Pardon?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:12 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag nog iets over Nadia's 'trouwplannen' horen. Het leek er toch op dat Amanda in opdracht van Brian ging vertellen dat ze er niet meer over moest praten.
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 09:12 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag nog iets over Nadia's 'trouwplannen' horen. Het leek er toch op dat Amanda in opdracht van Brian ging vertellen dat ze er niet meer over moest praten.
Gewoon even de laatste COS doorlezenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Pardon?
Volgens mij heb ik iets gemist vant weekend
Ja echt niet normaal he?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
Nadia loopt weer in haar bijna blote reet TV te maken, mijn god die kont ziet er uit als mijn flatscreen na mijn vorige woedeuitbarsting plat en gespleten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom mogen ze er van Brian niet over praten??quote:Op maandag 30 juli 2007 09:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon even de laatste COS doorlezen![]()
Nadia had een verhaal voor Amanda en dat was allemaal te spannend en ze waren er ondersteboven van en ze mochten er niet over praten (deden het toch).
Al snel was duidelijk dat madam een brief had gehad waarin Serginho haar ten huwelijk had gevraagd, hij had haar moeder ook een zwarte Range Rover met leren bekleding gegeven toen Nadia haar auto in de prak had gereden.![]()
Ze gaf zelf al aan dat ze er niet over mocht praten eigenlijk (ivm met zijn management), en probeerde het in code taal te doen. Wat natuurlijk voor geen meter lukte zodat we nu allemaal weten waar het over gingquote:Op maandag 30 juli 2007 09:17 schreef blomst het volgende:
[..]
En waarom mogen ze er van Brian niet over praten??
Voor ze gingen slapen trok Amanda Nadia naar het douchegedeelte, zonder zender, en praatten ze met elkaar. Huub lag daar naar te kijken en snapte er niks van dat dat zomaar kon, als het zo moest hoeft het voor hem nier meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:17 schreef blomst het volgende:
[..]
En waarom mogen ze er van Brian niet over praten??
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
Naadje maakt haarzelf maar weer eens op terwijl haar tepels meewarig naar de grond staren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geloof je het zelfquote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia haar make-up en haar is weer bij gewerkt, maar de douche heeft ze nog niet kunnen vinden.
Wat niet is kan nog komen.
tepels staren niet, maar wijzen, volgens sommige expertsquote:Op maandag 30 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
Naadje maakt haarzelf maar weer eens op terwijl haar tepels meewarig naar de grond staren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef DrsH het volgende:
Ik kan mij ongeveer een beeld vormen bij de lucht rondom Nadia, die moet vergelijkbaar zijn met de lucht die hangt in Katwijk bij de jachthaven als de wind ongunstig staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knabbel heeft veel last van kuttranen, ik denk dat j wel eens gelijk kan hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:26 schreef DrsH het volgende:
Ik kan mij ongeveer een beeld vormen bij de lucht rondom Nadia, die moet vergelijkbaar zijn met de lucht die hangt in Katwijk bij de jachthaven als de wind ongunstig staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Babbel bedoel je. Nadia...Amanda is Babbel...ken je knabbel en babbel...nou respectievelijk in die volgorde amanda was er eerder in dus wie zou als Knabbel zijn ....??quote:Op maandag 30 juli 2007 09:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
knabbel heeft veel last van kuttranen, ik denk dat j wel eens gelijk kan hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |