Nee Brian en Jaap ook maar dan achter zijn rug geloof ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef Liess het volgende:
Is Huub nou de enige die commentaar heeft op het niks doen van Dennis?
De rest doet dat achter de rug van Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef Liess het volgende:
Is Huub nou de enige die commentaar heeft op het niks doen van Dennis?
Ik mis deze overheerlijke streams....... maar ben superblij met jullie reacties..... kan ik toch een beetje meegenietenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef wolferl het volgende:
Denniks vind het zielig dat ze met ze tweeen tegen Palma gaan.
Hij deed toch ook mee met 6 tegen Huub en Lieke.
Denniks: Ja stoere actie hoor.
Huub: Beter een actie dan geen actie Denniks.
Dat is flauw Denisa, Ik geef aan dat het anderen, die minder dom zijn het wel lukt om af en toe te mingelen en haal als tegenhanger van jouw 6 tegen 2 het 6 tegen 1 aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je argumentatietechniek klopt niet, je probeert me van hot naar haar te slingerenDuidelijk is daardoor voor mij dat je geen oor wilt hebben voor de andere zijde.
Dan had 'achter' haar niet moeten laten komen. Ach en als ze echt niet mag opruimen omdat ze vinden dan Huub het moet doen zou ik als Huub was de zooi laten liggen. Kan Japie weer zeuren over vliegen en zo.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
Als Huub dit gaat opruimen als Safra dit niet mag doen van de gang dan is hij gek of moet van achter.
Ik denk dat hij gepusht is door de febo . Daar hij nooit zelf wat doetquote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef Darklight het volgende:
Saffa ruimde het de vorige keer toch ook op? Waar bemoeit Dennix zich mee?
Dennis doet het goed tot nu toe. Eindelijk, eindelijk, eindelijk.............zou tijd wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik mis deze overheerlijke streams....... maar ben superblij met jullie reacties..... kan ik toch een beetje meegenieten
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan had 'achter' haar niet moeten laten komen. Ach en als ze echt niet mag opruimen omdat ze vinden dan Huub het moet doen zou ik als Huub was de zooi laten liggen. Kan Japie weer zeuren over vliegen en zo.
maar zo dom.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
EINDELIJK !!! ACTIE VERDOMME!
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:50 schreef mootie het volgende:
Oh wat voor schut, Jaap, Amanda en Brian backen hem gewoon niet.![]()
maar hoe dan hoe danquote:Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef Maria44 het volgende:
Huub: zorg er maar voor dat ik het opruim
Brian wil het opgeruimd hebben, Amanda ook.
Huub doet het samen met Saffa
Dennis wil het nog steeds tegenhouden zegt hij![]()
Nouja, Actie is overdreven, hij doet gewoon 'iets'quote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
EINDELIJK !!! ACTIE VERDOMME!
Pffff... wat een loser!!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Godsamme Dennis, je hebt het nu 40 keer verteld...... houd nou je smoel maar.
stil nou, dat was ff een tvmomentje van Jaapquote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Darklight het volgende:
En Jaap belde saffa af, die was het er ook niet mee eens dat Saffa kwam
Hij denkt nu een tv momentje te scoren!!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Tissik het volgende:
Ik lach me helemaal ziek, wat een sukkel is die Dennis!![]()
Het prive-adres van een cafe wat Palma zelf ook wel eens noemt op de streams?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is dus weer zo'n achterlijke uitspraak van Huub. Privé adressen op de stream gooien
Ik kijk net 2 dagen ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Nouja, Actie is overdreven, hij doet gewoon 'iets'
Huh Ik dacht dat hij gewoon de naam van een kroeg gaf waar palma een keer in de week werkt?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is dus weer zo'n achterlijke uitspraak van Huub. Privé adressen op de stream gooien
ik heb geen prive adres noch enig ander adres gehoord alleen de naam van een openbare kroeg die graag meer klandizie heeft, eigenlijk reclame toch??quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is hij als je zijn houding ziet wel van plan ja maar safra gaat het niet doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef noekje het volgende:
Wat wil hij gaan doen dan als Saffaa het wel doet? Gaat die haar aan de kant duwen?
De kroeg waarvoor Palma al ik weet niet hoe vaak reclame voor heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef mahe het volgende:
[..]
ik heb geen prive adres noch enig ander adres gehoord alleen de naam van een openbare kroeg die graag meer klandizie heeft, eigenlijk reclame toch??
ja nix kan echt niet anders, te nep voor woordenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt echt net of ze een toneelstuk aan het opvoeren zijn.
Maar misschien doen ze dat ook wel.
zit er dus niet in.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
Ik hoop dat Saffaa gewoon doorzet en het wél gaat opruimen!!
Ik bedoelde het niet flauw. Jij sprak in algemeenheden, niet alleen over het specifieke geval Lieke. Ik reageerde op je algemeenheden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is flauw Denisa, Ik geef aan dat het anderen, die minder dom zijn het wel lukt om af en toe te mingelen en haal als tegenhanger van jouw 6 tegen 2 het 6 tegen 1 aan.
Wat jij zegt is niet onjuist, domheid klit wel degelijk, zoals overigens ook grachtengordel quasi intellectueel dat wel doet. Ik geef enkel aan dat je best je "betere" niveau kunt behouden en toch in staat kunt zijn om met anderen door één deur te kunnen. Voor mij getuigd dat pas echt van niveau.
Lieke lukt dat niet, en dat heeft met haar houding, dus ook niveau, te maken. Waar twee knokken hebben twee ruzie. Je kunt het niet alleen bij Lieke neerleggen, maar wel als eerste. vind ik Zij heeft immers meer skills dan de anderen.
Dat hoop ik ook!!! Lach me rot, Huub heeft haar ingehuurd, dus ze heeft geen moer met Dennix te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
privé adres??????????????????quote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het prive-adres van een cafe wat Palma zelf ook wel eens noemt op de streams?
ja dus alle schoonmaaksters zijn hoeren? alle vuilnismannen ookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp is Saffa dus de hoer van Huub.
Tegen een vergoeding doet ze Huub z'n vieze klusjes.![]()
Ze is er in ieder geval trots op en komt tenminste niet de villa in met een masker op.![]()
En als Pinky Winky lastig wordt even een vuile doek over z'n bolletjequote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
Wat lul, je bent net zo erg als Denniks.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Privekroegquote:Op maandag 30 juli 2007 15:57 schreef riri het volgende:
[..]
privé adres??????????????????
een kroeg een privé adres???????
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
Yessssssssssss Brian komt voor Huub op !!!!
Nou opkomen?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
Yessssssssssss Brian komt voor Huub op !!!!
Wat anderen zeggen zal mijn beeld m.b.t. jou niet aantasten. Ik pak van je mee wat ik van je mee pak, ongeacht wat derden zeggen. En het zou waar kunnen zijn dat ik het perfecte beeld van niveau hier neerzet als automatische reflex en als tegenhanger van andere "absolute" meningen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet flauw. Jij sprak in algemeenheden, niet alleen over het specifieke geval Lieke. Ik reageerde op je algemeenheden.
Jij hebt duidelijk een bepaald ideaalbeeld van 'niveau'. Als meer ontwikkelde of slimme mensen niet aan dat beeld voldoen, vallen ze bij jou door de mand.
Mag ik je eraan herinneren dat ik hier gisteren zelf voor arrogant werd uitgemaakt door de queen van de COS, en ervan werd beschuldigd haar af te zeiken. Je hebt dat zelf gezien. Je kunt ook beredeneren dat als de queen zoiets zegt, dat invloed heeft op het beeld van anderen van mij. In zulke gevallen doen niveau en ontwikkeling er nog maar bar weinig toe.
puntquote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef Liess het volgende:
Snap sowieso niet waarom Huub onderhandeld met Dennis, wie is nou de baas in huis, hij of die nerd?
fHij wint het niet die Dennixquote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef itsme het volgende:
hahahaha Die dennix wil perse winnen .
Wat een looser hij gaat steeds meer voor lul staan.
H: het gaat op mijn manier en niet op jou manierrg er dan voor ik doe het niet
D
Ik wil dat je nu die vuilniszak pakt en dan kwak kwak
D: oke jullie gaan het samen opruimen?![]()
Horen en gehoord worden, daar hou ik vanquote:Op maandag 30 juli 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat anderen zeggen zal mijn beeld m.b.t. jou niet aantasten. Ik pak van je mee wat ik van je mee pak, ongeacht wat derden zeggen. En het zou waar kunnen zijn dat ik het perfecte beeld van niveau hier neerzet als automatische reflex en als tegenhanger van andere "absolute" meningen.
We laten het rusten (voor dit moment) en komen er vast nog wel eens op terug op een ander moment. Wij krijgen er alvast geen "ruzie" over
![]()
Hij moet wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Wat is Dennix stoer zeg
Belachelijk van Jaap.. hij zou Dennis in zijn sop moeten laten gaar koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef riri het volgende:
goed van jaap...hij begint gewoon ermee
Vind het wel grappig want nu staat nix enorm voor lul.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Belachelijk van Jaap.. hij zou Dennis in zijn sop moeten laten gaar koken.
Brian is een Judas, loopt over Denniks te ouwehoeren.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef Clank het volgende:
Brian vind het gekwaak van Dennis erg grappig.
Dat doet ie nu dus ook, door op te ruimen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Belachelijk van Jaap.. hij zou Dennis in zijn sop moeten laten gaar koken.
Hij loopt ook zo vreemd spastisch met z'n armen te zwaaien.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind het wel grappig want nu staat nix enorm voor lul.
en trekt zich nu terug (volgens mij)
Oké.. zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat doet ie nu dus ook, door op te ruimen.
Dennis staat nu onwijs voor lul.
Edit : Nog erger dan normaal
Brian begon met Dennix het gras voor zijn voeten weg te maaien. Dus!!!! In dit gevalquote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian is een Judas, loopt over Denniks te ouwehoeren.
Maar nu huilt ie met de vijand.
hahaha hij is helemaal uit the picture. en stil.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij loopt ook zo vreemd spastisch met z'n armen te zwaaien.
Net George W. Bush![]()
ja maar wel met hatelijke opmerkingen over Huub, stumperd en zo en dat hij Dennis zo goed begreep.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian begon met Dennix het gras voor zijn voeten weg te maaien. Dus!!!! In dit gevalvoor Brian
Daarom is zijn voetbal carriere ook niet van de grond gekomen. Zijn team verloor met 6 - 0 maar dan had Dennix twee keer iemand voor bij gespeeld en dan bleef hij maar volhouden dat hij had gewonnenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef Visual het volgende:
dennis denkt nu dat die gewonnen heeft omdat safaa het niet opruimt![]()
Oke dat dan weer wel, maar Dennix stond op dat moment al met zijn mond vol tanden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:09 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar wel met hatelijke opmerkingen over Huub, stumperd en zo en dat hij Dennis zo goed begreep.
Precies, Brian wil gewoon dat die shit opgeruimd is straks.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian begon met Dennix het gras voor zijn voeten weg te maaien. Dus!!!! In dit gevalvoor Brian
Ja, maar eigenlijk zet hij tegelijkertijd ook Huub voor paal. Hij maakt beiden "zielig" vanwege hun stugge vasthoudende houding.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind het wel grappig want nu staat nix enorm voor lul.
en trekt zich nu terug (volgens mij)
''Mag ik een ijslollie van een dubbeltje alstublieft?''quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zet hij tegelijkertijd ook Huub voor paal. Hij maakt beiden "zielig" vanwege hun stugge vasthoudende houding.
Waarom is Huub zielig dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zet hij tegelijkertijd ook Huub voor paal. Hij maakt beiden "zielig" vanwege hun stugge vasthoudende houding.
Jaap en Brian helpen met opruimen. Dat zijn degenen die Dennis voor lul zetten. Zeker omdat Dennis dacht dat zij hem zouden helpen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar de streams?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is er hier maar één die zichzelf zielig maaktquote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap en Brian helpen met opruimen. Dat zijn degenen die Dennis voor lul zetten. Zeker omdat Dennis dacht dat zij hem zouden helpen.
nee nadia vind het niet leuk dat Jaap de kantvan huub kiest. Want daar gaat het eigenlijk om.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Maria44 het volgende:
Nadia: ik had dit niet van je gedacht Jaap.
Jaap: EmoJaap of fokking vliegen.... eeeehhh, Emojaap.
Heb je Jaap gehoord over ego? Daarom zijn Huub en Dennis nu beiden zielig. En dat gekrijs van Lieke, oeffff...het doet pijn aan mijn oren.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Twee honden vechten om dat Huub moet Opruimen, Jaap gaat er mee heen! en ruimt op.
Dan is hij heeeeel snel klaar denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Dennis evalueert zijn succes.
oh ja, zo had ik het niet bekeken, ik schreef alleen even op wat ik hoordequote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nee nadia vind het niet leuk dat Jaap de kantvan huub kiest. Want daar gaat het eigenlijk om.
Ik wilde dat Lieke Dennis eens een keer zou negeren.
L: je woont nog altijd bij je vader die alles voor je doet.
8 jaar geleden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:19 schreef Visual het volgende:
wat een sterkpunt lieke pakken omdat ze in een snackbar werkt![]()
die eikel heeft zelf nog nooit iets gedaan en zelfs dat is mislukt paps boyquote:Op maandag 30 juli 2007 16:19 schreef Visual het volgende:
wat een sterkpunt lieke pakken omdat ze in een snackbar werkt![]()
DAt weet niemand alleen Dennixquote:Op maandag 30 juli 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
H: ik snap het niet, wat is er zo erg aan als je in een cafetaria werkt als je 16 bent?
Hij kan niks anders.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:20 schreef Darklight het volgende:
Waarom schreeuwt Dennix altijd, en herhaald die alles 10x
Ik krijg hoofdpijn.quote:
Dat gedram van Lieke vind ik ook erg irri..ze heeft een slechte timing en weet niet van ophouden..jammer..minpuntje voor een verder leuke meid..quote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nee nadia vind het niet leuk dat Jaap de kantvan huub kiest. Want daar gaat het eigenlijk om.
Ik wilde dat Lieke Dennis eens een keer zou negeren.
L: je woont nog altijd bij je vader die alles voor je doet.
Huub: Oeeeeeeeeeh ik heb schoenen bij je gekocht 8 jaar geleden!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn.![]()
L: weet je wat ik ook gedaan heb toen ik 15 was. Ik heb in een schoenenwinkel gewerkt Ooohhhhhhhhhh
Dat merk ik nu ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat gedram van Lieke vind ik ook erg irri..ze heeft een slechte timing en weet niet van ophouden..jammer..minpuntje voor een verder leuke meid..
Lieke speelt het spel dames, en dat doet ze goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat merk ik nu ook.
De ruzie had allang gestopt kunnen zijn als ze niet de hele tijd op Dennix had ingegaan.
Nix vraagt of Lieke hem in zijn gezicht spuugt.
En jij geniet van het levenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef fladdie het volgende:
ik wou dat die vieze ter..g lieke een klem in haar vieze bek kreeg
Bah wat een rotwijf
Nou niet altijd vind ik hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke speelt het spel dames, en dat doet ze goed.
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef fladdie het volgende:
nou wees voorall trots op zo,n vies rotwijf bah
afschieten moet je zo,n boven de noordzee
kijk vanavond eens op VOL... in het filmpjes hoekjequote:Op maandag 30 juli 2007 16:26 schreef Giggio het volgende:
al is het maar 10 seconden
kan iemand iets op youtube zetten van Dennix in de aanval...
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
Dennis neemt maar een terrorlolly, ter vervanging van de moederborst waar hij nu als troost aan zou willen sabbelen.
fijn dat jij er ook bent we misten al iets genuanceertsquote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef fladdie het volgende:
Ze werd door dat lulletje dropwater aangevallen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou niet altijd vind ik hoor.
Soms is het beter om iemand te negeren en dat kan ze bij dennis blijkbaar niet.
Zo'n wat?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef fladdie het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:28 schreef itsme het volgende:
Dennis lijkt erg trots op zichzelf te zijn. jaap lacht naar hem en Dennis lacht trots![]()
Misschien hoort ze dat wel van Dennis.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef Meganog het volgende:
Wel bizar trouwens dat Palma vanochtend opeens met dat snackbarverhaal komt, en dat Dennis zich dat opeens herinnert en haar daar dan op aanvalt.
ok... zou het er nu al staan... kan pas vanavond laat weer streamen en dan is het feest weer voorbij...quote:Op maandag 30 juli 2007 16:28 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk vanavond eens op VOL... in het filmpjes hoekje
Die houden alles super bij
zullen we bij jou beginnen danquote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef fladdie het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:30 schreef itsme het volgende:
J: ff een ding als Huub zegt nee wat ga je dan doen als bedreiging?
D: hele lange stilte
Samen met een bezempje
jaap geeft Nix tips
Denniks heeft de bezem verstopt TERRORquote:Op maandag 30 juli 2007 16:30 schreef Maria44 het volgende:
Jaap wil van Dennis weten wat hij gaat doen als dreiging als Huub nee zegt. Stilte volgt........
dat zei je net ook alquote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef fladdie het volgende:
dat tering wijf LIEKE
Dennis begon constant tegen Lieke, daar reageerde ze op.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft eindelijk wat laten zien. Alles is beter dan niets doen. Gewonnen heeft hij niet, daarentegen Huub ook niet en Lieke al helemaal niet. Waarom die er niet buiten gebleven is is mij een raadsel. Zij doet ook niet veel anders dan maar inhaken op Huub.
De winnaars zijn voor mij Jaap op plaats 1 en Brian op plaats 2
Brian zei ook al zoiets.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Clank het volgende:
Dennis: Niet meer aan mensen mogen zitten is zo'n probleem.
Breek je vingers eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef fladdie het volgende:
dat tering wijf LIEKE
Omdat Dennix haar erbij haalde, zij moest maar opruimen want zij had de meeste ervaring met opruimen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft eindelijk wat laten zien. Alles is beter dan niets doen. Gewonnen heeft hij niet, daarentegen Huub ook niet en Lieke al helemaal niet. Waarom die er niet buiten gebleven is is mij een raadsel. Zij doet ook niet veel anders dan maar inhaken op Huub.
hahahaha wat een loser.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
en nog heeft hij niet door dat hij voor lul staat
Ik vond het vnl erg grappig. Wat boeit het, wie de winnaar was..eindelijk was het weer even leuk.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dan gebeurt er dus nixquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef farceman het volgende:
Jaap stop er eens mee om alle plannen aan Nix te vertellen, laat hem zelf eens iets verzinnen
Ik vind het best dat je je eigen mening hebt maar je valt in herhalingquote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef fladdie het volgende:
dat tering wijf LIEKE
Het handvegertjequote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
Ik begreep uit de woorden van Jaap dat Dennis iets van Huub heeft verstopt?
Na 4 bashposts mag je best eens iets onderbouwenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef fladdie het volgende:
en een dwangbuis voor dat vieze rotwijf lieke
Jammer dat het geen persoonlijk bezit isquote:
Hij zoekt wel zijn grenzen opquote:
Sommige mensen nemen het niveau van hun helden aan...quote:Op maandag 30 juli 2007 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 bashposts mag je best eens iets onderbouwen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het niveau van hun helden aan...
Wie zou de held zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het niveau van hun helden aan...
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Hij gaat steeds woester met z'n lolly zwaaien. Nu alleen nog zo'n ridderhelmpje op z'n kop!
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Hij gaat steeds woester met z'n lolly zwaaien. Nu alleen nog zo'n ridderhelmpje op z'n kop!
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef fladdie het volgende:
ik wou dat die vieze ter..g lieke een klem in haar vieze bek kreeg
Bah wat een rotwijf
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef fladdie het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef fladdie het volgende:
dat tering wijf LIEKE
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef fladdie het volgende:
en een dwangbuis voor dat vieze rotwijf lieke
Het gaat daar volgens mij niet helemaal goed inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Fladdie, heb je een beetje een obsessie? Je laatste 4 berichten gingen over Lieke.
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
aaaah even doorspelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef riri het volgende:
dat denk ik ook...er is iets met die moeder van dennix...bij dat date gesprek zei hij er ook iets over...als ze iets over mijn moeder zeggen wordt ik gek,waren zijn woorden
die zijn doodquote:Op maandag 30 juli 2007 16:38 schreef fladdie het volgende:
ja dat wou ik ook wel eens weten, wie zijn de helden
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef riri het volgende:
Je zou haast gaan denken dat Fladdie Palma is.....
Die loopt altijd wel met haar handjes en armen te fladderen, jaquote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef riri het volgende:
der zoontjequote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef riri het volgende:
ja helaas niet met een schoonmaakdoekquote:Op maandag 30 juli 2007 16:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Die loopt altijd wel met haar handjes en armen te fladderen, ja![]()
Niets over Lieke in deze post?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:40 schreef fladdie het volgende:
wie weet
Wilden ze een muis vangen?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef heracles het volgende:
Dat snode plan is gefluisterd en dierenmishandeling is verboden
José, je bént het!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:40 schreef fladdie het volgende:
wie weet
al 2 posts niets over lieke hoor scanman wel blijven oplettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |