Echt? mochten ze alles zien op youtube? Ook DGK? kan me dat niet voorstellen want dan hadden ze echt alle plannen geweten van de anderen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook voor de boel werd dichtgedraaid, dus ik hoop van wel. Hebben ze ook weer eens wat andere muziek![]()
Ja, dat was één van de zeldzame keren dat Bart gierde van het lachen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:15 schreef itsme het volgende:
Weet wel dat ze eens toestemming kregen om een van de eerste grappige filmpjes over DGK te zien
Dank jequote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook in een van de cossen. nr 2181 of 2182 denk ik.
Ik zie het ook nog niet. Het was op 17 april, ziehier een YouTube filmpje:quote:
We kunnen erover gaan gissen, maar ik denk eerder dat professionele hulp nodig is.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze reageert al veel langer zo op Huub en Lieke.
In elk geval wel veel muziek-clips. Er zat wel altijd iemand achter met zijn vingers aan de knoppen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt? mochten ze alles zien op youtube? Ook DGK? kan me dat niet voorstellen want dan hadden ze echt alle plannen geweten van de anderen.
Weet wel dat ze eens toestemming kregen om een van de eerste grappige filmpjes over DGK te zien
Dus Huub doet wat hij al de hele middag van plan was en de terror van Dennis is geslaagd...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:17 schreef Maria44 het volgende:
Huub komt nog even praten bij Dennis en Jaap en vraagt of het punt van Dennis gemaakt is.
Dennis had zojuist gezien dat Huub had lopen vegen dus het was geslaagd volgens hem.
Huub zegt oke en loopt weg.
Het blijft een stumper zegt Dennis dan tegen Jaap![]()
Yep.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus Huub doet wat hij al de hele middag van plan was en de terror van Dennis is geslaagd...![]()
Ibsen!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Hedda is een Marokkaanse naam? Ik dacht Noors...
Volgens mij betekent Safraa Rein, helder, schoonquote:Op maandag 30 juli 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Huub vraagt wat 'aziz' betekent. Rein, helder, schoon, zegt Safaa.
Ja maar dat ziet Dennis niet zo he!. Dennis heeft gewonnen (aldus himself).quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus Huub doet wat hij al de hele middag van plan was en de terror van Dennis is geslaagd...![]()
Ik blijf mijn twijfels houden. Ik heb het verstaan als 'Safaa' en zo werd het destijds ook op de 10 site geschreven. Wat zou het nou echt zijn...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij betekent Safraa Rein, helder, schoon
De ouders van Saffraa hebben een LAT relatie
Een overwinning op zijn eigen lafheid zal hij bedoelen. Hij heeft een keer gedurfd zijn mond open te trekken (wel met omstanders natuurlijk).quote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar dat ziet Dennis niet zo he!. Dennis heeft gewonnen (aldus himself).
Mijn Marokkaans is erg slecht. Ik ken wel "shaffie smorre" wat iets als shaggie draaien betekent. hmm, dat zou ook nog wel eens Turks kunne zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf mijn twijfels houden. Ik heb het verstaan als 'Safaa' en zo werd het destijds ook op de 10 site geschreven. Wat zou het nou echt zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |