Breek je vingers eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef fladdie het volgende:
dat tering wijf LIEKE
Omdat Dennix haar erbij haalde, zij moest maar opruimen want zij had de meeste ervaring met opruimen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft eindelijk wat laten zien. Alles is beter dan niets doen. Gewonnen heeft hij niet, daarentegen Huub ook niet en Lieke al helemaal niet. Waarom die er niet buiten gebleven is is mij een raadsel. Zij doet ook niet veel anders dan maar inhaken op Huub.
De winnaars zijn voor mij Jaap op plaats 1 en Brian op plaats 2
hahahaha wat een loser.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
en nog heeft hij niet door dat hij voor lul staat
Ik vond het vnl erg grappig. Wat boeit het, wie de winnaar was..eindelijk was het weer even leuk.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft eindelijk wat laten zien. Alles is beter dan niets doen. Gewonnen heeft hij niet, daarentegen Huub ook niet en Lieke al helemaal niet. Waarom die er niet buiten gebleven is is mij een raadsel. Zij doet ook niet veel anders dan maar inhaken op Huub.
De winnaars zijn voor mij Jaap op plaats 1 en Brian op plaats 2
dan gebeurt er dus nixquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef farceman het volgende:
Jaap stop er eens mee om alle plannen aan Nix te vertellen, laat hem zelf eens iets verzinnen
Ik vind het best dat je je eigen mening hebt maar je valt in herhalingquote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef fladdie het volgende:
dat tering wijf LIEKE
Het handvegertjequote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
Ik begreep uit de woorden van Jaap dat Dennis iets van Huub heeft verstopt?
Na 4 bashposts mag je best eens iets onderbouwenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef fladdie het volgende:
en een dwangbuis voor dat vieze rotwijf lieke
Jammer dat het geen persoonlijk bezit isquote:
Hij zoekt wel zijn grenzen opquote:
Sommige mensen nemen het niveau van hun helden aan...quote:Op maandag 30 juli 2007 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 bashposts mag je best eens iets onderbouwen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het niveau van hun helden aan...
Wie zou de held zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het niveau van hun helden aan...
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Hij gaat steeds woester met z'n lolly zwaaien. Nu alleen nog zo'n ridderhelmpje op z'n kop!
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Hij gaat steeds woester met z'n lolly zwaaien. Nu alleen nog zo'n ridderhelmpje op z'n kop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |