puntquote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef Liess het volgende:
Snap sowieso niet waarom Huub onderhandeld met Dennis, wie is nou de baas in huis, hij of die nerd?
fHij wint het niet die Dennixquote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef itsme het volgende:
hahahaha Die dennix wil perse winnen .
Wat een looser hij gaat steeds meer voor lul staan.
H: het gaat op mijn manier en niet op jou manierrg er dan voor ik doe het niet
D
Ik wil dat je nu die vuilniszak pakt en dan kwak kwak
D: oke jullie gaan het samen opruimen?![]()
Horen en gehoord worden, daar hou ik vanquote:Op maandag 30 juli 2007 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat anderen zeggen zal mijn beeld m.b.t. jou niet aantasten. Ik pak van je mee wat ik van je mee pak, ongeacht wat derden zeggen. En het zou waar kunnen zijn dat ik het perfecte beeld van niveau hier neerzet als automatische reflex en als tegenhanger van andere "absolute" meningen.
We laten het rusten (voor dit moment) en komen er vast nog wel eens op terug op een ander moment. Wij krijgen er alvast geen "ruzie" over
![]()
Hij moet wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Wat is Dennix stoer zeg
Belachelijk van Jaap.. hij zou Dennis in zijn sop moeten laten gaar koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef riri het volgende:
goed van jaap...hij begint gewoon ermee
Vind het wel grappig want nu staat nix enorm voor lul.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Belachelijk van Jaap.. hij zou Dennis in zijn sop moeten laten gaar koken.
Brian is een Judas, loopt over Denniks te ouwehoeren.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef Clank het volgende:
Brian vind het gekwaak van Dennis erg grappig.
Dat doet ie nu dus ook, door op te ruimen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Belachelijk van Jaap.. hij zou Dennis in zijn sop moeten laten gaar koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |