Dank je wel, het zou me idd niks verbazen, maar tochquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
BQ een fijne vakantie en ik hoop dat de cossen nog bestaan als jij terugkomt want ik vrees met grote vreeze dat het zooitje hier tegen die tijd doodgebloed is omdat de cossers het uit pure verveling af laten weten.
Inmiddels 4 happen en kauwendquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef nueffeniet het volgende:
zo effe opletten wat natja gaat eten
Ja ze moet het van d'r ogen hebben, die zijn wel mooiquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan zie ik die bek van haar waarschijnlijk net op de verkeerde momenten want dat doet me toch echt denken aan een hamster
De cameraman houdt haar ook nauwlettend in de gatenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef nueffeniet het volgende:
zo effe opletten wat natja gaat eten
Ingevroren bosbessensperma van Dennisquote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn die grijze hompen die Nadia nu eet?
Iets vegetarisch, maar ze heeft nog superhonger nu.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn dat voor een grijze hompen die Nadia nu eet?
Wiens ontslagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Het zit Huub nog steeds dwars dat Natasia het wist van haar ontslag.
Hij wil het uitgezocht hebben, "ook voor de toekomst van het spel."
Volgens Huub heeft "Herma de schijn tegen zich."
Natasjaquote:
Shit, zijn we je nog niet kwijt?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel, maar ik blijf hier nog even hangen.![]()
er zijn altijd nog de die hardsquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
BQ een fijne vakantie en ik hoop dat de cossen nog bestaan als jij terugkomt want ik vrees met grote vreeze dat het zooitje hier tegen die tijd doodgebloed is omdat de cossers het uit pure verveling af laten weten.
Ja dat hoopt ze, daar kickt ze namelijk op.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
Volgens Nadia zijn Jaap en Dennis nu over haar aan het praten, omdat ze te veel naar Brian en Amanda toetrekt.
Brian, op z'n zachte "ik denk diep na terwijl ik praat" - toontje, met parmantige handbeweginkjes: "Wij leven, wij lachen en praten, en zij maken zich dudduk om ons."
Streamswitch: Jaap schaakt blind met Dennis.
Zoals ik bijv.quote:
Ik heb haar een paar hapjes zien nemen..een stukje komkommer en de soep vond zequote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Nada begint al licht kokhalsneigingen te vertonen. Even opletten dus.
Al 2 weken niet echt meer, sinds het "zondag" incidentquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
Er gebeurd niet veel vandaag..
Ik wou deze theorie voor me houden, maar ik kan het niet: Je weet wat ze 's nachts tot zich neemt. Je weet ook dat ze kotst. Als dat nou eens niet in de wc-pot belandt, maar ergens wordt opgestijfd voor latere nuttiging... het schijnt immers erg lekker te zijn volgens haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Wat zijn dat voor een grijze hompen die Nadia nu eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |