??!!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Mooie verzameling caps, en dan heb je de vieste nog gemist: wc-papier uit de broek van Nadia![]()
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat een mooie witte rozen staan er op tafel
Speelkwartiertje is weer voor je aangebroken jochie.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jullie wisten zeker ook niet dat Dennis DE Dennis Bax is
die als jongste astronaut ooit met een shuttlevlucht rond de aarde vloog ??!!
[afbeelding]
Die jongen is gewoon een GAVE GODS !! Zo talentvol, zo spraakmakend,
jullie zijn gewoon allemaal jaloers....
Klopt, samen met Demins. Jammer dat het gedicht niet doorkwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?
Ja jammer, maar ik vind het al mooi dat ze er nog staan, en zo fris nog.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, samen met Demins. Jammer dat het gedicht niet doorkwam.
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals gewoonlijk gunt DGK_REDACTIE ons een zondag om wat andere dingen te doen dan streams kijken Er gebeurt dan niks tot laat in de middag, buiten de traditionele uitwisseling van bodily fluids.
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?
Haha, kan iemand hem plaatsen? Staat ie alsnog ertussenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen grap. Je kunt uren speculeren over de sanitaire handelingen van Nadia als je hem ziet![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ie wel taai isquote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Brian probeert op 1 arm op te drukken en stort ter aarde.![]()
donequote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Ruud maar die cap van Nada met toiletpapier moet ertussen.![]()
Zie boven, ik heb hem in mijn eerste post gezet.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Haha, kan iemand hem plaatsen? Staat ie alsnog ertussen![]()
Hij moet er alleen niet als een mallootje bij gaan lopen met zn capuchonnetje op. Brian, dat is niet stoer.... het staat gewoon achterlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 17:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ie wel taai is![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven, ik heb hem in mijn eerste post gezet.
Het zal me niet verbazen als dennix zijn broekzakken vol zitten met haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis heeft een haar-obsessie, let maar eens op dan zie je hem er constant in plukken - dat will zeggen, als zijn handen niet in zijn broekzakken zitten![]()
Hij heeft naar je geluisterd mootie, zie maar;)quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet er alleen niet als een mallootje bij gaan lopen met zn capuchonnetje op. Brian, dat is niet stoer.... het staat gewoon achterlijk![]()
Ik vind het overigens prima als hij het doet, maar dan moet het wel regenen of stervenskoud zijn in de fitness![]()
ik denk niet dat die nog komen, Melissa leek nogal onthutst door de groepsaanranding en Dimitri werd afgekraakt door de 2 lichten in het huis en lijkt hier niet zo blij mee te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Dimitri en Melisa??
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:56 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft naar je geluisterd mootie, zie maar;)
Dat ging kruiselings, sorry.quote:
Als het goed is komt Dimitri toch vanavond? Mellisa komt niet meer?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Dimitri en Melisa??
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog komen, Melissa leek nogal onthutst door de groepsaanranding en Dimitri werd afgekraakt door de 2 lichten in het huis en lijkt hier niet zo blij mee te zijn
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging kruiselings, sorry.
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
Dat ze een echt lekker ding wilden als butler en dat Dimitri zijn werk niet goed doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?
nee maar ik las later hier terug dat zij zijn uiterlijk afkraaktenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
maar nada heeft wel gegeten hoor, yoghurt om af te vallen en een crackertje zie ik nu netquote:Op zondag 29 juli 2007 18:00 schreef SIRA het volgende:
ze zijn net 2 uurtjes wakker en alweer aan de wijn
lekkerr
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsensquote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Brian probeert op 1 arm op te drukken en stort ter aarde.![]()
Wordt ie lekker sappig en nattig van, kan ze vanavond weer zo overdreven te keer gaan als een kleuter.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef DrsH het volgende:
Naadje gaat het maar weer eens op een zuipen zetten![]()
![]()
![]()
![]()
, is gied voor je Pussy volgens mij.
Wordt er eentje wakker.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef SIRA het volgende:
aaah, soveel son is er nieteens. aldus Amanda
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 18:09 schreef DrsH het volgende:
Jees wat ziet Amanda er uit gaat ze Line dansen vandaag???????![]()
![]()
Halloooooooo dat jij hem nou persoonlijk kent wil niet zeggen dat het er niet heel grappig uitzag toen hij op de grond kletterdequote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsens![]()
Hij doet tenminste wat nuttigs met z'n tijd sporten! Kun je van de rest niet zeggen![]()
De "dames" verkleden zich nog tig keer, komt allemaal goed.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooi![]()
Nou dan slaak ik maar even een serieuze cowboykreet voor haar HIIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAen dan je paard laten steigerenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooi![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan me toch niet vertellen dat we voor de zoveelste keer het verhaal krijgen over Dennix en players.![]()
Als er alleen maar geluid was en geen beelden, zou je serieus gaan denken dat het 2 kleine meisjes van 8 waren die giechelend over hun idooltje roddelde.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:12 schreef mazaru het volgende:
Ik haat mensen die altijd alles giechelend zeggend
Ja Dis in het kader van de bezuinigingen zijn de scripts zeer beperkt dus wen er maar vast aanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan me toch niet vertellen dat we voor de zoveelste keer het verhaal krijgen over Dennix en players.![]()
Maar voor jouw geruststelling vanavond komt de sex weer uitgebreid aan de ordequote:Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja Dis in het kader van de bezuinigingen zijn de scripts zeer beperkt dus wen er maar vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
Nu de rest nog...quote:Op zondag 29 juli 2007 18:19 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft de gevoelskwestie met Dennis afgesloten.
Als ik Huub of Lieke was dan zou ik dat pleepapier 's avonds bij het eten serveren. Oftewel eerst het papier op het bord en dan het eten er over heen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen isquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
Zou nastasio nu thuis de streams volgen met voodoo-popjes op schoot?
dieptriest dat geleuter van die leeghoofden..... echte streamersterrorquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
HELPPPP REDACTIE!!
Geef dan tenminste een stream op Fries.
Dit is geestelijk geweld voor een normaal mens![]()
[afbeelding]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijstquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia, niet te geloven wat ze over Dennis zegt en er steeds weer een bosvruchtenspapje uit trekt.
Dr. HIk begin behoefte te krijgen aan siegologiese hulp. Heeft u ook een praktijk?
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:25 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijst
Misschien als ik een gaatje vind kan ik je een keer ambulant helpenquote:
Brian schoot zeker mis.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft last van haar oog!!!! Ze heeft toch iets van Lieke geleend?!
Mayday raadde het Nadia af om in DGK te gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
de leefhoofdige dames willen Mayday uitnodigen voor Lieke
Lieke heeft toch een ontsteking aan haar oog?!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian schoot zeker mis.
Wat is dat toch, Nadia heeft last van der keel, Denniks ook.
Zitten ze allemaal op het sperma dieet?![]()
Nou das mooi, kan die beste brrian toch iets.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsens![]()
Hij doet tenminste wat nuttigs met z'n tijd sporten! Kun je van de rest niet zeggen![]()
Ze dacht: wat heb ik te verliezen!!?? uh...Je reputatie misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
nada s leven was zooooo voorspelbaar dus zij dacht wat heb ik te verliezen. Ja dit is een hele verandering hoor tangen tangen en tangen![]()
(Oeps, zat even op de verkeerde quote, kunt u dat menemen in het eventuele consult.)quote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef DrsH het volgende:
[..]
Misschien als ik een gaatje vind kan ik je een keer ambulant helpen![]()
![]()
![]()
Ja, en Huub heeft ook iets met zijn ogen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke heeft toch een ontsteking aan haar oog?!
ja, ik ook. als daar streams van zouden zijn, denk ik dat er aardig veel mensen, die blij zijn dat ze is opgerot, toch wel zouden kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen is
Ik hoop veel huilen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen is
Kansloosquote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
ohh ze willen Lieke laten restylen door Mayday ...........alsof Lieke dat zal toestaan.....
May Day is een travestiet, niks transsexueel.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
A: Mayday hoe zeg je dat.. transexueel toch?
N: ja, ik heb naast haar gestaan.
A: zij was echt knap hoor voor een transexueel.................Hoe lelijk kan je smaak zijn?!?!?!?!?
Natasia heeft nu ongeveer ruzie met der buren, en schreeuwt tegen het oude echtpaar van 90 jaar, IK BEN HIER ONSCHENDBAAR, BEL DE POLITIE MAAR IK BEN ONSCHENDBAAR.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik ook. als daar streams van zouden zijn, denk ik dat er aardig veel mensen, die blij zijn dat ze is opgerot, toch wel zouden kijken.![]()
Reken maar van yes. Vorige keer zeek hij Lieke ook al zo af, klotekerel.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Als Mayday zich hiervoor leent....
Als ik Lieke was dan zou ik natja in de afval emmer dumpen en dan tegen natja zeggen "Zo daar heb je een Slieko"!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:20 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaat die Nadiaat eens ophouden met dat Slieko![]()
Anders ik wel ik zie er ook heel lekker uit in een zwarte mini met netnylonsquote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Als Mayday zich hiervoor leent....
Neem natasja op in je kliniek en het is gedaan met die enorme wachtlijst.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:25 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijst
ja Mayday is gewoon een parodie op een vrouw......een opgemaakte vent ordi en een grote bek dus doorspoelen die hap. Trash zit er al genoeg en DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
May Day is een travestiet, niks transsexueel.
idd..... ik seg honing en veren over Dennix vanavondquote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit urenlange gezever over helemaal niets, het is nu werkelijk een programma geworden voor drie hoog achter.
Bijvoorbeeld, mij maakt het niet uit, als er maar iets gaat gebeuren. Desnoods slaat Lieke Huub in elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:41 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... ik seg honing en veren over Dennix vanavond![]()
Moge Nada en Dennix als eerste springen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit urenlange gezever over helemaal niets, het is nu werkelijk een programma geworden voor drie hoog achter.
En dan over het balkon hoop ik, of net zo als Herman van het HILTON of was het Milton??????quote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was Brood H, maar wat mij betreft mag de rest er achteraanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
En dan over het balkon hoop ik, of net zo als Herman van het HILTON of was het Milton??????![]()
![]()
![]()
Heeft ze al neppers dan??quote:Op zondag 29 juli 2007 18:36 schreef ericahysterica het volgende:
Nada wil haar borsten weer laten doen.........ze zijn te slap ........ze wil geen bh behoeven te dragen net als Dellie
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, mij maakt het niet uit, als er maar iets gaat gebeuren. Desnoods slaat Lieke Huub in elkaar.
Nee de zogenaamda Hanging Tits With Kicking Nipplesquote:
Nope maar als dat zo zou zijn heeft ze een bezoek gebracht aan de Bergmankliniek van Dr.Laban.quote:
Nee, ze werd op een ochtend wakker, stond op en viel spontaan voor over. Dat verklaard trouwens ook die pannekoek kop van haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:45 schreef Gigageil het volgende:
Amanda legt bedekt uit dat ze "geen" borstevergroting heeft gehad......![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee, ze werd op een ochtend wakker, stond op en viel spontaan voor over. Dat verklaard trouwens ook die pannekoek kop van haar.
ja, er is echt geen reet meer aan op deze manier. ook zonder echte terror en aanrandingen moet er iets leuks van te maken zijn(eventueel met invloed van achter). ik heb de indruk dat ze (febo) het dood willen/moetenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, mij maakt het niet uit, als er maar iets gaat gebeuren. Desnoods slaat Lieke Huub in elkaar.
mmmmmmmmmmquote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik ga bijna naar die zwarte heks verlangen ........toen gebeurde er nog wat
ik denk dat je helemaal gelijk hebt ,ik ontdek totaal geen spelelement meer helaas........echt jammerquote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, er is echt geen reet meer aan op deze manier. ook zonder echte terror en aanrandingen moet er iets leuks van te maken zijn(eventueel met invloed van achter). ik heb de indruk dat ze (febo) het dood willen/moeten
laten bloeden omdat er toch geen animo is bij rtl.
Ik ben veel te drifitg, daar hebben we niks aanquote:
Het spelelement is er al een hele tijd uit. Deze bewoners zijn niet (meer) in staat om het spel slim en scherp te spelen. Daarom werd de terror ook steeds grover tot het op het punt stond echt uit de hand te lopen en nu mogen ze niks meer.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat je helemaal gelijk hebt ,ik ontdek totaal geen spelelement meer helaas........echt jammer
Ik zie nou pas hoe die tieten recht vooruit staan. Het lijkt wel of ze willen vluchten maar niet weg kunnen komen.quote:
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
En Brian voelt zich zo wijs bij deze 2 leeghoofden....
Zelfs Brian is daartoe volgens mij wel bereid (en in staat) maar die wordt veel te veel afgeleid door die domme dozen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
Er zitten maar 3 mensen in die bereid zijn het spel te spelen, Jaap, Huub en Lieke. De rest zit gewoon hun tijd uit.
Hij moet spelen met de 2 domste mormels in de kooi..... dus hij is bij voorbaat al kansloosquote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs Brian is daartoe volgens mij wel bereid (en in staat) maar die wordt veel te veel afgeleid door die domme dozen.
Ik nomineer dgk_fan.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben veel te drifitg, daar hebben we niks aan![]()
We kunnen altijd nog een poll houden van de beschikbare fokkertjes
Natuurlijk, de enige zuivere relaaatsie in het huis is die tussen Brian en Amanda.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian neukt Dennix met Nada voor back-up.![]()
Ja maar daarmee bedoelt Brian op je buik neuken "Back Up"quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
sorry ik vergeet gewoon uren te F5en, zo saai is het dus ik ben een spuit 11quote:Op zondag 29 juli 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Het is niet moeilijk je in te denken dat ook het roze makeupkoffertje van Dennis is.
[afbeelding]
Misschien moet brrrrian eens liggend op zijn buik genomen worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bedoelt Brian op je buik neuken "Back Up"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadia is een 20 x grotere player dan Dennis.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom begrijpen Brian en Amanda Dennix niet ( Dennix wil simpelweg neuken) en Nada wel (zij wil niet neuken).
Amanda en Brian kunnen nauwelijks 2 dagen zonder sex.![]()
Nou je bent niet alleen hoor. Het enige wat ik nog doe is af en toe even naar de computer lopen om te kunnen constateren dat iedereen nog aan het kappen, omkleden of opmaken is.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry ik vergeet gewoon uren te F5en, zo saai is het dus ik ben een spuit 11
mijn reactie:
![]()
![]()
![]()
Zodra dennix een ander maatje heeft gevonden zet hij die snol zo aan de kant denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Volgens mij overdrijft Knabbel toch schromelijk. Zo desperate is Dennis niet, de helft van de tijd zet hij haar in de zeik, maar dat snapt ze niet.
Door Dennix neem ik aanquote:Op zondag 29 juli 2007 19:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Misschien moet brrrrian eens liggend op zijn buik genomen worden.![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zodra dennix een ander maatje heeft gevonden zet hij die snol zo aan de kant denk ik.![]()
Wanneer denk jij dat Dennis gaat pieken?? Medio 2058??quote:Op zondag 29 juli 2007 19:05 schreef DrsH het volgende:
N: Dennis wil niet dat Nadia met iemand anders gaat All The Way (en) ach nee Dennis heeft gewoon wat tijd nodig voor hij zijn DING kan doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kan maar beter snel op d'r rug gaan liggen voor hem want anders prakt ie hem er nog bij Jaap in als ze te lang wachtquote:Op zondag 29 juli 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia is een 20 x grotere player dan Dennis.Met dr enge: ik geef mn pussy niet want dat geeft me macht
![]()
Overduidelijk dat brain dat zelf ook doet, sinds hij uit angst back-up-verkering met haar heeft noemt ie haar 'Money'.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Ja gelukkig zijn er dan soms nog grappige opmerkingen of geinige caps die me weer even doen lachen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je bent niet alleen hoor. Het enige wat ik nog doe is af en toe even naar de computer lopen om te kunnen constateren dat iedereen nog aan het kappen, omkleden of opmaken is.
Ow wat triest ben je dan als je fan bent van iemand die alleen maar bekend is van het bekend zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef mootie het volgende:
Amanda's zusje is helemaal Paris Hilton fan, Britney is te goedkoop. Nadia vindt Paris ook cool.
Ja en dan boven het dekbed.quote:
En dan ook iemand die vooral bekend staat om haar onmetelijke domheid en oppervlakkigheidquote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow wat triest ben je dan als je fan bent van iemand die alleen maar bekend is van het bekend zijn
Dat was in t begin ook, toen we 3 dagen met een COS deden, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg...quote:Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn er dan soms nog grappige opmerkingen of geinige caps die me weer even doen lachen.DGK is boring as hell
![]()
ja, dat zou wel leuk zijn. komt ze?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
ik wil geile Kim vanavond!
Jahhhhhhhhhhhhhh die is goed voor de doorbloedingquote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
ik wil geile Kim vanavond!
Dat wordt HUILEN en JANKEN voor Nadia dan als ik Dennisquote:
Daar heeft ze het al uuuuuuuren over, en dat vertelt ze aan iedereen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
nada denkt dat huub en lieke met iets bezig zijn waarschijnlijk omdat zij en dennix niet all the way zijn gegaan
Zo komt het dus dat ze Lieke een trut en gemeen vinden, vooral door datgene wat zij denken dat ze doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Iedereen denkt dat Huub en Liek snode plannen aan het beramen zijn.
Huub en Lieke staan als enige gezellig te draaien in de chill, niks snode plannen.
Precies. Lieke geeft geen aanleiding om gehaat te worden, dus verzinnen ze van alles. En zo lijken Nadia en Dennis ook een stuk belangrijker in het spel dan ze in werkelijkheid zijn (namelijk genegeerd door H en L).quote:Op zondag 29 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo komt het dus dat ze Lieke een trut en gemeen vinden, vooral door datgene wat zij denken dat ze doet.
Schat, adem in , adem uit en luister lekker naar Huub en Lieke. Het zal je goed doen.quote:
Vind dennix niet erg en ik denk dat nadia stiekem opgewonden toekijkt.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat wordt HUILEN en JANKEN voor Nadia dan als ik Dennis
all-the-way uitwoon met mijn grote dikke bouwvakkerstampeloeres !!![]()
kloptquote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Precies. Lieke geeft geen aanleiding om gehaat te worden, dus verzinnen ze van alles. En zo lijken Nadia en Dennis ook een stuk belangrijker in het spel dan ze in werkelijkheid zijn (namelijk genegeerd door H en L).
Ach Ik vind een paar saaie dagen ook niet erg maar dit is echt tenenkrommend .quote:Op zondag 29 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in t begin ook, toen we 3 dagen met een COS deden, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg...
Dan heb je ook het gevoel dat je weer eens gewoon weg kunt gaan zonder wat te missen.
De COS is nu ook weer bij te lezen trouwens... ook een voordeel
Kaartenactie?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:23 schreef mootie het volgende:
Nadia moest eens weten dat een heleboel streamers twijfelen aan haar vrouwzijn![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo komt het dus dat ze Lieke een trut en gemeen vinden, vooral door datgene wat zij denken dat ze doet.
mag ik kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dat er bijna geen COS?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef koppiesoep het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik amper een COS doorkom als ik tegelijkertijd de streams heb aan staan. Normaal verloopt het Cossen heel snel maar met die streams wordt het zo traag als stront.![]()
Ik doe dit zelden, maar voor deze keer:quote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er ook streamers die Nadia wel leuk vinden![]()
Ik heb ze op FOK nog niet kunnen ontdekken, behalve de heren die vinden dat ze een mooi koppie heeft. Dat komt wrs omdat ze 5 minuten kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er ook streamers die Nadia wel leuk vinden![]()
Inderdaad, zelfs de die hard COSsers kunnen van deze beelden niet meer maken dan er is: niksquote:Op zondag 29 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in t begin ook, toen we 3 dagen met een COS deden, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg...
Dan heb je ook het gevoel dat je weer eens gewoon weg kunt gaan zonder wat te missen.
De COS is nu ook weer bij te lezen trouwens... ook een voordeel
Misschien een oud systeem, of niet genoeg geheugen?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef koppiesoep het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik amper een COS doorkom als ik tegelijkertijd de streams heb aan staan. Normaal verloopt het Cossen heel snel maar met die streams wordt het zo traag als stront.![]()
Ik vind ook wel dat ze een leuk gezicht heeft maar wat het praat en hoe het praat en hoe het zich gedraagt...wat een enorme weggooier dat mensquote:Op zondag 29 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze op FOK nog niet kunnen ontdekken, behalve de heren die vinden dat ze een mooi koppie heeft. Dat komt wrs omdat ze 5 minuten kijken.
Ik hoop toch zo dat dit schepsel binnenkort zo keihard op haar smoel gaat, dat wil je niet weten.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:31 schreef Clank het volgende:
Nadia: Wat kunnen we nog meer doen om Lieke te dissen.. dat vind ik zó leuk!!
Het mooie koppie zie ik nog steeds (kijk langer dan 5 minuten), maar ik ben echt verbijsterd over wat zich in dat koppie voor naars afspeelt.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze op FOK nog niet kunnen ontdekken, behalve de heren die vinden dat ze een mooi koppie heeft. Dat komt wrs omdat ze 5 minuten kijken.
maar dat is ook soooo..... alleen wij zijn te oppervlakkig om dat op te merkenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Nadia denkt dat haar gesprekken met Jaap diepgaand zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Nadia wel, dagelijks te aanschouwen op deze streams.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
Nadia heeft ook achter gehoord dat Jaap heeft gezegd.. zij de kooi uit of ik.. want hij trekt het niet.
hij is niet te enige, hoe is het mogelijk, dat kind is nog kinderachtiger dan Amandaquote:Op zondag 29 juli 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
Nadia heeft ook achter gehoord dat Jaap heeft gezegd.. zij de kooi uit of ik.. want hij trekt het niet.
Goh wat ziet Lieke er leuk uit. Verfrissend, een vrouw die er niet zo sloerieachtig uit ziet.quote:
dan zie ik die bek van haar waarschijnlijk net op de verkeerde momenten want dat doet me toch echt denken aan een hamsterquote:Op zondag 29 juli 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ze een leuk gezicht heeft maar wat het praat en hoe het praat en hoe het zich gedraagt...wat een enorme weggooier dat mens![]()
Ruud, sorry ik ga even aan mijn zelfmedicatie werken want ook ik trek het niet meerquote:Op zondag 29 juli 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia wel, dagelijks te aanschouwen op deze streams.
Wil je haar telefoonnummer?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud, sorry ik ga even aan mijn zelfmedicatie werken want ook ik trek het niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajb doe mij een plezierquote:
Ik schrik van mezelf maar van mij mag iemand haar de eerste beste keer dat ze buiten komt in haar gezicht spugen.... niet slaan, niet schelden allemaal nix, alleen maar een welgemikte fluim.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dit schepsel binnenkort zo keihard op haar smoel gaat, dat wil je niet weten.
Hoe kon ik jou vergeten.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:45 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dit schepsel binnenkort zo keihard op haar smoel gaat, dat wil je niet weten.
[/quote
ja en dan wel vanavond!!!!!!!!!!!!
Als ik hier rondsnuffel kan ik heel makkelijk reageren en de posts bekijken, maar als ik de streams aan heb staan dan gaat het heeeeeel traag als ik iets open of naar een volgende pagina wil.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dat er bijna geen COS?
Vannacht ligt ze weer te rukken en zijn frambozensap te drinken.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:46 schreef Marrije het volgende:
Nadia: ik ben al zo afgeknapt, zo afgeknapt, zoooo afgeknapt
Helaas nadia, de rol van Natas ligt jou niet zo goed
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schrik van mezelf maar van mij mag iemand haar de eerste beste keer dat ze buiten komt in haar gezicht spugen.... niet slaan, niet schelden allemaal nix, alleen maar een welgemikte fluim.
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht ligt ze weer te rukken en zijn frambozensap te drinken.
Dat kan aan je PC liggen, streams vreten vermogen. Kan ook zijn dat je je PC eens op moet schonen, oa door het verwijderen van TIF, Cookies en Schijfopruiming. PM anders even, dit is zo OT.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik hier rondsnuffel kan ik heel makkelijk reageren en de posts bekijken, maar als ik de streams aan heb staan dan gaat het heeeeeel traag als ik iets open of naar een volgende pagina wil.![]()
Dat poste ik al. Hij kan dan wel gek zijn maar hij demonstreert wel even dat er meer grijze celletjes in zijn hoofd actief zijn dan bij de rest.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
Volgens Nadia zijn Jaap en Dennis nu over haar aan het praten, omdat ze te veel naar Brian en Amanda toetrekt.
Brian, op z'n zachte "ik denk diep na terwijl ik praat" - toontje, met parmantige handbeweginkjes: "Wij leven, wij lachen en praten, en zij maken zich dudduk om ons."
Streamswitch: Jaap schaakt blind met Dennis.
Lijkt me dat misschien je pc het niet aan kan. heb je ze alle 4 aan? Probeer het eens met 1 stream open?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik hier rondsnuffel kan ik heel makkelijk reageren en de posts bekijken, maar als ik de streams aan heb staan dan gaat het heeeeeel traag als ik iets open of naar een volgende pagina wil.![]()
Veel plezier Doc.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef DrsH het volgende:
N ou mensen de groetjes, ik ga het toetje voor Erica voorbereiden een heerlijke sorbet Fr, A, B doeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is bij mij ook als ik de streams aanheb... is ook altijd zo geweest trouwens.... het is minder erg als ik 1 losse stream gebruik ipv een pagina met vier streamsquote:Op zondag 29 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Have fun. Morgenochtend ben ik er helaas niet om Uw heerlijke ochtendpost te lezen, dan ben ik op weg naar de Bourgogne, dus tot over 2 weken.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef DrsH het volgende:
Nou mensen de groetjes, ik ga het toetje voor Erica voorbereiden een heerlijke sorbet Fr, A, B doeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die Brian is niet op zijn achterh..... nee wacht, dat klopt niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat poste ik al. Hij kan dan wel gek zijn maar hij demonstreert wel even dat er meer grijze celletjes in zijn hoofd actief zijn dan bij de rest.
Heel fijne vakantie en je zult weinig missen voor wat betreft DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun. Morgenochtend ben ik er helaas niet om Uw heerlijke ochtendpost te lezen, dan ben ik op weg naar de Bourgogne, dus tot over 2 weken.![]()
plezierige vakantie !!!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun. Morgenochtend ben ik er helaas niet om Uw heerlijke ochtendpost te lezen, dan ben ik op weg naar de Bourgogne, dus tot over 2 weken.![]()
Wat raak je toch snel uitgekeken op een "mooie koppie".quote:Op zondag 29 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, zet ik even het geluid aan bij 1 en 2 en ze heeft het nog steeds over seks. Ze denkt aan niets anders en gaat niet 'all the way'. Aantrekken - afstoten....
Ik had haar zo het hek over.![]()
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.quote:
Een mooi koppie wil niks zeggen. Dat blijkt steeds maar weerquote:Op zondag 29 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat raak je toch snel uitgekeken op een "mooie koppie".
![]()
owke..... geselligquote:Op zondag 29 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.![]()
Dank je wel, het zou me idd niks verbazen, maar tochquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
BQ een fijne vakantie en ik hoop dat de cossen nog bestaan als jij terugkomt want ik vrees met grote vreeze dat het zooitje hier tegen die tijd doodgebloed is omdat de cossers het uit pure verveling af laten weten.
Inmiddels 4 happen en kauwendquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef nueffeniet het volgende:
zo effe opletten wat natja gaat eten
Ja ze moet het van d'r ogen hebben, die zijn wel mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan zie ik die bek van haar waarschijnlijk net op de verkeerde momenten want dat doet me toch echt denken aan een hamster
De cameraman houdt haar ook nauwlettend in de gatenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef nueffeniet het volgende:
zo effe opletten wat natja gaat eten
Ingevroren bosbessensperma van Dennisquote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn die grijze hompen die Nadia nu eet?
Iets vegetarisch, maar ze heeft nog superhonger nu.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn dat voor een grijze hompen die Nadia nu eet?
Wiens ontslagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Het zit Huub nog steeds dwars dat Natasia het wist van haar ontslag.
Hij wil het uitgezocht hebben, "ook voor de toekomst van het spel."
Volgens Huub heeft "Herma de schijn tegen zich."
Natasjaquote:
Shit, zijn we je nog niet kwijt?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.![]()
er zijn altijd nog de die hardsquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
BQ een fijne vakantie en ik hoop dat de cossen nog bestaan als jij terugkomt want ik vrees met grote vreeze dat het zooitje hier tegen die tijd doodgebloed is omdat de cossers het uit pure verveling af laten weten.
Ja dat hoopt ze, daar kickt ze namelijk op.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
Volgens Nadia zijn Jaap en Dennis nu over haar aan het praten, omdat ze te veel naar Brian en Amanda toetrekt.
Brian, op z'n zachte "ik denk diep na terwijl ik praat" - toontje, met parmantige handbeweginkjes: "Wij leven, wij lachen en praten, en zij maken zich dudduk om ons."
Streamswitch: Jaap schaakt blind met Dennis.
Zoals ik bijv.quote:
Ik heb haar een paar hapjes zien nemen..een stukje komkommer en de soep vond zequote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Nada begint al licht kokhalsneigingen te vertonen. Even opletten dus.
Al 2 weken niet echt meer, sinds het "zondag" incidentquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
Er gebeurd niet veel vandaag..
Ik wou deze theorie voor me houden, maar ik kan het niet: Je weet wat ze 's nachts tot zich neemt. Je weet ook dat ze kotst. Als dat nou eens niet in de wc-pot belandt, maar ergens wordt opgestijfd voor latere nuttiging... het schijnt immers erg lekker te zijn volgens haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn dat voor een grijze hompen die Nadia nu eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |