luister, snollie heeft de babbel en nada is een echte knabbelquote:Op maandag 30 juli 2007 09:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Babbel bedoel je. Nadia...Amanda is Babbel...ken je knabbel en babbel...nou respectievelijk in die volgorde amanda was er eerder in dus wie zou als Knabbel zijn ....??
Sorry Mootie ik heb het wel verteld MMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR, mijn zender stond uit op dat moment, dat heet ethiekquote:Op maandag 30 juli 2007 09:32 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op een analyse van de Dr. aangaande het aanzoekverhaal![]()
Nou, we zien haar zeker met de dag lelijker worden. Ze groeit, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
Nadia is lelijk
tjah dat kan wel zo zijn sjakie...maar moet ik nou echt 400 cossen terug gaan zoeken naar de allereerste keer dat ik het zei...als er een lennyoriginal in zit hou ik hem graag zo...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
luister, snollie heeft de babbel en nada is een echte knabbel![]()
bedankt voor de mededeling...heb net ook mijn darmkanalen flink geleegd...wat is daaar byzonder aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef tipsch het volgende:
Nada POEPT!
een wat?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Ik weet nu ook waarom Dennix haar PUSSY niet krijgt Nadia heeft namelijk een KmK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Nada is dat best bijzonderquote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
bedankt voor de mededeling...heb net ook mijn darmkanalen flink geleegd...wat is daaar byzonder aan.
keiharde militaire kutquote:
KLeine mini kudt ?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
KLeine mini kudt ?
kont met kaas ?
Kudt met klonten ?
kudt met kaas ?
Kudt met klooten ?
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:46 schreef PumaStreamer het volgende:
KMK...de hardeste versie zal wel kankermarrokaansekut zijn maar ben alles behalve een rascist dus neem het al weer terug...whahaha.....KMK
Keurig uitgeMolken Kutje
Okay, vanwege het weinige douchen en de wisselende vochtigheidsgraad drogen lichaamssappen in. Er ontstaat dan een KmK hetgeen staat voor een "Kut met Korsten", die worden hard en het is zeer pijnlijjk als ze barsten tijdens de gemeenschap. Net zoiets als smegma bij mannen die niet hard wordt en derhalve goed smeerbaar blijft voor op de boterham.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Zowiezo..snap ik niet hoe Talpa het in zijn hoofd haalt een eetprobleem slet de villa in te gooien..te belachelijk voor woorden...die mensen hebben zware hulp nodig en zijn een gevaar voor de maatschappij en zichzelf....eetprobleem mensen zijn ENG...en ik weet het maar al te goed uit ervaring...dus spreek me niet tegen...eetprobleem mensen horen in een kliniek thuis en niet in DGK.
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay, vanwege het weinige douchen en de wisselende vochtigheidsgraad drogen lichaamssappen in. Er ontstaat dan een KmK hetgeen staat voor een "Kut met Korsten", die worden hard en het is zeer pijnlijjk als ze barsten tijdens de gemeenschap. Net zoiets als smegma bij mannen die niet hard wordt en derhalve goed smeerbaar blijft voor op de boterham.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay, vanwege het weinige douchen en de wisselende vochtigheidsgraad drogen lichaamssappen in. Er ontstaat dan een KmK hetgeen staat voor een "Kut met Korsten", die worden hard en het is zeer pijnlijjk als ze barsten tijdens de gemeenschap. Net zoiets als smegma bij mannen die niet hard wordt en derhalve goed smeerbaar blijft voor op de boterham.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest hem toch weghalen van mzelf...wil geen problemn....heb niks tegen marokkanen...wel tegen nadia...vind haar echt een freak...een ziek persoon...ready for the Jan everts Kliniek in Santpoort zuid..ik breng je wel nadia...ken de omgeving...zit een eetkliniek.quote:
je geniet nu van een lekker ontbijtje, neem ik aan?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je geen zorgen ik eet er rustig om door hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
je geniet nu van een lekker ontbijtje, neem ik aan?![]()
Oh hij wil zijn tv momentje pakken.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix gaat vanaf NU Palma tegen Huub beschermen (D tegen N)
hear hear![]()
ik verstond zijn ballenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
Dennix gaat vanaf NU Palma tegen Huub beschermen (D tegen N)
hear hear![]()
preciessss.....lekker zo....kut met korsten......kut met kaas.....kut met weet ik veel...word bijna een poot hiervan brrrrrrrrrrrr............echt als een kut stinkt knap ik er op af...wow...en ik denk dat die grotten van de meiden flink stinken want ik heb nog nooit een van die wijfen hun kut zien schoonmaken...met zon leuk vaginaal douchje ofzo (of voor amanda en brian een anaalcleaner)...en dan te bedenken wie er allemaal in geweest is...quote:Op maandag 30 juli 2007 09:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
je geniet nu van een lekker ontbijtje, neem ik aan?![]()
Die bestaat al 7 jaar niet meer.....quote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Moest hem toch weghalen van mzelf...wil geen problemn....heb niks tegen marokkanen...wel tegen nadia...vind haar echt een freak...een ziek persoon...ready for the Jan everts Kliniek in Santpoort zuid..ik breng je wel nadia...ken de omgeving...zit een eetkliniek.![]()
En bedankt, daar gaat mijn ontbijtje down the drainquote:Op maandag 30 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een witte lelie?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia is dood.
Palma ligt ter nagedachtenis aan haar een bloem op haar lege plaats.
ziekquote:Op maandag 30 juli 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Palma dekt voor Natasja om dat ze wil dat ze aan haar denken![]()
Ja, maar ze is verwijderd.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:57 schreef dieenebart het volgende:
Mooi he, dat ze weg is! Heeft ze zich al aangemeld voor jouw topics over "Help Huub het Huis uit"?
Ik zou het doodeng vinden als iemand dat voor mij zou doen. Beetje macaberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |