Nee Brian en Jaap ook maar dan achter zijn rug geloof ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef Liess het volgende:
Is Huub nou de enige die commentaar heeft op het niks doen van Dennis?
De rest doet dat achter de rug van Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef Liess het volgende:
Is Huub nou de enige die commentaar heeft op het niks doen van Dennis?
Ik mis deze overheerlijke streams....... maar ben superblij met jullie reacties..... kan ik toch een beetje meegenietenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef wolferl het volgende:
Denniks vind het zielig dat ze met ze tweeen tegen Palma gaan.
Hij deed toch ook mee met 6 tegen Huub en Lieke.
Denniks: Ja stoere actie hoor.
Huub: Beter een actie dan geen actie Denniks.
Dat is flauw Denisa, Ik geef aan dat het anderen, die minder dom zijn het wel lukt om af en toe te mingelen en haal als tegenhanger van jouw 6 tegen 2 het 6 tegen 1 aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je argumentatietechniek klopt niet, je probeert me van hot naar haar te slingerenDuidelijk is daardoor voor mij dat je geen oor wilt hebben voor de andere zijde.
Dan had 'achter' haar niet moeten laten komen. Ach en als ze echt niet mag opruimen omdat ze vinden dan Huub het moet doen zou ik als Huub was de zooi laten liggen. Kan Japie weer zeuren over vliegen en zo.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
Als Huub dit gaat opruimen als Safra dit niet mag doen van de gang dan is hij gek of moet van achter.
Ik denk dat hij gepusht is door de febo . Daar hij nooit zelf wat doetquote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef Darklight het volgende:
Saffa ruimde het de vorige keer toch ook op? Waar bemoeit Dennix zich mee?
Dennis doet het goed tot nu toe. Eindelijk, eindelijk, eindelijk.............zou tijd wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik mis deze overheerlijke streams....... maar ben superblij met jullie reacties..... kan ik toch een beetje meegenieten
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan had 'achter' haar niet moeten laten komen. Ach en als ze echt niet mag opruimen omdat ze vinden dan Huub het moet doen zou ik als Huub was de zooi laten liggen. Kan Japie weer zeuren over vliegen en zo.
maar zo dom.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
EINDELIJK !!! ACTIE VERDOMME!
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:50 schreef mootie het volgende:
Oh wat voor schut, Jaap, Amanda en Brian backen hem gewoon niet.![]()
maar hoe dan hoe danquote:Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef Maria44 het volgende:
Huub: zorg er maar voor dat ik het opruim
Brian wil het opgeruimd hebben, Amanda ook.
Huub doet het samen met Saffa
Dennis wil het nog steeds tegenhouden zegt hij![]()
Nouja, Actie is overdreven, hij doet gewoon 'iets'quote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
EINDELIJK !!! ACTIE VERDOMME!
Pffff... wat een loser!!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Godsamme Dennis, je hebt het nu 40 keer verteld...... houd nou je smoel maar.
stil nou, dat was ff een tvmomentje van Jaapquote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Darklight het volgende:
En Jaap belde saffa af, die was het er ook niet mee eens dat Saffa kwam
Hij denkt nu een tv momentje te scoren!!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Tissik het volgende:
Ik lach me helemaal ziek, wat een sukkel is die Dennis!![]()
Het prive-adres van een cafe wat Palma zelf ook wel eens noemt op de streams?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is dus weer zo'n achterlijke uitspraak van Huub. Privé adressen op de stream gooien
Ik kijk net 2 dagen ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Nouja, Actie is overdreven, hij doet gewoon 'iets'
Huh Ik dacht dat hij gewoon de naam van een kroeg gaf waar palma een keer in de week werkt?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is dus weer zo'n achterlijke uitspraak van Huub. Privé adressen op de stream gooien
ik heb geen prive adres noch enig ander adres gehoord alleen de naam van een openbare kroeg die graag meer klandizie heeft, eigenlijk reclame toch??quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is hij als je zijn houding ziet wel van plan ja maar safra gaat het niet doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef noekje het volgende:
Wat wil hij gaan doen dan als Saffaa het wel doet? Gaat die haar aan de kant duwen?
De kroeg waarvoor Palma al ik weet niet hoe vaak reclame voor heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef mahe het volgende:
[..]
ik heb geen prive adres noch enig ander adres gehoord alleen de naam van een openbare kroeg die graag meer klandizie heeft, eigenlijk reclame toch??
ja nix kan echt niet anders, te nep voor woordenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt echt net of ze een toneelstuk aan het opvoeren zijn.
Maar misschien doen ze dat ook wel.
zit er dus niet in.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
Ik hoop dat Saffaa gewoon doorzet en het wél gaat opruimen!!
Ik bedoelde het niet flauw. Jij sprak in algemeenheden, niet alleen over het specifieke geval Lieke. Ik reageerde op je algemeenheden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is flauw Denisa, Ik geef aan dat het anderen, die minder dom zijn het wel lukt om af en toe te mingelen en haal als tegenhanger van jouw 6 tegen 2 het 6 tegen 1 aan.
Wat jij zegt is niet onjuist, domheid klit wel degelijk, zoals overigens ook grachtengordel quasi intellectueel dat wel doet. Ik geef enkel aan dat je best je "betere" niveau kunt behouden en toch in staat kunt zijn om met anderen door één deur te kunnen. Voor mij getuigd dat pas echt van niveau.
Lieke lukt dat niet, en dat heeft met haar houding, dus ook niveau, te maken. Waar twee knokken hebben twee ruzie. Je kunt het niet alleen bij Lieke neerleggen, maar wel als eerste. vind ik Zij heeft immers meer skills dan de anderen.
Dat hoop ik ook!!! Lach me rot, Huub heeft haar ingehuurd, dus ze heeft geen moer met Dennix te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
privé adres??????????????????quote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het prive-adres van een cafe wat Palma zelf ook wel eens noemt op de streams?
ja dus alle schoonmaaksters zijn hoeren? alle vuilnismannen ookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp is Saffa dus de hoer van Huub.
Tegen een vergoeding doet ze Huub z'n vieze klusjes.![]()
Ze is er in ieder geval trots op en komt tenminste niet de villa in met een masker op.![]()
En als Pinky Winky lastig wordt even een vuile doek over z'n bolletjequote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef Clank het volgende:
Wat lul, je bent net zo erg als Denniks.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Privekroegquote:Op maandag 30 juli 2007 15:57 schreef riri het volgende:
[..]
privé adres??????????????????
een kroeg een privé adres???????
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
Yessssssssssss Brian komt voor Huub op !!!!
Nou opkomen?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
Yessssssssssss Brian komt voor Huub op !!!!
Wat anderen zeggen zal mijn beeld m.b.t. jou niet aantasten. Ik pak van je mee wat ik van je mee pak, ongeacht wat derden zeggen. En het zou waar kunnen zijn dat ik het perfecte beeld van niveau hier neerzet als automatische reflex en als tegenhanger van andere "absolute" meningen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet flauw. Jij sprak in algemeenheden, niet alleen over het specifieke geval Lieke. Ik reageerde op je algemeenheden.
Jij hebt duidelijk een bepaald ideaalbeeld van 'niveau'. Als meer ontwikkelde of slimme mensen niet aan dat beeld voldoen, vallen ze bij jou door de mand.
Mag ik je eraan herinneren dat ik hier gisteren zelf voor arrogant werd uitgemaakt door de queen van de COS, en ervan werd beschuldigd haar af te zeiken. Je hebt dat zelf gezien. Je kunt ook beredeneren dat als de queen zoiets zegt, dat invloed heeft op het beeld van anderen van mij. In zulke gevallen doen niveau en ontwikkeling er nog maar bar weinig toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |