Mee eens. Wat de rest betreft zou het maar zo kunnen. Die hele brede schouders, dat nep hoge stemmetje... het ontbreken van heupen..... enzquote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen idee hoor let er normaal ook niet op maar het verbaast me helemaal niet als het een vent zou zijn.
Ik denk eerder dat ze bekend is in een milieu dat het daglicht niet kan verdragen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
Wie weet is Amanda's moeder wel bekend van tv, en mag dat niet bekend worden.
Vreemd filmpje.. is volgens mij haar zenderkastje wat je ziet en dat gefluister kan er ingemonteerd zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij VOL gezien hoor, je hoort Natas duidelijk zeggen pas op je lul....
http://nl.youtube.com/watch?v=JPjfbZpqs9k
van de jetset?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
Je bedoelt Viola Holt toch nietquote:
WE?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef DrsH het volgende:
Vroeger keken we wel eens naar een kinderprogramma met ene Eric Engert tegenwoordig hebben we een programma met Dennix Engert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geil moet ze zijn...geil moet ze zijn...geil moet ze zijn.....quote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef DrsH het volgende:
Vroeger keken we wel eens naar een kinderprogramma met ene Eric Engert tegenwoordig hebben we een programma met Dennix Engert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om Eric Engerd durfde ik niet te kijkenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
WE?
Ik denk dat het merendeel hier daar te jong voor is
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie ook dat Amandaatje op Bonny St'Clair lijkt?
En naar Dennis welquote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Om Eric Engerd durfde ik niet te kijken![]()
Sex voor de Buchquote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dat riep ikvanmiddag ook alquote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dat zou Bonnie wel willen, maar is een belediging voor Dellie.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Wat is een courgette?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik herinner mij vaag iets over een indianenpaar met een courgette?![]()
9 maanden voordat Amanda geboren werdt.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik herinner mij vaag iets over een indianenpaar met een courgette?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |