''Mag ik een ijslollie van een dubbeltje alstublieft?''quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zet hij tegelijkertijd ook Huub voor paal. Hij maakt beiden "zielig" vanwege hun stugge vasthoudende houding.
Waarom is Huub zielig dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk zet hij tegelijkertijd ook Huub voor paal. Hij maakt beiden "zielig" vanwege hun stugge vasthoudende houding.
Jaap en Brian helpen met opruimen. Dat zijn degenen die Dennis voor lul zetten. Zeker omdat Dennis dacht dat zij hem zouden helpen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar de streams?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is er hier maar één die zichzelf zielig maaktquote:Op maandag 30 juli 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap en Brian helpen met opruimen. Dat zijn degenen die Dennis voor lul zetten. Zeker omdat Dennis dacht dat zij hem zouden helpen.
nee nadia vind het niet leuk dat Jaap de kantvan huub kiest. Want daar gaat het eigenlijk om.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Maria44 het volgende:
Nadia: ik had dit niet van je gedacht Jaap.
Jaap: EmoJaap of fokking vliegen.... eeeehhh, Emojaap.
Heb je Jaap gehoord over ego? Daarom zijn Huub en Dennis nu beiden zielig. En dat gekrijs van Lieke, oeffff...het doet pijn aan mijn oren.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Twee honden vechten om dat Huub moet Opruimen, Jaap gaat er mee heen! en ruimt op.
Dan is hij heeeeel snel klaar denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Dennis evalueert zijn succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |