Oke zal het even aanvragen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
moet 2183 zijn
safaa reageert daar best wel geschrokken op.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef Clank het volgende:
Jaap is Saffaa aan het versieren. Hij vraagt of ze moslima is en als ze ja antwoordt springt Jaap op en zegt dat hij zich dan distantieert van haar. Hij wil niet in elkaar geslagen worden.![]()
Lamaar.quote:
Hij kan beter op zoek gaan naar zijn karakter.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef Clank het volgende:
Dennis wil weer op zoek gaan naar zijn dooie kikker.. kwaak kwaak..![]()
En Nix is diaree?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef fladdie het volgende:
Huub en Liekke= dikke stront
het is je al een paar keer gevraagd en het is vast ijdele hoopquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef fladdie het volgende:
Daar heb ik wat minder moeite meequote:Op maandag 30 juli 2007 16:55 schreef farceman het volgende:
Saffa wordt de opvolgster van Palma!
Palma zij vamorgen ook al dat ze zou stoppen en ze meende dat echt.
( Ze worden wel steeds jonger.....)
Ze heeft een soort pukkel op haar voorhoofd.quote:
Oh.. verheug!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
Oh leuk!! Saffaa komt de komende 2 dagen als Palma er ook is.
wat zeiden ze?????quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef farceman het volgende:
Hahahahah Yess Nix wordt vet gedist door jaap en Huub samen, eindelijk!!!!!!
Die kop van hem !!!!! Nix sloeg helemaal stil
Dennis = ...quote:quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef fladdie het volgende:
En Nix is diaree?
En dan?
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
Valt me nog mee dat ze Dennis die PC hebben ingekregen. Moet niet makkelijk zijn geweest om hem weg te slepen bij de Bart Smit.
Wat een leuke lieve meid.quote:
jaaaaaaaa, ik ga in ieder geval dan verlengen, zo niet!!! dan NIETquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er honderden nieuwe streamabonnementen zijn afgesloten nu Safaa komt.![]()
Coooohoolquote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
safaa reageert daar best wel geschrokken op.
Huub wil Saffa 2 dagen op proef
Ik heb ze gisteren in een vervelingsimpuls verlengd.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, ik ga in ieder geval dan verlengen, zo niet!!! dan NIET![]()
Dat is waar, maar aan de andere kant, dit wordt wel twee dagen vet rellen dus wel weer wat leuks voor ons.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou zonde zijn als Palma zou verdwijnen. Niet omdat ik haar nu zo top vind, maar ze is wel altijd een factor voor wat "gedoe" in die villa. En het is al zo rustig daar.......niet nog rustiger s.v.p.
Ik zou het met je eens zijn, als Palma haar geklooi eens wat zou verspreiden, elke dag dezelfde clash is ook saai!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou zonde zijn als Palma zou verdwijnen. Niet omdat ik haar nu zo top vind, maar ze is wel altijd een factor voor wat "gedoe" in die villa. En het is al zo rustig daar.......niet nog rustiger s.v.p.
Universele schoonheidquote:
Ze vertelde vanochtend al tegen huub dat ze zou stoppenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
toneelhaak voor Palma?
ja maar ook altijd tegen Huub en lieke. Begint me te vervelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |