Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsensquote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Brian probeert op 1 arm op te drukken en stort ter aarde.![]()
Wordt ie lekker sappig en nattig van, kan ze vanavond weer zo overdreven te keer gaan als een kleuter.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef DrsH het volgende:
Naadje gaat het maar weer eens op een zuipen zetten![]()
![]()
![]()
![]()
, is gied voor je Pussy volgens mij.
Wordt er eentje wakker.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef SIRA het volgende:
aaah, soveel son is er nieteens. aldus Amanda
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 18:09 schreef DrsH het volgende:
Jees wat ziet Amanda er uit gaat ze Line dansen vandaag???????![]()
![]()
Halloooooooo dat jij hem nou persoonlijk kent wil niet zeggen dat het er niet heel grappig uitzag toen hij op de grond kletterdequote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsens![]()
Hij doet tenminste wat nuttigs met z'n tijd sporten! Kun je van de rest niet zeggen![]()
De "dames" verkleden zich nog tig keer, komt allemaal goed.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooi![]()
Nou dan slaak ik maar even een serieuze cowboykreet voor haar HIIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAen dan je paard laten steigerenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian probeerde haar er al subtiel op te wijzen dat de combinatie die ze aan heeft niet echt stond maar ja ze vindt het zelf kennelijk wel mooi![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan me toch niet vertellen dat we voor de zoveelste keer het verhaal krijgen over Dennix en players.![]()
Als er alleen maar geluid was en geen beelden, zou je serieus gaan denken dat het 2 kleine meisjes van 8 waren die giechelend over hun idooltje roddelde.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:12 schreef mazaru het volgende:
Ik haat mensen die altijd alles giechelend zeggend
Ja Dis in het kader van de bezuinigingen zijn de scripts zeer beperkt dus wen er maar vast aanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan me toch niet vertellen dat we voor de zoveelste keer het verhaal krijgen over Dennix en players.![]()
Maar voor jouw geruststelling vanavond komt de sex weer uitgebreid aan de ordequote:Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja Dis in het kader van de bezuinigingen zijn de scripts zeer beperkt dus wen er maar vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
Nu de rest nog...quote:Op zondag 29 juli 2007 18:19 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft de gevoelskwestie met Dennis afgesloten.
Als ik Huub of Lieke was dan zou ik dat pleepapier 's avonds bij het eten serveren. Oftewel eerst het papier op het bord en dan het eten er over heen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging kruiselings, sorry.
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
Ik ben wel benieuwd wat ze aan het doen isquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
Zou nastasio nu thuis de streams volgen met voodoo-popjes op schoot?
dieptriest dat geleuter van die leeghoofden..... echte streamersterrorquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
HELPPPP REDACTIE!!
Geef dan tenminste een stream op Fries.
Dit is geestelijk geweld voor een normaal mens![]()
[afbeelding]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijstquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia, niet te geloven wat ze over Dennis zegt en er steeds weer een bosvruchtenspapje uit trekt.
Dr. HIk begin behoefte te krijgen aan siegologiese hulp. Heeft u ook een praktijk?
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:25 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud ik heb een privekliniek maar helaas die zit boordenvol op dit moment en heeft een enorme wachtlijst
Misschien als ik een gaatje vind kan ik je een keer ambulant helpenquote:
Brian schoot zeker mis.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Amanda heeft last van haar oog!!!! Ze heeft toch iets van Lieke geleend?!
Mayday raadde het Nadia af om in DGK te gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
de leefhoofdige dames willen Mayday uitnodigen voor Lieke
Lieke heeft toch een ontsteking aan haar oog?!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian schoot zeker mis.
Wat is dat toch, Nadia heeft last van der keel, Denniks ook.
Zitten ze allemaal op het sperma dieet?![]()
Nou das mooi, kan die beste brrian toch iets.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen op 1 arm, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het bijna niet te doen is en ik zag het Brian zojuist toch met beide armen een keer of 6 doen dus dat verhaal dat hij ter aarde stort is nonsens![]()
Hij doet tenminste wat nuttigs met z'n tijd sporten! Kun je van de rest niet zeggen![]()
Ze dacht: wat heb ik te verliezen!!?? uh...Je reputatie misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
nada s leven was zooooo voorspelbaar dus zij dacht wat heb ik te verliezen. Ja dit is een hele verandering hoor tangen tangen en tangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |