oh ja, zo had ik het niet bekeken, ik schreef alleen even op wat ik hoordequote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nee nadia vind het niet leuk dat Jaap de kantvan huub kiest. Want daar gaat het eigenlijk om.
Ik wilde dat Lieke Dennis eens een keer zou negeren.
L: je woont nog altijd bij je vader die alles voor je doet.
8 jaar geleden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:19 schreef Visual het volgende:
wat een sterkpunt lieke pakken omdat ze in een snackbar werkt![]()
die eikel heeft zelf nog nooit iets gedaan en zelfs dat is mislukt paps boyquote:Op maandag 30 juli 2007 16:19 schreef Visual het volgende:
wat een sterkpunt lieke pakken omdat ze in een snackbar werkt![]()
DAt weet niemand alleen Dennixquote:Op maandag 30 juli 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
H: ik snap het niet, wat is er zo erg aan als je in een cafetaria werkt als je 16 bent?
Hij kan niks anders.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:20 schreef Darklight het volgende:
Waarom schreeuwt Dennix altijd, en herhaald die alles 10x
Ik krijg hoofdpijn.quote:
Dat gedram van Lieke vind ik ook erg irri..ze heeft een slechte timing en weet niet van ophouden..jammer..minpuntje voor een verder leuke meid..quote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nee nadia vind het niet leuk dat Jaap de kantvan huub kiest. Want daar gaat het eigenlijk om.
Ik wilde dat Lieke Dennis eens een keer zou negeren.
L: je woont nog altijd bij je vader die alles voor je doet.
Huub: Oeeeeeeeeeh ik heb schoenen bij je gekocht 8 jaar geleden!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn.![]()
L: weet je wat ik ook gedaan heb toen ik 15 was. Ik heb in een schoenenwinkel gewerkt Ooohhhhhhhhhh
Dat merk ik nu ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat gedram van Lieke vind ik ook erg irri..ze heeft een slechte timing en weet niet van ophouden..jammer..minpuntje voor een verder leuke meid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |