Het was ruudje geels(ook gecheckt hoor). ik dacht zelf aan muh held keesie kist, maar die was de twee seizoenen er voor de man.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal iemand van AZ geweest zijn... foute gok Wim Kieft?
geen idee, hoogst irritantquote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
Waarom wordt dat gefluister van Nadia en Dennix steeds toegelaten?
Gaat ook helemaal niks meer wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
nada en nix blijven zo helemaal niks
Maakt het uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
Alsof ze op revolutionaire wijze de relativiteitstheorie onderuit aan het halen zijn.![]()
Ja idd leeghoofden.....meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
Alsof ze op revolutionaire wijze de relativiteitstheorie onderuit aan het halen zijn.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
Zou kunnen, maar dan wel gejat van jaapquote:Op maandag 30 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit.
CopyrightJaap.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan wel gejat van jaap
Daar schijnt Jaap vaker last van te hebben
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan wel gejat van jaap
Daar schijnt Jaap vaker last van te hebben
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef Varen het volgende:
Amanda roept niet doen Brian.
Lieke: Niet in haar kont
Werkelijk onbegrijpelijk!quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
Ja toch?quote:
Hij had ook regelmatig dat zielige verhaal dat ie op z'n vijfde al DOS-boeken in z'n handen kreeg om te herschrijven ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja toch?
Hij had dacht ik de theorie van Keynes weerlegt, maar daar was een of andere hoogleraar mee vandoor gegaan toch?![]()
Jaap is slim en dom tegelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja toch?
Hij had dacht ik de theorie van Keynes weerlegt, maar daar was een of andere hoogleraar mee vandoor gegaan toch?![]()
En hij heeft marktplaats opgerichtquote:Op maandag 30 juli 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hij had ook regelmatig dat zielige verhaal dat ie op z'n vijfde al DOS-boeken in z'n handen kreeg om te herschrijven ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |