nakatomi - children of the nightquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ik zoek een nummer, hij stond op zo'n video van Gabbertje, ofzo.
Het was iets met bronskleurige of goudkleurige kinderen.
Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!
Die heb ik ook nog bekeken of er brons- of goudkleurige kinderen in voorkwamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nakatomi - children of the night![]()
Onthouden voor als iemand wat vraagt over doorschijnende kledingstukken...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:06 schreef Arcee het volgende:
Net als Nakatomi - Sing, trouwens.
Klinkt meer als Chumbawamba - Tubthumping ("I get knocked down")quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wie weet wie de tune van het WK voetbal in Frankrijk van 1998 gemaakt heeft?
Er komt iets voor in de trent van: "I get no doubt"![]()
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Troel het volgende:
Iemand een idee van wie dat tadada tadada tadadadadadada deuntje is van de nieuwe peugeot 207 reclame?
Op geen van beide reclamesites kan ik hem terugvinden.
Jesus, is dat nummer nu nog niet dood? Ben benieuwd hoevaak ie nu weer gevraagd gaat worden.quote:
Komt me ver weg wel bekend voor, maar ik ben van discogs niets wijzer geworden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje wat zo'n, ik gok, 7 jaar geleden op televisie was.
Het was een soort trance dance achtig nummer met een meisje op een schommel.
Het heette geloof ik iets met 'Lava', maar dat weet ik niet zeker.
Laava - Wherever You Arequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje wat zo'n, ik gok, 7 jaar geleden op televisie was.
Het was een soort trance dance achtig nummer met een meisje op een schommel.
Het heette geloof ik iets met 'Lava', maar dat weet ik niet zeker.
Zal wel meevallen, die reclame loopt al een tijdje, en iedereen kent 't nummer inmiddels wel, op een enkeling na.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jesus, is dat nummer nu nog niet dood? Ben benieuwd hoevaak ie nu weer gevraagd gaat worden.
In-Grid - Tu Es Foutuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed, misschien al wel 20.000x gevraagd, maarrrr
Dancenummer met een harmonica tussendoor, lekker deuntjeHoorde 'm net in de auto alleen kondigde de presentator hem niet af
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Die4iT het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k5aH2_oERdM
Fonds Gehandicapten , reclame liedje op de achtergrond iemand ??
MDC - Sunny Trumpetsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:05 schreef ScheleSchoenpoetser het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij is er een dance remix gemaakt van "You can call me Al" van Paul Simon. Alleen... Google lijkt me niet te kunnen vertellen wie deze remix gemaakt heeft en ik heb het vermoeden dat die remix niet "You can call me Al" heet...
Iemand enige idee?
Thnx!
Peter Bjorn & John - Young Folks?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Flokk het volgende:
Ik zoek een nummer met van dat vrolijk gefluit erin, ik denk dat het van Air is...
Iemand die de titel weet?
Ik denk dat je deze bedoeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Flokk het volgende:
Ik zoek een nummer met van dat vrolijk gefluit erin, ik denk dat het van Air is...
Iemand die de titel weet?
Johnny Hoes - En Van Je Hoempaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
zo'n fout party nummer: hoempa hoempa hoempa tetetete ofzo
Waarom zoekt iedereen die rommel, dat is al de derde keer dat ik die troep hier neer moet zetten. Zware Jongens vs. DJ Daroon - Jodeljumpquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
zo'n fout party nummer: hoempa hoempa hoempa tetetete ofzo
Dat is volume 2:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek de naam van de verzamel cd van de volgende liedje.
2 unlimited - let the beat control your body (was het eerste nummer)
... - africa
culture beat - anything
east 17 - alright
.... - things can only get better
tag team - whoomp! (there it is)
... - waterfall
Ik dacht dat het now dance 94 was, maar ik weet het volume nummer niet meer.
Aanvulling op je lijstje:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek de naam van de verzamel cd van de volgende liedje.
2 unlimited - let the beat control your body (was het eerste nummer)
... - africa
culture beat - anything
east 17 - alright
.... - things can only get better
tag team - whoomp! (there it is)
... - waterfall
Ik dacht dat het now dance 94 was, maar ik weet het volume nummer niet meer.
Dit was hem, thnx! Deze cd was in mijn kapotte autoradio blijven steken, eject button werkte niet meer. Opgestuurd naar de leverancier, nieuwe autoradio gekregen maar geen cd teruggekregenquote:Now Dance 5 uit 1994 komt ook een heel eind:
Dit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef Anyg het volgende:
Ik heb ook weer iets om te zoeken:
Uit de film Man of the year, als Robin Williams voor het eerst in debat gaat met de andere 2 kandidaten, het nummer wat je hoort, terwijl hij door de gangen loopt om bij het podium te komen
Tis een beetje rockachtig
(en nog steeds die van eurosport natuurlijkzie post ergens terug)
guano apes - path vol. 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:15 schreef Dennehy het volgende:
Dit nummer
http://youtube.com/watch?v=7Wio50MI5Jo
eventjes doorspoelen tot aan 1:05, daarvoor is er namelijk alleen geklets.
dat was het dan ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dit?
http://www.youtube.com/watch?v=sFZdK4GQobQ&mode=related&search=
Ik hoor geen muziek
Ik meende de stem van Sandra al te herkennen, maar ik kon niks vinden. Bedanktquote:
Lukt vast ook wel op een rommelmarkt. Dmv je lijstje herkende ik 'm ook direct trouwensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Dit was hem, thnx! Deze cd was in mijn kapotte autoradio blijven steken, eject button werkte niet meer. Opgestuurd naar de leverancier, nieuwe autoradio gekregen maar geen cd teruggekregen![]()
Vandaar deze vraag, nu kunnen zij gaan zoeken
Thnx!
knap!quote:
Zie OP:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Iemand die het liedje Altitude van Rick Carter heeft
(http://www.ster.nl/ster?nav=mfunLsHCjENpCwCxC, van de Optimel reclame)
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Nee... het is instrumentaal...quote:
Dario G - Carnaval de Parisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef Weopj het volgende:
Ik heb net een preview gezien van de film "Trade". Hierin komt een nummer voor dat me echt heel erg raakte. Ik ben er dus naar op zoek, maar gezien de film voorlopig nog niet uitkomt, is er nog amper iets van te vinden op het internet.
Om niet zomaar iets van de film te verklappen (voor degenen die dat vervelend vinden) heb ik de scene maar in de spoiler gezet.Rufus Wainwright - Agnus Dei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=QVC0adz7zaw&mode=related&search=puurheid zonder vergankelijkheid
Je bent mijn held! Hoe heb je m gevonden? Had je de film ook gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:31 schreef biggetje het volgende:
[..]
Rufus Wainwright - Agnus Dei?
http://www.youtube.com/watch?v=QVC0adz7zaw&mode=related&search=
Ik heb even op youtube naar de trailer gezocht en aan de hand van de comments het nummer gevondenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef Weopj het volgende:
[..]
Je bent mijn held! Hoe heb je m gevonden? Had je de film ook gezien?
ik gok gezien de beschrijving op: just jack - starz in their eyesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bij radio Donna van onze belgische vrienden, hebben ze een reclame met :
"Donna komt naar Bredene"
D Day
Maar daar hebben ze muziek bij gedaan op tv, en ik weet dat er in de tekst iets met "stars" zit, maar kan niet op de titel komen. Beetje een droge engelse zanggast die dat zingt. Iemand een idee waar ik het ingodsnaam over heb?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik gok gezien de beschrijving op: just jack - starz in their eyes
quote:
Nee, tis niet echt een bekend nummer, vrees ikquote:
oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.quote:Opzaterdag 4 augustus 2007 14:11schreef Nevermind het volgende:
Vast ook al 100x gevraagd, maar hoe heet dat arabisch-achtige dansnummer ookalweer waar onderstaande meneer in meedoet?:+
[afbeelding]
-edit- Paar topics terug vond ik het antwoord:Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun
Nu ik toch bezig ben bedenk ik me een ander nummer dat ik al een tijdje zoek. Het is een amerikaans rapnummer, ik geloof dat in de artiestennaam "brothers" zit en in het hele nummer wordt bijna alleen maar gefluisterd. De clip is op een vreemde manier behoorlijk ranzig om te kijken. Een kale neger en één met een onnatuurlijk eng baardje en dreads. Uiteraard zitten er erg veel knappe dames in de clip en het grootste gedeelte van de clip zit die engerd met z'n gouden tanden in het oor van een dame te fluisteren. Zo creepy dat ik hem graag nog eens wil zien:P
en gevonden:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.
Die waar jij het over hebt is inderdaad creepy. Schiet me wel weer te binnen hoop ik!
Edit: de naam weet ik al weer: de Ying Yang twins. nu nog de titel van het lied. ff youtube kijken
Geweldig! Inderdaad is het erg pharell/snoop style, maar door het vunzige van de clip was ik dat al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
en gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI
ying yang twins - wait, the whisper song
Uit de OP:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:31 schreef Daklem het volgende:
Ik ben opzoek naar gelijksoortige bands als de Foo Fighters en LIT.
echt van die US rock. Iemand ideetjes?
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik verwacht:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat onder de promotiefilmpjes draait voor het formule 1-evenement van Rotterdam.
Muse - Map of The Problematique.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:31 schreef rudolphius het volgende:
Ik zoek het nr wat in het volgende filmpje op de achtergrond draait:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22456/88eda2c2/index.html
Het klinkt een beetje als Muse, maar ik durf niet te zeggen dat t Muse is, omdat ik ook niet weet welk nummer het dan zou moeten zijn. Iemand?
Bedankt! Dus toch Muse...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Muse - Map of The Problematique.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZyLx0qc_gKc
dat rustige stuk is het einde van het nummer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Sargon het volgende:
nummer van justin timberlake met in de clip dat hij een beige pak aanheeft en naar lichtjes kijkt
ik dacht dat het lovestoned was maar dan krijg ik alleen maar een nummer met een beat erachter terwijl het hier ging om een rustig nummer.
Het nummer heet officieel Justin Timberlake - LoveStoned / I Think She Knowsquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Sargon het volgende:
nummer van justin timberlake met in de clip dat hij een beige pak aanheeft en naar lichtjes kijkt
ik dacht dat het lovestoned was maar dan krijg ik alleen maar een nummer met een beat erachter terwijl het hier ging om een rustig nummer.
Als je het einde nu opneemt van youtube en je plakt het vier keer achter elkaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Sargon het volgende:
dan heb ik alleen het einde gezien want de rest is klote
Heeft Sky geen playlist? Want met die omschrijving van jou kan ik helemaal niets.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:12 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik de laatste tijd op het werk vaak op de radio (sky) hoor.
Ik heb geen idee wat ze zingen maar het is de hele tijd van "dieeee" (als in daaa-haaa-ha-ha-aaai), echt een gaar popliedje maar het zit gewoon in mijn hoofd en als ik het niet vind krijg ik het er niet uit
Gevonden: Vangrail - Ik hunker naar jouquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Silverado het volgende:
Gezocht:
- Nederlands talig nummer
- Verlangen komt erg vaak voor in de tekst
- Redelijk vlot nummer
Iemand die het herkent?
Zal wel weer King Amir - Samir's Theme zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek een house/electric nummer dat ik op de radio hoorde vanmiddag. (q FM ofzo weet niet zeker mee)
ik weet niet zeker of het top40/TMF muziek is maar het klonk wel zo.
een hele goede beat maar ik weet totaal niet hoe ik het moet omschrijven.
een hele erg scherp/knarsend/piepende 'hoge toon' beat met van die momenten dat het even stopt en daarna nog beter wordt.
heeft wat weg van Noisia-Yellow_Brick. (op sommige momenten dan)
heeft iemand een idee? (zal wel niet)
Zal wel het originele zijn, van The Knifequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef achterop23 het volgende:
3 dagen geleden rond middernacht was op 3fm dance muziek. Normaal geen fan van, maar ik hoorde daar een bekend nummer gemixt. Na eigen research bleek dat José González - Heartbeats te zijn.
Maar nu de vraag, welke DJ heeft dit gemixt in de vorm zoals ik het hoorde.
Het klonk alsof een vrouw het zong.
Zoek 's op Take me home tonightquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Een zomerachtig trance liedje met de zin; take me out tonight i don't wanna let you go till we see the light ... oid.Bij google krijg ik geen resultaat![]()
Cherry - Een minuutjequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:08 schreef Cynic het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst op Radio 1 of Radio 2 heb gehoord. Ik ben er vrij zeker van dat hij "1 minuutje" heet, maar ik weet dus niet van wie het nummer is. Het is dus een Nederlandstalig nummer dat wordt gezongen door een vrouw, en er komt telkens een autootje in voor waarin iemand zit te wachten en die op de toeter van zijn auto drukt. Vervolgens wordt er dan ook "toet toet etc..." gezongen.
Ik hoop dat iemand hier iets mee kan![]()
The Knife - Heartbeats sowieso dus, eventueel in de Rex The Dog Remix, die heb ik toevallig op dit moment opquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef achterop23 het volgende:
3 dagen geleden rond middernacht was op 3fm dance muziek. Normaal geen fan van, maar ik hoorde daar een bekend nummer gemixt. Na eigen research bleek dat José González - Heartbeats te zijn.
Maar nu de vraag, welke DJ heeft dit gemixt in de vorm zoals ik het hoorde.
Het klonk alsof een vrouw het zong.
Eerste gedachte: Tom Tom Club - Wordy Rappinghoodquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Westermarck het volgende:
Ik zoek een jaren '80 liedje. Het refrein wordt gezongen door een achtergrondkoortje en dat een soort kreten zingt (a hoewa hoewa hie tie tie) (dus geen echt bestaande woorden). Dan volgt een soort synthesizerdeuntje waarna een mannenstem verdergaat en iets zingt in de trant van 'when I stop it must going to the ... '.
Vorig jaar was qua reggaeton Daddy Yankee helemaal in.. misschien was t van hem?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:38 schreef Mexxus het volgende:
Ik ben werkelijk al meer dan een jaar op zoek naar een nummer. Het is een reggaeton nummer wat vermoedelijk Spaanstalig is. Is hoorde het vorig jaar in Spanje, en dit jaar weer op Mallorca. Afgelopen week draaide een DJ hier in mijn stad het nummer, dus ik ben gaan vragen hoe het nummer heette. De DJ schreef op een papiertje:
Fatuma - El reggaeton
Ik heb gezocht en gezocht, maar nergens valt het nummer te vinden. Ik krijg zo'n idee dat de DJ zich vergist heeft of een spelvoudt op het papiertje heeft gemaakt. Via google kom ik ook nergens op een site met info over "Fatuma".
Het enige wat ik weet is dat er in het nummer in het refrein duidelijk iets van "Aura" gezongen wordt. Verder heb ik absoluut geen idee. Heeft iemand hier een idee of het nummer echt zo heet, of dat er een foutje in de titel/artiest naam zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |