abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 10:31:25 #101
5428 crew  miss_sly
pi_52134147
En hedenmorgen weer 37,0...ik ben het spoor bijster, dus ik hoop en denk maar niets en wacht gewoon maar af...we zien het wel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_52134185
Madelieve, ik ga aan je denken hoor morgen. Let goed op je ademhaling. De volgende dag kan je je nog behoorlijk k*t voelen hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:38:53 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52135580
Madelieve, heel veel sterkte morgen! Laat je lekker vertroetelen als je weer thuis bent, lekker in je bed kruipen enzo

Niettus, parachutesprong! Gaaf!!

miss_sly, je maakt 't wel spannend hoor..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52138883
Madelieve heel veel sterkte morgen! Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en kan je woensdag weer gewoon aan de slag.
Miss_Sly succes weer met wachten....
En Niettus: gaaf zeg een parachutesprong Ik heb een keer een duosprong gemaakt en een grotere adrenalinekick dan dat heb ik nog niet gehad!
moi moi het leven is mooi
pi_52139083
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:07 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Dank je wel... komt vast wel goed (ook met jullie verbouwing )... heb met name zin in het eindresultaat... 'k ben op dit gebied niet zo'n klusser...

De informatie die ik gevonden heb, ik misschien wel verouderd, al heb ik het op een aantal sites terug gevonden. Ik vond overigens nog een stukje wat het misschien nog wat verduidelijkt... dit kwam na het stukje wat ik eerder postte:
[..]

Eén ding weet ik wel: het is allemaal heel ingewikkeld ... en ik ben heel benieuwd wat ik maandag te horen krijg... Kweet nu wat beter wat het (niet) zou moeten zijn...

De werking van Duphaston (in combinatie met zwangerschap/kinderwens) heb ik even opgezocht:
[..]

Zo, weet wat geleerd...!
Ik leer hier veel inderdaad. Over dingen waar ik me eerst helemaal niet mee bezig hield.
En ja, kan me na een heeeeeeele tijd verplicht seksen wel voorstellen dat die verplichte seks niet leuk is.
En ja, Madelieve...succes morgen. Geen idee wat ik me daarvan moet voorstellen, maar las al dat het niet zo prettig was.

Miss_Sly? Heden, wat een onzekerheid.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52142350
Madelieve... heel veel succes morgen... hopelijk valt het je een beetje mee...!!! En als ik het zo lees, is het inderdaad wel verstandig die afspraak woensdag nog even uit te stellen...

NieTTus... spannend, man een parachute sprong!! Gaaf! Veel plezier!!!

Miss_Sly, wat gek zeg...!! En ook spannend!! Heb je al een idee wanneer je eventueel nog een keer gaat testen??

Ik heb trouwens vandaag aan de fertiliteitsassistente gevraagd wat een goede progesteron score is...ik moest het gewoon weten na alles wat ik vorige week op had gezocht...

En... Miss_Sly, je hebt wel een mooie uitslag hoor!! Hij moet namelijk boven de 15 zijn en daar zit je ruim boven!! Dus wie weet!!!

Ik zat er zelf trouwens ook boven die 15... Mijn uitslag was 37,2!! Dus ik ben allang blij dat het toch een mooie eisprong is geweest.... Ik mag nu ook gewoon doorgaan met 100 mg Clomid en hoef dus geen hogere dosering en hoef ook geen uitgangsecho te laten maken... jippie!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_52142954
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef Jose81 het volgende:
[
En... Miss_Sly, je hebt wel een mooie uitslag hoor!! Hij moet namelijk boven de 15 zijn en daar zit je ruim boven!! Dus wie weet!!!

Ik zat er zelf trouwens ook boven die 15... Mijn uitslag was 37,2!! Dus ik ben allang blij dat het toch een mooie eisprong is geweest.... Ik mag nu ook gewoon doorgaan met 100 mg Clomid en hoef dus geen hogere dosering en hoef ook geen uitgangsecho te laten maken... jippie!
Allemaal duimen voor Miss_Sly en alle anderen die weer vol spanning zitten te wachten!!

Jose bedankt voor de info over die progesteronwaarde, ik ga het misschien ook de volgende keer maar eens aan m'n arts vragen want mijn ovulatietests blijven allemaal ontkennen dat ik een eisprong heb maar mijn arts zegt steeds van wel

Fijn dat je geen uitgangsecho hoeft, echo's zijn natuurlijk niet zo fijn, maar waarom moest je die dan misschien (en wat is het eigenlijk)? Ik heb (afgezien van de eerste om te bepalen dat ik pco heb) nooit meer een echo gehad. Niet dat ik dat erg vind natuurlijk...
pi_52143709
NieTTus succes met je parachutesprong....Ik kan er zo niet achterkomen wat dat is Neem aan dat jullie het niet echt over een parachutesprong hebben?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_52144430
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef Jaape het volgende:

Allemaal duimen voor Miss_Sly en alle anderen die weer vol spanning zitten te wachten!!

Jose bedankt voor de info over die progesteronwaarde, ik ga het misschien ook de volgende keer maar eens aan m'n arts vragen want mijn ovulatietests blijven allemaal ontkennen dat ik een eisprong heb maar mijn arts zegt steeds van wel

Fijn dat je geen uitgangsecho hoeft, echo's zijn natuurlijk niet zo fijn, maar waarom moest je die dan misschien (en wat is het eigenlijk)? Ik heb (afgezien van de eerste om te bepalen dat ik pco heb) nooit meer een echo gehad. Niet dat ik dat erg vind natuurlijk...
Hmm... lastig Jaape, als die testen niet meewerken. Ik heb nooit zo'n test gebruikt, dus ik weet ook niet hoe het bij mij zou gaan... ik zou het inderdaad ook maar even navragen hoe of wat met jouw progesteronwaarde... dan heb je in ieder geval duidelijkheid!

Ik had vorige week na een kleine stijging ineens een kleine daling van mijn temp, waardoor ik bang was dat ik geen eisprong had gehad. Ik heb toen met het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat het kon zijn dat ik resistent was geworden voor 100 mg Clomid en een hogere dosis moest krijgen. Om dat te bepalen wilden ze een uitgangsecho (echo tijdens je menstruatie) maken... maar nu hoeft dat dus niet! Er was een eisprong, ik hoef geen verhonging van Clomid en ik hoef dus ook geen echo... alles was oke!
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:02 schreef paddy het volgende:
NieTTus succes met je parachutesprong....Ik kan er zo niet achterkomen wat dat is Neem aan dat jullie het niet echt over een parachutesprong hebben?
Ik neem aan van wel... gewoon een PARACHUTE SPRONG! Gewoon aan zo'n touwtje-met-zijltje-daar-aan-vast een vliegtuig uit springen!!
pi_52147315
Whahahahahhaha inderdaad, in deze geen codetaal voor een ingewikkeld, zwangerschapstimulerend standje helaas! Hihi

Gewoon een ECHTE sprong, tis een tandemsprong, want ik ben bang dat ik zelf niet aan het koortje ga trekken, ben vast te druk bezig met gillen!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_52148669
Hahahaha! En ik maarzoeken op google
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_52149826
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef Ferdo het volgende:
Hahahaha! En ik maarzoeken op google
Dit was ik dus
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:14:40 #113
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52150858
Een parachutesprong jij liever dan ik

MIss_sly spannend

Madelieve succes morgen

Jose fijn dat er niets verandert hoeft te worden om een mooie eisprong te krijgen

Tis hier wel bal sinds ik clomid slik eerste maand antibiotica voor een onsteking in de voet en nu weer antibiotica wegens een blaasontsteking
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 21:56:27 #114
5428 crew  miss_sly
pi_52152274
Madelieve, succes en sterkte morgen

Jose, mooie progesteronwaarde ook en bedankt voor de info! Alles loopt dus goed met Clomid 100 mg, dus dat moet binnenkort gewoon een keer het gewenste rsultaat hebben

Rottdog, balen hopelijk gaat het snel over

Vandaag op kraamvisite geweest bij goede vrienden. Een heel mooi knulletje en zijn papa en mama waren zo lief en gelukkig Heb een hele tijd met hem op schoot mogen zitten, zo heerlijk
Verder hier nog niets geen druppeltje bloed ofzo. Ik had zaterdagnacht voor het slapengaan wel een paracetamol op, misschien dat mijn temp daar nog lager van was op zondagochtend?
Then again, ik heb ook wel zo nu en dan een krampje ofzo, dus misschien word ik ook wel gewoon snel ongesteld.
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 22:06:39 #115
5428 crew  miss_sly
pi_52152539
En E.T. ik doe het even hier: gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:40:13 #116
3011 E.T.
pi_52153482
Dank je miss_sly.. Al voel ik me wel een beetje een verraadster hier

Maar jij komt me maar gewoon gauw gezelschap houden in Z&G
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 22:47:07 #117
5428 crew  miss_sly
pi_52153695
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:40 schreef E.T. het volgende:
Dank je miss_sly.. Al voel ik me wel een beetje een verraadster hier

Maar jij komt me maar gewoon gauw gezelschap houden in Z&G
Verraadster? Doe eens niet zo gek
Van mij mag iedereen hier het topic verraden en zonder gedoe opschuiven naar het andere topic

Als het aan mij ligt, volg ik gauw, maar we wachten het af. Het zou te wonderbaarlijk zijn, dus ik doe maar mijn best om niet te hoopvol te worden
pi_52160480
ET, gefeliciteerd!
Je hoort het toch maar wat vaak dat als je eenmaal stopt met proberen dat het dan opeens vanzelf gebeurt. Maar ja, de meesten van ons kunnen moeilijk stoppen, ikzelf zie dat niet echt als een optie in ieder geval, want als ik stop met Clomid krijg ik geen eisprong en dan wordt de kans op zwangerschap toch wel erg klein....

Ik wou nog iets positiefs posten, misschien kennen jullie die pagina allemaal al wel, het komt van www.gezondheid.be en gaat over de menstruatie:
quote:
Recent onderzoek leert dat de vruchtbare periode van de cyclus zeer sterk kan schommelen, zelfs bij vrouwen met een erg regelmatige cyclus. Er zijn slechts weinig dagen van de cyclus waarop een vrouw niet vruchtbaar is. Bij vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen ligt de meest vruchtbare periode tussen dag 11 en dag 16 van de cyclus. De periode tussen de 8ste en de 18de dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar ook tijdens die periode blijft er toch nog een kans op zwangerschap. Dat betekent dat vrouwen met een regelmatige cyclus al van bijna onmiddellijk na de menstruatie vruchtbaar zijn.
Je hebt er waarschijnlijk geen bal aan maar ik vond het toch wel lekker opbeurend klinken
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:52:39 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52160560
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:48 schreef Jaape het volgende:
ET, gefeliciteerd!
Je hoort het toch maar wat vaak dat als je eenmaal stopt met proberen dat het dan opeens vanzelf gebeurt.
Nou, als ik even voor mijn beurt mag praten, vrijwel dood zaad blijft vrijwel dood zaad hoor.
Het is wrsch meer een kwestie geweest van juist heel veel proberen om dat ene zaadje er doorheen te krijgen.
pi_52160595
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, als ik even voor mijn beurt mag praten, vrijwel dood zaad blijft vrijwel dood zaad hoor.
Het is wrsch meer een kwestie geweest van juist heel veel proberen om dat ene zaadje er doorheen te krijgen.
Bij ET lag het probleem voornamelijk bij het zaad, vandaar ISCI... Net als bij ons eigenlijk, misschien dat wij ook zoveel geluk krijgen....
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:09:05 #121
5428 crew  miss_sly
pi_52160845
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:48 schreef Jaape het volgende:
ET, gefeliciteerd!
Je hoort het toch maar wat vaak dat als je eenmaal stopt met proberen dat het dan opeens vanzelf gebeurt. Maar ja, de meesten van ons kunnen moeilijk stoppen, ikzelf zie dat niet echt als een optie in ieder geval, want als ik stop met Clomid krijg ik geen eisprong en dan wordt de kans op zwangerschap toch wel erg klein....
Precies datgene is wat mensen die in de mmm bezig zijn, NIET willen horen. Tesamen met de opmerking: zie je, je moet er gewoon niet zo veel mee bezig zijn
pi_52161027
En dat zijn ook precies de verhalen die men leuk vindt om te vertellen op verjaardagen en dergelijke. De verhalen dat het nooit is gelukt ook al was een stel er niet meer mee bezig, worden niet verteld, waardoor het lijkt alsof dat minder voorkomt.

Ik heb gisteren een echo gekregen op dag 10 van mijn cyclus. Rechts en links een follikel van respectievelijk 15, 3 en 16 mm. Vandaag de samenlevingstest. Dan zijn alle vooronderzoeken gedaan en komt de gyneacoloog met een behandelplan. Dat behandelplan kan ook inhouden: afwachten.
Ik ben zenuwachtig.

Miss-sly, hoe is het?

Goed nieuws, Jose.

Sterkte vandaag, Madelieve!
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:34:55 #123
5428 crew  miss_sly
pi_52161450
Vanochtend 37,1.
Ik moet langzaam echt moeite gaan doen om niet te gaan stuiteren van ongeduld en hoop
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:45:53 #124
3011 E.T.
pi_52161702
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Precies datgene is wat mensen die in de mmm bezig zijn, NIET willen horen. Tesamen met de opmerking: zie je, je moet er gewoon niet zo veel mee bezig zijn
vandaar dit dus:
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
We zijn natuurlijk de doodsteek voor iedereen die met IVF bezig is...
"Ja ik ken een stel..., die hadden eerst 2 kinderen met ICSI, en de hechtingen waren er nog niet uit en ze was spontaan zwanger van een 3e!! Je moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn meid!"
Ik baal er best van dat ik nu zo'n verhaal ben zo'n 'ziejewel' -geval. Vind ik echt niet leuk.

Maar ja, door het stoppen met roken 1,5 jaar geleden zal Swets z'n zaadkwaliteit wel iets gestegen zijn.. maar als het al 15 jaar waardeloos was en maar kantjeboord genoeg voor ICSI, zal het echt niet ineens helemaal goed zijn..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:47:28 #125
3011 E.T.
pi_52161744
ow en Jaape.. helaas hoor je nog veeeeeeeel vaker dat als men stopt met proberen er gewoon helemaal niks gebeurt en behoor ik echt nog steeds tot de uitzonderingen.
Alleen worden uitzonderingen vaker breed uitgemeten dan de doorsnee gevallen
pi_52161851
Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt zetten want hoe of wat verder ook: je bent zwanger! Je krijgt weer zo'n heerlijk wondertje! Ik vind het zo fijn voor jullie. Ik moest ervan huilen, terwijl ik jullie eigenlijk niet eens 'ken'. En, het geeft toch hoop want als het in jullie moeilijke situatie kan gebeuren, maken wij ook kans! (Misschien een rare redenering maar ach...)
Dus, ET en Swets, van harte, geniet ervan en probeer al het andere uit je hoofd te zetten.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:54:53 #127
5428 crew  miss_sly
pi_52161924
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

vandaar dit dus:
[..]

Ik baal er best van dat ik nu zo'n verhaal ben zo'n 'ziejewel' -geval. Vind ik echt niet leuk.
Kan ik me zeker wel iets bij voorstellen Heb je je jaren verzet tegen die opmerkingen, en ineens kunnen ze jullie als voorbeeld gebruiken.
quote:
Maar ja, door het stoppen met roken 1,5 jaar geleden zal Swets z'n zaadkwaliteit wel iets gestegen zijn.. maar als het al 15 jaar waardeloos was en maar kantjeboord genoeg voor ICSI, zal het echt niet ineens helemaal goed zijn..
Nee, dat is waar. Kennelijk zat er toch een heel goed zwemmertje tussen! Gelukkig maar
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:55:13 #128
3011 E.T.
pi_52161933
dat komt wel goed hoor, sombie

En ik hoop echt met heel mijn hart dat iedereen hier het ook mee mag maken
pi_52164486
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Ooh, hoe vááááák wij dat inmiddels ook aan hebben moeten horen...'misschien ben je er wel te veel mee bezig... je hoort wel vaker als je er niet meer mee bezig bent, dat het dan -hup- vanzelf gaat'.

Jaahaa, túúrlijk: je wordt ook zo snel 'zomaar-hup-' zwanger zonder eisprong...GGRRR...

Ik zeg dan altijd: 'ja, maar hoe kan ik er nou niet mee bezig zijn? Ik moet (-nu niet meer overigens-) elke dag temperaturen-dus dan ben je er mee bezig. Ik moet pillen slikken -dus dan ben ik er mee bezig... dus, vertel maar: hoe doe ik dat? Er NIET mee bezig zijn?' Moet je ze dan zien stamelen: 'uuh.. ja, dat is ook wel zo... tja..'

Miss_Sly... oooh, ik word gewoon helemaal zenuwachtig voor jou!! Ik zou het echt zoo leuk voor je vinden! Die temperatuur is en blijft natuurlijk hoopvol!!

ET wat geweldig voor je! Na alles wat jullie voor jullie twee andere wondertjes hebben moeten doen, komt deze 'gewoon' spontaan!! Super meid! Geniet ervan!!

Madelieve... hoe is het met je (waarschijnlijk lig je nu òf in het ziekenhuis òf in bed...)? Hoe is het gegaan en hoe voel je je?

NieTTus: stoer hoor, zo'n sprong. En ik zou ook een tandemsprong doen... want ik denk dat ik ook te druk zou zijn met gillen..! Wanneer is het zover?

Sombie: Mooie score hoor! Klinkt hoopvol! Nu maar lekker laten groeien die eitjes! hoe ging de samenlevingstest?? En hoe nu verder??
pi_52164887
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ooh, hoe vááááák wij dat inmiddels ook aan hebben moeten horen...'misschien ben je er wel te veel mee bezig... je hoort wel vaker als je er niet meer mee bezig bent, dat het dan -hup- vanzelf gaat'.

Jaahaa, túúrlijk: je wordt ook zo snel 'zomaar-hup-' zwanger zonder eisprong...GGRRR...

Ik zeg dan altijd: 'ja, maar hoe kan ik er nou niet mee bezig zijn? Ik moet (-nu niet meer overigens-) elke dag temperaturen-dus dan ben je er mee bezig. Ik moet pillen slikken -dus dan ben ik er mee bezig... dus, vertel maar: hoe doe ik dat? Er NIET mee bezig zijn?' Moet je ze dan zien stamelen: 'uuh.. ja, dat is ook wel zo... tja..'
Nou psies mijn punt inderdaad, en bovendien: als je zou stoppen omdat je er niet meer bezig wil zijn dan ben je er dus nog steeds mee bezig

ET ik wilde niet doen alsof je zo'n 'stom' voorbeeld zou zijn hoor, je bent immers zelf schoolvoorbeeld van hoeveel gedoe een kidnje krijgen kan opleveren ik voel me nu zelf een beetje stom dat ik het uberhaupt heb genoemd maar dat hoor je nou eenmaal zoooooooooo vaak Niet dat ik het er mee eens ben dus, integendeel, zie hierboven. En ik ben er inderdaad van overtuigd dat je de mooie uitzonderingsverhalen veel vaker hoort dan alle jaren waarin het niet lukt... Maarrrrrrrrrr...... hoe dan ook is het altijd fijn als het lukt om zwanger te worden, spontaan of niet spontaan!
pi_52173845
De samenlevingstest was erg goed: heel veel snelle zwemmers!
Op grond van alle uitslagen van de onderzoeken en mijn leeftijd zouden we ongeveer 50% kans hebben om het komende jaar ( of half jaar, dat weet ik niet meer zeker) zwanger te raken. Daar kon een inseminatie niet tegenop, zei de gyn. We gaan het nog een halfjaartje zelf proberen dus. Als het dan nog niet is gelukt, moeten we weer terugkomen.

Ik verdwijn dus even uit dit topic, zit tenslotte niet echt in de mmm en vind dat ik dan niet echt hier hoor, maar blijf jullie zeker volgen! Veel sterkte en succes voor iedereen!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:02:16 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52174137
Sombie, dat is zeker geen slecht nieuws! Maar wel gek om te horen denk ik.
Nou eh... succes ermee he!

Madelieve, hoe is het gegaan vandaag?
pi_52174368
Ja, het is wel vreemd. Aan de ene kant ben ik blij want het hele verhaal klonk wel positief, aan de andere kant... Het is tenslotte echt fifty-fifty. Maar goed, ik probeer te ontspannen en geduldig (niet mijn sterkste kant) af te wachten. We gaan gewoon ons best doen, drie keer in de week , op advies van de gyn.

En Madelieve, dat vergat ik net, ik ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan!
pi_52174577
ET ik heb gewoon wat gemist, en WAT voor iets!
Wat stoer! Gefeliciteerd en wat moet dat raaar zijn om "ineens" gewoon zwanger te zijn geworden, zonder alle vleeshaken, spuiten, naalden etc. etc.

Helemaal leuk!!

Ja mensen moeten gewoon altijd wat te zeggen hebben.. Hier wordt het ook nog regelmatig gezegd: laat het los dan lukt het wel! 1. waarom worden er dan uberhaupt mensen zwanger in de molen, als je het maar los moet laten? 2. hoe doe ik dat, zonder eileiders toch nog spontaan zwanger worden dan zou ik redelijk het 3e wereldwonder worden.. Ik zie mezelf al met foto in het guiness book of records staan

Hoe dan ook, mensen lullen maar lekker een eind weg!!!

Madelieve, ben wel heel erg benieuwd hoe het is gegaan....

Ik ben eindelijk ongesteld, en godver hoe zeg! Blij dat deze keer mijn eitjes niet geprikt worden, daardoor kon ik vandaag bijna een hele strip advils wegslikken -> weg pijn! (ibu schijnt giftig te zijn voor je eitjes...)

Maar officieel dus van start, donderdag ff testen ophalen in het ziekenhuis. Wordt waarschijnlijk toch niet vergoed door de Menzis (de pregnyl prik dan, ziekenhuis gebeuren weer wel, want dat is verlengde van poging 2.. Echter medicijnen voor poging 2 heb ik al gehad, dus als ik nu een machtiging voor de komende cryo poging aanvraag, geld dat als machtiging 3 en dat is gelijk de laatste. Het is toch ook niet te geloven, maar enfin. Dan maar de pregnyl betalen (weet iemand hier nog hoe duur die was? Iets van 200 euries toch? Of minder?)

En nu ga ik bijlezen, mis veel te veel zie ik al
pi_52174739
Hoi allemaal!
ET en Swets, heb jullie in het Z&Gtopic ook al gefeliciteerd maar mag hier ook nog wel een keer he?
Vind het echt super voor jullie en zoals Sombie zegt ook juist opbeurend! Hopelijk is de echo helemaal goed en kunnen jullie helemaal gaan genieten!

Rottdog wat naar joh, blaasonsteking, heb je er vaker last van?

Miss Sly, je maakt het wel weer spannend hier!

Sombie, wat een goed nieuws! Dat is toch echt wel een goede kans!

Dank allemaal voor jullie succeswensen voor de punctie, heel lief! Het is me erg meegevallen moet ik zeggen... Ik had om 10 uur 2 Diazepam op, volgens mij soort sterke Valdispert. Man, ik was na 5 minuten al niet meer aanspreekbaar, zat echt zo duf als een konijn op die gang, leek wel zwaarbezopen! Lief was toen zijn bijdrage aan het geheel aan het leveren en om 10.30 kreeg ik injectie in mijn pil, ook pijnstilling. Om 11 de punctie, verdovingsspuit aan 2 kanten en daarna het aanprikken. Rechts viel zeker mee, links was wel pijnlijk en ook gewoon een naar gevoel, die eierstok was tijdens alle inwendige echo's ook al steeds moeilijker in beeld te krijgen. Even tanden op elkaar gezet en toen was het alweer klaar. Nog een uur liggen suffen in de uitslaapkamer en toen naar huis, waar ik gewoon van 13 tot 17.30 heerlijk heb liggen knorren....
Voel me nu nog wel suf maar verder prima!
O ja, de score is 8 eitjes! Vrijdagmorgen mogen we bellen en als alles dan goed is , is de terugplaatsing vrijdagmiddag!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:32:38 #136
3011 E.T.
pi_52174769
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:22 schreef NieTTus het volgende: vleeshaken,
Wat doen ze in jouw ziekenhuis zeg! Hangen ze je benen aan vleeshaken op bij de punctie ofzo?

Wordt weer spannend bij jouw zeg Gelukkig dat die Pregnyl maar iets van 20 euro kost ofzo, maar lullig is het wel

Succes!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:36:10 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52174832
NieTTus, wat een getrut met die verzekering zeg...

Madelieve, goede score zeg! Fijn dat het meegevallen is.
Nu allemaal duimen voor as vrijdag dus!
pi_52174855
Zie je wel, dacht al dat ik 29,95 erop had zien staan, maar manspersoon had het ineens over 200 euro! Ach hoe dan ook, lullig is het.. Ik leg me er maar bij neer! Tis niet anders!

Vleeshaken wast geen leuk grapje?

Madelieve, 8 !! Wat goed! Fijn dat het is "meegevallen".. Je hobby wordt het nooit! Maar ik hoop dat je je de komende dagen ook goed blijft voelen! Spannend meid, op naar het volgende stapje: de bevruchting!!! Lekker uitrusten nog hè laat je maar goed verwennen!!!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:36:26 #139
3011 E.T.
pi_52176635
fijn dat 't zo goed is gegaan, Madelieve 8 is een mooie score (had ik ook de eerste keer)

Veel succes met nagelbijten voor vrijdag
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:39:29 #140
5428 crew  miss_sly
pi_52176723
Madelieve, mooie oogst en fijn dat het is meegevallen!! Nu uitrusten en je laten verwennen en straks de terugplaatsing. Spannende dagen voor jullie

NieTTus, je poging is dus officieel begonnen Hoop zo dat het helemaal top gaat

sombie, op zich goed nieuws, maar het lijkt me inderdaad best lastig. Ik ga gewoon hopen dat we je in dit topic niet meer terugzien en dat je lekker snel zwanger bent
pi_52188433
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:22 schreef NieTTus het volgende:
ET ik heb gewoon wat gemist, en WAT voor iets!
Wat stoer! Gefeliciteerd en wat moet dat raaar zijn om "ineens" gewoon zwanger te zijn geworden, zonder alle vleeshaken, spuiten, naalden etc. etc.

Helemaal leuk!!

Ja mensen moeten gewoon altijd wat te zeggen hebben.. Hier wordt het ook nog regelmatig gezegd: laat het los dan lukt het wel! 1. waarom worden er dan uberhaupt mensen zwanger in de molen, als je het maar los moet laten? 2. hoe doe ik dat, zonder eileiders toch nog spontaan zwanger worden dan zou ik redelijk het 3e wereldwonder worden.. Ik zie mezelf al met foto in het guiness book of records staan

Hoe dan ook, mensen lullen maar lekker een eind weg!!!

Madelieve, ben wel heel erg benieuwd hoe het is gegaan....

Ik ben eindelijk ongesteld, en godver hoe zeg! Blij dat deze keer mijn eitjes niet geprikt worden, daardoor kon ik vandaag bijna een hele strip advils wegslikken -> weg pijn! (ibu schijnt giftig te zijn voor je eitjes...)

Maar officieel dus van start, donderdag ff testen ophalen in het ziekenhuis. Wordt waarschijnlijk toch niet vergoed door de Menzis (de pregnyl prik dan, ziekenhuis gebeuren weer wel, want dat is verlengde van poging 2.. Echter medicijnen voor poging 2 heb ik al gehad, dus als ik nu een machtiging voor de komende cryo poging aanvraag, geld dat als machtiging 3 en dat is gelijk de laatste. Het is toch ook niet te geloven, maar enfin. Dan maar de pregnyl betalen (weet iemand hier nog hoe duur die was? Iets van 200 euries toch? Of minder?)

En nu ga ik bijlezen, mis veel te veel zie ik al
Pregnyl is iets van 12 euro ofzo...
pi_52193426
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:14 schreef Rottdog het volgende:
Tis hier wel bal sinds ik clomid slik eerste maand antibiotica voor een onsteking in de voet en nu weer antibiotica wegens een blaasontsteking
Rottdog, fijn he, blaasontsteking! Ik heb vorige cyclus en twee cyclussen daarvoor ook blaasontsteking gehad. Erg fijn inderdaad als je dan ook met Clomid bezig bent... de kansen zijn dan (misschien wel alleen voor je gevoel) gehalveerd. Maar heb jij ook wel Nitrofurant gekregen?? Die is namelijk wel te gebruiken bij een eventuele zwangerschap!! De eerste keer werd mij die speciaal voorgeschreven ivm kinderwens. De tweede keer was het wel heel raar: haalde voor mij de antibiotica op, wordt hij nageroepen 'ze mag niet zwanger zijn, he?'... dus, ja... vandaar ook het gevoel dat ik denk dat Clomid misschien minder effectief is geweest door die antibiotica.

NieTTus, ben wel benieuwd wat die Pregnyl nu kost... maar gelukkig is verschil tussen 20 en 200 euro erg groot

Madelieve wat fijn dat het je zo is meegevallen! Nu maar hopen dat het vrijdag allemaal doorgaat en dat je daarna snel vertrekt uit dit topic!!

Sombie... kan me voorstellen dat het dubbel voelt voor je. Maar als alle testen verder goed waren... is dat natuurlijk wel hoopvol! Ik ga voor je duimen dat het snel raak is!
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 15:34:38 #143
5428 crew  miss_sly
pi_52199623
Jose, en wanneer is nou je NOD? Want die heb je dan gewoon, toch, nu je een eisprong hebt gehad? Dus ook "wachtweken" voor jullie nu?
pi_52200194
Oké, blijkbaar kan ik het niet weer vinden in dit topic, maar E.T van harte gefeliciteerd

En spannend die uitslag voor vrijdag, madelieve

Beterschap voor degene die blaasontsteking heeft. Dat is inderdaad pijnlijk.

Miss_sly, ik zou stapel worden van dat afwachten.
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 18:26:48 #145
5428 crew  miss_sly
pi_52204153
Ik word niet stapel hoor, heb mezelf prima in de hand

Mijn temp was gewoon weer 36,9 vanochtend. Hij blijft dus hoog.
Stel nou dat mijn temp morgen daalt, wanneer kun je dan de menstruatie verwachten? Diezelfde dag of de dag erna?
pi_52208465
Hihi, nou ik ben ook echt benieuwd hoor meis!
Ik heb geen idee met dat tempen overigens daar heb ik geen ervaring mee! (ben eigenlijk ook wel blij dat ik deze maand met ovulatietesten dingen mag doen.. Dat tempen zou ik niet vol kunnen houden! Ik ga namelijk 's morgens voor de wekker SLAPEND naar het toilet )

Ticootje, dat zou fijn zijn als het inderdaad maar zo weinig is! Hoeveel moest jij prikken bij een cryo poging? Lijkt me ook niet dat het 10.000 IE deze keer is.. Volgens mij zou voor 1 ei, 5000 IE moeten volstaan... Nou ja morgen weet ik meer!
pi_52219293
37,0
ik heb alleen geen idee wanneer ik nou over tijd ben, dus wanneer ik kan/mag testen en hoopvol worden...

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 09-08-2007 08:20:13 ]
pi_52219683
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:45 schreef NieTTus het volgende:
Hihi, nou ik ben ook echt benieuwd hoor meis!
Ik heb geen idee met dat tempen overigens daar heb ik geen ervaring mee! (ben eigenlijk ook wel blij dat ik deze maand met ovulatietesten dingen mag doen.. Dat tempen zou ik niet vol kunnen houden! Ik ga namelijk 's morgens voor de wekker SLAPEND naar het toilet )

Ticootje, dat zou fijn zijn als het inderdaad maar zo weinig is! Hoeveel moest jij prikken bij een cryo poging? Lijkt me ook niet dat het 10.000 IE deze keer is.. Volgens mij zou voor 1 ei, 5000 IE moeten volstaan... Nou ja morgen weet ik meer!
Nee, ik spoot gewoon 2x de 1500 variant...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:00:08 #149
3011 E.T.
pi_52219807
Bij mijn eerste puctie had ik 6 follikels (geloof ik) en spoot ik ook maar 5000IE. Lijkt me dus niet dat je bij een cryo en 1 ei meer zou moeten spuiten, NieTTus

miss_sly, ik zou testen op 14 dagen na het bloedprikken. Bij het bloedprikken had je tenslotte een eisprong gehad, dus normaal gesproken zou je dan binnen 14 dagen daarna ongesteld moeten worden (en volgens mij is dat al snel toch?)
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:01:41 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52219831
miss_sly! Jij bent het ook al weer zo spannend aan het maken!
Ik zou idd doen wat ET zegt.
En ik ga lekker geen antwoord geven op je vraag over 'wat nou als hij daalt' want straks brengt het ongeluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')