Oke zal het even aanvragen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
moet 2183 zijn
safaa reageert daar best wel geschrokken op.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef Clank het volgende:
Jaap is Saffaa aan het versieren. Hij vraagt of ze moslima is en als ze ja antwoordt springt Jaap op en zegt dat hij zich dan distantieert van haar. Hij wil niet in elkaar geslagen worden.![]()
Lamaar.quote:
Hij kan beter op zoek gaan naar zijn karakter.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef Clank het volgende:
Dennis wil weer op zoek gaan naar zijn dooie kikker.. kwaak kwaak..![]()
En Nix is diaree?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef fladdie het volgende:
Huub en Liekke= dikke stront
het is je al een paar keer gevraagd en het is vast ijdele hoopquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef fladdie het volgende:
Daar heb ik wat minder moeite meequote:Op maandag 30 juli 2007 16:55 schreef farceman het volgende:
Saffa wordt de opvolgster van Palma!
Palma zij vamorgen ook al dat ze zou stoppen en ze meende dat echt.
( Ze worden wel steeds jonger.....)
Ze heeft een soort pukkel op haar voorhoofd.quote:
Oh.. verheug!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
Oh leuk!! Saffaa komt de komende 2 dagen als Palma er ook is.
wat zeiden ze?????quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef farceman het volgende:
Hahahahah Yess Nix wordt vet gedist door jaap en Huub samen, eindelijk!!!!!!
Die kop van hem !!!!! Nix sloeg helemaal stil
Dennis = ...quote:quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef fladdie het volgende:
En Nix is diaree?
En dan?
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
Valt me nog mee dat ze Dennis die PC hebben ingekregen. Moet niet makkelijk zijn geweest om hem weg te slepen bij de Bart Smit.
Wat een leuke lieve meid.quote:
jaaaaaaaa, ik ga in ieder geval dan verlengen, zo niet!!! dan NIETquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er honderden nieuwe streamabonnementen zijn afgesloten nu Safaa komt.![]()
Coooohoolquote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
safaa reageert daar best wel geschrokken op.
Huub wil Saffa 2 dagen op proef
Ik heb ze gisteren in een vervelingsimpuls verlengd.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, ik ga in ieder geval dan verlengen, zo niet!!! dan NIET![]()
Dat is waar, maar aan de andere kant, dit wordt wel twee dagen vet rellen dus wel weer wat leuks voor ons.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou zonde zijn als Palma zou verdwijnen. Niet omdat ik haar nu zo top vind, maar ze is wel altijd een factor voor wat "gedoe" in die villa. En het is al zo rustig daar.......niet nog rustiger s.v.p.
Ik zou het met je eens zijn, als Palma haar geklooi eens wat zou verspreiden, elke dag dezelfde clash is ook saai!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou zonde zijn als Palma zou verdwijnen. Niet omdat ik haar nu zo top vind, maar ze is wel altijd een factor voor wat "gedoe" in die villa. En het is al zo rustig daar.......niet nog rustiger s.v.p.
Universele schoonheidquote:
Ze vertelde vanochtend al tegen huub dat ze zou stoppenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
toneelhaak voor Palma?
ja maar ook altijd tegen Huub en lieke. Begint me te vervelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
terroooooooorquote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef mspoez het volgende:
Dennis heeft het wel ontdekt nu..."Ik heb zin om ruzie te maken man" "Waarover dan?" "Ja maakt niet uit!"
Hoei...eng hoor!
Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik weet het het is verslavend enzo!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren in een vervelingsimpuls verlengd.![]()
Dacht dat ik ervan af was.
Palma bracht inderdaad een hoop deining. Maar het trucje raakt snel uitgewerkt; alleen nog maar geschreeuw wordt dan irritant.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zetten veel mensen de streams uit als Palma erop is, dus zo negatief kan het niet zijn als Palma eruit vliegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar ook altijd tegen Huub en lieke. Begint me te vervelen.
Vind het trouwens een afgrijselijk wijf.
Ze zal dit nu ook weten.
Ik zie haar nu al voor me. zittend achter haar pctje, razend en vol met boze plannen![]()
Die Kim is een domme ordinaire slet als Delley en Naatjequote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
Nadia vind Saffaa een stoere chick en leuk.
Maar die Kim![]()
nee ze heeft net verteld dat ze half egyptisch isquote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Oja? ik dacht dat ze Marokkaans was...
Ik wel inderdaad. Het werd me vanochtend aangeraden toch even een filmpje te bekijken maar kan dat niet volhoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zetten veel mensen de streams uit als Palma erop is, dus zo negatief kan het niet zijn als Palma eruit vliegt.
nee vast nietquote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef mspoez het volgende:
Als ik het zo zie dan moet Jaap erg lachen om de terrooooooorplannen van Dennis en verstopt ie dat zelfs achter zijn tomatensoepkommetje... het zijn ook wel, moet ik Deenis nageven, ontzettend onthutsende plannen. Dit gaat Huub niet trekken.
Ze zei het zelf. Ik ben even vergeten wie het haar vroeg, kan Amanda of Nadia zijn geweest.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Oja? ik dacht dat ze Marokkaans was...
Dat denk ik ook. Het enige positieve is dat Nadia jaloers op haar is maar het is mij duidelijk dat die Kim net zo een type is als de 2 dellies.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Die Kim is een domme ordinaire slet als Delley en Naatje![]()
Huub breekt over dit horlogeplan. Is echt de druppel die de emmer gaat doen overlopen...hij rent vast gillend de tuin uit, roepend om zijn moeder. Dat denk ik wel.quote:
haha ok! heb ik ff gemist. Streams worden nu wel leuker nu Saffa vaker gaat komenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei het zelf. Ik ben even vergeten wie het haar vroeg, kan Amanda of Nadia zijn geweest.
Ja echt ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Huub breekt over dit horlogeplan. Is echt de druppel die de emmer gaat doen overlopen...hij rent vast gillend de tuin uit, roepend om zijn moeder. Dat denk ik wel.
nog steeds het zelfde als altijdquote:Op maandag 30 juli 2007 17:07 schreef itsme het volgende:
Wat zijn dan de nieuwe terror plannen van Nixie?
Zou Dennis niet in de gaten hebben, dat zijn aktie geen resultaat heeft??quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef Meganog het volgende:
Dennis is blij met zijn actie omdat Huub en Saffa nu samen opruimen op het stuk dat hij tot verboden gebied had verklaard.
Beslist! Ik vergeet nooit meer hoe ze Palma gek kreeg zonder veel te zeggen of te doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
haha ok! heb ik ff gemist. Streams worden nu wel leuker nu Saffa vaker gaat komen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we geen Tshirts laten maken.
Jaap en Huub = goud.
Jaap en Denniks = bout.
Is daar een filmpje van? heb dat toen destijds gemist..quote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist! Ik vergeet nooit meer hoe ze Palma gek kreeg zonder veel te zeggen of te doen.
Dennis is gewoon een zeer positief ingesteld persoon.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Zou Dennis niet in de gaten hebben, dat zijn aktie geen resultaat heeft??![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Denniks vervolgt zijn quest naar de dode kikker bij de vijver des Jaaps.
De kikker blijkt er niet meer te liggen, Denniks is compleet de weg kwijt, en weet niet wat ie moet doen.
Ter frustratie doet ie zelf een kikker na, Kwaak Kwaak. De medebewoners van de Gouden Grot lachen. Maar lachen ze hem nu uit of lachen ze hem toe, ook hier raakt Denniks flink van in de war. Als de bewoners slapen komt de kikker uit de dood op Denniks bed liggen, en vraagt waarom hij de kikker heeft gedood. Denniks zegt dat ie moet weggaan, maar als de kikker zijn familie bijeen roept komen er 100.000 kikkers om Denniks staan. Alle 200.000 kikkerogen worden vuurrood en hun kikkerslijm over hem heen spuiten. Denniks verandert in een vlieg en de kikkers verorberen Denniks.
??????quote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef itsme het volgende:
Ik zie alleen saffaa echt opruimen.
Saffaa komt voor nix op.
en Nadia ook. Huub hij is boos op mij vanaf dag 1. nadia is het daar niet mee eens
Het staat in het vorige YouTube topic volgens mij, maar dat wordt wel even zoekenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van? heb dat toen destijds gemist..
oeiquote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het staat in het vorige YouTube topic volgens mij, maar dat wordt wel even zoeken![]()
Hopelijk zingen ze wel mee. Dat vind ik altijd zo goed klinken.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef itsme het volgende:
Saffaa en de dellies hebben het over de nieuwste muziek
Ja, ze reageert idd erg over the top. Dus moet ze wel ergens heel erg door geraakt zijn denk ik dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef Darklight het volgende:
Wordt ook wel tijd dat Palma vertrekt
Echt belachelijk hoe ze vanmorgen tekeer ging
Die sukkel denkt dat hij toegang gaat krijgen tot Youtube.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Waarschijnlijk krijgen de miljonairs een 'white list' voor het internetten. Dan mogen ze adressen opgeven en wordt achter bepaald of toegang wordt verleend. Aldus Huub.
nee amanda vroeg dat, maar Huub wist dat niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die sukkel denkt dat hij toegang gaat krijgen tot Youtube.![]()
Het vertrek van Natasia zei ze snikkend.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze reageert idd erg over the top. Dus moet ze wel ergens heel erg door geraakt zijn denk ik dan.
Dat hadden ze ook voor de boel werd dichtgedraaid, dus ik hoop van wel. Hebben ze ook weer eens wat andere muziekquote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die sukkel denkt dat hij toegang gaat krijgen tot Youtube.![]()
Nee, ze reageert al veel langer zo op Huub en Lieke.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het vertrek van Natasia zei ze snikkend.
Echt? mochten ze alles zien op youtube? Ook DGK? kan me dat niet voorstellen want dan hadden ze echt alle plannen geweten van de anderen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook voor de boel werd dichtgedraaid, dus ik hoop van wel. Hebben ze ook weer eens wat andere muziek![]()
Ja, dat was één van de zeldzame keren dat Bart gierde van het lachen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:15 schreef itsme het volgende:
Weet wel dat ze eens toestemming kregen om een van de eerste grappige filmpjes over DGK te zien
Dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook in een van de cossen. nr 2181 of 2182 denk ik.
Ik zie het ook nog niet. Het was op 17 april, ziehier een YouTube filmpje:quote:
We kunnen erover gaan gissen, maar ik denk eerder dat professionele hulp nodig is.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze reageert al veel langer zo op Huub en Lieke.
In elk geval wel veel muziek-clips. Er zat wel altijd iemand achter met zijn vingers aan de knoppen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt? mochten ze alles zien op youtube? Ook DGK? kan me dat niet voorstellen want dan hadden ze echt alle plannen geweten van de anderen.
Weet wel dat ze eens toestemming kregen om een van de eerste grappige filmpjes over DGK te zien
Dus Huub doet wat hij al de hele middag van plan was en de terror van Dennis is geslaagd...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef Maria44 het volgende:
Huub komt nog even praten bij Dennis en Jaap en vraagt of het punt van Dennis gemaakt is.
Dennis had zojuist gezien dat Huub had lopen vegen dus het was geslaagd volgens hem.
Huub zegt oke en loopt weg.
Het blijft een stumper zegt Dennis dan tegen Jaap![]()
Yep.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus Huub doet wat hij al de hele middag van plan was en de terror van Dennis is geslaagd...![]()
Ibsen!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Hedda is een Marokkaanse naam? Ik dacht Noors...
Volgens mij betekent Safraa Rein, helder, schoonquote:Op maandag 30 juli 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Huub vraagt wat 'aziz' betekent. Rein, helder, schoon, zegt Safaa.
Ja maar dat ziet Dennis niet zo he!. Dennis heeft gewonnen (aldus himself).quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus Huub doet wat hij al de hele middag van plan was en de terror van Dennis is geslaagd...![]()
Ik blijf mijn twijfels houden. Ik heb het verstaan als 'Safaa' en zo werd het destijds ook op de 10 site geschreven. Wat zou het nou echt zijn...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij betekent Safraa Rein, helder, schoon
De ouders van Saffraa hebben een LAT relatie
Een overwinning op zijn eigen lafheid zal hij bedoelen. Hij heeft een keer gedurfd zijn mond open te trekken (wel met omstanders natuurlijk).quote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar dat ziet Dennis niet zo he!. Dennis heeft gewonnen (aldus himself).
Mijn Marokkaans is erg slecht. Ik ken wel "shaffie smorre" wat iets als shaggie draaien betekent. hmm, dat zou ook nog wel eens Turks kunne zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden. Ik heb het verstaan als 'Safaa' en zo werd het destijds ook op de 10 site geschreven. Wat zou het nou echt zijn...
Hij ging net nog naar zijn overwinning kijken in de keuken en trof een vegende Saffa aan en een zittende Huub. Plan geslaagd volgens Dennis.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar dat ziet Dennis niet zo he!. Dennis heeft gewonnen (aldus himself).
Volgens mij heeft ze inderdaad meegepost na de vorige keer!!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
Ze heeft een profiel op Fok toch.
TIEN zoekt mensen die een paar weken de kooi in willen. Als Safaa geen HH wordt kan ze dat nog altijd doenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij betekent Safraa Rein, helder, schoon
Ze heeft een broertje van 18
De ouders van Saffraa hebben een LAT relatie
Huub haalde vanochtend de ontbijttafel overhoop na een clash met Palma. Maar de Miljonair is de slechtste nog niet en besluit de hulp van huishoudster Safa in te roepen. Rivaal Dennis vindt dat de rotzooimaker er dan wel erg gemakkelijk vanaf komt en zet zijn hakken stevig in het zand.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden. Ik heb het verstaan als 'Safaa' en zo werd het destijds ook op de 10 site geschreven. Wat zou het nou echt zijn...
Mijn hele Arabisch is vrijwel nihilquote:Op maandag 30 juli 2007 17:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mijn Marokkaans is erg slecht. Ik ken wel "shaffie smorre" wat iets als shaggie draaien betekent. hmm, dat zou ook nog wel eens Turks kunne zijn![]()
Was dat niet de naam van de minister van buitenlandse zaken van Saddam?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Huub vraagt wat 'aziz' betekent. Rein, helder, schoon, zegt Safaa.
Ohhhh dat lijkt me lachen, Palma gaat echt kapot dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
TIEN zoekt mensen die een paar weken de kooi in willen. Als Safaa geen HH wordt kan ze dat nog altijd doen
Bedankt voor het zoekenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Liess het volgende:
"Safaa" heet ze volgens der Profiel
Profiel komt niet overeen met de gegevens die ze heeft verteld op de streams.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:29 schreef F04 het volgende:
Die meid heeft wel een profiel op TMF ofzo.
Tariq Aziz. Aziz is een veelvoorkomende naam, zoals Huub ook al zei.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was dat niet de naam van de minister van buitenlandse zaken van Saddam?
tyquote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Liess het volgende:
"Safaa" heet ze volgens der Profiel
Tarek Azizquote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Profiel komt niet overeen met de gegevens die ze heeft verteld op de streams.
Ik ga naar huis btw, tot morgen.
Minister van Saddam? Vraag het aan de persvoorlichter....quote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toen ze 15 was, wilde ze heel graag bij Mcdonald werken!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:32 schreef mootie het volgende:
Nadia ging stage lopen bij Douglas.
Waar komt het verhaal eigenlijk vandaan dat ze HBO heeft gedaan?
Dan ben je ver van huis.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Profiel komt niet overeen met de gegevens die ze heeft verteld op de streams.
Ik ga naar huis btw, tot morgen.
Yep. Lange tijd het enige gezicht "naast" Saddam. Totdat de absolute ster van het positief denken, Al Sahaf, zijn intrede deed. "There are no American soldiers in Iraq. Not a single one! If they were, we would kick their asses."quote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Saffa heet zequote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had als lastname mijn synoniem van hierquote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Minister van Saddam? Vraag het aan de persvoorlichter....
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Minister van Saddam? Vraag het aan de persvoorlichter....
[afbeelding]
quote:Marokko hanteert een lijst met “verboden” en “toegestane” namen. Voor meisjes bestaat de lijst uit zo’n 720 namen. En voor een jongen kan men kiezen uit ongeveer 865 namen. Deze lijst kan (in Nederland) worden ingezien bij de gemeenten.
Dus DAT!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Hogeschool TIO, particuliere opleiding, en HBO hotelmanagement.
Grondstewardess en toen normale stewardess bij KLM.
Ja ergens klopt er iets niet!!! Tenzij ze zo slim is dat ze klassen heeft overgeslagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Nu raak ik in de war, ze zegt dat ze eerst mavo heeft gedaan, dus 16, toen MBO, zeg maar 2 jaar, toen HBO 4 jaar, dan zijn we op 22 aangeland. Dan moet ze ergens nog grondstewardess zijn geweest en een interne opleiding voor luchtstewardess hebben gedaan, en dan ook nog bij Douglas hebben gewerkt.
En heeeel gek, dat betwijfel ikquote:Op maandag 30 juli 2007 17:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ergens klopt er iets niet!!! Tenzij ze zo slim is dat ze klassen heeft overgeslagen.
Die dieeenebart nog ontvangen heeftquote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik houd het toch maar bij Safaaquote:
Goh ik vind haar zo slim dta ik denk dat ze dat wel zou kunnenquote:
Buiten dat...knap dat ze tussendoor nog als escortgirl kan fungerenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Nu raak ik in de war, ze zegt dat ze eerst mavo heeft gedaan, dus 16, toen MBO, zeg maar 2 jaar, toen HBO 4 jaar, dan zijn we op 22 aangeland. Dan moet ze ergens nog grondstewardess zijn geweest en een interne opleiding voor luchtstewardess hebben gedaan, en dan ook nog bij Douglas hebben gewerkt.
Volgens mij heb jij gelijk!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik houd het toch maar bij SafaaIk heb een update geschreven, vandaar de vraag. Maar 'Safaa' lijkt me toch het meest genoemd (site, Egyptische naam, profiel).
En eerst MAVO gedaan, daarna moest ze MBO halen vertelt ze net en heeft ze die particuliere opleiding gevolgd voordat ze toegelaten werd op hotelmanagement.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
owwwquote:Op maandag 30 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Safaa is geen MarokkaanseEgyptisch.
maar Nada is Marokkaansquote:Op maandag 30 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu is ze pas 22, snap ik geen bal van.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En eerst MAVO gedaan, daarna moest ze MBO halen vertelt ze net en heeft ze die particuliere opleiding gevolgd voordat ze toegelaten werd op hotelmanagement.
Ik had het ook niet goed....op de site schrijven ze Safa...whatever......quote:Op maandag 30 juli 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik houd het toch maar bij SafaaIk heb een update geschreven, vandaar de vraag. Maar 'Safaa' lijkt me toch het meest genoemd (site, Egyptische naam, profiel).
Oh, excuus. Ik was natuurlijk zo met 'Safaa' bezig dat ik Nadia vergatquote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar Nada is MarokkaansHaar vader het Aziz, toch?
En dan heeft ze ook nog bij de Mansion (ofzoiets) gewerkt....quote:Op maandag 30 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Safaa Mohammedquote:Op maandag 30 juli 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, excuus. Ik was natuurlijk zo met 'Safaa' bezig dat ik Nadia vergat![]()
Nada liegt weer zoals gewoonlijk want het kan gewoon niet kloppen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu is ze pas 22, snap ik geen bal van.
Dat maakt het weer wel waarschijnlijker dat het Safaa moet zijn!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet goed....op de site schrijven ze Safa...whatever......![]()
En wie zegt dat ze alles heeft afgemaakt. Hotel management lijkt me helemaal niet in haar straatje.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
http://www.tio.nl/tio/opleidingen.asp?niveau=hbo
Kan zijn dat ze gewoon de 1 jarige mbo heeft gedaan natuurlijk, of de 3 jarige HBO.
Ach, dan verzinnen ze wel weer iets anders om Nadia naar beneden te halen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
http://www.tio.nl/tio/opleidingen.asp?niveau=hbo
Kan zijn dat ze gewoon de 1 jarige mbo heeft gedaan natuurlijk, of de 3 jarige HBO.
Het lijkt verdomme bonnie st.claire wel!!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:45 schreef Starlie het volgende:
Wat ziet die Amanda er weer verschrikkelijk uit met dat petje..PETTEN VERODEN in de villa!!!!!!!!!
![]()
Mannie Mannie Mannie kom je buiten spelenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme bonnie st.claire wel!!![]()
't is WEL makkelijk richtenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:45 schreef Starlie het volgende:
Wat ziet die Amanda er weer verschrikkelijk uit met dat petje
Vergeef me..maar dan wil ik het ook echt weten:quote:Op maandag 30 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou.......quote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef burtbeej het volgende:
Kvind dr wel wat van Hedda weghebben dat meisje.
Hoeven 'we' niks voor ze verzinnen, kan ze prima zelfquote:Op maandag 30 juli 2007 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, dan verzinnen ze wel weer iets anders om Nadia naar beneden te halen.
hogeschool tmo in doorn denk ik,is een partciliere opleiding voor modemanagementquote:Op maandag 30 juli 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Ja, ik wou het ook echt weten, maar ja... Arabisch schrift ===> variatie in spelling in ons schrift. Denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vergeef me..maar dan wil ik het ook echt weten:![]()
Betekenis Arabische Meisjes Namen ..... Safa(e) - helderheid, puurheid, sereniteit ...
Dat had ze eigenlijk moeten zeggen toen Denniks tegen Lieke te keer ging omdat ze 8 jaar trug in een snackbar heeft gewerkt. Dan had je die verlepte kop van Denniks moeten zien.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Meganog het volgende:
Safaa heeft bij MacDonalds gewerkt.
Laat Dennis het maar niet horen, die lanceert meteen keiharde terror tegen haar. 100%
Welk filmpje?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Maar Nadia is gewoon een man toch dus daar zal ze ook wel over liegen, vond het filmpje wel heel overduidelijk.
Bij VOL gezien hoor, je hoort Natas duidelijk zeggen pas op je lul....quote:
En voor de rest van de bewoners dus ook niet ...palma gaat daar gelijk over zeiken tegen de restquote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Jammer dat het morgen geen verrassing meer is voor Palma... áls ze al komt.
Ja er schijnt een filmpje te zijn, waar is het?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Maar Nadia is gewoon een man toch dus daar zal ze ook wel over liegen, vond het filmpje wel heel overduidelijk.
Paar postings hoger dus....quote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja er schijnt een filmpje te zijn, waar is het?
begin hier inderdaad wel heel hard te twijfelenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL gezien hoor, je hoort Natas duidelijk zeggen pas op je lul....
http://nl.youtube.com/watch?v=JPjfbZpqs9k
Onzin...toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik wou het ook echt weten, maar ja... Arabisch schrift ===> variatie in spelling in ons schrift. Denk ik.
Dan hebben ze die borsten wel héél slecht gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Natasja is toch wel het levende bewijs dat nepborsten niet per se mooi hoeven te zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hebben ze die borsten wel héél slecht gemaakt
Nee, vanwege die borsten weet je dus dat ze geen trans is.
die van natasja waren toch niks beterquote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hebben ze die borsten wel héél slecht gemaakt
Nee, vanwege die borsten weet je dus dat ze geen trans is.
Ik mis het cappenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja is toch wel het levende bewijs dat nepborsten niet per se mooi hoeven te zijn![]()
LOL.. klopt... maar de tepels wijzen bij nepborsten nooit naar beneden en de borsten zelf zijn nooit slap.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja is toch wel het levende bewijs dat nepborsten niet per se mooi hoeven te zijn![]()
Ik zie het al voor me, Nadia en Amanda backpacken.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Nadia en Amanda gaan als ze eruit zijn backpacken. Dan kunnen ze over alles praten.
je kunt natuurlijk ook nog overwegen te denken dat deze nog goedkoper warenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. klopt... maar de tepels wijzen bij nepborsten nooit naar beneden en de borsten zelf zijn nooit slap.
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef mahe het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook nog overwegen te denken dat deze nog goedkoper waren
Geen idee hoor let er normaal ook niet op maar het verbaast me helemaal niet als het een vent zou zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. klopt... maar de tepels wijzen bij nepborsten nooit naar beneden en de borsten zelf zijn nooit slap.
Mee eens. Wat de rest betreft zou het maar zo kunnen. Die hele brede schouders, dat nep hoge stemmetje... het ontbreken van heupen..... enzquote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen idee hoor let er normaal ook niet op maar het verbaast me helemaal niet als het een vent zou zijn.
Ik denk eerder dat ze bekend is in een milieu dat het daglicht niet kan verdragen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
Wie weet is Amanda's moeder wel bekend van tv, en mag dat niet bekend worden.
Vreemd filmpje.. is volgens mij haar zenderkastje wat je ziet en dat gefluister kan er ingemonteerd zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL gezien hoor, je hoort Natas duidelijk zeggen pas op je lul....
http://nl.youtube.com/watch?v=JPjfbZpqs9k
van de jetset?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
Je bedoelt Viola Holt toch nietquote:
WE?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef DrsH het volgende:
Vroeger keken we wel eens naar een kinderprogramma met ene Eric Engert tegenwoordig hebben we een programma met Dennix Engert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geil moet ze zijn...geil moet ze zijn...geil moet ze zijn.....quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef DrsH het volgende:
Vroeger keken we wel eens naar een kinderprogramma met ene Eric Engert tegenwoordig hebben we een programma met Dennix Engert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om Eric Engerd durfde ik niet te kijkenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
WE?
Ik denk dat het merendeel hier daar te jong voor is
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie ook dat Amandaatje op Bonny St'Clair lijkt?
En naar Dennis welquote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Om Eric Engerd durfde ik niet te kijken![]()
Sex voor de Buchquote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dat riep ikvanmiddag ook alquote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dat zou Bonnie wel willen, maar is een belediging voor Dellie.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Wat is een courgette?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik herinner mij vaag iets over een indianenpaar met een courgette?![]()
9 maanden voordat Amanda geboren werdt.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik herinner mij vaag iets over een indianenpaar met een courgette?![]()
Zo wel:quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Zou leuk zijn, ik mis haar zoooo erg.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:24 schreef SIRA het volgende:
over 20 minuten verzamelen op de bank ..
filmpje Natas ?
Dit is een courgette, erg lekker in de roerbakschotelquote:Op maandag 30 juli 2007 18:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha ha, hij is leuk. ik wist niet dat de indianen die ook ,,eten"![]()
die heeft nadia gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 18:27 schreef Margo37 het volgende:
Wat is er eigenlijk met die cp's van Natas gebeurt?
Nee joh, plakjes gegrild en daarna met kaas en italiaanse tomatensausquote:Op maandag 30 juli 2007 18:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit is een courgette, erg lekker in de roerbakschotel![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
Moeten ze naar de bank?
Denniks een brief voor je, omdat je weer niet weet wat de regels waren omtrent eigendommen vernielen of zoekraken. Jij hebt moedwillig een kikker gedood en nu wordt het een exit.
Bonnie was mooier toen ze negentien was..quote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat zou Bonnie wel willen, maar is een belediging voor Dellie.
Ja, je kan er ook ergens anders mee in roeren.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit is een courgette, erg lekker in de roerbakschotel![]()
alsjeblieft niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:31 schreef farceman het volgende:
Zal die blonde slettezus van Nix wel zijn met videoboodschap
tnx heb ff geen internet gehad...quote:
Jezus. Dat duurt dan nog even Lieke moet nog koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
tnx heb ff geen internet gehad...
De bewoners mogen eerst eten voordat ze op de bank moeten, zal wel een videoboodschap zijn denk ik.
Nadia durft niet tegen Lieke. Alleen achter haar rug of met meerdere. Maar daar hebben ze bijna allemaal een handje vanquote:Op maandag 30 juli 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
Dat Nadia Lieke helpt, zozo.
Nee toch? of misschien die bezem of zo? is geen persoonlijk bezitquote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef neehe het volgende:
Dennix heeft toch iets van Huub verstopt ?
Als ze van hem afwillen is dit een mooie kans, persoonlijke spullen.
Ja en niet alleen even helpen, ze bespreekt ook haar seksleven met Lieke, toe maar. Ach stelt ook niks voor want dat seksleven bespreekt ze met iedereen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Nadia durft niet tegen Lieke. Alleen achter haar rug of met meerdere. Maar daar hebben ze bijna allemaal een handje van
Die bezem, daar was Natas toch mee weggevlogen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee toch? of misschien die bezem of zo? is geen persoonlijk bezit
damn![]()
Ja vol met haat tegen H&Lquote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef Dark het volgende:
Het zal wel een videoboodschap van Natasia zijn.
Dat zou Jaap dan blokkeren, die vindt dat Del te veel macht wil uitoefenen met de stemmingen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef Dark het volgende:
Amanda - Als het een paar dagen Dubai is, gaan ik en Nadia!
Het is een reactie op zijn eigen terroracties de adrenaline zakt nu langzaam maar zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft koude handen en warme handen, voelt zich wat ziekjes![]()
zijn nog de zenuwen van alle terror vanmiddag geef hem maar een pilletje van wbquote:Op maandag 30 juli 2007 18:41 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft koude handen en warme handen, voelt zich wat ziekjes![]()
Ik bedoelde warme wangenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het is een reactie op zijn eigen terroracties de adrenaline zakt nu langzaam maar zeker
Dennix heeft nu wel een paar dagen rust verdient na al die terror van vanmiddag.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het is een reactie op zijn eigen terroracties de adrenaline zakt nu langzaam maar zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |