun aflevervelletje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heb je je flaptop al, ouwe handelaar?
Dat komt door die achterlijke tweeverdienerssamenlevingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het wel hinderlijk als ze pakketjes aan de buren geven.
http://www.duitslandweb.n(...)and-aan-Oost-Du.htmlquote:Coalitie wil bijstand aan Oost-Duitsland inkrimpen
Nieuws
(30 juli 2007) Binnen regeringspartijen CDU/CSU en SPD gaan steeds meer stemmen op om te bezuinigen op de Solidaritätszuschlag, de financiële hulp aan het voormalige Oost-Duitsland. Zelfs de afschaffing van de toeslag wordt niet uitgesloten.
door de redactie
Waar de Duitse industrie al jaren voor pleit, heeft nu ook ingang gevonden in de politiek: de inkrimping of zelfs afschaffing van de Solidaritätszuschlag, de na de vereniging ingevoerde financiële bijstand aan Oost-Duitsland. Verschillende CDU-parlementariërs bepleiten een flinke daling van de toeslag. Ook fractievoorzitter Volker Kauder liet voorzichtig doorschemeren dat de inkrimping van de Solidaritätszuschlag bij zijn partij hoog op de agenda staat. Bij coalitiepartner SPD klinken vergelijkbare geluiden. De sociaaldemocraten sluiten zelfs de afschaffing van de toeslag niet uit als de belastinginkomsten blijven stijgen.
Onomstreden is de bijstand nooit geweest. Een veel gehoorde kritiek is dat de toeslag door de deelstaten vooral wordt gebruikt om gaten in hun begrotingen te dichten, in plaats van voor de aanleg van nieuwe wegen of de sanering van de industrie in Oost-Duitsland. Ook is de toeslag volgens economen nadelig voor de economische groei. Vorig jaar tekende de Bund der Steuerzahler, de Duitse bond van belastingsbetalers, nog protest aan tegen de Solidaritätszuschlag bij het Bundesverfassungsgericht, de hoogste Duitse rechtbank. De toeslag zou indruisen tegen de Duitse grondwet. De uitspraak van het Bundesverfassungsgericht wordt later dit jaar verwacht.
Kritiek op de plannen om aan de toeslag te tornen is er ook. De ministerpresident van het Oost-Duitse Thüringen Dieter Althaus (CDU) is bang dat het debat om de toeslag een nieuwe "nijddiscussie" tussen Oost en West zal doen ontbranden. Michael Kretschmer, secretaris-generaal van de CDU in de Oost-Duitse deelstaat Saksen, vindt dat de situatie in het Oosten van Duitsland verkeerd wordt afgespiegeld. Volgens Kretschmer is er buiten Saksen geen enkele deelstaat in het voormalige Oost-Duitsland die zonder de toeslag een geloofwaardige kans heeft op economische groei. Saksen is als enige deelstaat in de vroegere DDR bezig aan een economische opmars.
De Solidaritätszuschlag werd in 1991 ingevoerd om de kosten van de Duitse vereniging te financieren, in eerste instantie slechts voor de duur van één jaar. Maar omdat de vereniging een gigantische financiële strop bleek, voerde de regering-Kohl de toeslag in 1995 opnieuw in. Tussen 1995 en 2005 kostte de belastingbetaler dat een slorige 128 miljard euro. De toeslag wordt door alle Duitsers betaald, dus ook door voormalige Oost-Duitsers. De hoogte van de toeslag bedraagt 5,5 procent van de inkomensbelasting en 5,5 procent van de Vennootschapsbelasting.
Een meerderheid van de Duitsers is volgens opiniepelingen voor een snelle afschaffing van de bijstand: 72 procent in West-Duitsland, 47 procent in Oost-Duitsland. In Oost-Duitsland wil evenwel 41 procent de toeslag behouden.
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat komt door die achterlijke tweeverdienerssamenleving![]()
Bij mij leveren ze het vaak af bij een winkel in de buurt die vervolgens natuurlijk alleen open is als ik werk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb met TNT nog nooit problemen gehad. Ik vind het wel hinderlijk als ze pakketjes aan de buren geven.
Je kan het ook bij een postkantoor achterlaten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat komt door die achterlijke tweeverdienerssamenleving![]()
Goed nieuws. De eindeloze geldstroom naar het oosten heeft hetzelfde effect als de geldstroom naar Afrika.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.duitslandweb.n(...)and-aan-Oost-Du.html
Inderdaad, en dan niks laten wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb met TNT nog nooit problemen gehad. Ik vind het wel hinderlijk als ze pakketjes aan de buren geven.
Met behulp van Indonesiers?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neenee, het zijn allemaal onderdelen van een pc die ik ga bouwen en zelf gebruiken.
Krek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed nieuws. De eindeloze geldstroom naar het oosten heeft hetzelfde effect als de geldstroom naar Afrika.
"Ah yes, you brung computer by postcard close door yeah?"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met behulp van Indonesiers?
''In futurity, do not deliver package to next door dog.''
Het zou veel handiger zijn als je zou kunnen aangeven, dat ze het meteen op het postkantoor achter moeten laten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan het ook bij een postkantoor achterlaten.
''When you ranged door bell, I came stormy stormy, but you gone''.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Ah yes, you brung computer by postcard close door yeah?"
Vorig jaar tekende de Bund der Steuerzahler, de Duitse bond van belastingsbetalers, nog protest aan tegen de Solidaritätszuschlagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goed nieuws. De eindeloze geldstroom naar het oosten heeft hetzelfde effect als de geldstroom naar Afrika.
DHL heeft ook de mogelijkheid om bij een aantal videotheken pakjes op te halen of weg te brengen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het zou veel handiger zijn als je zou kunnen aangeven, dat ze het meteen op het postkantoor achter moeten laten.
Wat dat betreft is de service van een postorderbedrijf (ik weet niet welke het was) handiger. Die hebben een verspreidingsnetwerk via benzinepompstations. Handiger voor de bezorger, want hij hoeft geen adres te zoeken, er is altijd iemand en je kunt meerdere pakjes op een plek bezorgen. En handig voor de consument, want je hoeft niet thuis te blijven en kunt het ophalen wanneer je wilt op een plaats met hele ruime openingstijden. Ideaal.
Geen idee, zolang er hier nog een ruime hoeveelheid idioten zijn die elke kritiek op belasting afdoen als populisme zal het wel moeilijk zijn iets vergelijkbaars van de grond te krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Vorig jaar tekende de Bund der Steuerzahler, de Duitse bond van belastingsbetalers, nog protest aan tegen de Solidaritätszuschlag
Een bond van belastingbetalers, heb je in Nederland ook zoiets? En zo niet, zou er interesse voor zijn?
Wow. Hij zal wel zijn best gedaan hebben om de afdruk te laten lijken alsof het uitgehakt is. Geniaal!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Vrouwen mochten niet naar binnen om de voetafdruk van Boedha bekijken. Boedha had blijkbaar voetmaat 80....
[afbeelding]
Wehkamp doet datquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het zou veel handiger zijn als je zou kunnen aangeven, dat ze het meteen op het postkantoor achter moeten laten.
Wat dat betreft is de service van een postorderbedrijf (ik weet niet welke het was) handiger. Die hebben een verspreidingsnetwerk via benzinepompstations. Handiger voor de bezorger, want hij hoeft geen adres te zoeken, er is altijd iemand en je kunt meerdere pakjes op een plek bezorgen. En handig voor de consument, want je hoeft niet thuis te blijven en kunt het ophalen wanneer je wilt op een plaats met hele ruime openingstijden. Ideaal.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die aan dat achterlijke systeem niet meewerken. En gelukkig zijn er ook mensen met pensioen enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jaPakketbezorgers leveren pakketjes af bij de buren (die kennelijk thuis zijn) door de tweeverdienerssamenleving
Damn moeilijk nigger, mijn moeder wat doe je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je moeder wordt gesmackt G
Stop me lul in 'r bekkie
Je bent je er hopelijk van bewust dat er meer mensen alleen/gescheiden wonen dan ooit? En dat het voor de meeste mensen handig is om in je eigen onderhoud te voorzien, en dat dat betekent dat je overdag meestal niet thuis bent?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die aan dat achterlijke systeem niet meewerken. En gelukkig zijn er ook mensen met pensioen enzo.
Je ziet bij ons in de straat dat ze tig pogingen moeten ondernemen voor ze het pakket eindelijk kunnen dumpen.![]()
Een vrijheid inperkend programma opstellen om zich verder te profileren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pedopartij wordt anti-religiepartij
Grappig, maar net zo doorzichtig als mijn brilglazen.
Daar is al veel langer gedonder over inderdaad. Het is volgens mij de laatste grote min of meer intacte voorbeeld van dat type natuurgebied in europa.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Huppatee, een unieke snelweg door een omstreden natuurgebied. Polen voelt zich helemaal thuis in de EU.
Vroeger had je een eenverdienersamenleving. Toen was er dus altijd wel iemand thuis. Voor de kinderen etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je bent je er hopelijk van bewust dat er meer mensen alleen/gescheiden wonen dan ooit? En dat het voor de meeste mensen handig is om in je eigen onderhoud te voorzien, en dat dat betekent dat je overdag meestal niet thuis bent?
Ik heb er een keer een artikel overgelezen. Het alternatief dat de EU voorstaat loopt alsnog door een natuurgebied... Lood om oudijzer dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar is al veel langer gedonder over inderdaad. Het is volgens mij de laatste grote min of meer intacte voorbeeld van dat type natuurgebied in europa.
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vroeger had je een eenverdienersamenleving. Toen was er dus altijd wel iemand thuis. Voor de kinderen etc.
Uiteraard zijn er ook alleenstaanden, ja die overdag moeten werken. Maar vroeger scheidden de mensen niet zo vaak als tegenwoordig. Vroeger dachten ze beter na en waren veel trouwer dan ze nu zijn. De maatschappij was veel overzichtelijker. Veel degelijker sociale structuren dan nu het geval is. Veel meer rust, veel minder stress, veel minder gejaagd. En veel gezonder.
Balen voor jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vroeger had je een eenverdienersamenleving. Toen was er dus altijd wel iemand thuis. Voor de kinderen etc.
Uiteraard zijn er ook alleenstaanden, ja die overdag moeten werken. Maar vroeger scheidden de mensen niet zo vaak als tegenwoordig. Vroeger dachten ze beter na en waren veel trouwer dan ze nu zijn. De maatschappij was veel overzichtelijker. Veel degelijker sociale structuren dan nu het geval is. Veel meer rust, veel minder stress, veel minder gejaagd. En veel gezonder.
Dat kan, al is er natuurlijk natuur en natuurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een artikel overgelezen. Het alternatief dat de EU voorstaat loopt alsnog door een natuurgebied... Lood om oudijzer dus.
Rot toch op met je gestolen dissquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Damn moeilijk nigger, mijn moeder wat doe je!
Nee, want dat vindt ze niet leuk. Ze valt niet op piemels met een deuk.
Doe je lul maar in de koelkast. Kun je even lekker afkoelen gast.
Mijn lyrics zijn dodelijk. Zo dodelijk als je moeder haar kont.
Als ze op iemand zijn schoot gaat zitten, raken de zijkanten alsnog de grond.
Gedist!! Hahaha
Er is natuur en natuurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Gabry het volgende:
Het kan moeilijk niet door natuur gaan. Dan moet de snelweg door een stad heen oid.
Vraag het de mensen van TNT maar. Er is overdag geen mens meer thuis, omdat ze allemaal krom moeten liggen voor mr. Mammon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Balen voor je
Maar je snapt dat je stokpaardje geen enkele relevantie heeft voor het onderwerp waar je op inhaakt?
Je moeder is niet de Venus van Miloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Rot toch op met je gestolen diss
Je pa heeft je verwekt doordat 'ie in haar doos heeft gepist.
Gast, je bent feitelijk van urine gebouwd
dat is te merken want je lyics zijn fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |