Het was ruudje geels(ook gecheckt hoor). ik dacht zelf aan muh held keesie kist, maar die was de twee seizoenen er voor de man.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal iemand van AZ geweest zijn... foute gok Wim Kieft?
geen idee, hoogst irritantquote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
Waarom wordt dat gefluister van Nadia en Dennix steeds toegelaten?
Gaat ook helemaal niks meer wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
nada en nix blijven zo helemaal niks
Maakt het uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
Alsof ze op revolutionaire wijze de relativiteitstheorie onderuit aan het halen zijn.![]()
Ja idd leeghoofden.....meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
Alsof ze op revolutionaire wijze de relativiteitstheorie onderuit aan het halen zijn.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
Zou kunnen, maar dan wel gejat van jaapquote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
CopyrightJaap.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan wel gejat van jaap
Daar schijnt Jaap vaker last van te hebben
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan wel gejat van jaap
Daar schijnt Jaap vaker last van te hebben
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef Varen het volgende:
Amanda roept niet doen Brian.
Lieke: Niet in haar kont
Werkelijk onbegrijpelijk!quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
Ja toch?quote:
Hij had ook regelmatig dat zielige verhaal dat ie op z'n vijfde al DOS-boeken in z'n handen kreeg om te herschrijven ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja toch?
Hij had dacht ik de theorie van Keynes weerlegt, maar daar was een of andere hoogleraar mee vandoor gegaan toch?![]()
Jaap is slim en dom tegelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja toch?
Hij had dacht ik de theorie van Keynes weerlegt, maar daar was een of andere hoogleraar mee vandoor gegaan toch?![]()
En hij heeft marktplaats opgerichtquote:Op maandag 30 juli 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hij had ook regelmatig dat zielige verhaal dat ie op z'n vijfde al DOS-boeken in z'n handen kreeg om te herschrijven ofzo
Haha, dat gevoel heb ik ook nog steeds, niet alleen dat ie betrokken was bij die hele (afpersings)rel, maar zelfs dat ie de initiatiefnemer was om talpa een poot uit te draaien.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En hij heeft marktplaats opgericht![]()
Maar Talpa 'oplichten' dat zou hij nooit doen![]()
Hij was ook de uitvinder van 'Happy Slapping'...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En hij heeft marktplaats opgericht![]()
Maar Talpa 'oplichten' dat zou hij nooit doen![]()
Hij schiep ook Adam en Eva.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij was ook de uitvinder van 'Happy Slapping'...
Ja ik ook wel een beetje, en de redactie dacht dat dus ook eventjesquote:Op maandag 30 juli 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel heb ik ook nog steeds, niet alleen dat ie betrokken was bij die hele (afpersings)rel, maar zelfs dat ie de initiatiefnemer was om talpa een poot uit te draaien.
Dat verhaal ken ik niet, wat voor een voordeel haal je uit zo een verhaalquote:Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij was ook de uitvinder van 'Happy Slapping'...
Mootie of Petraa heeft het hem horen vertellen..quote:Op maandag 30 juli 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet, wat voor een voordeel haal je uit zo een verhaal
Hij lijkt me ook niet agressief, hij filmde het zeker?
Lieve hemel, 31 pagina's aan reacties. Zoalsquote:Op maandag 30 juli 2007 02:20 schreef F04 het volgende:
http://msnnl.starlounge.com/article.cfm?objectid=7868
Ik verbaas me, in deze, nergens meer over...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, 31 pagina's aan reacties. Zoals
wat is dat nou voor onzin.. als je der tegen komt ga je op je knieen en vraagt haar om een handtekening.. waarom zo stoer, wat maakt het uit wat voor kleur ze is, ze heeft niemand wat aan gedaan alleen een spel gespeelt die ze kent enzoals iedereen die daar speelt.. wat zij doet is voorzichzelf en voor zwakkere opkomen dus hou je fucking wafel en leer nou eens je meerdere te recpecteren of ik kom jullie die klappen wel uitdelen met jullie hatelijkheid.. natas je was de beste samen met brain.. prima stel!! veel geluk met je kids!!
Eens!quote:Op maandag 30 juli 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, 31 pagina's aan reacties. Zoals
wat is dat nou voor onzin.. als je der tegen komt ga je op je knieen en vraagt haar om een handtekening.. waarom zo stoer, wat maakt het uit wat voor kleur ze is, ze heeft niemand wat aan gedaan alleen een spel gespeelt die ze kent enzoals iedereen die daar speelt.. wat zij doet is voorzichzelf en voor zwakkere opkomen dus hou je fucking wafel en leer nou eens je meerdere te recpecteren of ik kom jullie die klappen wel uitdelen met jullie hatelijkheid.. natas je was de beste samen met brain.. prima stel!! veel geluk met je kids!!
Pagina's vol met witte en zwarte Natasia's. Laat ze hun wafel eens houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik verbaas me, in deze, nergens meer over...![]()
Ik had alleen de eerste 2 berichten daar gelezen en gaf het al op...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Pagina's vol met witte en zwarte Natasia's. Laat ze hun wafel eens houden.
Ik vind Nederland een verschrikkelijk land worden. Niet door de gekleurde mensen, maar wel door de ongenuanceerheid van en over zowel allochtonen, autochtonen en onderling. De domheid en agressie voert de boventoon in dit ooit redelijk tolerante sociale en beschaafde land.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Pagina's vol met witte en zwarte Natasia's. Laat ze hun wafel eens houden.
Die msn site beheerder mag morgen gaan deletenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had alleen de eerste 2 berichten daar gelezen en gaf het al op...
Waarom zou je niet van een hermafrodiet mogen houden?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:52 schreef willem-jozef het volgende:
ff wat anders, ik blijf het toch een raar moment vinden dat natasio in dat filmpje tegen nadia zegt:'denk om je lul', althans, de manier waarop ze het zegt. dat in combi met veel anatomische vaagheden en sexuele stoornissen van nadia, doet me toch hopen dat nix for life te boek gaat staan als hermafrodietenlover.
Dan zal ik die daar wel een keer over uithorenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mootie of Petraa heeft het hem horen vertellen..
Dat vind ik zo hypocriet van 2 walletjes etenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou je niet van een hermafrodiet mogen houden?
'Verschrikkelijk' wil ik het nog niet noemen. Wel veel harder en dommer dan het was. Het 'ieder voor zich' begon met de no nonsense aanpak van een christen-politicus. De schaamteloosheid kende geen grenzen meer door de opkomst van Fortuyn.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Nederland een verschrikkelijk land worden. Niet door de gekleurde mensen, maar wel door de ongenuanceerheid van en over zowel allochtonen, autochtonen en onderling. De domheid en agressie voert de boventoon in dit ooit redelijk tolerante sociale en beschaafde land.
Ik maak mij echt zorgen om dit kikkerlandje waar de onderlagen elkaar het leven zuur maken en de bovenlagen elkaar beentje lichten om zoveel mogelijk poen te vergaren over de rug van.......
Wel met die twee ongedouchte dellen ja. Je kan niet alles verhullen met dure parfum.quote:
hola. was effe een tosti aan 't maken, anyways, er is voor mij mij nul verschil tussen een hermafrodiet of een stoere gezonde boer met alleen een piemel. waar ik op doelde was dat zowel nadia als nix een zeer oppervlakkig bestaan leiden en dat nix zich het zeker aan zou trekken (gepest door vriendjes en dat verdient zo'n leeghoofd die mensen beoordeelt op hun uiterlijk) als ie in de verkeerde aap had gelogeerd. c'est toutquote:Op maandag 30 juli 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom zou je niet van een hermafrodiet mogen houden?
Is dat een bewoner dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
Een tijdje geleden zei iemand op VOL dat er 2 nieuwe bewoners stonden te wachten om DGK in te gaan. Dat waren Kim en Wouter. Kim heeft reeds haar intrede gemaakt. Dit was dus wel waar.
trustequote:Op maandag 30 juli 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
Comment id: 128450
Datum/Tijd 7/29/07 2:35 PM Van: karin
het hele programma is nep als het op tv komt word er gescholden en gevochten en als je er voor moet betalen op internet dan is er het rustig en is er niets te zien
En zo is het maar net. Welterusten, iedereen die deze saaie dag heeft doorstaan![]()
Sleep tight! Don't let the bedbugs bite!quote:Op maandag 30 juli 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
Comment id: 128450
Datum/Tijd 7/29/07 2:35 PM Van: karin
het hele programma is nep als het op tv komt word er gescholden en gevochten en als je er voor moet betalen op internet dan is er het rustig en is er niets te zien
En zo is het maar net. Welterusten, iedereen die deze saaie dag heeft doorstaan![]()
Veel plezier met Nadia en Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 03:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sleep tight! Don't let the bedbugs bite!![]()
Slaap lekker WJquote:Op maandag 30 juli 2007 03:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga ook op m'n kist, lekker dromen van die rettich van nadia. Welterustenn!
Ik kan je melden..................dat er vandaag PURE TERROR in de kooiquote:Op maandag 30 juli 2007 07:59 schreef pasjesjen het volgende:
goedemorgen allemaal
het huis is nog in diepe rust....dus veel valt er nog niet te melden
We zullen het zienquote:Op maandag 30 juli 2007 08:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik kan je melden..................dat er vandaag PURE TERROR in de kooi
te zien zal zijn ! Vanaf vandaag gaat er een HELE ANDERE wind in de kooi
waaien.........................DE DENNIS WIND !!!!![]()
hahahaha, die is leuk!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik kan je melden..................dat er vandaag PURE TERROR in de kooi
te zien zal zijn ! Vanaf vandaag gaat er een HELE ANDERE wind in de kooi
waaien.........................DE DENNIS WIND !!!!![]()
Pardon?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:12 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag nog iets over Nadia's 'trouwplannen' horen. Het leek er toch op dat Amanda in opdracht van Brian ging vertellen dat ze er niet meer over moest praten.
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 09:12 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag nog iets over Nadia's 'trouwplannen' horen. Het leek er toch op dat Amanda in opdracht van Brian ging vertellen dat ze er niet meer over moest praten.
Gewoon even de laatste COS doorlezenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Pardon?
Volgens mij heb ik iets gemist vant weekend
Ja echt niet normaal he?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
Nadia loopt weer in haar bijna blote reet TV te maken, mijn god die kont ziet er uit als mijn flatscreen na mijn vorige woedeuitbarsting plat en gespleten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom mogen ze er van Brian niet over praten??quote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon even de laatste COS doorlezen![]()
Nadia had een verhaal voor Amanda en dat was allemaal te spannend en ze waren er ondersteboven van en ze mochten er niet over praten (deden het toch).
Al snel was duidelijk dat madam een brief had gehad waarin Serginho haar ten huwelijk had gevraagd, hij had haar moeder ook een zwarte Range Rover met leren bekleding gegeven toen Nadia haar auto in de prak had gereden.![]()
Ze gaf zelf al aan dat ze er niet over mocht praten eigenlijk (ivm met zijn management), en probeerde het in code taal te doen. Wat natuurlijk voor geen meter lukte zodat we nu allemaal weten waar het over gingquote:Op maandag 30 juli 2007 09:17 schreef blomst het volgende:
[..]
En waarom mogen ze er van Brian niet over praten??
Voor ze gingen slapen trok Amanda Nadia naar het douchegedeelte, zonder zender, en praatten ze met elkaar. Huub lag daar naar te kijken en snapte er niks van dat dat zomaar kon, als het zo moest hoeft het voor hem nier meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:17 schreef blomst het volgende:
[..]
En waarom mogen ze er van Brian niet over praten??
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
Naadje maakt haarzelf maar weer eens op terwijl haar tepels meewarig naar de grond staren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geloof je het zelfquote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia haar make-up en haar is weer bij gewerkt, maar de douche heeft ze nog niet kunnen vinden.
Wat niet is kan nog komen.
tepels staren niet, maar wijzen, volgens sommige expertsquote:Op maandag 30 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
Naadje maakt haarzelf maar weer eens op terwijl haar tepels meewarig naar de grond staren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef DrsH het volgende:
Ik kan mij ongeveer een beeld vormen bij de lucht rondom Nadia, die moet vergelijkbaar zijn met de lucht die hangt in Katwijk bij de jachthaven als de wind ongunstig staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knabbel heeft veel last van kuttranen, ik denk dat j wel eens gelijk kan hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef DrsH het volgende:
Ik kan mij ongeveer een beeld vormen bij de lucht rondom Nadia, die moet vergelijkbaar zijn met de lucht die hangt in Katwijk bij de jachthaven als de wind ongunstig staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Babbel bedoel je. Nadia...Amanda is Babbel...ken je knabbel en babbel...nou respectievelijk in die volgorde amanda was er eerder in dus wie zou als Knabbel zijn ....??quote:Op maandag 30 juli 2007 09:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
knabbel heeft veel last van kuttranen, ik denk dat j wel eens gelijk kan hebben![]()
luister, snollie heeft de babbel en nada is een echte knabbelquote:Op maandag 30 juli 2007 09:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Babbel bedoel je. Nadia...Amanda is Babbel...ken je knabbel en babbel...nou respectievelijk in die volgorde amanda was er eerder in dus wie zou als Knabbel zijn ....??
Sorry Mootie ik heb het wel verteld MMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR, mijn zender stond uit op dat moment, dat heet ethiekquote:Op maandag 30 juli 2007 09:32 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op een analyse van de Dr. aangaande het aanzoekverhaal![]()
Nou, we zien haar zeker met de dag lelijker worden. Ze groeit, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
tjah dat kan wel zo zijn sjakie...maar moet ik nou echt 400 cossen terug gaan zoeken naar de allereerste keer dat ik het zei...als er een lennyoriginal in zit hou ik hem graag zo...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
luister, snollie heeft de babbel en nada is een echte knabbel![]()
bedankt voor de mededeling...heb net ook mijn darmkanalen flink geleegd...wat is daaar byzonder aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef tipsch het volgende:
Nada POEPT!
een wat?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Ik weet nu ook waarom Dennix haar PUSSY niet krijgt Nadia heeft namelijk een KmK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Nada is dat best bijzonderquote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
bedankt voor de mededeling...heb net ook mijn darmkanalen flink geleegd...wat is daaar byzonder aan.
keiharde militaire kutquote:
KLeine mini kudt ?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLeine mini kudt ?
kont met kaas ?
Kudt met klonten ?
kudt met kaas ?
Kudt met klooten ?
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:46 schreef PumaStreamer het volgende:
KMK...de hardeste versie zal wel kankermarrokaansekut zijn maar ben alles behalve een rascist dus neem het al weer terug...whahaha.....KMK
Keurig uitgeMolken Kutje
Okay, vanwege het weinige douchen en de wisselende vochtigheidsgraad drogen lichaamssappen in. Er ontstaat dan een KmK hetgeen staat voor een "Kut met Korsten", die worden hard en het is zeer pijnlijjk als ze barsten tijdens de gemeenschap. Net zoiets als smegma bij mannen die niet hard wordt en derhalve goed smeerbaar blijft voor op de boterham.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Zowiezo..snap ik niet hoe Talpa het in zijn hoofd haalt een eetprobleem slet de villa in te gooien..te belachelijk voor woorden...die mensen hebben zware hulp nodig en zijn een gevaar voor de maatschappij en zichzelf....eetprobleem mensen zijn ENG...en ik weet het maar al te goed uit ervaring...dus spreek me niet tegen...eetprobleem mensen horen in een kliniek thuis en niet in DGK.
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay, vanwege het weinige douchen en de wisselende vochtigheidsgraad drogen lichaamssappen in. Er ontstaat dan een KmK hetgeen staat voor een "Kut met Korsten", die worden hard en het is zeer pijnlijjk als ze barsten tijdens de gemeenschap. Net zoiets als smegma bij mannen die niet hard wordt en derhalve goed smeerbaar blijft voor op de boterham.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay, vanwege het weinige douchen en de wisselende vochtigheidsgraad drogen lichaamssappen in. Er ontstaat dan een KmK hetgeen staat voor een "Kut met Korsten", die worden hard en het is zeer pijnlijjk als ze barsten tijdens de gemeenschap. Net zoiets als smegma bij mannen die niet hard wordt en derhalve goed smeerbaar blijft voor op de boterham.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest hem toch weghalen van mzelf...wil geen problemn....heb niks tegen marokkanen...wel tegen nadia...vind haar echt een freak...een ziek persoon...ready for the Jan everts Kliniek in Santpoort zuid..ik breng je wel nadia...ken de omgeving...zit een eetkliniek.quote:
je geniet nu van een lekker ontbijtje, neem ik aan?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je geen zorgen ik eet er rustig om door hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
je geniet nu van een lekker ontbijtje, neem ik aan?![]()
Oh hij wil zijn tv momentje pakken.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix gaat vanaf NU Palma tegen Huub beschermen (D tegen N)
hear hear![]()
ik verstond zijn ballenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix gaat vanaf NU Palma tegen Huub beschermen (D tegen N)
hear hear![]()
preciessss.....lekker zo....kut met korsten......kut met kaas.....kut met weet ik veel...word bijna een poot hiervan brrrrrrrrrrrr............echt als een kut stinkt knap ik er op af...wow...en ik denk dat die grotten van de meiden flink stinken want ik heb nog nooit een van die wijfen hun kut zien schoonmaken...met zon leuk vaginaal douchje ofzo (of voor amanda en brian een anaalcleaner)...en dan te bedenken wie er allemaal in geweest is...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
je geniet nu van een lekker ontbijtje, neem ik aan?![]()
Die bestaat al 7 jaar niet meer.....quote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Moest hem toch weghalen van mzelf...wil geen problemn....heb niks tegen marokkanen...wel tegen nadia...vind haar echt een freak...een ziek persoon...ready for the Jan everts Kliniek in Santpoort zuid..ik breng je wel nadia...ken de omgeving...zit een eetkliniek.![]()
En bedankt, daar gaat mijn ontbijtje down the drainquote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een witte lelie?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia is dood.
Palma ligt ter nagedachtenis aan haar een bloem op haar lege plaats.
ziekquote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Palma dekt voor Natasja om dat ze wil dat ze aan haar denken![]()
Ja, maar ze is verwijderd.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:57 schreef dieenebart het volgende:
Mooi he, dat ze weg is! Heeft ze zich al aangemeld voor jouw topics over "Help Huub het Huis uit"?
Ik zou het doodeng vinden als iemand dat voor mij zou doen. Beetje macaberquote:
Hahaha..hoe weet jij dat....ken je het...lachuh....ken je ook Amstel-land Tulpenburg...is inmiddels ook weg...en de Iets met een W. klinkiek...daar zat de leraar van Jaap van Zweden (violist) een master pianospeler...was byzonder om te zien...compleet freaked en toch zeer mooi spelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die bestaat al 7 jaar niet meer.....![]()
Niet meer bewegen en ze zit op haar plek.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hahaha..hoe weet jij dat....ken je het...lachuh....ken je ook Amstel-land Tulpenburg...is inmiddels ook weg...en de Iets met een W. klinkiek...daar zat de leraar van Jaap van Zweden (violist) een master pianospeler...was byzonder om te zien...compleet freaked en toch zeer mooi spelen.
maar er zijn nog genoeg andere klinieken in NL waar plaats is voor Nadia.
dat durft ie nietquote:Op maandag 30 juli 2007 10:12 schreef T-lex het volgende:
Ten eerste een hele goeie morgen allemaal.![]()
Ten tweede een complimentje voor de nieuwe banners van FoK...zie ineens de harde tepels van Alyssa Milano bovenin me scherm...zijn minder leuke dingen om naar te kijken.![]()
En ten derde, Jaap zit niet janken over die vliegen.![]()
Nix zou zeggen..."pussy" als hij zou durven tegen Jaap tenminste.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
Dennix zit in de aanvalshouding. Hij hoopt dat Huub Palma aanvliegt.
jah opzich heb ik zelfs de Gouden kliniek bij mijn eigen avator staan maar...ben van mening dat zij dus echt niet de kooi in gemogen had. Heeft ze al een keer gekotst (zichtbaar dan)...zojah..dan is John de mol een echte mongool....om zo'n idioot er in te gooien.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet meer bewegen en ze zit op haar plek.
DGK - besloten TBS-instelling. Verwijdering slechts na voldoen verwijderingsbijdrage. (ben benieuwd wat Natasia heeft moeten afdragen om weg te mogen...)
Das toch de psych? Voor wie zou die komen dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:15 schreef pasjesjen het volgende:
anita komt vandaag niet
Is ook een kapster, dacht ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das toch de psych? Voor wie zou die komen dan?
ze zou komen voor jaapquote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dennix terrorrrrrquote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
Dennix zit in de aanvalshouding. Hij hoopt dat Huub Palma aanvliegt.
Voor wie niet dan kan je beter vragen whhha.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoezo mongool? Hij krijgt gewoon betaald om de maatschappij te behoeden voor deze dwazen. Vergis je niet in de financiele vergoedingen in de penitiaire sector.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah opzich heb ik zelfs de Gouden kliniek bij mijn eigen avator staan maar...ben van mening dat zij dus echt niet de kooi in gemogen had. Heeft ze al een keer gekotst (zichtbaar dan)...zojah..dan is John de mol een echte mongool....om zo'n idioot er in te gooien.
Betrapt op liegen door Huub over het pumps incident van vrijdag.quote:
Hey Bart...onze ouwe BB ster...alles goed...nee daar heb je dan ook wel weer gelijk in..en ben ik met je eens..alleen ik vraag me af wat de daadwerkelijke kriteria was om een kandidaat goed te keuren. Want de psychotesten en alles wat vooraf ging was geen kattepis. Maar dat weet jij ook. Je komt daar absoluut niet makkelijk doorheen. Ik kan me dan ook stellig voorstellen dat de psychies Nadia wellicht met een hak over de sloot laten doorgaan...met slechts een eet probleem. snappie.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoezo mongool? Hij krijgt gewoon betaald om de maatschappij te behoeden voor deze dwazen. Vergis je niet in de financiele vergoedingen in de penitiaire sector. Nadia lijkt mij (hoewel raar) in staat om haar eigen keuzes te maken. Als zij er voor heeft gekozen om de redactie om de tuin te leiden (hetgeen op zich al lastig is - ze schijnen wel wat ervaring te hebben), en er vervolgens voor heeft gekozen om mee te doen en zoveel mogelijk roddels te verspreiden, dan heeft JdM toch een prima kandidaat? Lijkt mij dat Nadia dan de mongool is, en John alleen de groepsleider.
i rest my case ...you said it i felt it...great babyquote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef riri het volgende:
Je bent een stuk vuil Herma...als je dat nog niet wist
je hebt zoveel door zitten lullen...
Alle schoonmakers lullen dingen door. Vandaar dat ze ook zo fanatiek reageren als ze ermee geconfronteerd worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef riri het volgende:
Je bent een stuk vuil Herma...als je dat nog niet wist
je hebt zoveel door zitten lullen...
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
i rest my case ...you said it i felt it...great baby
nieuwe look van herma..:[afbeelding]
Eensquote:Op maandag 30 juli 2007 10:31 schreef riri het volgende:
meteen die hele schoonmaakploeg eruit....
het is toch de omgekeerde wereld daar dat die huishouding zo'n grote bek heeft...werken doen ze niet....kletsen kletesen kletsen is het enige
wedrom niks tegen kampers hoor...maar hedda is een kampertje man met de jaren 80 kapsel en kuif...verbaasd me dat ze niet een laag makeup ter grote van de A4 op heeft gesmeerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef ericahysterica het volgende:
klopt ik bevind Herma schuldig opzouten stomme poedel
ik ook niet...had ze allang geexecuteerd...wat verdienen ze in godsnaam bij JdM dat ze zo graag blijven.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef Darklight het volgende:
Snap niet dat die schoonmaaksters zo'n grote bek hebben
Voornamelijk Palma door steeds harder te gaan schreeuwen...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Herma & consorten proberen nu het hele verhaal te ontkrachten bij Lieke
[afbeelding]
daar is ie alquote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
Waarom is Huub er niet bij trouwens!!!
als je controle verliest moet je welquote:Op maandag 30 juli 2007 10:35 schreef blomst het volgende:
Palma schreeuwt met Lieke.
Waarom schreeuwt dat mens altijd?
= Hermaquote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wedrom niks tegen kampers hoor...maar hedda is een kampertje man met de jaren 80 kapsel en kuif...verbaasd me dat ze niet een laag makeup ter grote van de A4 op heeft gesmeerd.
Tjeesus..wat een verschrikkelijke wijven..het gaat hun niet eens om hun gelijk, die kicken gewoon op ruzie maken en het Lieke afzeiken...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Herma & consorten proberen nu het hele verhaal te ontkrachten bij Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat ze in het nauw gedreven wordt. Ze is betrapt en probeert het gillend op te lossen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:35 schreef blomst het volgende:
dwangbuis en dwangverpleging voor Palmaquote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef pasjesjen het volgende:
Palma flipt echt helemaal uit
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dwangbuis en dwangverpleging voor Palma
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:39 schreef Darklight het volgende:
denk ook dat Brain er meer van weet
Haal Brain er ff bij
Bedankt...ik wilde net de streams aanzetten...ik wacht wel even...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef pasjesjen het volgende:
Palma flipt echt helemaal uit
Aanzetten die dingen NUquote:Op maandag 30 juli 2007 10:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bedankt...ik wilde net de streams aanzetten...ik wacht wel even...![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:42 schreef blomst het volgende:
waar blijven de mannen in witte pakken?
Nou jaaaaaa....dat is toch wel het toppunt..dat kan toch niet..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef mootie het volgende:
Palma noemt Lieke een kuthoer....
daar heeft ze inmiddels geen stem meer voorquote:Op maandag 30 juli 2007 10:35 schreef blomst het volgende:
Waar gaat dit alles over dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wil Brian erbij halen. Doen!
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef ericahysterica het volgende:
en wat heb ik genoten van de terror van Dennix die het wel even voor palma op zou nemen.
![]()
![]()
![]()
Natasia wist al dat ze eruit zou worden gestemd en Huub & Lieke verdenken Herma ervan dat ze het heeft verteld tegen Natasia.quote:
huub verdenkt herma ervan dat zij natasia op de hoogte heeft gesteld van het feit dat ze eruit gestemd zou worden. herma ontkent en zegt dat dat waarschijnlijk van brian afkomtquote:
Over van wie Natas wist dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd. Huub & Lieke denken dat herma heeft geluld.quote:
Wie heeft aan Natasia verteld dat er tegen haar een ontslagronde was aangevraagd. Die moest geheim blijven voor Natas omdat ze evt. accoord zou kunnen gaan en dan kreeg je een Ilona verhaal waardoor ze niet weggestemd mocht worden.quote:
Zit ze alweer te liegen...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Palma is klaar en gaat zo naar huis.
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Ik ga nog steeds voor Brian, hij heeft het verteld.
Als Brian het heeft verteld dan is er een groot probleem....dan moet natasia weer terug het huis in.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Dus Palma is wel de moeder van Amanda! Ooooh... als ik dat nou eerder had geweten.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kijk die kop.
Mens draait helemaal door.
Hoezo?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
Als Brian het heeft verteld dan is er een groot probleem....dan moet natasia weer terug het huis in.
Natasia heeft het van een ander gehoord..waarschijnlijk dus de huishouding.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Want je mag natuurlijk niet doorvertellen dat er een ontslagronde is aangevraagdquote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
Als Brian het heeft verteld dan is er een groot probleem....dan moet natasia weer terug het huis in.
HEARquote:Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef mootie het volgende:
Palma vindt het echt jammer dat ze niet zwart is, dan kon ze ook nog racisme schreeuwen.
nee dan pakken ze alsnog haar borg afquote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
De discussie is toch zinloos? Ze is weg, dus het enige wat Herma en Palma kunnen 'bewerkstelligen', is dat Huub en Lieke continue over hun toeren gaan. Slap plan...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Natasia heeft het van een ander gehoord..waarschijnlijk dus de huishouding.
Brian en Amanda hebben toen Natasia dat vroeg alleen bevestigd dat er een exit was aangevraagd. (Toen wist ze nog niet eens van het plan af om d'r er uit te werken, ging puur om de stemming die aangevraagd was.)
Precies! Dat heb ik ook nog gezien. natasia stond eerst bij het bed van Brian (waar het over ging weet ik niet) maar ze liep daarna naar Amanda die zich stond op te maken en vroeg zachtjes of het waar is dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd...en Amanda knikte bevestigend..waarna Natasia "wat een achterlijken".. ofzoiets...ze was in ieder geval niet blij..pas in de loop van de dag leek het of ze het niet erg vond om weg te gaan...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef Maria44 het volgende:
Amanda sprak de waarheid toen ze zei ik weet hoe het zit, want ze wist het idd 'smorgens al nog voordat ze zich ging opmaken.
Wie heeft dit gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |