??!!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Mooie verzameling caps, en dan heb je de vieste nog gemist: wc-papier uit de broek van Nadia![]()
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat een mooie witte rozen staan er op tafel
Speelkwartiertje is weer voor je aangebroken jochie.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jullie wisten zeker ook niet dat Dennis DE Dennis Bax is
die als jongste astronaut ooit met een shuttlevlucht rond de aarde vloog ??!!
[afbeelding]
Die jongen is gewoon een GAVE GODS !! Zo talentvol, zo spraakmakend,
jullie zijn gewoon allemaal jaloers....
Klopt, samen met Demins. Jammer dat het gedicht niet doorkwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?
Ja jammer, maar ik vind het al mooi dat ze er nog staan, en zo fris nog.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, samen met Demins. Jammer dat het gedicht niet doorkwam.
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals gewoonlijk gunt DGK_REDACTIE ons een zondag om wat andere dingen te doen dan streams kijken Er gebeurt dan niks tot laat in de middag, buiten de traditionele uitwisseling van bodily fluids.
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?
Haha, kan iemand hem plaatsen? Staat ie alsnog ertussenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen grap. Je kunt uren speculeren over de sanitaire handelingen van Nadia als je hem ziet![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ie wel taai isquote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Brian probeert op 1 arm op te drukken en stort ter aarde.![]()
donequote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Ruud maar die cap van Nada met toiletpapier moet ertussen.![]()
Zie boven, ik heb hem in mijn eerste post gezet.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Haha, kan iemand hem plaatsen? Staat ie alsnog ertussen![]()
Hij moet er alleen niet als een mallootje bij gaan lopen met zn capuchonnetje op. Brian, dat is niet stoer.... het staat gewoon achterlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 17:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ie wel taai is![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven, ik heb hem in mijn eerste post gezet.
Het zal me niet verbazen als dennix zijn broekzakken vol zitten met haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis heeft een haar-obsessie, let maar eens op dan zie je hem er constant in plukken - dat will zeggen, als zijn handen niet in zijn broekzakken zitten![]()
Hij heeft naar je geluisterd mootie, zie maar;)quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet er alleen niet als een mallootje bij gaan lopen met zn capuchonnetje op. Brian, dat is niet stoer.... het staat gewoon achterlijk![]()
Ik vind het overigens prima als hij het doet, maar dan moet het wel regenen of stervenskoud zijn in de fitness![]()
ik denk niet dat die nog komen, Melissa leek nogal onthutst door de groepsaanranding en Dimitri werd afgekraakt door de 2 lichten in het huis en lijkt hier niet zo blij mee te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Dimitri en Melisa??
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:56 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft naar je geluisterd mootie, zie maar;)
Dat ging kruiselings, sorry.quote:
Als het goed is komt Dimitri toch vanavond? Mellisa komt niet meer?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Dimitri en Melisa??
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog komen, Melissa leek nogal onthutst door de groepsaanranding en Dimitri werd afgekraakt door de 2 lichten in het huis en lijkt hier niet zo blij mee te zijn
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging kruiselings, sorry.
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
Dat ze een echt lekker ding wilden als butler en dat Dimitri zijn werk niet goed doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?
nee maar ik las later hier terug dat zij zijn uiterlijk afkraaktenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
maar nada heeft wel gegeten hoor, yoghurt om af te vallen en een crackertje zie ik nu netquote:Op zondag 29 juli 2007 18:00 schreef SIRA het volgende:
ze zijn net 2 uurtjes wakker en alweer aan de wijn
lekkerr
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsensquote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Brian probeert op 1 arm op te drukken en stort ter aarde.![]()
Wordt ie lekker sappig en nattig van, kan ze vanavond weer zo overdreven te keer gaan als een kleuter.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef DrsH het volgende:
Naadje gaat het maar weer eens op een zuipen zetten![]()
![]()
![]()
![]()
, is gied voor je Pussy volgens mij.
Wordt er eentje wakker.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef SIRA het volgende:
aaah, soveel son is er nieteens. aldus Amanda
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 18:09 schreef DrsH het volgende:
Jees wat ziet Amanda er uit gaat ze Line dansen vandaag???????![]()
![]()
Halloooooooo dat jij hem nou persoonlijk kent wil niet zeggen dat het er niet heel grappig uitzag toen hij op de grond kletterdequote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsens![]()
Hij doet tenminste wat nuttigs met z'n tijd sporten! Kun je van de rest niet zeggen![]()
De "dames" verkleden zich nog tig keer, komt allemaal goed.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooi![]()
Nou dan slaak ik maar even een serieuze cowboykreet voor haar HIIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAen dan je paard laten steigerenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooi![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan me toch niet vertellen dat we voor de zoveelste keer het verhaal krijgen over Dennix en players.![]()
Als er alleen maar geluid was en geen beelden, zou je serieus gaan denken dat het 2 kleine meisjes van 8 waren die giechelend over hun idooltje roddelde.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:12 schreef mazaru het volgende:
Ik haat mensen die altijd alles giechelend zeggend
Ja Dis in het kader van de bezuinigingen zijn de scripts zeer beperkt dus wen er maar vast aanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan me toch niet vertellen dat we voor de zoveelste keer het verhaal krijgen over Dennix en players.![]()
Maar voor jouw geruststelling vanavond komt de sex weer uitgebreid aan de ordequote:Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja Dis in het kader van de bezuinigingen zijn de scripts zeer beperkt dus wen er maar vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
Nu de rest nog...quote:Op zondag 29 juli 2007 18:19 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft de gevoelskwestie met Dennis afgesloten.
Als ik Huub of Lieke was dan zou ik dat pleepapier 's avonds bij het eten serveren. Oftewel eerst het papier op het bord en dan het eten er over heen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen isquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
Zou nastasio nu thuis de streams volgen met voodoo-popjes op schoot?
dieptriest dat geleuter van die leeghoofden..... echte streamersterrorquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
HELPPPP REDACTIE!!
Geef dan tenminste een stream op Fries.
Dit is geestelijk geweld voor een normaal mens![]()
[afbeelding]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijstquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia, niet te geloven wat ze over Dennis zegt en er steeds weer een bosvruchtenspapje uit trekt.
Dr. HIk begin behoefte te krijgen aan siegologiese hulp. Heeft u ook een praktijk?
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:25 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijst
Misschien als ik een gaatje vind kan ik je een keer ambulant helpenquote:
Brian schoot zeker mis.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft last van haar oog!!!! Ze heeft toch iets van Lieke geleend?!
Mayday raadde het Nadia af om in DGK te gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
de leefhoofdige dames willen Mayday uitnodigen voor Lieke
Lieke heeft toch een ontsteking aan haar oog?!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian schoot zeker mis.
Wat is dat toch, Nadia heeft last van der keel, Denniks ook.
Zitten ze allemaal op het sperma dieet?![]()
Nou das mooi, kan die beste brrian toch iets.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsens![]()
Hij doet tenminste wat nuttigs met z'n tijd sporten! Kun je van de rest niet zeggen![]()
Ze dacht: wat heb ik te verliezen!!?? uh...Je reputatie misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
nada s leven was zooooo voorspelbaar dus zij dacht wat heb ik te verliezen. Ja dit is een hele verandering hoor tangen tangen en tangen![]()
(Oeps, zat even op de verkeerde quote, kunt u dat menemen in het eventuele consult.)quote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef DrsH het volgende:
[..]
Misschien als ik een gaatje vind kan ik je een keer ambulant helpen![]()
![]()
![]()
Ja, en Huub heeft ook iets met zijn ogen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke heeft toch een ontsteking aan haar oog?!
ja, ik ook. als daar streams van zouden zijn, denk ik dat er aardig veel mensen, die blij zijn dat ze is opgerot, toch wel zouden kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen is
Ik hoop veel huilen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen is
Kansloosquote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
ohh ze willen Lieke laten restylen door Mayday ...........alsof Lieke dat zal toestaan.....
May Day is een travestiet, niks transsexueel.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
A: Mayday hoe zeg je dat.. transexueel toch?
N: ja, ik heb naast haar gestaan.
A: zij was echt knap hoor voor een transexueel.................Hoe lelijk kan je smaak zijn?!?!?!?!?
Natasia heeft nu ongeveer ruzie met der buren, en schreeuwt tegen het oude echtpaar van 90 jaar, IK BEN HIER ONSCHENDBAAR, BEL DE POLITIE MAAR IK BEN ONSCHENDBAAR.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik ook. als daar streams van zouden zijn, denk ik dat er aardig veel mensen, die blij zijn dat ze is opgerot, toch wel zouden kijken.![]()
Reken maar van yes. Vorige keer zeek hij Lieke ook al zo af, klotekerel.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Als Mayday zich hiervoor leent....
Als ik Lieke was dan zou ik natja in de afval emmer dumpen en dan tegen natja zeggen "Zo daar heb je een Slieko"!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:20 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaat die Nadiaat eens ophouden met dat Slieko![]()
Anders ik wel ik zie er ook heel lekker uit in een zwarte mini met netnylonsquote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Als Mayday zich hiervoor leent....
Neem natasja op in je kliniek en het is gedaan met die enorme wachtlijst.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:25 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijst
ja Mayday is gewoon een parodie op een vrouw......een opgemaakte vent ordi en een grote bek dus doorspoelen die hap. Trash zit er al genoeg en DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
May Day is een travestiet, niks transsexueel.
idd..... ik seg honing en veren over Dennix vanavondquote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit urenlange gezever over helemaal niets, het is nu werkelijk een programma geworden voor drie hoog achter.
Bijvoorbeeld, mij maakt het niet uit, als er maar iets gaat gebeuren. Desnoods slaat Lieke Huub in elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:41 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... ik seg honing en veren over Dennix vanavond![]()
Moge Nada en Dennix als eerste springen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit urenlange gezever over helemaal niets, het is nu werkelijk een programma geworden voor drie hoog achter.
En dan over het balkon hoop ik, of net zo als Herman van het HILTON of was het Milton??????quote:Op zondag 29 juli 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was Brood H, maar wat mij betreft mag de rest er achteraanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
En dan over het balkon hoop ik, of net zo als Herman van het HILTON of was het Milton??????![]()
![]()
![]()
Heeft ze al neppers dan??quote:Op zondag 29 juli 2007 18:36 schreef ericahysterica het volgende:
Nada wil haar borsten weer laten doen.........ze zijn te slap ........ze wil geen bh behoeven te dragen net als Dellie
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, mij maakt het niet uit, als er maar iets gaat gebeuren. Desnoods slaat Lieke Huub in elkaar.
Nee de zogenaamda Hanging Tits With Kicking Nipplesquote:
Nope maar als dat zo zou zijn heeft ze een bezoek gebracht aan de Bergmankliniek van Dr.Laban.quote:
Nee, ze werd op een ochtend wakker, stond op en viel spontaan voor over. Dat verklaard trouwens ook die pannekoek kop van haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:45 schreef Gigageil het volgende:
Amanda legt bedekt uit dat ze "geen" borstevergroting heeft gehad......![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee, ze werd op een ochtend wakker, stond op en viel spontaan voor over. Dat verklaard trouwens ook die pannekoek kop van haar.
ja, er is echt geen reet meer aan op deze manier. ook zonder echte terror en aanrandingen moet er iets leuks van te maken zijn(eventueel met invloed van achter). ik heb de indruk dat ze (febo) het dood willen/moetenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, mij maakt het niet uit, als er maar iets gaat gebeuren. Desnoods slaat Lieke Huub in elkaar.
mmmmmmmmmmquote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik ga bijna naar die zwarte heks verlangen ........toen gebeurde er nog wat
ik denk dat je helemaal gelijk hebt ,ik ontdek totaal geen spelelement meer helaas........echt jammerquote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, er is echt geen reet meer aan op deze manier. ook zonder echte terror en aanrandingen moet er iets leuks van te maken zijn(eventueel met invloed van achter). ik heb de indruk dat ze (febo) het dood willen/moeten
laten bloeden omdat er toch geen animo is bij rtl.
Ik ben veel te drifitg, daar hebben we niks aanquote:
Het spelelement is er al een hele tijd uit. Deze bewoners zijn niet (meer) in staat om het spel slim en scherp te spelen. Daarom werd de terror ook steeds grover tot het op het punt stond echt uit de hand te lopen en nu mogen ze niks meer.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat je helemaal gelijk hebt ,ik ontdek totaal geen spelelement meer helaas........echt jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |