In-Grid - Tu Es Foutuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed, misschien al wel 20.000x gevraagd, maarrrr
Dancenummer met een harmonica tussendoor, lekker deuntjeHoorde 'm net in de auto alleen kondigde de presentator hem niet af
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Die4iT het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k5aH2_oERdM
Fonds Gehandicapten , reclame liedje op de achtergrond iemand ??
MDC - Sunny Trumpetsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:05 schreef ScheleSchoenpoetser het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij is er een dance remix gemaakt van "You can call me Al" van Paul Simon. Alleen... Google lijkt me niet te kunnen vertellen wie deze remix gemaakt heeft en ik heb het vermoeden dat die remix niet "You can call me Al" heet...
Iemand enige idee?
Thnx!
Peter Bjorn & John - Young Folks?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Flokk het volgende:
Ik zoek een nummer met van dat vrolijk gefluit erin, ik denk dat het van Air is...
Iemand die de titel weet?
Ik denk dat je deze bedoeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Flokk het volgende:
Ik zoek een nummer met van dat vrolijk gefluit erin, ik denk dat het van Air is...
Iemand die de titel weet?
Johnny Hoes - En Van Je Hoempaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
zo'n fout party nummer: hoempa hoempa hoempa tetetete ofzo
Waarom zoekt iedereen die rommel, dat is al de derde keer dat ik die troep hier neer moet zetten. Zware Jongens vs. DJ Daroon - Jodeljumpquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
zo'n fout party nummer: hoempa hoempa hoempa tetetete ofzo
Dat is volume 2:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek de naam van de verzamel cd van de volgende liedje.
2 unlimited - let the beat control your body (was het eerste nummer)
... - africa
culture beat - anything
east 17 - alright
.... - things can only get better
tag team - whoomp! (there it is)
... - waterfall
Ik dacht dat het now dance 94 was, maar ik weet het volume nummer niet meer.
Aanvulling op je lijstje:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek de naam van de verzamel cd van de volgende liedje.
2 unlimited - let the beat control your body (was het eerste nummer)
... - africa
culture beat - anything
east 17 - alright
.... - things can only get better
tag team - whoomp! (there it is)
... - waterfall
Ik dacht dat het now dance 94 was, maar ik weet het volume nummer niet meer.
Dit was hem, thnx! Deze cd was in mijn kapotte autoradio blijven steken, eject button werkte niet meer. Opgestuurd naar de leverancier, nieuwe autoradio gekregen maar geen cd teruggekregenquote:Now Dance 5 uit 1994 komt ook een heel eind:
Dit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef Anyg het volgende:
Ik heb ook weer iets om te zoeken:
Uit de film Man of the year, als Robin Williams voor het eerst in debat gaat met de andere 2 kandidaten, het nummer wat je hoort, terwijl hij door de gangen loopt om bij het podium te komen
Tis een beetje rockachtig
(en nog steeds die van eurosport natuurlijkzie post ergens terug)
guano apes - path vol. 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:15 schreef Dennehy het volgende:
Dit nummer
http://youtube.com/watch?v=7Wio50MI5Jo
eventjes doorspoelen tot aan 1:05, daarvoor is er namelijk alleen geklets.
dat was het dan ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dit?
http://www.youtube.com/watch?v=sFZdK4GQobQ&mode=related&search=
Ik hoor geen muziek
Ik meende de stem van Sandra al te herkennen, maar ik kon niks vinden. Bedanktquote:
Lukt vast ook wel op een rommelmarkt. Dmv je lijstje herkende ik 'm ook direct trouwensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Dit was hem, thnx! Deze cd was in mijn kapotte autoradio blijven steken, eject button werkte niet meer. Opgestuurd naar de leverancier, nieuwe autoradio gekregen maar geen cd teruggekregen![]()
Vandaar deze vraag, nu kunnen zij gaan zoeken
Thnx!
knap!quote:
Zie OP:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Iemand die het liedje Altitude van Rick Carter heeft
(http://www.ster.nl/ster?nav=mfunLsHCjENpCwCxC, van de Optimel reclame)
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |