??!!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Mooie verzameling caps, en dan heb je de vieste nog gemist: wc-papier uit de broek van Nadia![]()
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat een mooie witte rozen staan er op tafel
Speelkwartiertje is weer voor je aangebroken jochie.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef dgk_fan het volgende:
Jullie wisten zeker ook niet dat Dennis DE Dennis Bax is
die als jongste astronaut ooit met een shuttlevlucht rond de aarde vloog ??!!
[afbeelding]
Die jongen is gewoon een GAVE GODS !! Zo talentvol, zo spraakmakend,
jullie zijn gewoon allemaal jaloers....
Klopt, samen met Demins. Jammer dat het gedicht niet doorkwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?
Ja jammer, maar ik vind het al mooi dat ze er nog staan, en zo fris nog.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, samen met Demins. Jammer dat het gedicht niet doorkwam.
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoals gewoonlijk gunt DGK_REDACTIE ons een zondag om wat andere dingen te doen dan streams kijken Er gebeurt dan niks tot laat in de middag, buiten de traditionele uitwisseling van bodily fluids.
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat niet de rozen van onze FdW voor Lieke?
Haha, kan iemand hem plaatsen? Staat ie alsnog ertussenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen grap. Je kunt uren speculeren over de sanitaire handelingen van Nadia als je hem ziet![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ie wel taai isquote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Brian probeert op 1 arm op te drukken en stort ter aarde.![]()
donequote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Ruud maar die cap van Nada met toiletpapier moet ertussen.![]()
Zie boven, ik heb hem in mijn eerste post gezet.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:52 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Haha, kan iemand hem plaatsen? Staat ie alsnog ertussen![]()
Hij moet er alleen niet als een mallootje bij gaan lopen met zn capuchonnetje op. Brian, dat is niet stoer.... het staat gewoon achterlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 17:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ie wel taai is![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven, ik heb hem in mijn eerste post gezet.
Het zal me niet verbazen als dennix zijn broekzakken vol zitten met haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis heeft een haar-obsessie, let maar eens op dan zie je hem er constant in plukken - dat will zeggen, als zijn handen niet in zijn broekzakken zitten![]()
Hij heeft naar je geluisterd mootie, zie maar;)quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet er alleen niet als een mallootje bij gaan lopen met zn capuchonnetje op. Brian, dat is niet stoer.... het staat gewoon achterlijk![]()
Ik vind het overigens prima als hij het doet, maar dan moet het wel regenen of stervenskoud zijn in de fitness![]()
ik denk niet dat die nog komen, Melissa leek nogal onthutst door de groepsaanranding en Dimitri werd afgekraakt door de 2 lichten in het huis en lijkt hier niet zo blij mee te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Dimitri en Melisa??
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:56 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft naar je geluisterd mootie, zie maar;)
Dat ging kruiselings, sorry.quote:
Als het goed is komt Dimitri toch vanavond? Mellisa komt niet meer?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Dimitri en Melisa??
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk niet dat die nog komen, Melissa leek nogal onthutst door de groepsaanranding en Dimitri werd afgekraakt door de 2 lichten in het huis en lijkt hier niet zo blij mee te zijn
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging kruiselings, sorry.
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
Dat ze een echt lekker ding wilden als butler en dat Dimitri zijn werk niet goed doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?
nee maar ik las later hier terug dat zij zijn uiterlijk afkraaktenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke dank je voor de info. Weet je ook wat de 2 "dames" gezegd hebben over Dimitri?
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging kruiselings, sorry.
Ze kwam trouwens zo uit de wc, wapperend met die sliert uit haar broek; ik vroeg me nog af of het een grap was, of ze soms als een pauw liep te paraderen. Pas toen ze haar broek optrok, voelde ze het zitten. Toen trok ze het eruit en gooide het achteloos naar achter, iemand hier dacht dat het op het bed van Huub en Lieke terechtkwam.
maar nada heeft wel gegeten hoor, yoghurt om af te vallen en een crackertje zie ik nu netquote:Op zondag 29 juli 2007 18:00 schreef SIRA het volgende:
ze zijn net 2 uurtjes wakker en alweer aan de wijn
lekkerr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |