terroooooooorquote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef mspoez het volgende:
Dennis heeft het wel ontdekt nu..."Ik heb zin om ruzie te maken man" "Waarover dan?" "Ja maakt niet uit!"
Hoei...eng hoor!
Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik weet het het is verslavend enzo!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren in een vervelingsimpuls verlengd.![]()
Dacht dat ik ervan af was.
Palma bracht inderdaad een hoop deining. Maar het trucje raakt snel uitgewerkt; alleen nog maar geschreeuw wordt dan irritant.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou zonde zijn als Palma zou verdwijnen. Niet omdat ik haar nu zo top vind, maar ze is wel altijd een factor voor wat "gedoe" in die villa. En het is al zo rustig daar.......niet nog rustiger s.v.p.
Volgens mij zetten veel mensen de streams uit als Palma erop is, dus zo negatief kan het niet zijn als Palma eruit vliegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar ook altijd tegen Huub en lieke. Begint me te vervelen.
Vind het trouwens een afgrijselijk wijf.
Ze zal dit nu ook weten.
Ik zie haar nu al voor me. zittend achter haar pctje, razend en vol met boze plannen![]()
Die Kim is een domme ordinaire slet als Delley en Naatjequote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
Nadia vind Saffaa een stoere chick en leuk.
Maar die Kim![]()
nee ze heeft net verteld dat ze half egyptisch isquote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Oja? ik dacht dat ze Marokkaans was...
Ik wel inderdaad. Het werd me vanochtend aangeraden toch even een filmpje te bekijken maar kan dat niet volhoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zetten veel mensen de streams uit als Palma erop is, dus zo negatief kan het niet zijn als Palma eruit vliegt.
nee vast nietquote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef mspoez het volgende:
Als ik het zo zie dan moet Jaap erg lachen om de terrooooooorplannen van Dennis en verstopt ie dat zelfs achter zijn tomatensoepkommetje... het zijn ook wel, moet ik Deenis nageven, ontzettend onthutsende plannen. Dit gaat Huub niet trekken.
Ze zei het zelf. Ik ben even vergeten wie het haar vroeg, kan Amanda of Nadia zijn geweest.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Oja? ik dacht dat ze Marokkaans was...
Dat denk ik ook. Het enige positieve is dat Nadia jaloers op haar is maar het is mij duidelijk dat die Kim net zo een type is als de 2 dellies.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Die Kim is een domme ordinaire slet als Delley en Naatje![]()
Huub breekt over dit horlogeplan. Is echt de druppel die de emmer gaat doen overlopen...hij rent vast gillend de tuin uit, roepend om zijn moeder. Dat denk ik wel.quote:
haha ok! heb ik ff gemist. Streams worden nu wel leuker nu Saffa vaker gaat komenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei het zelf. Ik ben even vergeten wie het haar vroeg, kan Amanda of Nadia zijn geweest.
Ja echt ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Huub breekt over dit horlogeplan. Is echt de druppel die de emmer gaat doen overlopen...hij rent vast gillend de tuin uit, roepend om zijn moeder. Dat denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |