Ik zie nou pas hoe die tieten recht vooruit staan. Het lijkt wel of ze willen vluchten maar niet weg kunnen komen.quote:
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
En Brian voelt zich zo wijs bij deze 2 leeghoofden....
Zelfs Brian is daartoe volgens mij wel bereid (en in staat) maar die wordt veel te veel afgeleid door die domme dozen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
Er zitten maar 3 mensen in die bereid zijn het spel te spelen, Jaap, Huub en Lieke. De rest zit gewoon hun tijd uit.
Hij moet spelen met de 2 domste mormels in de kooi..... dus hij is bij voorbaat al kansloosquote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs Brian is daartoe volgens mij wel bereid (en in staat) maar die wordt veel te veel afgeleid door die domme dozen.
Ik nomineer dgk_fan.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben veel te drifitg, daar hebben we niks aan![]()
We kunnen altijd nog een poll houden van de beschikbare fokkertjes
Natuurlijk, de enige zuivere relaaatsie in het huis is die tussen Brian en Amanda.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian neukt Dennix met Nada voor back-up.![]()
Ja maar daarmee bedoelt Brian op je buik neuken "Back Up"quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
sorry ik vergeet gewoon uren te F5en, zo saai is het dus ik ben een spuit 11quote:Op zondag 29 juli 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Het is niet moeilijk je in te denken dat ook het roze makeupkoffertje van Dennis is.
[afbeelding]
Misschien moet brrrrian eens liggend op zijn buik genomen worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja maar daarmee bedoelt Brian op je buik neuken "Back Up"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadia is een 20 x grotere player dan Dennis.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom begrijpen Brian en Amanda Dennix niet ( Dennix wil simpelweg neuken) en Nada wel (zij wil niet neuken).
Amanda en Brian kunnen nauwelijks 2 dagen zonder sex.![]()
Nou je bent niet alleen hoor. Het enige wat ik nog doe is af en toe even naar de computer lopen om te kunnen constateren dat iedereen nog aan het kappen, omkleden of opmaken is.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry ik vergeet gewoon uren te F5en, zo saai is het dus ik ben een spuit 11
mijn reactie:
![]()
![]()
![]()
Zodra dennix een ander maatje heeft gevonden zet hij die snol zo aan de kant denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Volgens mij overdrijft Knabbel toch schromelijk. Zo desperate is Dennis niet, de helft van de tijd zet hij haar in de zeik, maar dat snapt ze niet.
Door Dennix neem ik aanquote:Op zondag 29 juli 2007 19:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Misschien moet brrrrian eens liggend op zijn buik genomen worden.![]()
Zeker wetenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zodra dennix een ander maatje heeft gevonden zet hij die snol zo aan de kant denk ik.![]()
Wanneer denk jij dat Dennis gaat pieken?? Medio 2058??quote:Op zondag 29 juli 2007 19:05 schreef DrsH het volgende:
N: Dennis wil niet dat Nadia met iemand anders gaat All The Way (en) ach nee Dennis heeft gewoon wat tijd nodig voor hij zijn DING kan doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kan maar beter snel op d'r rug gaan liggen voor hem want anders prakt ie hem er nog bij Jaap in als ze te lang wachtquote:Op zondag 29 juli 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia is een 20 x grotere player dan Dennis.Met dr enge: ik geef mn pussy niet want dat geeft me macht
![]()
Overduidelijk dat brain dat zelf ook doet, sinds hij uit angst back-up-verkering met haar heeft noemt ie haar 'Money'.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Ja gelukkig zijn er dan soms nog grappige opmerkingen of geinige caps die me weer even doen lachen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je bent niet alleen hoor. Het enige wat ik nog doe is af en toe even naar de computer lopen om te kunnen constateren dat iedereen nog aan het kappen, omkleden of opmaken is.
Ow wat triest ben je dan als je fan bent van iemand die alleen maar bekend is van het bekend zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef mootie het volgende:
Amanda's zusje is helemaal Paris Hilton fan, Britney is te goedkoop. Nadia vindt Paris ook cool.
Ja en dan boven het dekbed.quote:
En dan ook iemand die vooral bekend staat om haar onmetelijke domheid en oppervlakkigheidquote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow wat triest ben je dan als je fan bent van iemand die alleen maar bekend is van het bekend zijn
Dat was in t begin ook, toen we 3 dagen met een COS deden, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg...quote:Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn er dan soms nog grappige opmerkingen of geinige caps die me weer even doen lachen.DGK is boring as hell
![]()
ja, dat zou wel leuk zijn. komt ze?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
ik wil geile Kim vanavond!
Jahhhhhhhhhhhhhh die is goed voor de doorbloedingquote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
ik wil geile Kim vanavond!
Dat wordt HUILEN en JANKEN voor Nadia dan als ik Dennisquote:
Daar heeft ze het al uuuuuuuren over, en dat vertelt ze aan iedereen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
nada denkt dat huub en lieke met iets bezig zijn waarschijnlijk omdat zij en dennix niet all the way zijn gegaan
Zo komt het dus dat ze Lieke een trut en gemeen vinden, vooral door datgene wat zij denken dat ze doet.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Iedereen denkt dat Huub en Liek snode plannen aan het beramen zijn.
Huub en Lieke staan als enige gezellig te draaien in de chill, niks snode plannen.
Precies. Lieke geeft geen aanleiding om gehaat te worden, dus verzinnen ze van alles. En zo lijken Nadia en Dennis ook een stuk belangrijker in het spel dan ze in werkelijkheid zijn (namelijk genegeerd door H en L).quote:Op zondag 29 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo komt het dus dat ze Lieke een trut en gemeen vinden, vooral door datgene wat zij denken dat ze doet.
Schat, adem in , adem uit en luister lekker naar Huub en Lieke. Het zal je goed doen.quote:
Vind dennix niet erg en ik denk dat nadia stiekem opgewonden toekijkt.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat wordt HUILEN en JANKEN voor Nadia dan als ik Dennis
all-the-way uitwoon met mijn grote dikke bouwvakkerstampeloeres !!![]()
kloptquote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Precies. Lieke geeft geen aanleiding om gehaat te worden, dus verzinnen ze van alles. En zo lijken Nadia en Dennis ook een stuk belangrijker in het spel dan ze in werkelijkheid zijn (namelijk genegeerd door H en L).
Ach Ik vind een paar saaie dagen ook niet erg maar dit is echt tenenkrommend .quote:Op zondag 29 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in t begin ook, toen we 3 dagen met een COS deden, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg...
Dan heb je ook het gevoel dat je weer eens gewoon weg kunt gaan zonder wat te missen.
De COS is nu ook weer bij te lezen trouwens... ook een voordeel
Kaartenactie?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:23 schreef mootie het volgende:
Nadia moest eens weten dat een heleboel streamers twijfelen aan haar vrouwzijn![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo komt het dus dat ze Lieke een trut en gemeen vinden, vooral door datgene wat zij denken dat ze doet.
mag ik kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dat er bijna geen COS?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef koppiesoep het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik amper een COS doorkom als ik tegelijkertijd de streams heb aan staan. Normaal verloopt het Cossen heel snel maar met die streams wordt het zo traag als stront.![]()
Ik doe dit zelden, maar voor deze keer:quote:Op zondag 29 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er ook streamers die Nadia wel leuk vinden![]()
Ik heb ze op FOK nog niet kunnen ontdekken, behalve de heren die vinden dat ze een mooi koppie heeft. Dat komt wrs omdat ze 5 minuten kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er ook streamers die Nadia wel leuk vinden![]()
Inderdaad, zelfs de die hard COSsers kunnen van deze beelden niet meer maken dan er is: niksquote:Op zondag 29 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in t begin ook, toen we 3 dagen met een COS deden, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg...
Dan heb je ook het gevoel dat je weer eens gewoon weg kunt gaan zonder wat te missen.
De COS is nu ook weer bij te lezen trouwens... ook een voordeel
Misschien een oud systeem, of niet genoeg geheugen?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef koppiesoep het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik amper een COS doorkom als ik tegelijkertijd de streams heb aan staan. Normaal verloopt het Cossen heel snel maar met die streams wordt het zo traag als stront.![]()
Ik vind ook wel dat ze een leuk gezicht heeft maar wat het praat en hoe het praat en hoe het zich gedraagt...wat een enorme weggooier dat mensquote:Op zondag 29 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze op FOK nog niet kunnen ontdekken, behalve de heren die vinden dat ze een mooi koppie heeft. Dat komt wrs omdat ze 5 minuten kijken.
Ik hoop toch zo dat dit schepsel binnenkort zo keihard op haar smoel gaat, dat wil je niet weten.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:31 schreef Clank het volgende:
Nadia: Wat kunnen we nog meer doen om Lieke te dissen.. dat vind ik zó leuk!!
Het mooie koppie zie ik nog steeds (kijk langer dan 5 minuten), maar ik ben echt verbijsterd over wat zich in dat koppie voor naars afspeelt.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze op FOK nog niet kunnen ontdekken, behalve de heren die vinden dat ze een mooi koppie heeft. Dat komt wrs omdat ze 5 minuten kijken.
maar dat is ook soooo..... alleen wij zijn te oppervlakkig om dat op te merkenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Nadia denkt dat haar gesprekken met Jaap diepgaand zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Nadia wel, dagelijks te aanschouwen op deze streams.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
Nadia heeft ook achter gehoord dat Jaap heeft gezegd.. zij de kooi uit of ik.. want hij trekt het niet.
hij is niet te enige, hoe is het mogelijk, dat kind is nog kinderachtiger dan Amandaquote:Op zondag 29 juli 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
Nadia heeft ook achter gehoord dat Jaap heeft gezegd.. zij de kooi uit of ik.. want hij trekt het niet.
Goh wat ziet Lieke er leuk uit. Verfrissend, een vrouw die er niet zo sloerieachtig uit ziet.quote:
dan zie ik die bek van haar waarschijnlijk net op de verkeerde momenten want dat doet me toch echt denken aan een hamsterquote:Op zondag 29 juli 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ze een leuk gezicht heeft maar wat het praat en hoe het praat en hoe het zich gedraagt...wat een enorme weggooier dat mens![]()
Ruud, sorry ik ga even aan mijn zelfmedicatie werken want ook ik trek het niet meerquote:Op zondag 29 juli 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia wel, dagelijks te aanschouwen op deze streams.
Wil je haar telefoonnummer?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ruud, sorry ik ga even aan mijn zelfmedicatie werken want ook ik trek het niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajb doe mij een plezierquote:
Ik schrik van mezelf maar van mij mag iemand haar de eerste beste keer dat ze buiten komt in haar gezicht spugen.... niet slaan, niet schelden allemaal nix, alleen maar een welgemikte fluim.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dit schepsel binnenkort zo keihard op haar smoel gaat, dat wil je niet weten.
Hoe kon ik jou vergeten.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:45 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dit schepsel binnenkort zo keihard op haar smoel gaat, dat wil je niet weten.
[/quote
ja en dan wel vanavond!!!!!!!!!!!!
Als ik hier rondsnuffel kan ik heel makkelijk reageren en de posts bekijken, maar als ik de streams aan heb staan dan gaat het heeeeeel traag als ik iets open of naar een volgende pagina wil.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dat er bijna geen COS?
Vannacht ligt ze weer te rukken en zijn frambozensap te drinken.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:46 schreef Marrije het volgende:
Nadia: ik ben al zo afgeknapt, zo afgeknapt, zoooo afgeknapt
Helaas nadia, de rol van Natas ligt jou niet zo goed
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schrik van mezelf maar van mij mag iemand haar de eerste beste keer dat ze buiten komt in haar gezicht spugen.... niet slaan, niet schelden allemaal nix, alleen maar een welgemikte fluim.
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vannacht ligt ze weer te rukken en zijn frambozensap te drinken.
Dat kan aan je PC liggen, streams vreten vermogen. Kan ook zijn dat je je PC eens op moet schonen, oa door het verwijderen van TIF, Cookies en Schijfopruiming. PM anders even, dit is zo OT.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik hier rondsnuffel kan ik heel makkelijk reageren en de posts bekijken, maar als ik de streams aan heb staan dan gaat het heeeeeel traag als ik iets open of naar een volgende pagina wil.![]()
Dat poste ik al. Hij kan dan wel gek zijn maar hij demonstreert wel even dat er meer grijze celletjes in zijn hoofd actief zijn dan bij de rest.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
Volgens Nadia zijn Jaap en Dennis nu over haar aan het praten, omdat ze te veel naar Brian en Amanda toetrekt.
Brian, op z'n zachte "ik denk diep na terwijl ik praat" - toontje, met parmantige handbeweginkjes: "Wij leven, wij lachen en praten, en zij maken zich dudduk om ons."
Streamswitch: Jaap schaakt blind met Dennis.
Lijkt me dat misschien je pc het niet aan kan. heb je ze alle 4 aan? Probeer het eens met 1 stream open?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik hier rondsnuffel kan ik heel makkelijk reageren en de posts bekijken, maar als ik de streams aan heb staan dan gaat het heeeeeel traag als ik iets open of naar een volgende pagina wil.![]()
Veel plezier Doc.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef DrsH het volgende:
N ou mensen de groetjes, ik ga het toetje voor Erica voorbereiden een heerlijke sorbet Fr, A, B doeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is bij mij ook als ik de streams aanheb... is ook altijd zo geweest trouwens.... het is minder erg als ik 1 losse stream gebruik ipv een pagina met vier streamsquote:Op zondag 29 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Have fun. Morgenochtend ben ik er helaas niet om Uw heerlijke ochtendpost te lezen, dan ben ik op weg naar de Bourgogne, dus tot over 2 weken.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef DrsH het volgende:
Nou mensen de groetjes, ik ga het toetje voor Erica voorbereiden een heerlijke sorbet Fr, A, B doeiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die Brian is niet op zijn achterh..... nee wacht, dat klopt niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat poste ik al. Hij kan dan wel gek zijn maar hij demonstreert wel even dat er meer grijze celletjes in zijn hoofd actief zijn dan bij de rest.
Heel fijne vakantie en je zult weinig missen voor wat betreft DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun. Morgenochtend ben ik er helaas niet om Uw heerlijke ochtendpost te lezen, dan ben ik op weg naar de Bourgogne, dus tot over 2 weken.![]()
plezierige vakantie !!!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun. Morgenochtend ben ik er helaas niet om Uw heerlijke ochtendpost te lezen, dan ben ik op weg naar de Bourgogne, dus tot over 2 weken.![]()
Wat raak je toch snel uitgekeken op een "mooie koppie".quote:Op zondag 29 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, zet ik even het geluid aan bij 1 en 2 en ze heeft het nog steeds over seks. Ze denkt aan niets anders en gaat niet 'all the way'. Aantrekken - afstoten....
Ik had haar zo het hek over.![]()
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.quote:
Een mooi koppie wil niks zeggen. Dat blijkt steeds maar weerquote:Op zondag 29 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat raak je toch snel uitgekeken op een "mooie koppie".
![]()
owke..... geselligquote:Op zondag 29 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.![]()
Dank je wel, het zou me idd niks verbazen, maar tochquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
BQ een fijne vakantie en ik hoop dat de cossen nog bestaan als jij terugkomt want ik vrees met grote vreeze dat het zooitje hier tegen die tijd doodgebloed is omdat de cossers het uit pure verveling af laten weten.
Inmiddels 4 happen en kauwendquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef nueffeniet het volgende:
zo effe opletten wat natja gaat eten
Ja ze moet het van d'r ogen hebben, die zijn wel mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan zie ik die bek van haar waarschijnlijk net op de verkeerde momenten want dat doet me toch echt denken aan een hamster
De cameraman houdt haar ook nauwlettend in de gatenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef nueffeniet het volgende:
zo effe opletten wat natja gaat eten
Ingevroren bosbessensperma van Dennisquote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn die grijze hompen die Nadia nu eet?
Iets vegetarisch, maar ze heeft nog superhonger nu.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn dat voor een grijze hompen die Nadia nu eet?
Wiens ontslagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Het zit Huub nog steeds dwars dat Natasia het wist van haar ontslag.
Hij wil het uitgezocht hebben, "ook voor de toekomst van het spel."
Volgens Huub heeft "Herma de schijn tegen zich."
Natasjaquote:
Shit, zijn we je nog niet kwijt?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.![]()
er zijn altijd nog de die hardsquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
BQ een fijne vakantie en ik hoop dat de cossen nog bestaan als jij terugkomt want ik vrees met grote vreeze dat het zooitje hier tegen die tijd doodgebloed is omdat de cossers het uit pure verveling af laten weten.
Ja dat hoopt ze, daar kickt ze namelijk op.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
Volgens Nadia zijn Jaap en Dennis nu over haar aan het praten, omdat ze te veel naar Brian en Amanda toetrekt.
Brian, op z'n zachte "ik denk diep na terwijl ik praat" - toontje, met parmantige handbeweginkjes: "Wij leven, wij lachen en praten, en zij maken zich dudduk om ons."
Streamswitch: Jaap schaakt blind met Dennis.
Zoals ik bijv.quote:
Ik heb haar een paar hapjes zien nemen..een stukje komkommer en de soep vond zequote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Nada begint al licht kokhalsneigingen te vertonen. Even opletten dus.
Al 2 weken niet echt meer, sinds het "zondag" incidentquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
Er gebeurd niet veel vandaag..
Ik wou deze theorie voor me houden, maar ik kan het niet: Je weet wat ze 's nachts tot zich neemt. Je weet ook dat ze kotst. Als dat nou eens niet in de wc-pot belandt, maar ergens wordt opgestijfd voor latere nuttiging... het schijnt immers erg lekker te zijn volgens haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn dat voor een grijze hompen die Nadia nu eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |