Mijn steun zou je hebben; gewoon een keer uit een compleet ander vaatje tappenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik offer me wel op.
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Reya het volgende:
Mijn steun zou je hebben; gewoon een keer uit een compleet ander vaatje tappen
Oh als jij het zegt...!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,
Jammer, hij was nog de beste van de pol-mods.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef yvonne het volgende:
Hoi stelletje klagers van POL
Chewie gaat weg op POL, jullie hebben altijd zo'n grote mond, kom het zelf maar doen.
mailen naar forum@fok.nl
Uitgebreid, en vooral waarom jíj het wel beter zou doen.
Sluitdatum:
3 augustus 2008
Ja kan hij gezellig met sigme users van het forum af gaan werkenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,
In welke zin?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jammer, hij was nog de beste van de pol-mods.
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar misschien heb ik het vet mis.
Als daar echt bewijs voor was waren ze allebei al gepermabanned.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
Ja kan hij gezellig met sigme users van het forum af gaan werken.
Rustig, niet impulsief en relaxed. Niet als een onzekere sigme of een woeste rockiliaan.quote:
Neehoor waarom? Op fok mag erg veel.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als daar echt bewijs voor was waren ze allebei al gepermabanned.
Hij doet het natuurlijk niet in zijn uppie. Objectiviteit bestaat niet, echt niet, maar je kan het wel benaderen. Alles kleurt iemand of iets, maar ik denk inderdaad dat hij topics langer open zal laten. Hij zal vanzelf tegen moeilijkheden aankomen, maar dan heb je de ook gekleurde FA's weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?
Lijkt me een succes.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Zyggie het volgende:
Ik nomineer Martijn_77 trouwens.
Oh ok. Jij zit hier langer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:
Neehoor waarom? Op fok mag erg veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |